elikkä hilux vm90 nelikosta,hävisi pitkät valot sulakkeet tarkistettu lyhyet ja parkit pelaa pitkät pelaa vilkautus asennossa mutta ei ajo asennossa,mikä rele sulakerasian ylä puolella ohjaako sekä lyhyitä että pitkiä.kiitos
hilun valot
3
756
Vastaukset
- tarkastaa...
...myös valokatkaisin. Itse etsin aikanaan mystistä valovikaa Nissan KingCapista. Vika oli katkaisimessa.
- moilanen
valokatkaisin toimii,releet mitattu.sulakerasian pohjat tutkittu liittimet tarkastettu en tiiä vaikeeta on,yks visio on vielä,tuleeko virta lukolta joku heräte katkaisimille tai releille. pitkät asennolla mittaritaulun sininen valo palaa mutta pitkät ei,elikkä vähän sama asia kun virrat ei ois päällä.
- moilanen
moilanen kirjoitti:
valokatkaisin toimii,releet mitattu.sulakerasian pohjat tutkittu liittimet tarkastettu en tiiä vaikeeta on,yks visio on vielä,tuleeko virta lukolta joku heräte katkaisimille tai releille. pitkät asennolla mittaritaulun sininen valo palaa mutta pitkät ei,elikkä vähän sama asia kun virrat ei ois päällä.
vika löyty oli sittenkin viiksessä,kärjissä huono kosketus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683