Mulla on nyt parin viikon ajan nykiny kasvojenlihakset. Päivässä aina silloin tällöin saattaa silmäluomessa nykiä sillee pienesti, ei häiritsevästi, ja murto-osa sekunnin ajan. Ja saattaa nykiä muuallaki kasvoissa, aina vähä missä milloinki, silmien vieressä, suun alueella, otsassa, ym. jonkiasteinen elohiiri siis. mut ne nykimiset ei oo mitenkää näkyviä, eikä häiritse minua itseänikää fyysisesti ollenkaa.
Olen ihmetelly että mistä se voisi johtua, ku ei mulla mitään stressiä tai mitään ainakaan omasta mielestä ole. ja syön muuten aika terveellisesti, ei ole magnesiumin puutetta tms. Käyn ulkona välillä yms. En tiiä voisiko johtua kun minulla on ollu unirytmit aika sekasin, valvonu melkee joka ilta sinne aamu kolmeen, ja heränny iltapäivällä yhdeltä. Mutta tuskin se siitä johtuu, ku oon ennenki nukkunu millo sattuu eikä oo tämmösiä oireita ollu.
Olen tässä kehitelly omia teorioita/kuvitelmia että oma ihastus "ajattelisi" minua sillo ku nykii kasvoissa :D Koska oikeasti siltä vaikuttaa välillä. Eli voiko olla mahdollista että olisi jokin yliluonnolinen kyky aistia milloin toinen ajattelee minua tms... *-) Vai onko tämä sitten jokin oire kuitenkin? Muita oireita ei ole, ei mitään pääsärkyä, näköhäiriöitä tai mitään.
Kasvojenlihasten nykiminen
7
6169
Vastaukset
- muikkumies
juuri pitkistä valvomisista
- tyttö21
voi olla. mutta epäilyttää että olisi joku muu homma. ku on nuita valvomisia ollu pitkin ikää ennenki eikä oo tuommosta tapahtunu enne..
tottaikai nykimistä on ollu joskus sillo ku oon ollu ylirasittunu ja väsyny, mut sillo vaan ainoastaa silmäluomessa, ja saman tien sitte menny ohi. mut tämä on laajempaa, ja kestäny 2 vk :-/. Noh.. toivottavasti se kuitenki sit johtuu valvomisista nii ei tarvi huolestua :) - muikkumies
tyttö21 kirjoitti:
voi olla. mutta epäilyttää että olisi joku muu homma. ku on nuita valvomisia ollu pitkin ikää ennenki eikä oo tuommosta tapahtunu enne..
tottaikai nykimistä on ollu joskus sillo ku oon ollu ylirasittunu ja väsyny, mut sillo vaan ainoastaa silmäluomessa, ja saman tien sitte menny ohi. mut tämä on laajempaa, ja kestäny 2 vk :-/. Noh.. toivottavasti se kuitenki sit johtuu valvomisista nii ei tarvi huolestua :)huolehtua, sillä liika väsymys voi jopa johtaa kuolemaan
- menee ohi
Kyseessä on elohiiri ja se lihasten nykiminen menee ajastaan ohi eikä tarkoita mitään.
- tyttö21
sovittaa sitte nii..
- tämäntyyppisille
lihasnykimisille on kofeiininkäyttö, se aiheuttaa myös valtaosan masennus/ahdistuneisuus/paniikkihäiriötapauksista.
- apu
Elohiireen apu on sanottu löytyvän magnesiumista.
Eli erilaiset pienimuotoiset lihaskrampit jotka ovat täysin tahattomia ja äkkinäisiä pakkoliikkeen omaisia on sanottu johtuvan magnesiumin puutoksesta.
Uskoo ken haluaa, itse en ole testannut muutakuin huomannut että terve ruokavalio lopettanut omat elohiireni. Valvon edelleen miten sattuu ja kahvia juon niin paljon kuin kerkeän mutta elohiiriä ei tule kunhan muistaa syödä terveellisen monipuolisesti. Näin omalla kohdallani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275