Mihinkäs porukka lennähti yhtäkkiä? :)
Eihän nyt ole loma-ajatkaan, joten ei nyt saa lorvia..;)
Tuli muutes tänään yhtäkkiä mieleen,että kersana luulin,että sydän on oikeesti sydämmen muotoinen.Aikamoinen pettymys,ku näin että se olikin vaan epämääränen lihamöhkäle. :DD
Olikos sulla muksuna tollasia luuloja joistain asioista? :)
Nooh.....
53
1459
Vastaukset
- -Maiggu-
lorvita vaan tehdään töitä.
Varmaan oli samanlaisia muistoja, et sydän on ihmiselläkin sydämmen muotoinen. Mutta auta armias kun sitten näki oikeesti millainen elin se sydän on ;)sitä välillä lorviakkin..;)
Muutes,toinen juttu,joka tuli mieleen tenava-ajoista..Vanhempi sisar sanoi mulle ja pikkusysterille,että toi polku vie päätielle.No,me luultiin pikkusysterin kaa,ettei meidän tarvi ku astua sille polulle,nii se vie meidät ihan itestään.Luultiin, ettei meidän tarvii ottaa askeltakaan.Aikamoinen pettymys,ku ei se vienykkää mihkään..:DD- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
sitä välillä lorviakkin..;)
Muutes,toinen juttu,joka tuli mieleen tenava-ajoista..Vanhempi sisar sanoi mulle ja pikkusysterille,että toi polku vie päätielle.No,me luultiin pikkusysterin kaa,ettei meidän tarvi ku astua sille polulle,nii se vie meidät ihan itestään.Luultiin, ettei meidän tarvii ottaa askeltakaan.Aikamoinen pettymys,ku ei se vienykkää mihkään..:DDsille polulle jolla systerien kanssa astuitte, luulitte, että polku on kuin lentävämatto ja ois vienyt teidät...:)
Joo, pitää välillä lorvia. Tulihan tuota vkonloppuna lorvittua. -Maiggu- kirjoitti:
sille polulle jolla systerien kanssa astuitte, luulitte, että polku on kuin lentävämatto ja ois vienyt teidät...:)
Joo, pitää välillä lorvia. Tulihan tuota vkonloppuna lorvittua.Me luultiin,että se vaan vie...Muistan vieläkin sen valtavan jännityksen,ku meitä pelotti astua sille polulle..:DD
Onpa sitä ollu höpsö :D
´Viikonloppu meni kyllä nii nopeeta,ettei taas ehtiny ees lorvimaan..Kohtahan sitä on taas uusi edessä..:)- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
Me luultiin,että se vaan vie...Muistan vieläkin sen valtavan jännityksen,ku meitä pelotti astua sille polulle..:DD
Onpa sitä ollu höpsö :D
´Viikonloppu meni kyllä nii nopeeta,ettei taas ehtiny ees lorvimaan..Kohtahan sitä on taas uusi edessä..:)tuon jännityksesi, Mii-su :)
Kumma kun mulle ei tuu mitään nyt mieleen, mitä ois hassua tapahtunut lapsena...
No viikot menee aika nopeeta ja yleensä vkonloputkin. -Maiggu- kirjoitti:
tuon jännityksesi, Mii-su :)
Kumma kun mulle ei tuu mitään nyt mieleen, mitä ois hassua tapahtunut lapsena...
No viikot menee aika nopeeta ja yleensä vkonloputkin.kerrot sit,jos tulee jotain mieleen..:)
Ollaan muutes tuttujen kaa puhuttukkin,että kyllä nykyään menee aika nopeesti.Kohta on taas joulu,vaikka se justiin oli..- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
kerrot sit,jos tulee jotain mieleen..:)
Ollaan muutes tuttujen kaa puhuttukkin,että kyllä nykyään menee aika nopeesti.Kohta on taas joulu,vaikka se justiin oli..se aika huristelee kovin nopeesti. Taas pian on joulu ja sitten uusivuosi 2009.
Joo, pitää tuota muistikoppaa kaivella josko sieltä jotain hassua sattuis muistumaan mieleen.:) -Maiggu- kirjoitti:
se aika huristelee kovin nopeesti. Taas pian on joulu ja sitten uusivuosi 2009.
Joo, pitää tuota muistikoppaa kaivella josko sieltä jotain hassua sattuis muistumaan mieleen.:)tänään,että silläköhän aika tuntuu menevän niin nopsaan,kun tämä aika on ihmisillä aina niin kiireistä?
Nykyaikana ihmiset kun eivät enää rauhoitu paikalleen..- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
tänään,että silläköhän aika tuntuu menevän niin nopsaan,kun tämä aika on ihmisillä aina niin kiireistä?
Nykyaikana ihmiset kun eivät enää rauhoitu paikalleen..Ja onhan kiire ainakin yks osatekijä tälläkin pastalla.
Itse vihaan kiirettä - mulla tulee sellaisesta kiire tahdista stressi.
Hyvää päivää sulle :) -Maiggu- kirjoitti:
Ja onhan kiire ainakin yks osatekijä tälläkin pastalla.
Itse vihaan kiirettä - mulla tulee sellaisesta kiire tahdista stressi.
Hyvää päivää sulle :)Mukavaa päivää sullekki...:)
Stressihän siinä pukkaa,kun on aina kiire.Pitäisi kuitenkin muistaa ottaa ainaski kerran päivässä pieni aikalisä..:)- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
Mukavaa päivää sullekki...:)
Stressihän siinä pukkaa,kun on aina kiire.Pitäisi kuitenkin muistaa ottaa ainaski kerran päivässä pieni aikalisä..:)olenkin joutunut olemaan enemmän ja vähemmän ylhäällä. Päätä särkenyt aamusta alkaen ja piti hakee lääkettä siihen.
-Maiggu- kirjoitti:
olenkin joutunut olemaan enemmän ja vähemmän ylhäällä. Päätä särkenyt aamusta alkaen ja piti hakee lääkettä siihen.
sulla migreeni?Mulla noi päänsäryt johtuu usein niskasta ja hartioista.Pitää jatkuvasti jumpata.
Toivottavasti voit jo paremmin..:)- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
sulla migreeni?Mulla noi päänsäryt johtuu usein niskasta ja hartioista.Pitää jatkuvasti jumpata.
Toivottavasti voit jo paremmin..:)ole migreeniä. Niskasta ja hartoista se mullakin usein johtuu.
Edelleen tuntuu pientä kipua. Jestas sentään :) -Maiggu- kirjoitti:
ole migreeniä. Niskasta ja hartoista se mullakin usein johtuu.
Edelleen tuntuu pientä kipua. Jestas sentään :)Jos ei ala menemään ohi,nii käy lekurilla!
- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
Jos ei ala menemään ohi,nii käy lekurilla!
ei tässä oon niin paha olla, et pitäis mennä lääkäriin. Ei siis ole taju menossa kankaalle. Nyt on ok olo.
-Maiggu- kirjoitti:
ei tässä oon niin paha olla, et pitäis mennä lääkäriin. Ei siis ole taju menossa kankaalle. Nyt on ok olo.
Kiva,että voit jo paremmin..Mun systerille tuli kerran nii kauhee päänsärky,että joutu lähteen lääkäriin.Onneksi ei kuiteskaa ollu mitään vakavaa..:)
- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
Kiva,että voit jo paremmin..Mun systerille tuli kerran nii kauhee päänsärky,että joutu lähteen lääkäriin.Onneksi ei kuiteskaa ollu mitään vakavaa..:)
on ollut niinkin kovaa päänsärkyä, että hyvä kun ei verisuoni poksahtanut rikki.
Hyvin siitä selvisin, ettei tarttenut esim lääkäriin mennä.
- Teemuna
Kusettaa itseeni ottamalla tosissaan väitteen, että mustista lehmistä tehdään lakua. Maanantaita.
Mustista lehmistä lakuja?!?! :DD Tuo oli kyllä hyvä..:))
Maanantaita vaan Teemunallekkin..Alkoiko viikko mukavasti? :)- Teemuna
mii-su kirjoitti:
Mustista lehmistä lakuja?!?! :DD Tuo oli kyllä hyvä..:))
Maanantaita vaan Teemunallekkin..Alkoiko viikko mukavasti? :)Talvisäilöön laittelen talvisäilöön laitettavia juttuja. Sit mä otan kesäsäilöstä kaikkee kesäsäilönnässä olleita jutskia.
Teemuna kirjoitti:
Talvisäilöön laittelen talvisäilöön laitettavia juttuja. Sit mä otan kesäsäilöstä kaikkee kesäsäilönnässä olleita jutskia.
ovelasti kerrottu..:DD
Kyllä sitä saakin kaivaa jo talvitamineita esiin..Teki mieli tänäänki laittaa paksu talvitakki päälle,vaikka oli melkeen viis astetta lämmintä.Se ei vaan tuntunu kummiskaa siltä..- Teemuna
mii-su kirjoitti:
ovelasti kerrottu..:DD
Kyllä sitä saakin kaivaa jo talvitamineita esiin..Teki mieli tänäänki laittaa paksu talvitakki päälle,vaikka oli melkeen viis astetta lämmintä.Se ei vaan tuntunu kummiskaa siltä..Talvitakilta vai paksulta?
Teemuna kirjoitti:
Talvitakilta vai paksulta?
sun kanssas..:DDD Se ilma ei tuntunu lämpöseltä...;)
Tänäänki muutes seitsemän astetta lämmintä..ihanaa..:)
- Masse setä
Yx Atte kertoi meille, että jos näkee naisen, josta tykkää, niin sitten tulee pippelistä tanko ulos ja sitä toista sanotaan vilttihatuksi.
- Puhurix
semmonen että maito tulee lehmästä ja piimä hevosesta.
Oishan se ollut hyvä,että toi piimäkin olisi tullut valmiina..:))
Hevosesta ei kai muuta tulekkaan ku meetwurstia...En kyllä ikinä osta semmosta makkaraa,missä on hevosenlihaa..- Puhurix
mii-su kirjoitti:
Oishan se ollut hyvä,että toi piimäkin olisi tullut valmiina..:))
Hevosesta ei kai muuta tulekkaan ku meetwurstia...En kyllä ikinä osta semmosta makkaraa,missä on hevosenlihaa..Mä olen kyllä ostanu joskus, mut tyttö nylkis mut jos nyt ostaisin. Se on lähes joka päivä tallilla. Ratsastaa maastossa ilman satulaa. Onhan se vähän ku koiraa söis.
Puhurix kirjoitti:
Mä olen kyllä ostanu joskus, mut tyttö nylkis mut jos nyt ostaisin. Se on lähes joka päivä tallilla. Ratsastaa maastossa ilman satulaa. Onhan se vähän ku koiraa söis.
Miksiköhän kaikesta pitää tehä lihaa,millä on neljä jalkaa ja vähän kokoa..
- Puhurix
mii-su kirjoitti:
Miksiköhän kaikesta pitää tehä lihaa,millä on neljä jalkaa ja vähän kokoa..
siinä on taustalla vanha hyötyajattelu. Kaikki piti hyödyntää. Ootko koskaan syöny kengurunlihaa?
Puhurix kirjoitti:
siinä on taustalla vanha hyötyajattelu. Kaikki piti hyödyntää. Ootko koskaan syöny kengurunlihaa?
En söis..en vaikka olis ainoota ruokaa koko maapallolla..:¤ Ootkos sä sit syöny sitä?Jos oot,nii miltä maistu?
- Puhurix
mii-su kirjoitti:
En söis..en vaikka olis ainoota ruokaa koko maapallolla..:¤ Ootkos sä sit syöny sitä?Jos oot,nii miltä maistu?
syönyt kengurua, jota myydään välillä meidän K-kaupassa. On vähän ku naudanlihaa. Lapset ei suostuneet syömään.
Puhurix kirjoitti:
syönyt kengurua, jota myydään välillä meidän K-kaupassa. On vähän ku naudanlihaa. Lapset ei suostuneet syömään.
sitä tosiaan TÄÄLLÄ?!? Hyi hirveetä! Tykkään kyllä naudan lihasta,mutta vaikka se kuinka maistuis siltä,nii nou vei..:¤
- Puhurix
mii-su kirjoitti:
sitä tosiaan TÄÄLLÄ?!? Hyi hirveetä! Tykkään kyllä naudan lihasta,mutta vaikka se kuinka maistuis siltä,nii nou vei..:¤
Samassa kaupassa myydään myös antilooppia ja biisonia sekä sillihaita. Olen kokeillu kaikkea.
Puhurix kirjoitti:
Samassa kaupassa myydään myös antilooppia ja biisonia sekä sillihaita. Olen kokeillu kaikkea.
Onpas harvinaisen monipuolinen kauppa..:))
- Puhurix
mii-su kirjoitti:
Onpas harvinaisen monipuolinen kauppa..:))
siellä hetki sitten ja tiskillä oli tänään mm. välimeren lonkeroista mustekalaa ja miekkakalaa. Siellä on oikeasti aina jotain erikoisuuksia. On se semmonen kauppa 15 000 asukkaan kunnassa ettei vastaavia taida olla.
Puhurix kirjoitti:
siellä hetki sitten ja tiskillä oli tänään mm. välimeren lonkeroista mustekalaa ja miekkakalaa. Siellä on oikeasti aina jotain erikoisuuksia. On se semmonen kauppa 15 000 asukkaan kunnassa ettei vastaavia taida olla.
varmaan ole montaa tuollasta..:)
- aika höyli
deletesormi?Runotki lähtee?
- Puhurix
pitkään olet saanu tolla "herjalla" roikkua siinä.
- takii koska
Puhurix kirjoitti:
pitkään olet saanu tolla "herjalla" roikkua siinä.
toi seriffisana ei ole näkyvillä siis otsikkona tai nikissä. ;)
- jollekkin
mii-su kirjoitti:
jotai poistettu?En ehtiny sitten näkemäänkään...
naiselle.Onkohan kade/mustis?
- Yxitypy
on loma-aika.
Jäin yhdeksän kuukauden äitiyslomalle. Loman eka päivä siis nyt. Heräsin silti kuudelta ylös, vaikka ei olis mihinkään kiirettä :=((
Niin.. mä varoin tarkasti lapsena syömästä appelsiin ja omenan siemeniä, kun mulle sanottiin, et puu alkaa kasvaa mahassa :=))ihmeen äitiysloma?????? Se on kuules Typy niin,että kun tottuu heräämään,nii sitä sit herää..:)
Vai puu kasvais mahassa? :DDDD Aivan ihania nää pienten lasten ajatukset..:))- Yxitypy
mii-su kirjoitti:
ihmeen äitiysloma?????? Se on kuules Typy niin,että kun tottuu heräämään,nii sitä sit herää..:)
Vai puu kasvais mahassa? :DDDD Aivan ihania nää pienten lasten ajatukset..:))ihmeitä voi vielä tapahtua tässäkin iässä :=)))
Tosiasiassa jäin vuorotteluvapaalle.
Ihan vaan itteeni aion hoitaa yhdeksän kuukautta.
Kuntoilla ja helliä muutoinkin :=))
Tunralla taitaa alkaa paistamaan aurinko, joten ajattelin lähtee nyt fillaroimaan parinkymmenen kilsan lenkin.
Päivänjatkoja :=)) Yxitypy kirjoitti:
ihmeitä voi vielä tapahtua tässäkin iässä :=)))
Tosiasiassa jäin vuorotteluvapaalle.
Ihan vaan itteeni aion hoitaa yhdeksän kuukautta.
Kuntoilla ja helliä muutoinkin :=))
Tunralla taitaa alkaa paistamaan aurinko, joten ajattelin lähtee nyt fillaroimaan parinkymmenen kilsan lenkin.
Päivänjatkoja :=))Luin vaa ton eka rivin ja oikeen kävi leimahdus,et Typy oottaa vauvaa!!!! :DD
Toi vuorotteluvapaa on kyllä hieno systeemi.Mun työkamu piti kans semmosen.:)
Nyt oikeen rentoudut ja teet kaikkee mikä on mukavaa..:)
- -Maiggu-
Kymmen vuotiaan pojan kirjoitelma lehmästä =) Aika hyvä! Enpä
>itse olisi osannut!!!!
>
>Tietoa lehmästä
>
>Lehmä on kotieläin. Mutta on niitä talojen ulkopuolellakin. Ne asuvat
>usein maalla, mutta tulevat kaupunkiin kuolemaan, mutta siitä ne eivät
>päätä itse.
>
>Lehmällä on seitsemän sivua, yläpuoli, alapuoli, ylempi puoli, alempi
>puoli, oikea puoli, vasen puoli ja sisin puoli.
>Ylemmällä puolella on pää, se on siksi, jotta sarvet voivat kiinnittyä
>siihen. Sarvet ovat sarvesta ja ne ovat vain koristuksena. Niitä ei voi
>liikuttaa, mutta korvia voi. Ne ovat sarvien sivuilla.
>
>Lehmällä on kaksi reikää pään edessä, niitä kutsutaan lehmän silmiksi.
>Lehmän suuta kutsutaan turvaksi sen takia, jotta ne voivat sanoa muu..
>
>Alemmalla puolella on häntä, sitä käytetään kärpästen
>hätistämiseen,jotta ne eivät kulkeudu maitoon ja huku.
>Yläpuolella, oikealla puolella ja vasemmalla puolella, on vain tukkaa
>Sitä kutusutaan lehmän tukaksi, ja se on aina samanvärinen kuin
>lehmäkin.
>Lehmän väri on kirjava. Alin puoli on tärkein, koska siellä heiluvat
>maidot.
>Kun meijeristi avaa kraanan, maito juoksee ulos. Kun maitoa
>heilutetaan, siitä tulee hapanta, mutta miten se tapahtuu, en ole vielä
>oppinut.
>
>Lehmällä on neljä jalkaa, niitä kutsutaan sorkkaraudoiksi, ja niitä voi
>käyttää myös naulojen vetämiseen.
>
>Lehmä ei syö hyvin paljon, mutta kun se syö paljon, silloin se syö aina
>kaksi kertaa päivässä. Lihavat lehmät antavat maitoa, mutta kun
>lehmällä on vatsa kipeä, se antaa juustoa. Juustossa on reikiä, mutta
>miten ne tekevät juustoon reikiä, sitä minä en vielä ole oppinut.
>
>Lehmällä on hyvä hajuaisti, voimme haistaa lehmät kaukaa.
>Lehmän lapsia kutsutaan vasikoiksi. Vasikoiden isä on sonni, kuten myös
>lehmän mies. Sonni ei anna maitoa, joten sen takia se ei ole nisäkäs.
>Niitä jotka hakevat lehmät kun ne tulevat vanhoiksi, kutsutaan
>lehmänvangitsijoiksi.
>
>Ne istuvat usein auton edessä. Niin lehmät lahdataan, maito laitetaan
>tetroihin, ja me ostamme maidon kaupasta. Lehmän neljä jalkaa
>lähetetään puusepälle, sitä kutsutaan uusiokäytöksi.
>
>Kuten huomaatte, lehmä on erittäin hyödyllinen eläin, ja tämän vuoksi
>minä pidän lehmistä valtavasti.
>
>Opettajan kommentti: en ole koskaan lukenut vastaavaa!
-Tosi välkky pikkupoika :)- -Maiggu-
mii-su kirjoitti:
Makeista nauruista!!! :DD On noi muksut vaan tietäviä...;)
Kyllä lapset on vaan veikeitä.
Ajattelin, etä tällainen vois piristää :) -Maiggu- kirjoitti:
Kyllä lapset on vaan veikeitä.
Ajattelin, etä tällainen vois piristää :)tuollaiset piristää valtavasti..:))
- T-muna
Yhden kakarakuvitelman tuolla yläpuolella jo kerroinkin.
Sitten eri asia on, ja pikkasen huolestuttavampi sellainen, kuinka joillekkin ihmisille jää päälle joku kuvio tai rooli, kuvitellusta tai eletystä elämästä. Näitä näkee täälläkin.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377