Päikkärit! (vuosien paras saippuasarja)

Malaco (päikkäri fani)

Tässä sarjassa on enemmän aktiviteettejä kun Kauniissa ja Rohkeissa tai Tunteissa ja Tuoksuissa. Olen seurannut aamuisin Tunteita ja Tuoksuja ja vieläkin samat kohtaukset menossa kun silloin kun se tuli taas aamuohjelmaksi maikkarille ei ole edennyt siitä sitten yhtään. Kauniit ja Rohkeat junnaa paikoillaan. Katselin huvikseen tässä yhtenä päivänä verratakseen Päivien Viemään, kolme päivää näyttänyt samaa kohtausta ja mitä aihetta siinä käsiteltiinkin yllätys, yllätys (Ridge, Brooke, Nick ja Taylor) suhdetta. Ridge oli lyönyt Rickiä ja Brooke lähti heti Nickiä vikitelemään. Näin ne kolme jaksoa eteenpäin kun Brooke istui Nickin päällä kun Taylor tuli makuhuoneeseen. siinä oli mun kolme päivää katsottua Kauniita ja Rohkeita kun aihe ei johtanut mihinkään eteenpäin. Olisi kiva joskus nähdä Kauniissa ja Rohkeissa muitakin aiheita kun ikuinen Ridge ja Brooke episodi. Voitteko kuvitella. Lopetin sarjan katsomisen 5 vuotta sitten kun neloselta alkoi suosittu draama saippuasarja Päivien Viemää. Päivien Viemässä vaikka Marlenan tapausta käsiteltiinkin melkein vuosi niin tapahtuhan tässä ennemmän yhden jakson aikana kun Kauniissa ja Rohkeissa. Tämä sarja on kaikista paras sarja, ainakaan aika tule pitkäksi kun seuraa eikä kohtauksetkaan kestä viikkotolkulla yhdessä samassa kohdassa että mitään ei tapahtuisi. Kuten Marlena muistinmenetys. Siinä kerkesi muillekin tapahtua vaikka ja mitä. Brady sai Chloensa, Jack katosi, Belle sai lapsen, Zack kuoli, Hope ja Bo ero, Hope alkoi liikumaan Patrickin kans, Mimi meni naimisiin Shawnin kans. EJ DIMERA tuli sotkemaan nyt kuviota kun Marlenan juttu saatiin päätökseen. Mutta juonitteluakin tässä sarjassa näytettään sentään aika paljon, kuten pääpirut Kate ja Sami. Paras sarja ikinä :-)

5

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emma

      Tässä sarjassa on todellakin aktiviteetteja kerrakseen. Itse en katsoisi koko sarjaa jos ei tapahtuisi mitään. Hyvä sarja.

    • Tupukka

      On ollut tosi kiva katsoa edes yhtä sarjaa jossa todella tapahtuu jotain. Alex kuoli loppujen lopuksi. Tässä sarjassa on toimintaa. Ei aina ole samat kohtaukset menossa jossa ne puhuu samasta asiasta jankkaamiseen asti. Käydään kotona tai ollaan vaihdettu vaatteet ja ollaan menossa jonnekkin, mennään sukulaisille, vangitaan porukkaa johonkin saarelle, ollaan riivattuja ja on valekuolemia ja juonitellaan. Aika jännää vai mitä. Olen huomannut samat piirteet kun sinä. Olen kans seurannut kaunareita eikä niisä tapahdu juurikaan mitään. Siksi itsekkin lopetin sen sarjan katsomisen. Tunteita ja Tuoksuja ei ehdi välillä katsoa koulun takia. Päikkärit on hyvä ja mielenkiintoinen sarja. :-)

    • Roolisuoritukset

      Olen ymmärtänyt et tässä sarjassa on monta käsikirjoittajaa jotka kirjoittaa eri näyttelijöille roolit ja näin pysyy mielenkiinto yllä. Näin syntyy sitten aktiviteettejä et roolisuoritus välillä vaihtuu keskenään. Jotkut käsikirjoittajat kirjoittaa just näitä toiminta juttuja ja toiset sitten niitä rooleja et pistää joskus ihmetyttämään et miksi tässä ei tapahdu välillä mitään. Tähän astisista paras sarja. Kyllä sen huomaa sarjastakin ja näyttelijöistä kenellä on mielenkiintoisimmat roolit.. Kuka on enimmäkseen esillä niin niillä on parhaimmat roolisuoritukset. Ymmärsin et ne tekee 24 tuntia vuorokaudessa töitä taukoamatta ja niillä jää vähemmän aikaa vapaa-ajalle. Ei ole ihme jos sarja on suosittu.

      • casion69

        Suurin piirtein joo jos tuo pitää paikkaansa..Laskin tässä et kun olen nauhoittanut näitä Deidre Hallin pätkiä 3 Dvd:lle 8 tuntia kun levylle ei mahdu enempää. Silloin kun se palasi Salemiin Roman, Jack ja Cassien kans niin siitä laskien tähän hetkeen missä kohtaa se on nyt menossa se olisi täysinäinen vuorokausi menossa niillä. Eli se on tehnyt sen 24 tunnin vuorokohtaukset. Miettikääpä kun se meistä tuntuu et vuosi meni siihen kun se palasi Salemiin ja menetti muistinsa. Voitteko kuvitella. :-)


      • Andmys
        casion69 kirjoitti:

        Suurin piirtein joo jos tuo pitää paikkaansa..Laskin tässä et kun olen nauhoittanut näitä Deidre Hallin pätkiä 3 Dvd:lle 8 tuntia kun levylle ei mahdu enempää. Silloin kun se palasi Salemiin Roman, Jack ja Cassien kans niin siitä laskien tähän hetkeen missä kohtaa se on nyt menossa se olisi täysinäinen vuorokausi menossa niillä. Eli se on tehnyt sen 24 tunnin vuorokohtaukset. Miettikääpä kun se meistä tuntuu et vuosi meni siihen kun se palasi Salemiin ja menetti muistinsa. Voitteko kuvitella. :-)

        Tässä olisi linkki siihen miten ne tekee vuoden jaksoja viikoissa. Laita se 6.28 minuttiin niin Deidre selittää tilanteen. http://www.youtube.com/watch?v=ovOAhnb_7wA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1969
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1291
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1165
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    10. 10
      980
    Aihe