Nyt tarvisin apua!Tiedän, että tästä kannattaa mennä lääkäriin ja niin aionkin huomenna tehdä, mutta sitä ennen pakko päästä kirjoittamaan tänne jos jollain ollut samanlaisia ongelmia.
Elikä nenääni haisee kokoajan virtsa.MINÄ siis haisen pissalle.Ja erittäin voimakkaalle haisenkin!Pesen alapääni 1-2krt/vrk ja huolehdin muutenkin hygieniastani niinkuin normaalin ihmisen kuuluukin.Pesun jälkeen ei kuitenkaan mene kauaakaan, kun pissan haju alkaa.En ole huomannut virtsan karkailua.Pikkuhousut eivät ole märät.Se haju on aika pistävä.Olen aivan paniikissa.Olen 30-vuotias.Kuukautiset pääosin epäsäännölliset.Hieman ylipainoa.Olen googlettanut tänään netissä ja eteen tullut vaikka mitä virtsarakontulehduksesta syöpään.Stressannut tällä niin paljon nyt, että ensimmäisenä ajattelen kaikkea pahinta.Tänään haju oli niin voimakas, että töissäkin sen varmasti haistoivat muutkin.YÖK!Tämä on kamalaa!Ja noloista nolointa!Mistä voisi olla kyse???
Virtsan haju
11
18812
Vastaukset
- sinun on käytävä
myöskin lääkärissä.
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Oiretesti.html- yli 5 oiretta
Ei jessus, noistahan saa kuka tahansa kerättyä sen viisi oiretta ja sitten on niin todennäköisesti homemyrkytys. Varsinaista lääketiedettä. Syyt niihin 5 oireeseen voi olla IHAN jossain muualla.
- mulla 23
Mulle sopii itseasiassa 23 noista listan oireista ja silti oon 100% varma etten asu hometalossa enkä työskentele. On vaan muuten stressiä, migreeniä, väsymystä ja ... Ihan p*stä tuo testi, jokainen löytää siitä omalle kohdalle sopivia oireita, useimmat vielä ihan normaaleja. En ymmärrä miksi sitä pitää esittää vastaukseksi joka asiaan ja aiheuttaa ihmisille vainoharhaisuutta.
Aloittajalle: sulla vois olla virtsatietulehdus, mulla ainakin joskus ollut virtsaputkentulehduksessa pahaa hajua mutta myös muita oireita. Ymmärrän täysin tuon nolouden, se haju hävettää kyllä ihan älyttömästi ja aiheuttaa päänvaivaa. Ois mielenkiintoista kuulla toki mitä muuta lääkäri epäili, mulle ei aikoinaan keksitty muuta, aika outo vaiva.
- voisi olla apua
Joskus hajut jää nenään ja varsinkin kumartuessa ne aistii. Yleensä nämä hajut on juuri epämielyttäviä. Olisko poskionteloissa tällöin jotain.
Virtsan haju vahvenee emäksisessä (ammoniakki) tällöin happamista pesuliuoksista on apua. Myös suun kautta nautituista maitohappobakteereista. (Hapan taas vahvistaa ulosteen hajua) - muu muu
Itselläni on munuaiskeräsen tulehdus,ennenkuin se saatiin lääkityksellä kuriin,niin nenässäni oli virtsan haju.
- kusenkatku
sama vika on mulla ja oon vasta 16.v on se hienoo mennä taas kuoluun kusen hajuisena pilaamaan toisten päivän
- Anonyymi
Ite oon 13
- haju
joo kyllä on kivaa kun opettaja avaa ikkunan ja
väittää että luokassa on lämmin 25- asteen pakka
sella ja toinen opettaja sanoo että väli tunnin aikana voi käydä vessassa ja muut nauraa - kamalaa
Mulla on aivan samanlainen vaiva. Oletko jo saanut apua?. Olen käynyt jo useaan otteeseen lääkärillä,mutta he eivät tunnu tietävän, että mistä on kyse..todella ikävää haista,rajottaa sosiaalista elämääkin kaiken huipuksi :/.
- Toivoton oppilas
Sama vaiva ja ikä oli 14v. Ei paljo kehtaa kouluun mennä.
- Anonyymi
Voisi kokeilla alusvaatteitten vaihtoa jos haju on pinttynyt vanhoihin alushousuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791