Anna oli vaivautunut lavalla

Minä vaan

Myönnän, että Anna on ihan ok, vaikkei paras laulaja tytöistä olekaan, mutta olin ällikällä lyöty kun kuulin tuomareiden kommentit Annan eilisestä esityksestä. Nimittäin minun mielestäni hän oli todella surkea lavalla; kaikki iloisuus oli poissa, ääni ei kulkenut ja Anna pälyili häpeillen ympärilleen otsatukkansa alta ikään kuin olisi halunnut olla jossain muualla kuin lavalla laulamassa. Laulu oli kamala (Eppu Normaalin esittämänä toki ihan hyvä) Annan käsittelyssä. Hän oli suorastaan itkuun purskahtamaisillaan. Eikö kukaan muu todella huomannut?

7

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itoli

      Olet oikeassa. Vaikken mikään musiikinasiantuntija olekkaan niin esitys oli ihan ahdistava. Ei sopinu Annalle ei tai sitten sitä vaivas joku muu...

      • Annahan oli aivan ehdoton. Niet niet hipoi taivaita. Edellisessä esityksensä hänen metsänneito-kampauksensa oli täysin sopimaton, mutta nyt tyttö oli tyylikäs ja täynnä valovoimaa. Tykkäsin!


      • *sirpa*
        dolmen kirjoitti:

        Annahan oli aivan ehdoton. Niet niet hipoi taivaita. Edellisessä esityksensä hänen metsänneito-kampauksensa oli täysin sopimaton, mutta nyt tyttö oli tyylikäs ja täynnä valovoimaa. Tykkäsin!

        Täytyy sanoa että olen samaa mieltä kuin kaksi ensimmäistä kommentia, esityksessä ei ollut mitään jännää. Harmittaa ja on todella epäreilua että tuomarit ovat niin Annassa kiinni ja selkeästi haluavat hänen voittavan vaikka Saana ja Anna-Kaisa laulaa tuhat kertaa enemmän sydämestä ja niillä on persoonaa äänessä sekä luonteessa verrattuna tylsään blondi Annaan. Anna on niin perus bimbo ettei siinä ole mitään jännää! Ja EPÄREILUA että NINA TAPIO on ollut niin hänen faninaan alusta asti. Sellainen ei saisi loistaa läpi!


      • bbbblaa
        dolmen kirjoitti:

        Annahan oli aivan ehdoton. Niet niet hipoi taivaita. Edellisessä esityksensä hänen metsänneito-kampauksensa oli täysin sopimaton, mutta nyt tyttö oli tyylikäs ja täynnä valovoimaa. Tykkäsin!

        Täytyy sanoa että olen samaa mieltä kuin kaksi ensimmäistä kommentia, esityksessä ei ollut mitään jännää. Harmittaa ja on todella epäreilua että tuomarit ovat niin Annassa kiinni ja selkeästi haluavat hänen voittavan vaikka Saana ja Anna-Kaisa laulaa tuhat kertaa enemmän sydämestä ja niillä on persoonaa äänessä sekä luonteessa verrattuna tylsään blondi Annaan. Anna on niin perus bimbo ettei siinä ole mitään jännää! Ja EPÄREILUA että NINA TAPIO on ollut niin hänen faninaan alusta asti. Sellainen ei saisi loistaa läpi!


      • fasdsgf
        bbbblaa kirjoitti:

        Täytyy sanoa että olen samaa mieltä kuin kaksi ensimmäistä kommentia, esityksessä ei ollut mitään jännää. Harmittaa ja on todella epäreilua että tuomarit ovat niin Annassa kiinni ja selkeästi haluavat hänen voittavan vaikka Saana ja Anna-Kaisa laulaa tuhat kertaa enemmän sydämestä ja niillä on persoonaa äänessä sekä luonteessa verrattuna tylsään blondi Annaan. Anna on niin perus bimbo ettei siinä ole mitään jännää! Ja EPÄREILUA että NINA TAPIO on ollut niin hänen faninaan alusta asti. Sellainen ei saisi loistaa läpi!

        Seuraappas nyt vähän tarkemmin, ei se loista läpi, että Nina Tapio tykkäis siitä, en mä aikakaan ole huomannut


    • daadaa

      Mä tykkäsin Annan tulkinnasta. Njet njet on tuskainen ja synkkä biisi, ei siihen mikään iloisuus sovi.

      • Ajatellen mitä laulussa sanottiin: Kaveri uhkasi vetää ties mitä myrkkyjä ja "pehmittää päänsä", jos hänet jätetään.
        Ei sellaista lauleta hymyillen! Tulkinta oli minunkin mielestäni täydellinen.
        Hyvin näyttää Anna osaavan tulkita erilaisiakin lauluja, kun ajattelee että hän oli ihan erilainen nyt kuin viimeksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2941
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      107
      2214
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      773
    Aihe