Evo-puolue voittaa USAn vaalit (profetia)

Profetiani:

Evopuolue demokraatit voittavat vaalit edustajainhuoneen ja senaatin paikoissa , sen lisäksi kirsikkana sinisen kakun päälle tuloo tämä Obama, joka voittaa nuorten ja afroamerikkalaisten hyökyaallon turvin(joita gallupistit eivät tavoittaneet kunnolla) ja blokkaa kreationistisen republikaani-puolueen ehdokkaan ja sen kamalan Palinin pahojen muistojen joukkoon..

Tämän seurauksena ID:n ja kreationistisen puolueen ja talouden romauttanut viimeinenkin porsas Bush pistetään sivuraiteelle ja kreationistinen ilmapiiri sammuu ja masentuu muualla paitsi Texasissa.

12

804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koska ID-läisten evo-opin murskausohjelma karahti jo aikaa sitten Karille, niin he siirtyvät muille epämääräisemmin tutkituille apajille kuten aivot, ja alkavat ajaa sielutieteen asiaa.

      Siinä sivussa koittavat nälviä CO2:sta olemattomaksi mutteivät mahda mitään Obaman karismalle.

    • Hjuithapelj

      Minä olettaisin päinvastaista.
      Republikaaneille jää ikävä Irak-jälkipyyki hoidettavakseen.
      Eikä siinä kunniankukolla ole juuri töitä!

    • Olympic lifting

      Silloin kun evopuolue voittaa,kansa tietää. Silloin kun kretsupuolue voittaa,kansa on tyhmää.

      • Apo-Calypso

        Jeps. Näinhän se on, täsmälleen.
        Kretionistit vaan ovat täysiä tolloja.


    • Näin kävi, ja hyvä niin. USA on jatkossa paremmissa käsissä kuin pitkään aikaan.

      Profetiaksi en ennustustasi kuitenkaan laske - se oli liian ennakoitavissa :)

      • Hälsningar till Kottby!

        Skåål!


      • onnenpuiston.oraakkeli
        illuminatus kirjoitti:

        Hälsningar till Kottby!

        Skåål!

        Skåål! :) Evo-oppikiihkoilijoiden evolutionistinen evoluuttivoitto. Tieteen nimissä voin tänään poksauttaa pullon Cavaa. No, aina löytyy hyvä syy poksauttaa...

        Tosin minun Onnenpuistoni ei sijaitse Kottbyssä, vaan on mielikuvituksen tuotosta. Olen huomattavasti merellisemmissä olosuhteissa kuin good old Kottby.

        Försök säga: västkustkt.


      • illuminatus*
        onnenpuiston.oraakkeli kirjoitti:

        Skåål! :) Evo-oppikiihkoilijoiden evolutionistinen evoluuttivoitto. Tieteen nimissä voin tänään poksauttaa pullon Cavaa. No, aina löytyy hyvä syy poksauttaa...

        Tosin minun Onnenpuistoni ei sijaitse Kottbyssä, vaan on mielikuvituksen tuotosta. Olen huomattavasti merellisemmissä olosuhteissa kuin good old Kottby.

        Försök säga: västkustkt.

        Tuossa oli sen verran monta konsonanttia peräkkäin, että ääntämykseni saattoi jäädä kuulijalta ymmärtämättä. Kokeilen illalla koiramme kanssa, se ainakin hymyilee ymmärtäväisesti.

        Joka tapauksessa iloista iltaa, Cavalla tai ilman :)


    • ikaros

      Onnea Obamalle!

    • maa_tiainen

      Toivottavasti Obama onnistuu eheyttämään Yhdysvallat. Ikävän jakautuneelta kansakunta on näyttänyt vuosikausia. Vaikea tehtävä, mutta onnea hänelle!

    • tsiisushörhö

      koki suuuren vääryyden ja odottaa Obamaa hollille huolella rasvatun kiväärinsä kanssa. Epäilemättä jumalan miehiä, tämä punaniska.

      -evvk-

      • Apo-Calypso

        Olisi todennäköisesti käynyt myös McCainille jos hän olisi voittanut vaalit. Joku jeesuspelle olisi varmasti tehnyt parhaansa, että ilmapää Palin pääsisi kalifiksi kalifin paikalle.

        McCainin suurin virhe oli melko täydellinen arvostelukyvyn puute varapresidentin valinnassa ja ilmeisesti melkomoinen kyvyttömyys talousasioiden tietämyksessä ("Yhdysvaltain talouden fundamentit ovat kunnossa...").

        Spekulointia: Mitä olisikaan voinut tapahtua jos Condoleezza Rice olisi ollut McCainin aisaparina?

        Condi on fundamentalistiuskovainen, mutta hän on osannut pitää uskonnolliset mielipiteensä erillään harjoittamastaan politiikasta, toisin kuin GWB ja GWB:n muut tukihihhulit, ainakin minun ymmärtääkseni?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      370
      8394
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2344
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1712
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1569
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      81
      1324
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1312
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      353
      1154
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1025
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1002
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      112
      941
    Aihe