Linuks väki saa kuumeisesti ruveta keksimään uusia "totuuksia" miksi Windows on niiiiiin huono.
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=35592
Ja jatkossa tuleva Windows 7 on aikalailla karkimpi kuin Vista, ei ajurien puutetta, kaikki Vistan ohjelmat toimivat joita jo siihen mennessä on valtaosa kaikista Windows ohjelmista, UAC:n herkkyyteen voi vaikuttaa vaikka tämä ei ole enää ongelma nykyäänkään, samoin muistin käyttö l. 64 bittiset Windowsit yleistyvät ja jo NYT 4 Gt muistia maksaa muutaman hikisen kympin, ei luulisi olevan kenellekkään oikeasti enää mikään porun aihe.
Hyvin menee
10
612
Vastaukset
- Miksiköhän???
No vittu eihän Vistaa kukaan järkevä käytä, joko tilalle imutetaan piraatti XP tai laitetaan linuxdistro koneeseen. Kauan saisi haittaohjelma etsiä Vistakonetta verkossa, joillain idiooteilla sellainen ehkä on. Vista pakkomyydään koneen mukana mutta sitä käyttää.... no eipä juuri kukaan.
- Vista_fani
Kun vertaa Vistaa ja linuksia
19.29/0.71=27.17
Eli linuks saa 27 kertaisen edun Vistaan verrattuna jos käytetään sinun argumenttiasi
http://marketshare.hitslink.com/report.aspx?qprid=11
- Tieto-Taavi
Organisaatioiden eri järjestelmien yhteensovittaminen on mahdotonta, jos koodi ei ole avointa, tai sitten on edessä pakkorako alistua suurimpien ohjelmatalojen tarjontaan. Kerran se vain kirpaisee -ajattelu ei toimi tähän, koska tarkoitus on saada asiakkaat liekanaruun. Tarjolla on vain kiristystä, kuristusta ja isoveljen valvontaa.
Tiesitkös, että erikoissairaanhoitajien työstä 60% menee MS-pohjaisen tietotekniikan kanssa painimiseen? Tämän mahdollistaa vain moninkertainen työ järjestelmien yhteensopimattomuuden takia.
Avoin koodi, jota asiakkaat voivat itse kehittää tarpeisiinsa ja saada järjestelmänsä yhteensopiviksi kuulostaa yhtäkkiä aivan loistavalta idealta. - keksiä?
>...ruveta keksimään uusia "totuuksia"...
Miten niin uusia?
Ei ole mitään näyttöä siitä etteikö 7 olisi samanlainen Vistan kaltainen, suorituskyvyltään onneton möhkö johon kenenkään tietokoneella leipänsä hankkivan ei kannata sekaantua missään vaiheessa. ;)- Vista_fani
Olen lukenut että ennen SP1:tä Vistassa oli suorituskyky ongelma tiedostojen kopioinnin kanssa mutta SP1 on ollut olemassa jo kauan. Ja käynnistysnopeuksista on porattu paljon..... millä h...vetin aparaateilla Vistaa on testattu kun huimat 499€ maksanut gigantin "supertietokone" selviää alle puolen minuutin????????
Ja sitäpaitsi en sammuta omaa konettani juuri koskaan, vaan käytän lepotilaa, vieläpä niin että yhdistelmätila on disabloitu joten kone "käynnistyy" PALJON nopeammin kuin vanha putkimonitorini jonka buuttaus kestää ainakin 5 sekuntia. - epäillä
ThreeMice kirjoitti:
Jotenkin tuntuu siltä, ettet sinä ainakaan tienaa leipääsi tietokoneella.
>...sinä ainakaan tienaa leipääsi tietokoneella.
Olen tienannut pitkälti toistakymmentä vuotta, joskus jopa voita siihen päälle. ;) - asfasfasdfaf
epäillä kirjoitti:
>...sinä ainakaan tienaa leipääsi tietokoneella.
Olen tienannut pitkälti toistakymmentä vuotta, joskus jopa voita siihen päälle. ;)sinä siellä cams.comin tai vastaavan homppelipuolella pippelinpyörittäjänä, onhan sekin tietokoneella tienaamista?
"Linuks väki saa kuumeisesti ruveta keksimään uusia "totuuksia" miksi Windows on niiiiiin huono."
Windows 7 ei ole vielä valmis pitkään aikaan ja edelleenkään missään Windowsissa ei ole niitä hienouksia mitä monissa Linux-pohjaisissa käyttöjärjestelmissä on.- wintoysien
beta-versiot? Niissä on aina kaikenlaista kivaa jota ei sitten olekkaan julkaistussa versiossa eli samaa vanhaa kakkaa uudessa kääreessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933471
- 1183205
- 562365
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras112024- 252015
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201745Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111710Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241556Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131421Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404