Kuinka kauan laboratoriolähete on voimassa? Jos olen esimerkiksi tänään saanut lähetteen labraan, niin voinko mennä sinne vasta ensi viikolla, jos tänään en ole ehtinyt vai pitääkö siinä tapauksessa käydä lääkärillä uudestaan pyytämässä, että tämä uusisi laboratoriolähetteen?
Laboratoriolähete
10
18036
Vastaukset
- kyllä
voimassa vaikka kuinka kauan.
Jos siinä olisi "käytettävä ennen" maininta kuten resepteissä on se vuosi, niin siinä olisi maininta.
Vastaus: ei tarvitse käydä uusimassa- Maximum_erection
Tuolta saa kestolähetteen labratutkimuksiin:
https://fi.iherb.com/c/iherb-brands?rcode=mop737
- Pihlajanmarja
Labralähete on voimassa kolme 3 kuukautta.
- laboratorio1
Tuleeko lähete postissa kotia ? minulle lääkäri sanoi että laittaa lähetteen labraan viikko sitten kun soitin. Eli tuleeko sieltä joku lappu vai menenko ilman mitään lappuja labraan.? menen siis sukupuolitauti testeihin.
- labraan suoraan
Ei tule kotiin lappua, menet vaan labraan. Meillä ainakin homma toimii kelakortin kanssa, eli varaa kelakortti mukaan. Eli annetaan kelakortti ja näytteenottaja vilauttaa sitä koneessa ja näkee mitkä kokeet on otettava.
- laboratorio1
Eli annanko kelakortin aulassa kopissa istuvalle naiselle?:D. oon vähä hukassa kun en ole ennen käyny labrassa.
- hjbjhg
Kela-kortti. Eikö henkkari tai ajokortti käy?
- jepulista6987
Labraan mennessäsi nappaat vuoronumeron, odotat kunnes numerosi ilmaantuu ja tallustat sisään, annat sen kelakortin näytteenottajalle joka vinkauttaa sitä lukulaitteessa. Näin ainakin meilläpäin liekö jossain muualla toisenlainen systeemi mut kyllä se siellä paikanpäällä selviää. Ja aina voi kysyä ja sanoa että on eka kerta niin kaikki ymmärtää. Ei kaikkee voi tietää ennenkuin on kokenut.
- jysset5
Labraan voi nykyään mennä ilman lähetettäkin Cityterveyteen ja muistaakseni myös Vitaan, jolloin säästää myös turhan lääkärin käynnin, jos on kiinnostunut esimerkiksi vaan kolesteroliarvoistaan, jotka osaa itsekin tulkita. Labrahinnat kannattaa katsoa etukäteen www.hoitoon.fi sivustolta.
- Anonyymi
Voiko mennä missä päin Suomea labraan, jos omakannassa lähete?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989