alko menkat ja alotan nytte sitte elämäni ekan pilleri laatan. sitä vaan mietin, et miten näille menkoille käy?joskus oon kuullu et ne on loppunnu lähes samantien, kestäen vaan jonku pari päivää.kertokaa omia kokemuksia, kaikilla kroppa tietty reagoi eri tavalla, eli yhtä ja oikeaa vastausta ei varmastikkaa ole..:D
menkat ja pillereiden alotus??
minä--
3212
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Niin, yhtä oikeaa tapaa ei ole. Menkat voivat joko
a) loppua kuin seinään ja tulla seuraavan kerran ekalla tauolla tai sitäkin myöhemmin
b) loppua kuin seinään ja jatkua myöhemmin, vaikka kesken laatan
c) jatkua niukkoina/tiputteluna hamaan tulevaisuuteen asti
d) jatkua normaalisti ja muuttua myöhemmin tiputteluksi
e) jatkua normaalisti ja loppua ajallaan
Kukaan ei pysty arvaamaan, miten sinun kroppasi reagoi, eikä muiden kokemuksistakaan (jotka pääosin ovat edellämainittuja) ole sinulle mitään hyötyä.
Sillon ku minä alotin pillerit menkat oli tosi lyhyet. Eipä ne kyllä sitte myöhemminkää kauaa kestäny.. Suurin vuoto jotain pari kolme päivää jos sitäkään :) sitte pientä tiputtelua pari päivää..
Mulla menkat jatkui pilerit aloitettuani itselleni normaalit kuusi päivä. Mutta lisäksi tulivat kummalliset "vihlovat" menkkakivut. Normaalisti minulla ei ole mitään kipuja. Varsinaisten menkkojen loputtua jatkui tiputtelua koko ensimmäisen laatan ajan ensimmäiseen tyhjennykseen asti. Myös nuo vihlovat kivut jatkuivat. Ensimmäinen tyhjennysvuotoaika olikin sitten, hmmm, mielenkiintoinen. Vihlovat kivut jatkuivat entistä kovempina ja vuoto oli varmaan runsainta kuin koskaan ennen. Ja myös koostumus oli todella hämmentävää...! Että tällainen "Rohakisutarina" :)
Mutta tuon ensimmäisen tyhjennyksen jälkeen ei ole ollut koskaan enää vuoto-ongelmia. Vuoto kestää 4-5 päivää eikä ole mitenkään erityisen runsasta. Myöskään kipuja ei alun jälkeen ole ollut. Tosin aina hieman ennen taukoviikkoa ja sen alussa on kyllä varsinkin rinnoissa aika kovaa turvotusta, mutta näin pienirintaisena ei se niin edes haittaa.
Hyvää pillereihin tutustumista sinulle! :)