Olen vaihtamassa vivaron takajarrulevyt mutten keksi miten saan avautumaan jarrusatulan että sais vanhan levyn irti?
jarrusatula ongelma vivaro
7
4153
Vastaukset
- jarrusatula
kokonaan irti. Pultit sisäpuolella.
- jarrulevy
Miten männän saa pohjaan että uudet jarrupalat ja jarrulevy mahtuis paikoilleen (puristin ei auta)?
Enpä ole kyseistä satulaa nähnyt mutta jos sielä on automaattisäätö niin kokeile pyörittää sitä mäntää, tällain joisssakin merkeissä toimii.
- jokki
RK-asentaja kirjoitti:
Enpä ole kyseistä satulaa nähnyt mutta jos sielä on automaattisäätö niin kokeile pyörittää sitä mäntää, tällain joisssakin merkeissä toimii.
..on pyöritettävää mallia, pitää varoa kumeja ettei mene rikki.
- säiliön korkki
nii paineet pääsee pois ja purista uudestaan!
- vaikka
säiliön korkki kirjoitti:
nii paineet pääsee pois ja purista uudestaan!
nesteet samalla, parantaa liikenneturvallisuutta
- Kiitokset teille
Kiitokset teille! pyörittämällä menee pohjaan oli vaan jumittunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1154910Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293553No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411500
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241394- 141242
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221067