Sain ma Aclovir 200 mg kuurin. En tiä eikä tienny lekurikaan, onko tää herpestä vai vakavampaa. Verta tulee nenästä ja limakalvoja aristaa. Pelkäänpä, että asunnossani on hometta! Kunhan ei säde-tms-sientä nenässäni kasvaisi!!! Syöpävaara!!! Pääsen korva-kurkku-nenä lekurille, ellei tämä ole viikossa ohi. Olen potenut tätä liian kauan: 2 v!!! Onko kenelläkään tietoa/kokemusta voiko herpes tulla nenän rustoon? Kyllä kai se voi tulla joka paikkaan, mihin vain-kääk-
Herpes Simplex
4
1521
Vastaukset
- otettu
näytettä? Sillähän se selviää tai ainakin voidaan poissulkea joitakin
- Kaisa61
Korva-nenä- ja kurkkulääkäri on kuulemma spesialisti.
- tiedä...
...ymmärsinkö oikein, että herpes on sinulla nenän sisäpuolella?
Minulla on useimmiten herpes (simplex) juuri nenän sisällä limakalvoilla, enkä ole ollenkaan osaanut ajatella, että se olisi sen vaarallisempaa kuin vaikka huuliherpes. Onhan se ikävän tuntuista, ja parantuminen kestää lähes poikkeuksetta pidempään, mutta lohduttaudun itse sillä, että se ei ainakaan näy yhtä paljon ulospäin (paitsi ehkä hieman turvotuksena) kuin rakkulat vaikka huulessa.- että on homeesta
Home altistuksen tyyppioire on verenvuoto nenästä. Sinun altistus tuntuu myös niin voimakkaalta, että kannattaisi poistua asunnosta / työpaikalta. Mene viikoksi evakkoon johonkin terveeseen asuntoon, missä asukkaat ovat täysin terveitä. (mistä löytää?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445832
- 475328
- 483708
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise943286- 313126
- 592884
- 572730
- 532390
- 381844