Silmät turvoksissa, missä vika?

nuhanenä1653

Minulla on ollut tosi sitkeä nuha, kurkku on ollut kipeä ja räkää tulee aina aamuisin kurkusta. Välillä yskittää. Kuumetta eikä päänsärkyä ole ollut. Eilen aamulla toinen silmäni oli turvoksissa yläluomen kohdalta, kylmä vesi helpotti ja turvotus laski melkein parissa tunnissa. Tänä aamuna toinen silmäni oli kokonaan turvoksissa ja myös toisessakin oli vähän turvotusta. Silmiä ei kutita eivätkä ne ole kipeät. Onko neuvoja että mistä tämä voi johtua, sillä on rasittavaa kun silmät on kuin pallokalalla.

5

5041

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totatota

Selväti etelän tropiikki saattais vielä pelastaa. Budjetin vajeesta jos ei kärsi niin ei muuta kuin etelän lämpöön vaan. Silmät mukavasti kuivahtaa semmoiseen särkikalan kokoluokkaan.

• hoitsi

Toki matkustaminen on kivaa mutta kokeiles ensiksi puhdistaa asunto pölystä ja hae apteekista allergialääkettä ja muista terveelliset elämäntavat. Ravinto, liikunta, jne.. Oireiden pitkittyessä hankkiudu lääkäriin.

• kuuluu asiaan

Outoja vastauksia sait...

Jos sinulla on flunssa, ei ole mikään ihme, että silmät turpoavat. Voi olla esimerkiksi itsekseen parantuva silmien sidekalvontulehdus. Jollei mene ohitse, tarvitse lääkettä.

Minun silmäni turpoavat aina flunssassa.

• paljonvastauksesta

kiitos vastauksestasi! Ajattelinkin että tämä taitaa johtua nuhastani :)

• voi voi.....

Moikka olen sitä-mieltä että sinulla on jokin allergia. Ostin itse untuvatyynyn,mutta piti luopua siitä kun öisin kurkkua kutitti ja yskitti. Aamulla silmät turvoksissa. Ostin anatomisen niskatyynyn ja vaivat loppuivat välittömästi......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3432
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3262
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      3153
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      52
      2698
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1993
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1890
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1656
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      88
      1569
    9. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1535
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1360
    Aihe