Kuinka kauan laboratoriolähete on voimassa? Jos olen esimerkiksi tänään saanut lähetteen labraan, niin voinko mennä sinne vasta ensi viikolla, jos tänään en ole ehtinyt vai pitääkö siinä tapauksessa käydä lääkärillä uudestaan pyytämässä, että tämä uusisi laboratoriolähetteen?
Laboratoriolähete
10
18804
Vastaukset
- kyllä
voimassa vaikka kuinka kauan.
Jos siinä olisi "käytettävä ennen" maininta kuten resepteissä on se vuosi, niin siinä olisi maininta.
Vastaus: ei tarvitse käydä uusimassa- Maximum_erection
Tuolta saa kestolähetteen labratutkimuksiin:
https://fi.iherb.com/c/iherb-brands?rcode=mop737
- Pihlajanmarja
Labralähete on voimassa kolme 3 kuukautta.
- laboratorio1
Tuleeko lähete postissa kotia ? minulle lääkäri sanoi että laittaa lähetteen labraan viikko sitten kun soitin. Eli tuleeko sieltä joku lappu vai menenko ilman mitään lappuja labraan.? menen siis sukupuolitauti testeihin.
- labraan suoraan
Ei tule kotiin lappua, menet vaan labraan. Meillä ainakin homma toimii kelakortin kanssa, eli varaa kelakortti mukaan. Eli annetaan kelakortti ja näytteenottaja vilauttaa sitä koneessa ja näkee mitkä kokeet on otettava.
- laboratorio1
Eli annanko kelakortin aulassa kopissa istuvalle naiselle?:D. oon vähä hukassa kun en ole ennen käyny labrassa.
- hjbjhg
Kela-kortti. Eikö henkkari tai ajokortti käy?
- jepulista6987
Labraan mennessäsi nappaat vuoronumeron, odotat kunnes numerosi ilmaantuu ja tallustat sisään, annat sen kelakortin näytteenottajalle joka vinkauttaa sitä lukulaitteessa. Näin ainakin meilläpäin liekö jossain muualla toisenlainen systeemi mut kyllä se siellä paikanpäällä selviää. Ja aina voi kysyä ja sanoa että on eka kerta niin kaikki ymmärtää. Ei kaikkee voi tietää ennenkuin on kokenut.
- jysset5
Labraan voi nykyään mennä ilman lähetettäkin Cityterveyteen ja muistaakseni myös Vitaan, jolloin säästää myös turhan lääkärin käynnin, jos on kiinnostunut esimerkiksi vaan kolesteroliarvoistaan, jotka osaa itsekin tulkita. Labrahinnat kannattaa katsoa etukäteen www.hoitoon.fi sivustolta.
- Anonyymi
Voiko mennä missä päin Suomea labraan, jos omakannassa lähete?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724