Halloween tulee, Jeesus-pukuni

on valmis.

Pukeudun Halloweeninä Jeesukseksi. Asukokonaisuuteen kuuluu kauhtuneen rievun lisäksi verinen orjantappurakruunu, kämmeniin ja kämmenselkiin liimatut naulanpätkät jotka antavat illuusion läpihakatuista nauloista, Jeesus-tekoparta, Jeesus-peruukki ja aasinnahkaiset varvassandaalit. Pirskotan päälleni tekoverta ja kannan mukanani mäntylaudasta kyhäämääni ristiä. Älkää kysykö miksi minulla on naulat kämmenissäni jo ristinkantovaiheessa.

Aloitan trick-or-treat - kampanjani lähitaloista. Jos en saa namuja, keppostelen uhrille spitaalin, jonkun satunnaisen paiseen, syövän tai muun kekseliään jäynän. Jos tulee karkkia vasuun, niin tyydyn vain keveästi julistamaan sanaa ja uhkailemaan Helvetillä.

Huonoa säätä näyttäisi olevan tiedossa, joten pohdintaa aiheuttaa mm. sateenvarjon vaikutus uskottavaan ilmiasuun. Vaihtoehtoisesti voisin harkita vessanpöntön istuinrenkaasta tehdyn sädekehän langoittamisesta pääni yläpuolelle. Toimisi kätevästi sateensuojana asukokonaisuuden täydentäjän ohella.

Hyvää Pyhäin miesten pyhienpäivän kaikkein pyhimmän yhteyden kaikkienpyhien iltaa.

6

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bubastis.tmi

Minä ompelin Tukiainen-mekon, sellaisen vartaloa myötäilevän mustan samettisen missä on hiluja. Hiuksetkin on niin käkkärällä. Sotamaalausta juuri valmistelen ja sitten puutarhureita kiusaamaan.

• vaan trehfit

Olethan muistanut pitää puutarhasi kunnossa? Jos et, niin voin neuvoa sinua, olen Isäni puutarhasta (siis omasta puutarhastani) kuullut paljon juttua. Älä anna viekoittelevan käärmeen luikerrella tarhaasi!

• odottelet aivan omasta tahdostasi, omahan

on elämäsi..

• putkaan

jos pukeutuu jeesuxexi? Miksi?

• ..ottaa pirusti jätesäkkejä namusia varten mukaan.Kuten ehkä tiedät ettei käärinliinoissa ole taskuja.

• Perkele itte

Upea päivä. Voi rauhassa katsella maan touhua. Kukaan ei huomaa että itte Perkele käyskentelee ihmisten joukossa. Niin paitsi kerran, kun eräs viehättävä lapsonen sanoi Herra Saatanalle, että hänellä on halvan näköinen naamiaispuku!!!

No ihmiset on ihmisiä, vaikka poltettaisiin maustettuna.

Illalla iloa rintaan ja aamulla oksennusta pintaan.

Toivottaa tietenkin Perkele itte

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe