AA- ALKUINEN REKISTERINUMERO

AA-xxx

Onko kellään AA- ALKUISTA REKISTERINUMEROA. Ota yhteyttä, jos omistaat tai tiedät moisesta:
[email protected]

23

10430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi olla vaikeaa saada näitä kilpiä. Jollen nyt ihan väärin muista niin nämä oli valtioneuvoston autojen tunnuksia. AA-1 taisi olla pääministerin virka-auton numero. Korjatkoon joku jos olen kertonut ihan höpöjä.

      • on, vastasin

        tonne tuning-palstalle laitettuun kysymykseen.


      • Oikein!

        AA- ja AAA- kilvistä ensimäiset kymmenen olivat valtioneuvoston autoja, isompia numeroita oli "tavallisissa" autoissa. Korjatkoon joku minuakin jos muistan väärin.


      • 10v sitten

        Dodge Aspen,, joku 78-80 vuosimalli AA-245 oli rekkari,


    • AA-XXX

      Valtioneuvoston orkkis rekkareilla olevat autot on kiinnostukseni kohteena ... onko näitä vielä jollain
      liikenteessä, oletan omani olevan ko. rekkarissa .... vm 1985 - 87 ?

      • tuolta

        Kahtokee www.kilvet.com vai oliko se fi


    • usmo

      Aku Ankalla on AA-313

      • ...pelkkä 313?


      • reksa

        Suomessa AA-313 kilvet oli ainakin vielä viime kesänä punaisessa Mazda 121:ssä. Oli myynnissä kotkalaisessa autoliikkeessä.


      • iuytrdfvgb
        reksa kirjoitti:

        Suomessa AA-313 kilvet oli ainakin vielä viime kesänä punaisessa Mazda 121:ssä. Oli myynnissä kotkalaisessa autoliikkeessä.

        Eikös tuo ole niitä Tanjan valtioneuvostossa olo ajan peruja?

        Se jakoi niitä AA-kilpiä kihlatuilleen. Ainakin järjestysnumerosta niin voi päätellä.


      • http://keskustelu.suomi24.f...

      • Skoda, jenkki
        reksa kirjoitti:

        Suomessa AA-313 kilvet oli ainakin vielä viime kesänä punaisessa Mazda 121:ssä. Oli myynnissä kotkalaisessa autoliikkeessä.

        Nuo AA-313 kilvet ovat olleet aikanaan kahdessa muussakin autossa mutta eri aikaan tosin tietenkin.

        Ensin ne olivat Skoda Octaviassa, 1960-luvun alussa. Mulla on lehdestä irti leikattu kuva tuosta autosta.

        Sen jälkeen ne olivat jossain jenkkiautossa (josta oli kuva Mobilistissa). Nuo molemmat kilvet olivat mustapohjaisia. Sen jälkeen tunnus on ollut punaisessa Mazda 121:ssa.


    • GeeÄm v8

      Oldsmobille deltan AA-rekisterillä,numeroa en muista,mutta aika pieni oli alta 10.

      80-luvun lopulta,oli jotenkin pilattu,oliko joku avoviritelmä vaimitensenyt oli.Hämeenlinnassa

      • mersumies-----

        ajanut AA-1 ja AA-2 autoja molemmat olivat mustia s-sarjalaisia mersuja ja valtioneuvoston autoja.
        Ensimmäinen oli pääministerin ja toinen sen vara auto


      • kdhdhskdhfksa
        mersumies----- kirjoitti:

        ajanut AA-1 ja AA-2 autoja molemmat olivat mustia s-sarjalaisia mersuja ja valtioneuvoston autoja.
        Ensimmäinen oli pääministerin ja toinen sen vara auto

        AA-1 oli pääministeri ja AA-2 ulkoministeri. Vara-auto oli muuten Saab....



    • Kilvet

      Eikös sellaiset voi rahalla tilata konttorilta? Luulisi jonkun niistä 999stä olevan vapaa...

    • Volvoilija

      Mielestäni AA-1 ajoi tänään vastaan Yläneen ja Säkylän välisellä tiellä, iso valkoinen SUV

    • Autoilija_

      Tänään nähty myös AA-1, mutta tällä kertaa musta Volvo S90. Erikoista on se, ettei täsmää Trafin tietoihin, joka antaa Range Rover Sportin tiedot.

      • havaittujuttu

        Poliisin autoissa anataa usein väärät tiedot kun katsoo trafin kautta


    • Anonyymi

      AA-8 rekisterinumerolla oli tänään Kemissä.

    • Anonyymi

      AKU-313 on sininen kupla oulussa.

    • Anonyymi

      Mulla oli 1997-2003 Ahti Karjalaisen New Yorker,jonka kilpi oli AA-1.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe