Evo-puolue voittaa USAn vaalit (profetia)

Profetiani:

Evopuolue demokraatit voittavat vaalit edustajainhuoneen ja senaatin paikoissa , sen lisäksi kirsikkana sinisen kakun päälle tuloo tämä Obama, joka voittaa nuorten ja afroamerikkalaisten hyökyaallon turvin(joita gallupistit eivät tavoittaneet kunnolla) ja blokkaa kreationistisen republikaani-puolueen ehdokkaan ja sen kamalan Palinin pahojen muistojen joukkoon..

Tämän seurauksena ID:n ja kreationistisen puolueen ja talouden romauttanut viimeinenkin porsas Bush pistetään sivuraiteelle ja kreationistinen ilmapiiri sammuu ja masentuu muualla paitsi Texasissa.

12

824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koska ID-läisten evo-opin murskausohjelma karahti jo aikaa sitten Karille, niin he siirtyvät muille epämääräisemmin tutkituille apajille kuten aivot, ja alkavat ajaa sielutieteen asiaa.

Siinä sivussa koittavat nälviä CO2:sta olemattomaksi mutteivät mahda mitään Obaman karismalle.

• Hjuithapelj

Minä olettaisin päinvastaista.
      Republikaaneille jää ikävä Irak-jälkipyyki hoidettavakseen.
      Eikä siinä kunniankukolla ole juuri töitä!

• Olympic lifting

Silloin kun evopuolue voittaa,kansa tietää. Silloin kun kretsupuolue voittaa,kansa on tyhmää.

• Apo-Calypso

Jeps. Näinhän se on, täsmälleen.
        Kretionistit vaan ovat täysiä tolloja.

• Näin kävi, ja hyvä niin. USA on jatkossa paremmissa käsissä kuin pitkään aikaan.

Profetiaksi en ennustustasi kuitenkaan laske - se oli liian ennakoitavissa :)

• Hälsningar till Kottby!

Skåål!

• onnenpuiston.oraakkeli
        illuminatus kirjoitti:

Hälsningar till Kottby!

Skåål!

Skåål! :) Evo-oppikiihkoilijoiden evolutionistinen evoluuttivoitto. Tieteen nimissä voin tänään poksauttaa pullon Cavaa. No, aina löytyy hyvä syy poksauttaa...

Tosin minun Onnenpuistoni ei sijaitse Kottbyssä, vaan on mielikuvituksen tuotosta. Olen huomattavasti merellisemmissä olosuhteissa kuin good old Kottby.

Försök säga: västkustkt.

• illuminatus*
        onnenpuiston.oraakkeli kirjoitti:

Skåål! :) Evo-oppikiihkoilijoiden evolutionistinen evoluuttivoitto. Tieteen nimissä voin tänään poksauttaa pullon Cavaa. No, aina löytyy hyvä syy poksauttaa...

Tosin minun Onnenpuistoni ei sijaitse Kottbyssä, vaan on mielikuvituksen tuotosta. Olen huomattavasti merellisemmissä olosuhteissa kuin good old Kottby.

Försök säga: västkustkt.

Tuossa oli sen verran monta konsonanttia peräkkäin, että ääntämykseni saattoi jäädä kuulijalta ymmärtämättä. Kokeilen illalla koiramme kanssa, se ainakin hymyilee ymmärtäväisesti.

Joka tapauksessa iloista iltaa, Cavalla tai ilman :)

• ikaros

Onnea Obamalle!

• maa_tiainen

Toivottavasti Obama onnistuu eheyttämään Yhdysvallat. Ikävän jakautuneelta kansakunta on näyttänyt vuosikausia. Vaikea tehtävä, mutta onnea hänelle!

• tsiisushörhö

koki suuuren vääryyden ja odottaa Obamaa hollille huolella rasvatun kiväärinsä kanssa. Epäilemättä jumalan miehiä, tämä punaniska.

-evvk-

• Apo-Calypso

Olisi todennäköisesti käynyt myös McCainille jos hän olisi voittanut vaalit. Joku jeesuspelle olisi varmasti tehnyt parhaansa, että ilmapää Palin pääsisi kalifiksi kalifin paikalle.

McCainin suurin virhe oli melko täydellinen arvostelukyvyn puute varapresidentin valinnassa ja ilmeisesti melkomoinen kyvyttömyys talousasioiden tietämyksessä ("Yhdysvaltain talouden fundamentit ovat kunnossa...").

Spekulointia: Mitä olisikaan voinut tapahtua jos Condoleezza Rice olisi ollut McCainin aisaparina?

Condi on fundamentalistiuskovainen, mutta hän on osannut pitää uskonnolliset mielipiteensä erillään harjoittamastaan politiikasta, toisin kuin GWB ja GWB:n muut tukihihhulit, ainakin minun ymmärtääkseni?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      32
      2790
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      133
      2461
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      2041
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1863
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1376
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1327
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1294
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1007
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      144
      985
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      923
    Aihe