Profetiani:
Evopuolue demokraatit voittavat vaalit edustajainhuoneen ja senaatin paikoissa , sen lisäksi kirsikkana sinisen kakun päälle tuloo tämä Obama, joka voittaa nuorten ja afroamerikkalaisten hyökyaallon turvin(joita gallupistit eivät tavoittaneet kunnolla) ja blokkaa kreationistisen republikaani-puolueen ehdokkaan ja sen kamalan Palinin pahojen muistojen joukkoon..
Tämän seurauksena ID:n ja kreationistisen puolueen ja talouden romauttanut viimeinenkin porsas Bush pistetään sivuraiteelle ja kreationistinen ilmapiiri sammuu ja masentuu muualla paitsi Texasissa.
Evo-puolue voittaa USAn vaalit (profetia)
12
813
Vastaukset
Koska ID-läisten evo-opin murskausohjelma karahti jo aikaa sitten Karille, niin he siirtyvät muille epämääräisemmin tutkituille apajille kuten aivot, ja alkavat ajaa sielutieteen asiaa.
Siinä sivussa koittavat nälviä CO2:sta olemattomaksi mutteivät mahda mitään Obaman karismalle.- Hjuithapelj
Minä olettaisin päinvastaista.
Republikaaneille jää ikävä Irak-jälkipyyki hoidettavakseen.
Eikä siinä kunniankukolla ole juuri töitä! - Olympic lifting
Silloin kun evopuolue voittaa,kansa tietää. Silloin kun kretsupuolue voittaa,kansa on tyhmää.
- Apo-Calypso
Jeps. Näinhän se on, täsmälleen.
Kretionistit vaan ovat täysiä tolloja.
Näin kävi, ja hyvä niin. USA on jatkossa paremmissa käsissä kuin pitkään aikaan.
Profetiaksi en ennustustasi kuitenkaan laske - se oli liian ennakoitavissa :)- onnenpuiston.oraakkeli
illuminatus kirjoitti:
Hälsningar till Kottby!
Skåål!Skåål! :) Evo-oppikiihkoilijoiden evolutionistinen evoluuttivoitto. Tieteen nimissä voin tänään poksauttaa pullon Cavaa. No, aina löytyy hyvä syy poksauttaa...
Tosin minun Onnenpuistoni ei sijaitse Kottbyssä, vaan on mielikuvituksen tuotosta. Olen huomattavasti merellisemmissä olosuhteissa kuin good old Kottby.
Försök säga: västkustkt. - illuminatus*
onnenpuiston.oraakkeli kirjoitti:
Skåål! :) Evo-oppikiihkoilijoiden evolutionistinen evoluuttivoitto. Tieteen nimissä voin tänään poksauttaa pullon Cavaa. No, aina löytyy hyvä syy poksauttaa...
Tosin minun Onnenpuistoni ei sijaitse Kottbyssä, vaan on mielikuvituksen tuotosta. Olen huomattavasti merellisemmissä olosuhteissa kuin good old Kottby.
Försök säga: västkustkt.Tuossa oli sen verran monta konsonanttia peräkkäin, että ääntämykseni saattoi jäädä kuulijalta ymmärtämättä. Kokeilen illalla koiramme kanssa, se ainakin hymyilee ymmärtäväisesti.
Joka tapauksessa iloista iltaa, Cavalla tai ilman :)
- ikaros
Onnea Obamalle!
- maa_tiainen
Toivottavasti Obama onnistuu eheyttämään Yhdysvallat. Ikävän jakautuneelta kansakunta on näyttänyt vuosikausia. Vaikea tehtävä, mutta onnea hänelle!
- tsiisushörhö
koki suuuren vääryyden ja odottaa Obamaa hollille huolella rasvatun kiväärinsä kanssa. Epäilemättä jumalan miehiä, tämä punaniska.
-evvk-- Apo-Calypso
Olisi todennäköisesti käynyt myös McCainille jos hän olisi voittanut vaalit. Joku jeesuspelle olisi varmasti tehnyt parhaansa, että ilmapää Palin pääsisi kalifiksi kalifin paikalle.
McCainin suurin virhe oli melko täydellinen arvostelukyvyn puute varapresidentin valinnassa ja ilmeisesti melkomoinen kyvyttömyys talousasioiden tietämyksessä ("Yhdysvaltain talouden fundamentit ovat kunnossa...").
Spekulointia: Mitä olisikaan voinut tapahtua jos Condoleezza Rice olisi ollut McCainin aisaparina?
Condi on fundamentalistiuskovainen, mutta hän on osannut pitää uskonnolliset mielipiteensä erillään harjoittamastaan politiikasta, toisin kuin GWB ja GWB:n muut tukihihhulit, ainakin minun ymmärtääkseni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510992
- 827439
- 755409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445404Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764688Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334123- 472968
- 362905
- 402410
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per392314