Eli moottori/hiilet tai jokin mennyt kaputt, ei puhalla? Kolautellu moottorin kylkeen josko tepsis, no ei. Katsonu lämppärin kytkimen piuhat, ei mitään vikaa.. Onko siis toisin sanoen enää muuta tehtävissä kuin vaihtaa koko moottori? Kellään olisi käytettyä ja halpaa? Niin tämä olisi jo sitten toinen moottori 2:n vuoden sisällä, eli mikä mättää.. Ja kyllä, olen tarkistanut sulakkeet :D
Mitsu L200:n lämppäri reistailee
Kuttura
2
427
Vastaukset
- olla niin
että ne vastuslangat jotka ohjaa sitä puhallusnopeutta,olisi palaneet poikki.
minulla ainakin on ollut vuosien saatossa kahdessa eri autossa tuo vika.
tosin lienee melko harvinaista,että kaikki menisi kerralla,eli yksikään nopeus ei toimisi.- Kuttura
Vaihdoin jo moottorin ja hyvin pelaa, pitää tässä joutessa käyttää moottori auki ja tutkia mikä oli vikana. Jos siitä olisi seuraavalle mitään apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869