naapurit hiljeni vasta kolmelta yhdestätoista kolmeen yritin saada unta sit kun se hiljaisuus viimein koitti en vaan saanu enää unta join tossa mukillisen kahvia kohta toisen silmiä painaa mutta ei nukuta huomenna tai siis tänään meinaan kysyä kunnalta kumpi muuttaa me vai noi huumehörhöt onneks tää ei oo ainoo asunto ens yöks on painuttava taas sinne korpeen ettei tartte kuunnella popin jyskettä koko yötä luulis jo ens yönä nukuttavan kaikki muut taitaa olla onnellisesti untenmailla onneks en kärsi unettomuudesta kaikkina aikoina ei tää oo yhtään kivaa.
aikaista huomenta
4
219
Vastaukset
- tulin juuri kotiin
töistä ja olen tottunut nukkumaan oli sitten ympärillä minkälainen melu hyvänsä. Ei niille voi oikein päivällä mennä sanomaankaan että olkaa hiljaa, yritän nukkua.
Hyvää huomanta vaan sinulle ja kaikille. Lueskelin tässä pikasesti, mitä te ootte puuhailleet, kun olen itse ollut koko viikon iltaisin lapsenlikkana ja en ole ehtinyt tänne.
Nyt lähden leipätyöhöni päiväksi lasten pariin ja viikonlopuksi lähden illalla raksatyömaalle saaristoon kahvinkeittäjäksi ja siellä ei ole nettiä. Hauskaa viikonloppua kaikille.- Pirre*
Onpa ollut ikävä yö, kyllä se ihmisen pitäisi saada kotonaan nukkua.
Eikö Sinulla olisi päivämusaa - naapurin uneen..? :)- viivatiina
keskelle ei mitään ja kukaan ei varmaan häiritse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573