Kumpihan olis parempaa nivelsärkyyn . Arcoxia 90mg / Relifex 1 g ? hinta ei vaikuttava tekijä .
Onko kokemuksia jommmasta kummasta lääkkeestä ?
Kumpaa nivelsärkyyn?
3
980
Vastaukset
- kipuun käytössä
Arcoxia 120mg. Käytän kuureina silloin kun kivut pahemmat. Viikko kerrallaan ja taas mennään. On auttanut.
- kokeilla
Minulle ortopedi kirjoitti polven nivelrikkoon 90 mg Arcoxiaa ja se on auttanut hyvin. Leposärky on poissa, mutta liikekipu tuntuu joskin lievempänä. En ole vielä uskaltanut kokeilla tuota kuurittaista käyttöä, kun jo yhden päivän tauko tuo kivut takaisin. Mitenkähän kävisi jos pitäisi pidemmän tauon. Kallis lääkehän tuo on, kelakorvauksen jälkeenkin euron päivässä. Jatkuvassa käytössä kertyy jo n. puolet vuotuisesta lääkekorvauskatosta, eläkeläisen rahapussi ei oikein tuota kestä.
- omaan
kokeilla kirjoitti:
Minulle ortopedi kirjoitti polven nivelrikkoon 90 mg Arcoxiaa ja se on auttanut hyvin. Leposärky on poissa, mutta liikekipu tuntuu joskin lievempänä. En ole vielä uskaltanut kokeilla tuota kuurittaista käyttöä, kun jo yhden päivän tauko tuo kivut takaisin. Mitenkähän kävisi jos pitäisi pidemmän tauon. Kallis lääkehän tuo on, kelakorvauksen jälkeenkin euron päivässä. Jatkuvassa käytössä kertyy jo n. puolet vuotuisesta lääkekorvauskatosta, eläkeläisen rahapussi ei oikein tuota kestä.
viestiini.
Ortopedi oli sitä mieltä että Arcoxiaa voi käyttää jatkuvasti. Eilen muutaman kilometrin kävelystä sain loppuillaksi polvisäryn, taidanpa jatkaa jatkuvaa päivittäistä käyttöä, ainakin tulevaan tähystysleikkaukseen saakka. Eihän nuo omat kipuni siitäkään ilmeisesti korjaannu. Vasta tekonivel parantaisi tilanteen, mutta sitä ei vielä suostuta laittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292390- 1282303
- 1582054
- 361716
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201668- 271049
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904