Minussa ystäväni näkee näennäisen tosikon, joka
hymyilee itselleen ja nauraa kaikelle.
Mitä hauskaa ystäväsi näkee sinussa?
38
1569
Vastaukset
enpä tiedä kun en ole kysynyt.
Ja se sano että mä hieron silmiäni niin kivasti ja pyöritän nilkkojani niin mukavasti.ja tää on rehellinen vastaus kuulema. heh heh
- tankavaara
selkeästi hieno taito! Osata hieroa silmiään ja
pyöritellä nilkkojaan. Kysy lisää... kiinostavan konkreettista. tankavaara kirjoitti:
selkeästi hieno taito! Osata hieroa silmiään ja
pyöritellä nilkkojaan. Kysy lisää... kiinostavan konkreettista.Ne vastaukset menis poistoon tai toiselle palstalle hih hih. Tonne filosofian tai runouden puolelle varmaankin.
- tankavaara
miljoona kirjoitti:
Ne vastaukset menis poistoon tai toiselle palstalle hih hih. Tonne filosofian tai runouden puolelle varmaankin.
miten silmien hieronnasta saa aikaiseksi "sitä"?
tankavaara kirjoitti:
miten silmien hieronnasta saa aikaiseksi "sitä"?
Siksipä juuri arvelinkin jatkon kuuluvan filosofiapalstalle.
- Mandi55
En osaa sanoa, mutta pirusti niitä naurattaa kun sattuvat minut näkemään ; )
- tankavaara
asiaa, vai eikö se kiinnosta?
- Mandi55
tankavaara kirjoitti:
asiaa, vai eikö se kiinnosta?
Olenhan joskus yrittänyt kysyäkin, mutta se on vain johtanut isompaan nauruhysteeriaan ympärilläni ; )
Humoristina ja fantasiaa käyttäen tulkitsin aloituksesi näin ja vastasin. Nimittäin ei minulle kukaan ole sanonut, että kylläpäs kävelet hauskasti tai sinulla on hauska tapa puhua.
Jotkut maneerit voivat joillakin ihmisillä olla hauskoja, mutta eipä tule itsestäni mitään outoa mieleen. Pitää huomenna kysäistä Peterltä asiaa ; ) - tankavaara
Mandi55 kirjoitti:
Olenhan joskus yrittänyt kysyäkin, mutta se on vain johtanut isompaan nauruhysteeriaan ympärilläni ; )
Humoristina ja fantasiaa käyttäen tulkitsin aloituksesi näin ja vastasin. Nimittäin ei minulle kukaan ole sanonut, että kylläpäs kävelet hauskasti tai sinulla on hauska tapa puhua.
Jotkut maneerit voivat joillakin ihmisillä olla hauskoja, mutta eipä tule itsestäni mitään outoa mieleen. Pitää huomenna kysäistä Peterltä asiaa ; )kävelisin "hauskasti"... no toisaalta onhan
minulla "hauskat piirteeni".... - mandi55
tankavaara kirjoitti:
kävelisin "hauskasti"... no toisaalta onhan
minulla "hauskat piirteeni"....Joskus 80-luvun lopulla työkaverini antoi eräälle asiakkaallemme lempinimen "paskanpotkija", hänen kävelytyylinsä mukaan, joten en usko, että toivoisin omaavani joitakin "hauskoja" maneereita, niillä kun on hyvin helppo haavoittaa toista. On aivan eri asia kun rakastavaiset hemmoittelevat toisiaan höpönastikkaisilla nimityksillä.
Olet niin soma muruseni kun pyllysi pyörii noin hauskasti ; )
- Heikunkeikku
Rohkenin, peloistani huolimatta, kysyä tätä asiaa ystävältäni.
Se sanoi: "No sä oot hauska, ku sä oot niin Hassu."
Heikunkeikku: "Eiku sano kunnolla, älä pelleile."
Ystävä: "Emmä mitään pelleile, sä vaan oot NIIN
Hassu."
Heikunkeikku:"Siis eiks sulla oo MITÄÄN muuta
kommenttia mun vakavaan kysymykseen?"
Ystävä:"Ei ole."
Heikunkeikku: "No entä jos olisin kysynyt, mitä
EI-hauskaa mussa on?"
Ystävä: "Hmmmmm... onks sulla aikaa olla puhelimes
pari tuntia?"
Niin, että kai mun on sit sanottava, että oon ystävän mielestä hauska, kun oon niin hassu. *häpeilevää punaa poskilla*- tankavaara
tuntuiko hyvältä?
- Heikunkeikku
tankavaara kirjoitti:
tuntuiko hyvältä?
Enköhän mä sisäistä tätä ystävän kommenttia, ajan kanssa :)
Yritän AINA katsoa asioita positiiviselta kantilta ja tuli mieleen, että olipa hyvä, kun sanoi mua Hassuksi, hitsi jos olis sanonut Hölmöksi.
Että joo, mukavalta tuntuu :) - tankavaara
Heikunkeikku kirjoitti:
Enköhän mä sisäistä tätä ystävän kommenttia, ajan kanssa :)
Yritän AINA katsoa asioita positiiviselta kantilta ja tuli mieleen, että olipa hyvä, kun sanoi mua Hassuksi, hitsi jos olis sanonut Hölmöksi.
Että joo, mukavalta tuntuu :)silloin tällöin saa aidot raivarit minulle... siis
ISOT... en pelkää, vaan nauran sitäkin. Mietin kyllä
joskus, että kannataneeko minun "kaikkea" sanoa?
Toistaiseksi kyllä ja luulen jatkavanikin tässä valkeiden valheiden... eiku valkolijojen maassa. - Heikunkeikku
tankavaara kirjoitti:
silloin tällöin saa aidot raivarit minulle... siis
ISOT... en pelkää, vaan nauran sitäkin. Mietin kyllä
joskus, että kannataneeko minun "kaikkea" sanoa?
Toistaiseksi kyllä ja luulen jatkavanikin tässä valkeiden valheiden... eiku valkolijojen maassa...ystävyys sanoinakin on mulle jotenkin "pyhää".
Vähä vaikea selittää, mutta jos on onni saada oikean, siis oikean ystävän, niin se on jo jotakin älyttömän suurta.
Tosta kertomastasi Raivarista tuli mieleen, että onhan siinä joskus nielemistä, kun ystävä latelee totuuksia. Semmosia totuuksia, jotka itsekin tietää, mutta jotenkin yrittää "muina miehinä" itseltäänkin piilottaa. :)
Rehellisyys on joskus inhottavaa. Mutta, niin helkkarin tärkeää.
Puolin ja toisin ystävän kanssa Rehellisesti sanomme kommenttimme, piti toinen siitä tai ei. Jo tietoisuus toisen aidosta rehellisyydestä antaa luottamuksen uskoa johonkin....hmmmm....oikeaan.
Oikeassa ystävyydessä ei pahemmin fuskailla. Siinä hyvin helposti jää kiinni ja siitäkös haloo tulee, torumiset ja muut kaiken päälle.
Ruusuja ja risuja jakelemme toisillemme. Kivaa.
- viivi-karoliina
Huumorin varmaan..ainakin sanovat että tulethan huomenna töihin,on kuulemma tunnelma kuin huopatossutehtaassa ellen ole töissä.Olen iloinen ja tuon kuulemma iloa mukanani ja läheisiini..Nämä oli ystävieni kommentteja!!
- tankavaara
kaikki tullaiset saattavat lämmittää sinua?
- asd876jhgn
Minulla nyt ei varsinaisesti ole juurikaan ystäviä.
Käsittääkseni ulkopuolinen näkee edessään itsetietoisen ureapään, joka besserwisseröi.
Tutut näkevät edessään itsetietoisen uteapään, joka besserwisseröi.
Peiliin katsoessani (siis ole itseni paras ystävä), näen edessäni itsetietoisen ureapään, joka besserwisseröi.
Vaimon mukaan, olen haiseva puliukko, joka besserwisseröi.
Kissan mielestä, olen se tyyppi, joka täyttää raksukupin ja siivoaa toaletin.
Itse olen aina kuvitellut olevani charmikas, komediallinen sekä seurallinen taiteellistyyppinen herrasmies...
=DW=- nöhf
:))olen jonkun verran törmänyt kommentteihisi. Muillakin palstoilla. Minusta sinä olet sen perusteella: älykäs, ajattelija, ja taitosi kirjoittajana. Viittaa jopa alan ammattilaiseen? Tarkistelet maailmaa "ulkopuolisen silmillä", mutta samalla asiallisesti ja kriittisesti. Pidän erítyisesti että, omaat vahvan itsetunnon. Olet terävä ja todella ymmärrät huumorin. Kiitos siitä.
t.nöfh - tankavaara
kissasi kanssa?
Kissa nimittäin "informoi" sinua luonnollisesti ilman, että sinun tulisi syyttää itseäsi? - tankavaara
nöhf kirjoitti:
:))olen jonkun verran törmänyt kommentteihisi. Muillakin palstoilla. Minusta sinä olet sen perusteella: älykäs, ajattelija, ja taitosi kirjoittajana. Viittaa jopa alan ammattilaiseen? Tarkistelet maailmaa "ulkopuolisen silmillä", mutta samalla asiallisesti ja kriittisesti. Pidän erítyisesti että, omaat vahvan itsetunnon. Olet terävä ja todella ymmärrät huumorin. Kiitos siitä.
t.nöfholen sitä mieltä, että ihminen ei itsessään ole
"mitään"... vai suhde/viesti/vastaanotto/ihmisyys on "jotain"?
PS.Jos ihminen olisi "täydellinen" omassa Crusoen
saarellaan: nauraisi, pilkkaisi, iloitsisi, tuomitsisi, häpeäisi, vihaisi, rakaistaisi itseään... sellainen ihminen en haluaisi olla, enkä
haluaisi maailman siihen suuntaan menevänkään. - hg56hg
nöhf kirjoitti:
t.nöfhAlana enempi tuo visuaalinen puoli, kirjoittaan joutuu kuitenkin useasti, jotain sloganeita tms.
En yleensä vastaile. Nyt aattelin vastata, jos vaikka joku luulisi, että kehusi eivät olleet minun kirjoittamani.
=DW= - jh234kjh
tankavaara kirjoitti:
kissasi kanssa?
Kissa nimittäin "informoi" sinua luonnollisesti ilman, että sinun tulisi syyttää itseäsi?Katti on alunperin villikissan pentu. Jännä neiti, itsepäinen ja arka. Tulee syliinkin, kova urheilemaan, nukkuu silitysetäisyydellä. Niin, kissahan ei silittämällä kulu.
Itse asiassa otin sen ihan pentuna. Vanha piti lopettaa, löytökätti sekin oli. Ollut noita katteja koko ikäni. Heti alussa alettiin höpiseen katille runsaasti. Ehkä se ei tunne sanoja, mutta ymmärtää soundin.
No katit on vaan elukoita, tää on kiva elukka.
=DW= - nöhf
tankavaara kirjoitti:
olen sitä mieltä, että ihminen ei itsessään ole
"mitään"... vai suhde/viesti/vastaanotto/ihmisyys on "jotain"?
PS.Jos ihminen olisi "täydellinen" omassa Crusoen
saarellaan: nauraisi, pilkkaisi, iloitsisi, tuomitsisi, häpeäisi, vihaisi, rakaistaisi itseään... sellainen ihminen en haluaisi olla, enkä
haluaisi maailman siihen suuntaan menevänkään...miaau. Eiku nöff..vaikka jostakin sanojen vai olikse tavujen laskemista pidätkin.
t.nöhf
Tämä viestisi loppu jopa, kertoi sinusta jotain.Mitä minäkin ymmärrän. Kiitos, sinulle.
- Kemal
ei mitään hauskaa, koska minulla ei ole ystäviä.
- tankavaara
yksi.
- kertakaikkiaan,
kuulemma :(
- tankavaara
kuin Chaplin itse?
- Sinimarjanen
rauhallisen immeisen, joka ymmärtää myös itseensä
kohdistuvan huumorin. Näin ainakin itse uskoisin,
työkavereiden lausumista mielipiteistä:)- tankavaara
itseensä kohdistunut huumori tai "huumori". Usein työpaikoilla on joitain ihmisiä, jotka eivät kestä sitä ja siksi huumori kohdistetaan niihin, jotka kestävät tai ihmisiin, jotka eivät protestoi asiaa.
Luulen, että suuri osa yritysten huonosta hengestä johtuu juuri tuosta. "Tyhmästä huumorista"
- RosaLiiin
hoopon höperön, joka hymyilee kaikille ja nauraa itselleen.
Hauskinta on kuitenkin leikki. - Juro-Ukko
Yusuf Islamin, kun lauloin hänen häissään laulun
"Isä ja Poika" suomalaisin tekstein ja vielä kirkossa. No onhan Cat Stevens sata pistettä parempi laulaja, kuin mää ja hivenen hoikempi, mutta tuo partalinja täsmää, mutta laulu on tässä.
http://www.youtube.com/watch?v=4cpX1ZjuaiA - Pirre*
eivät näe..
Huomenta taas. - woude
ikäiseltäni ja kysymyksiä joita ei heti kysyttäisi niiltä ihmisiltä. Eli vähän lapsenomaista rohkeutta -joskus. Ja se kannattaa-joskus. Kyvyn imitoida-joskus. Ja aika hyvinkin, joskus, kuulema.
- Hömppähullu Joulupukki
Käyny Tankavaaralla huuhtomassa, kun on tommonen nikki? Uteliaisuudenhan ei sanota kuuluvan sivisykseen, joten voit sen puolesta aivan hyvin vastata.
Tuohon sinun kysymykseesi minun häätyy vastata, että sitä mieki oon ihimetelly. - Anskuliini
että hauskaa, työkaverini 26v. nainen sanoi, ettei hän ole ennen tuntenut noin pervoa kuuskymppistä, ei mitenkään pahalla vaan. ;)
Itse tykkään tilannekomiikasta ja kun se puree mun työkavereihinkin, niin meillä on yleensä hauskaa.- Pirre*
Ollapa työkavereita, samanlaisia..:))
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6002136- 1081078
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,191008Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4887Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 79795
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563