elikkä hilux vm90 nelikosta,hävisi pitkät valot sulakkeet tarkistettu lyhyet ja parkit pelaa pitkät pelaa vilkautus asennossa mutta ei ajo asennossa,mikä rele sulakerasian ylä puolella ohjaako sekä lyhyitä että pitkiä.kiitos
hilun valot
3
800
Vastaukset
- tarkastaa...
...myös valokatkaisin. Itse etsin aikanaan mystistä valovikaa Nissan KingCapista. Vika oli katkaisimessa.
- moilanen
valokatkaisin toimii,releet mitattu.sulakerasian pohjat tutkittu liittimet tarkastettu en tiiä vaikeeta on,yks visio on vielä,tuleeko virta lukolta joku heräte katkaisimille tai releille. pitkät asennolla mittaritaulun sininen valo palaa mutta pitkät ei,elikkä vähän sama asia kun virrat ei ois päällä.
- moilanen
moilanen kirjoitti:
valokatkaisin toimii,releet mitattu.sulakerasian pohjat tutkittu liittimet tarkastettu en tiiä vaikeeta on,yks visio on vielä,tuleeko virta lukolta joku heräte katkaisimille tai releille. pitkät asennolla mittaritaulun sininen valo palaa mutta pitkät ei,elikkä vähän sama asia kun virrat ei ois päällä.
vika löyty oli sittenkin viiksessä,kärjissä huono kosketus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.691221- 661153
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180948Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 47799
- 60799
- 40701
- 45682
- 39668