Toki. Mutta ne on Pyhä Hneki henkeyttänyt ja siksi ne ovat Pyhää Jumalan sanaa.
Ovatko Paavalin sanat ihmisen sanoja?
10
244
Vastaukset
- The Rat
Koska jumala on kaikkitietävä, hän tietää etukäteen mitä tulemme sanomaan. Koska hän on kaikkivoipa ja luonut maailman, hän on etukäteen päättänyt mitä sanomme.
Kaikki puhe on siis "Pyhän Hnekin henkeyttämää". Siis Pyhää Jumalan sanaa.
Hedelmistään puu tunnetaan. Paavali ei saarnannut Jeesuksen oppeja... :) - jookosta.........
Mieti vähän!!
Paavali oli kristinuskon tukena Jeesuksen seuraajien murhaamisissa! Historiallinen selvyys.
Jos et raamatun UT:stä löydä Jumalan tai Jeesuksen Omin Sanoin antamaa lupaa rikkoa Jumalan ja Jeesuksen Lakia, niin tunnet niin kristnuskon kuin Paavalinkin herraksi herra saatanan!
Ota huomioon, että kristinuskon toimesta sen olemassa olon aikana on tapettu ja tapatetu satoja miljoonia ihmisiä. Noitavainot, pakanavainot, ristiretket jne jne... Vielä tänäänkin kristinusko tukee murhaajia esim. sotilaspappin tuella! Revi siitä sieluusi ymmärryksen tieto valkeuden ekeleinä esiintyvistä eksyttäjistä!
Mieti; ketä Jumalan ja Jeesuksen Lain lainrikkojat rakastaa????
"Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni. "
Tässä Jumala Laki jonka Jeesus on vahvistanut ja lisäsi rakasta lähimmäistäsi käskyn. Rikkomalla yhtäkään Lain kohtaa rikkoo samalla koko Lakia ja on lainrikkoja:
Suomen kielellä - Raamattu 1933/38
3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
7 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
8 Muista pyhittää lepopäivä.
9 Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi;
10 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on.
11 Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.
12 Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
13 Älä tapa.
14 Älä tee huorin.
15 Älä varasta.
16 Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
17 Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."Kyllä Paavalin tekstit ja opetukset on osa Raamattua eli Jumalan henkeyttämää tekstiä.
Raamatun tekstien pois pilkkominen on sitä väärää opetusta.- paljon_
kirjoitus- ja asiavirheitä sinulla.
- sallitte
juhani1965 kirjoitti:
Kyllä Paavalin tekstit ja opetukset on osa Raamattua eli Jumalan henkeyttämää tekstiä.
Raamatun tekstien pois pilkkominen on sitä väärää opetusta.Miksi sitten sallitti Jeesuksen Sanaa raamatussa pilkottavan uskontojen toimesta?
Jeesus opetti että kaiken tulee olla "YHTÄ"
Se on tasan tarkkaan niin, että kristinusko on pilkottu yli 3500 lahkoon joista ei yksikään lahko/seurakunta kuulu Jumalallisuuteen! Siitä tiedon antoi Jeesus jo ennenkuin kristinuskosta oli tietoakaan!
Ja pilkkomista lisää se, että sitä Luder/Lutherin väärentämää raamattua tulkitaan noin 24.000 eri tavalla! Eli siinä ei ole Jeesuksen opettamaa "YHTÄ" ja näin olen kristinusko tuhansíne lahkoineen Jumalan ja Jeesuksen Lain lairikkojana saatanaa jumalanaan palveleva rikollis järjestö. Satoja miljoonia ihmnisiä tappanut ja tapattanut Jeesuksen seuraajatkin Paavalin tuella!
Jos ole eri miettä asiasta niin todista raamatun UT:n Jumalan ja Jeesuksen Omalla Sanalla että kristinuskolla on lupa tappaa ja tapattaa jopa omia kastamiaan uskovaisia, syytömiä pikku lapsiakin herransa helvetin tulella noitarovioita poltellen????
Ellet sitä lupaa raamatusta löydä, niin tiedät kristinuskon, raamatun väärentäjä lutherinkin ja lutherilaisuudenkin jumalaksi herra saatanan!
PS.
Raamattua on pilkuttu saatanalliseksi esim. nk. pyhä ehtoollinen on harhatajan opettamaa Jeesuksen pilkkaamista. lue tarkkaan mitä Jeesus opetti!!!!
Raamatussa on sanoma jota ei opeteta ihmisille ehtoollisesta Jeesuksen omin sanoin.
Lukekaa ja ymmärtäkää se ja miettikää voiko Jeesusta pahemmin pilkata kuin paskantamalla Hänet!
16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
Tässä raamatun kohdasa on varotus:
28. Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta.
29. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion.
Raamattu antaa tietoa:
1Kor.15:50. Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.
Nuo raamatun kohdat todistavat sen mitä minun ei tarvii sanoiksi pukea!
Sen sijaan voin kertoa, että eläimissäkin on niin sivistyneitä, etteivät syö ja juo oman lajinsa lihaa ja verta.
Kysymykseksi jää siten, että koska saatanallisuuteen harhautetut sivistyvät sen verran?!
Joka kerta kun ehtoollista pakanalisessa rituaalissa nauttitaan tapetaan syytön synnitön Jeesus symboolisesti ja pilkataan syömällä niinkuin pedot ja Hänestä tehdään ulostetta niinkuin raamattussa Jeesus itse asian ilmaisee.
Kun tuolla saatanallisella rituaalilla tuhotaan syyttömän lapsen sielu rippikoulun päätteeksi niin koko ehtoollisen saatanallisuus onkin sitten lapsia noitarovioilla tappaneelle ja tapattaneelle kritinuskolle, lutherilaisuudenkin saatanallisuuden jumalallisuutta.
Tulee aika jolloin "veri" ja "liha" sanan vertauskuvallisuuden merkitys selviää jokaiselle. On monia jotka tuntevat sen jo.
Mutta pakanalliseen ehtoollis asiaan tulee korjaus. Kun Jeesus palaa niin silloin viini juodaan viininä ja kaikille paljastuu saatanallisuuden harhautukset.
Jeesus ei juo verta, niin miksi ette seuraa Häntä vaan teette päinvaston saatanan tahdon mukaan!?!
Jeesus EI OLE MUKANA pakanallisilla ehtoollisilla.
RAAMATTU 1776 : Matteus 26
27 Ja hän otti kalkin, ja kiitti, antoi heille ja sanoi: juokaat tästä kaikki;
28 Sillä tämä on minun vereni, sen uuden Testamentin, joka monen tähden vuodatetaan
syntein anteeksi antamiseksi.
29 Mutta minä sanon teille: en suinkaan minä silleen juo tästä viinapuun hedelmästä, siihen päivään asti kuin minä juon teidän kanssanne sen uuden minun Isäni valtakunnassa.
RAAMATTU 1933/1938 : Matteus 26
27 Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki; 28 sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
29 Ja minä sanon teille: tästedes minä en juo tätä viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."
--
Jos sinulle on hitunenkaan Jumalallisuutta sielussa niin ymmärrät saatanallisuuteen harhauttajan!!! - sinulta todisteet
paljon_ kirjoitti:
kirjoitus- ja asiavirheitä sinulla.
En ole kirjailija niinkuin fariseukset ja lainoppineet!
Arvostella osaat vaikka vasta faktoja ei Jumalan ja Jeesuksen Sanalla ollut sinullakaan esille asettaa!!!
Ettei vaan herrallasi ole sarvet? sallitte kirjoitti:
Miksi sitten sallitti Jeesuksen Sanaa raamatussa pilkottavan uskontojen toimesta?
Se on tasan tarkkaan niin, että kristinusko on pilkottu yli 3500 lahkoon joista ei yksikään lahko/seurakunta kuulu Jumalallisuuteen! Siitä tiedon antoi Jeesus jo ennenkuin kristinuskosta oli tietoakaan!
Ja pilkkomista lisää se, että sitä Luder/Lutherin väärentämää raamattua tulkitaan noin 24.000 eri tavalla! Eli siinä ei ole Jeesuksen opettamaa "YHTÄ" ja näin olen kristinusko tuhansíne lahkoineen Jumalan ja Jeesuksen Lain lairikkojana saatanaa jumalanaan palveleva rikollis järjestö. Satoja miljoonia ihmnisiä tappanut ja tapattanut Jeesuksen seuraajatkin Paavalin tuella!
Jos ole eri miettä asiasta niin todista raamatun UT:n Jumalan ja Jeesuksen Omalla Sanalla että kristinuskolla on lupa tappaa ja tapattaa jopa omia kastamiaan uskovaisia, syytömiä pikku lapsiakin herransa helvetin tulella noitarovioita poltellen????
Ellet sitä lupaa raamatusta löydä, niin tiedät kristinuskon, raamatun väärentäjä lutherinkin ja lutherilaisuudenkin jumalaksi herra saatanan!
PS.
Raamattua on pilkuttu saatanalliseksi esim. nk. pyhä ehtoollinen on harhatajan opettamaa Jeesuksen pilkkaamista. lue tarkkaan mitä Jeesus opetti!!!!
Raamatussa on sanoma jota ei opeteta ihmisille ehtoollisesta Jeesuksen omin sanoin.
Lukekaa ja ymmärtäkää se ja miettikää voiko Jeesusta pahemmin pilkata kuin paskantamalla Hänet!
17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
28. Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta.
29. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion.
Raamattu antaa tietoa:
1Kor.15:50. Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.
Nuo raamatun kohdat todistavat sen mitä minun ei tarvii sanoiksi pukea!
Sen sijaan voin kertoa, että eläimissäkin on niin sivistyneitä, etteivät syö ja juo oman lajinsa lihaa ja verta.
Kysymykseksi jää siten, että koska saatanallisuuteen harhautetut sivistyvät sen verran?!
Joka kerta kun ehtoollista pakanalisessa rituaalissa nauttitaan tapetaan syytön synnitön Jeesus symboolisesti ja pilkataan syömällä niinkuin pedot ja Hänestä tehdään ulostetta niinkuin raamattussa Jeesus itse asian ilmaisee.
Kun tuolla saatanallisella rituaalilla tuhotaan syyttömän lapsen sielu rippikoulun päätteeksi niin koko ehtoollisen saatanallisuus onkin sitten lapsia noitarovioilla tappaneelle ja tapattaneelle kritinuskolle, lutherilaisuudenkin saatanallisuuden jumalallisuutta.
Tulee aika jolloin "veri" ja "liha" sanan vertauskuvallisuuden merkitys selviää jokaiselle. On monia jotka tuntevat sen jo.
Mutta pakanalliseen ehtoollis asiaan tulee korjaus. Kun Jeesus palaa niin silloin viini juodaan viininä ja kaikille paljastuu saatanallisuuden harhautukset.
Jeesus ei juo verta, niin miksi ette seuraa Häntä vaan teette päinvaston saatanan tahdon mukaan!?!
Jeesus EI OLE MUKANA pakanallisilla ehtoollisilla.
28 Sillä tämä on minun vereni, sen uuden Testamentin, joka monen tähden vuodatetaan
syntein anteeksi antamiseksi.
29 Mutta minä sanon teille: en suinkaan minä silleen juo tästä viinapuun hedelmästä, siihen päivään asti kuin minä juon teidän kanssanne sen uuden minun Isäni valtakunnassa.
27 Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki; 28 sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
29 Ja minä sanon teille: tästedes minä en juo tätä viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."
--
Jos sinulle on hitunenkaan Jumalallisuutta sielussa niin ymmärrät saatanallisuuteen harhauttajan!!!Jeesus opetti että kaiken tulee olla "YHTÄ"
"Ja pilkkomista lisää se, että sitä Luder/Lutherin väärentämää raamattua tulkitaan noin 24.000 eri tavalla! Eli siinä ei ole Jeesuksen opettamaa "YHTÄ" ja näin olen kristinusko tuhansíne lahkoineen Jumalan ja Jeesuksen Lain lairikkojana saatanaa jumalanaan palveleva rikollis järjestö. Satoja miljoonia ihmnisiä tappanut ja tapattanut Jeesuksen seuraajatkin Paavalin tuella!"
Uskovainen ihminenkin on vajavainen ja erehtyväinen. Kun asioista ei saada sovittua perustetaan uusia "lahkoja". Kuitenkin Kristilliset lahkot ja kirkot ovat pääpiirteittäin opeista samaa mieltä. Näin Kristyt ovat YHTÄ, heillä on yhteinen Herra ja yhtenevä oppi.
Saatanalla ei ole osuutta tässä yhteydessä.
Ja tuskinpa Luther mitään Raamattua on väärentänyt, olen kuullut että Lutherin Saksankielinen Raamattu on uskollinen alkukielelle.
" Jos ole eri miettä asiasta niin todista raamatun UT:n Jumalan ja Jeesuksen Omalla Sanalla että kristinuskolla on lupa tappaa ja tapattaa jopa omia kastamiaan uskovaisia, syytömiä pikku lapsiakin herransa helvetin tulella noitarovioita poltellen????
Ellet sitä lupaa raamatusta löydä, niin tiedät kristinuskon, raamatun väärentäjä lutherinkin ja lutherilaisuudenkin jumalaksi herra saatanan!"
Mihinkähän viittaat tässä? Jos puhut Katolilaisuuden harhoista syntyneistä vainoista. Niin niitä vastaanhan Luther juuri kävi taisteluita. Ja niin Luterilaisiata tuli "Kerettiläisiä","Hugenotteja", joita poltettiin roviolla kun tottelivat ennemmin Raamatun Sanaa kuin "äitikirkon" ihmisoppeja.
"PS.
29. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion."
Jeesus itse asetti ehtoollisen. Luterilaiset eivät usko tässäkään kuten Katolilaiset että ehtoollisessa nautitaan OIKEA Jeesuksen veri ja ruumis. Ehtoollinen on vertauskuva, niihän Jeesuskin siunasi leivän ja viinin. Olet iroitellut eri kohtia väärällä lailla verratavaksi. Kun Jeesus siunasi kaiken ruuvan syötäväksi, ei Hän viitannut ehtoolliseen millään tavalla vaan syömiseen.
Sinä näet väärässä tulkinnassasi ehtoollisen saatanallisena. Jeesus opetti eri tavoin. Tässäkin asiassa uskon ennemmin Jeesusta ja Raamatun Sanaa kuin ihmisoppeja.- mieti sitä
juhani1965 kirjoitti:
"Ja pilkkomista lisää se, että sitä Luder/Lutherin väärentämää raamattua tulkitaan noin 24.000 eri tavalla! Eli siinä ei ole Jeesuksen opettamaa "YHTÄ" ja näin olen kristinusko tuhansíne lahkoineen Jumalan ja Jeesuksen Lain lairikkojana saatanaa jumalanaan palveleva rikollis järjestö. Satoja miljoonia ihmnisiä tappanut ja tapattanut Jeesuksen seuraajatkin Paavalin tuella!"
Uskovainen ihminenkin on vajavainen ja erehtyväinen. Kun asioista ei saada sovittua perustetaan uusia "lahkoja". Kuitenkin Kristilliset lahkot ja kirkot ovat pääpiirteittäin opeista samaa mieltä. Näin Kristyt ovat YHTÄ, heillä on yhteinen Herra ja yhtenevä oppi.
Saatanalla ei ole osuutta tässä yhteydessä.
Ja tuskinpa Luther mitään Raamattua on väärentänyt, olen kuullut että Lutherin Saksankielinen Raamattu on uskollinen alkukielelle.
" Jos ole eri miettä asiasta niin todista raamatun UT:n Jumalan ja Jeesuksen Omalla Sanalla että kristinuskolla on lupa tappaa ja tapattaa jopa omia kastamiaan uskovaisia, syytömiä pikku lapsiakin herransa helvetin tulella noitarovioita poltellen????
Ellet sitä lupaa raamatusta löydä, niin tiedät kristinuskon, raamatun väärentäjä lutherinkin ja lutherilaisuudenkin jumalaksi herra saatanan!"
Mihinkähän viittaat tässä? Jos puhut Katolilaisuuden harhoista syntyneistä vainoista. Niin niitä vastaanhan Luther juuri kävi taisteluita. Ja niin Luterilaisiata tuli "Kerettiläisiä","Hugenotteja", joita poltettiin roviolla kun tottelivat ennemmin Raamatun Sanaa kuin "äitikirkon" ihmisoppeja.
"PS.
29. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion."
Jeesus itse asetti ehtoollisen. Luterilaiset eivät usko tässäkään kuten Katolilaiset että ehtoollisessa nautitaan OIKEA Jeesuksen veri ja ruumis. Ehtoollinen on vertauskuva, niihän Jeesuskin siunasi leivän ja viinin. Olet iroitellut eri kohtia väärällä lailla verratavaksi. Kun Jeesus siunasi kaiken ruuvan syötäväksi, ei Hän viitannut ehtoolliseen millään tavalla vaan syömiseen.
Sinä näet väärässä tulkinnassasi ehtoollisen saatanallisena. Jeesus opetti eri tavoin. Tässäkin asiassa uskon ennemmin Jeesusta ja Raamatun Sanaa kuin ihmisoppeja.Et ole ymmärtänyt mitä Jeesus Sanoillaan tarkoittaa! Olet se raamatun väärentäjän taktiikan orja. Jos sinä sielullisesti tuntisit Jeesuksen Sanan ja Sen tahdon niin tietäisit, että se rituaali on saatanaa jumalana palvelemista.
Ota huomioon sekin, että eläimissäkin on niin sivityneitä, etteivät syö ja juo oman lajinsa lihaa ja verta!
Jeesus asetti ehtoollisen, mutta Jeesus ei asettanut sitä Jumalan ja Jeesuksen Lain lainrikkojan, kristinskon, lutherilaisuudenkin rituaaliksi vaan Hän asetti sen LÄSNÄ OLEVILLE OPETUSLAPSILLEEN.
Lue tarkkaan mitä edellisessä jo laitoin esiin ja puolusta kantaasi Jeesuksen sanaa vastaa jos voit!!!
Raamatun värentäjän tuella voit sentehdä mutta silloin palvelet saatanaa jumalana.
tässä raamatun sanaa jossa JEESUS EI JUO ja he jotka ovat Jeesuksen seuraajia eivät myöskään juo...
28 Sillä tämä on minun vereni, sen uuden Testamentin, joka monen tähden vuodatetaan syntein anteeksi antamiseksi.
27 Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
28 sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
---
26. Jeesus asettaa ehtoollisen Aterian aikana Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi sen opetuslapsilleen sanoen: "Ottakaa ja syökää, tämä on minun ruumiini."
27. Sitten hän otti maljan, kiitti Jumalaa, antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä, te kaikki.
28. Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
29. Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."
30. Jeesus ennustaa opetuslasten luopumisen
Laulettuaan kiitosvirren he lähtivät Öljymäelle.
31. Silloin Jeesus sanoi heille: "Tänä yönä te kaikki luovutte minusta, sillä on kirjoitettu: 'Minä lyön paimenen maahan, ja lauman lampaat joutuvat hajalle.'
32. Mutta kuolleista noustuani menen teidän edellänne Galileaan."
33. Pietari keskeytti hänet ja sanoi: "Vaikka kaikki muut luopuisivat sinusta, minä en koskaan luovu."
34. Jeesus vastasi: "Totisesti: tänä yönä, ennen kuin kukko laulaa, sinä kolmesti kiellät minut."
35. Pietari sanoi: "Vaikka minun pitäisi kuolla kanssasi, minä en ikinä sinua kiellä." Samaa vakuuttivat muutkin opetuslapset.
===
Jeesuksen sanoja yllä olevasta tekstistä:
"Juokaa tästä, te kaikki."
"Ja minä sanon teille"
"teidän kanssanne"
"te kaikki"
"teidän edellänne"
"sinä kolmesti"
Siis: Jeesus kohdisti aina, siis AINA sanansa LÄSNÄ OLEVILLE OPETUSLAPSILLEEN heitä koskevana, EI ulkopuolisia koskevana!
===
22. Jeesus asettaa ehtoollisen Aterian aikana Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi sen opetuslapsilleen sanoen: "Ottakaa, tämä on minun ruumiini."
23. Sitten hän otti maljan, kiitti Jumalaa ja antoi heille, ja he kaikki joivat siitä.
24. Hän sanoi: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan kaikkien puolesta.
25. Totisesti: minä en enää maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä Jumalan valtakunnassa."
===
"Ottakaa tämä"
Siis: Tässäkin Jeesus sanansa ainoastaan OPETUSLEPSILLEEN ja EI ulkopuolisia koskevana!
===
19. Sitten hän otti leivän, siunasi, mursi ja antoi sen opetuslapsilleen sanoen: "Tämä on minun ruumiini, joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."
20. Aterian jälkeen hän samalla tavoin otti maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka vuodatetaan teidän puolestanne.
21. Mutta tälle samalle pöydälle ojentaa yhdessä minun kanssani kätensä myös minun kavaltajani.
22. Ihmisen Poika lähtee täältä juuri niin kuin hänen on määrä lähteä, mutta voi sitä, josta tulee hänen kavaltajansa!"
23. Opetuslapset alkoivat kysellä toisiltaan, kuka heistä se saattaisi olla.
===
"teidän puolestanne"
"teidän puolestanne"
"minun kavaltajani"
Siis: Tässäkin Jeesus osoitti sanansa pelkästään OPETUSLAPSILLEEN ja edelleen EI ulkopuolisia koskevana!
===
50. Mutta tämä leipä tulee taivaasta, ja se, joka tätä syö, ei kuole.
51. Minä olen tämä elävä leipä, joka on tullut taivaasta, ja se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti.
Leipä, jonka minä annan, on minun ruumiini. Minä annan sen, että maailma saisi elää."
52. Tästä sukeutui kiivas väittely juutalaisten kesken. He kysyivät toisiltaan: "Kuinka tuo mies voisi antaa ruumiinsa meidän syötäväksemme?"
53. Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti: ellette te syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertaan, teillä ei ole elämää.
54. Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet.
55. Minun lihani on todellinen ruoka, minun vereni on todellinen juoma.
56. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, pysyy minussa, ja minä pysyn hänessä.
57. Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja niin kuin minä saan elämäni Isältä, niin saa minulta elämän se, joka minua syö.
58. Tämä on se leipä, joka on tullut alas taivaasta. Se on toisenlaista kuin se ruoka, jota teidän isänne söivät: he ovat kuolleet, mutta se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti."
59. Näin Jeesus puhui opettaessaan Kapernaumin synagogassa.
===
"ellette te"
"teillä ei"
"joka syö"
"Joka syö"
"Isä, joka elää"
"joka minua"
"teidän isänne"
"he ovat"
"mutta se, joka"
Siis: Edelleen Jeesuksen puheet kohdistvat vain ja ainoastaa OPETUSLAPSILLE eikä "tarjo" ehtoollistaan ulkopuolisille.
===
23. Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän,
24. kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."
25. Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."
26. Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee.
VAROTUS:
27. Niinpä se, joka arvottomalla tavalla syö tätä leipää ja juo Herran maljasta, tekee syntiä Herran ruumista ja verta vastaan.
VAROTUS:
VAROTUS:
30. Sen vuoksihan teidän joukossanne on paljon heikkoja ja sairaita ja monet ovat jo nukkuneet pois.
31. Jos me itse tutkisimme itseämme, emme joutuisi tuomittaviksi.
32. Rangaistessaan Herra kuitenkin kurittaa meitä, jotta meitä ei yhdessä maailman kanssa lopullisesti tuomittaisi.
HUOM!!! (vain läsnäoleville)
33. Veljeni, kun siis kokoonnutte aterioimaan, odottakaa toisianne.
HUOM! (MEILLE TIEDOKSI)
34. Se, jolla on nälkä, syököön kotonaan, jotteivät kokoontumisenne tuottaisi teille rangaistusta. Muusta annan ohjeet sitten kun tulen.
===
"teidän puolestanne"
"Tehkää tämä"
"tehkää se"
"te syötte"
"juotte tästä"
"te siis"
"Niinpä se"
"Jokaisen on"
"joka syö"
"me itse"
"ja juo"
"syö ja juo itselleen"
"kurittaa meitä"
"jotta meitä"
"ei yhdessä maailman kanssa"
"Veljeni"
"kokoonnutte aterioimaan"
"odottakaa toisianne"
"Se, jolla"
============
Edelleen vain OPETUSLAPSILLE ja HUOMAA: varoitus joka ON ilmeisesti ulkopuolisille (Se jolla) tarkoitettu!
Ja kiinnitä huomiota tarkasti kohtaan:
###HUOM! (MEILLE TIEDOKSI)###
=
En ole varma jos listasta tuli täydellinen mutta tarkoitukseni on osoittaa ettei Pyhä ehtoollinen ole käsitykseni mukaan annettu muille kuin AINOASTAAN OPETUSLAPSILLE JOTKA OLIVAT LÄNSÄ JEESUKSEN KANSSA ATERIOIMASSA!
Olen toki tietoinen että raamatussa löytyy tähän asiaan toisenlainen kanta mutta seuraana mielipiteitänne!
Siis Pyhä Ehtoollinen ei ilmeisesti ole mikään "yleinen tilaisuus kaikille uskovaisille" vaan Jeesuksen omakohtaistille
OPETUSLAPSILLE jotka nimenomaan OLIVAT LÄSNÄ tilaisuudessa.
Eikä tästä mistää ilmene, että Jeesus olis tarkoittanut tästä mitään kirkollista tapaa koska tämän tekstin nojalla Jeesuksen kaikki sanomat kohdistuu OPETUSLAPSIIN ja siksi olis suorastaan saatanallista kuvitella että me olisimme olleet LÄSNÄ Jeesuksen tarjoamassa Pyhässä Ehtoollisessa jota Jeesus meille olis tarjoamassa.
Tämä raamatun teksti Jeesuksen sanoin on enemmänkin "yksityis" luontoinen kuin mikään kirkolliseksi tarkoitettu rituaali jossa kaikki kuvittelisi olevamme opetuslapsia, nekin jotka todellisuudessa toimivat Jeesuksen opetuksia ja käskyjä vastaisesti.
Mielestäni raamttu melkein "kieltää" Pyhän ehtoolisen; ilmeiseti muilta kuin Jeesuksen itsensä tarjoamana.
## 27. Niinpä se, joka arvottomalla tavalla syö tätä leipää ja juo Herran maljasta, tekee syntiä Herran ruumista ja verta vastaan. ##
Minusta on jumalatonta, kun/jos joku omia uskovaisia jäseniää tappava ja tapattava Jeesuksen "lihaa ja verta" tarjoaa eloon jääneille jäsenilleen herran nimessä, ettei vaan siinä ole ansa virirtettynä! Voihan olla niin, että herra :lla tässä tarkoitetaan muuta kuin Jumalaa tai Jeesusta, miettikää itse!
==
## 28. Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta.##
Tuossa on mielestäni jokaiselle imaistuna varoitus saatanallisuudesta!
Ja jos näin on; niin se on jotta saatana vois sanoo puolustukseksi myöhemmin että varoitin teitä!
==
## 29. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion. ##
Ja tuossa ilmeisesti varotuksen seuraukset jos syöt "herran" ( pirun ) tarjoamaa symboolista ruumista saatanan seuralaisena!
Pirun/saatanan tarjoamaan siinä mielessä, ettei sivistynyt Jumalan ja Jeesuksen Tahdon ihminen syö ruumiin lihaa eikä liioin juo ruumiin verta edes symbolisesti koska sellaista tekevät mielestäni vain saatananpalvelijat.
Kuten teksti osoittaa niin Jeesuksen Pyhä Ehtoollinen oli vain läsnä oleville opetuslapsille.
Ja kun sitä joku muu kuin Jeesus tarjoaa niin se korkeintaan on ehtoollinen!
Kenelläkään ei ole oikeutta asettaa itseensä Jeesuksen "osaan" tarjoamalla Jeesuksen Pyhää Ehtoollista, paitsi Jeesuksella Itsellään ja saatanalla joka ei lupaa kysele ja sillä teollaan osoittaa röyhkeytensä Jeesusta vastaan.
TÄRKEÄÄ:
========
1Kor.15:50. Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta. mieti sitä kirjoitti:
Et ole ymmärtänyt mitä Jeesus Sanoillaan tarkoittaa! Olet se raamatun väärentäjän taktiikan orja. Jos sinä sielullisesti tuntisit Jeesuksen Sanan ja Sen tahdon niin tietäisit, että se rituaali on saatanaa jumalana palvelemista.
Ota huomioon sekin, että eläimissäkin on niin sivityneitä, etteivät syö ja juo oman lajinsa lihaa ja verta!
Jeesus asetti ehtoollisen, mutta Jeesus ei asettanut sitä Jumalan ja Jeesuksen Lain lainrikkojan, kristinskon, lutherilaisuudenkin rituaaliksi vaan Hän asetti sen LÄSNÄ OLEVILLE OPETUSLAPSILLEEN.
Lue tarkkaan mitä edellisessä jo laitoin esiin ja puolusta kantaasi Jeesuksen sanaa vastaa jos voit!!!
Raamatun värentäjän tuella voit sentehdä mutta silloin palvelet saatanaa jumalana.
tässä raamatun sanaa jossa JEESUS EI JUO ja he jotka ovat Jeesuksen seuraajia eivät myöskään juo...
28 Sillä tämä on minun vereni, sen uuden Testamentin, joka monen tähden vuodatetaan syntein anteeksi antamiseksi.
27 Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
28 sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
---
26. Jeesus asettaa ehtoollisen Aterian aikana Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi sen opetuslapsilleen sanoen: "Ottakaa ja syökää, tämä on minun ruumiini."
27. Sitten hän otti maljan, kiitti Jumalaa, antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä, te kaikki.
28. Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
29. Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."
30. Jeesus ennustaa opetuslasten luopumisen
Laulettuaan kiitosvirren he lähtivät Öljymäelle.
31. Silloin Jeesus sanoi heille: "Tänä yönä te kaikki luovutte minusta, sillä on kirjoitettu: 'Minä lyön paimenen maahan, ja lauman lampaat joutuvat hajalle.'
32. Mutta kuolleista noustuani menen teidän edellänne Galileaan."
33. Pietari keskeytti hänet ja sanoi: "Vaikka kaikki muut luopuisivat sinusta, minä en koskaan luovu."
34. Jeesus vastasi: "Totisesti: tänä yönä, ennen kuin kukko laulaa, sinä kolmesti kiellät minut."
35. Pietari sanoi: "Vaikka minun pitäisi kuolla kanssasi, minä en ikinä sinua kiellä." Samaa vakuuttivat muutkin opetuslapset.
===
"Juokaa tästä, te kaikki."
"Ja minä sanon teille"
"teidän kanssanne"
"te kaikki"
"teidän edellänne"
"sinä kolmesti"
Siis: Jeesus kohdisti aina, siis AINA sanansa LÄSNÄ OLEVILLE OPETUSLAPSILLEEN heitä koskevana, EI ulkopuolisia koskevana!
===
22. Jeesus asettaa ehtoollisen Aterian aikana Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi sen opetuslapsilleen sanoen: "Ottakaa, tämä on minun ruumiini."
23. Sitten hän otti maljan, kiitti Jumalaa ja antoi heille, ja he kaikki joivat siitä.
24. Hän sanoi: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan kaikkien puolesta.
25. Totisesti: minä en enää maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä Jumalan valtakunnassa."
===
"Ottakaa tämä"
Siis: Tässäkin Jeesus sanansa ainoastaan OPETUSLEPSILLEEN ja EI ulkopuolisia koskevana!
===
19. Sitten hän otti leivän, siunasi, mursi ja antoi sen opetuslapsilleen sanoen: "Tämä on minun ruumiini, joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."
20. Aterian jälkeen hän samalla tavoin otti maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka vuodatetaan teidän puolestanne.
21. Mutta tälle samalle pöydälle ojentaa yhdessä minun kanssani kätensä myös minun kavaltajani.
22. Ihmisen Poika lähtee täältä juuri niin kuin hänen on määrä lähteä, mutta voi sitä, josta tulee hänen kavaltajansa!"
23. Opetuslapset alkoivat kysellä toisiltaan, kuka heistä se saattaisi olla.
===
"teidän puolestanne"
"teidän puolestanne"
"minun kavaltajani"
Siis: Tässäkin Jeesus osoitti sanansa pelkästään OPETUSLAPSILLEEN ja edelleen EI ulkopuolisia koskevana!
===
50. Mutta tämä leipä tulee taivaasta, ja se, joka tätä syö, ei kuole.
51. Minä olen tämä elävä leipä, joka on tullut taivaasta, ja se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti.
Leipä, jonka minä annan, on minun ruumiini. Minä annan sen, että maailma saisi elää."
52. Tästä sukeutui kiivas väittely juutalaisten kesken. He kysyivät toisiltaan: "Kuinka tuo mies voisi antaa ruumiinsa meidän syötäväksemme?"
53. Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti: ellette te syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertaan, teillä ei ole elämää.
54. Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet.
55. Minun lihani on todellinen ruoka, minun vereni on todellinen juoma.
56. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, pysyy minussa, ja minä pysyn hänessä.
57. Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja niin kuin minä saan elämäni Isältä, niin saa minulta elämän se, joka minua syö.
58. Tämä on se leipä, joka on tullut alas taivaasta. Se on toisenlaista kuin se ruoka, jota teidän isänne söivät: he ovat kuolleet, mutta se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti."
59. Näin Jeesus puhui opettaessaan Kapernaumin synagogassa.
===
"ellette te"
"teillä ei"
"joka syö"
"Joka syö"
"Isä, joka elää"
"joka minua"
"teidän isänne"
"he ovat"
"mutta se, joka"
Siis: Edelleen Jeesuksen puheet kohdistvat vain ja ainoastaa OPETUSLAPSILLE eikä "tarjo" ehtoollistaan ulkopuolisille.
===
23. Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän,
24. kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."
25. Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."
26. Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee.
VAROTUS:
27. Niinpä se, joka arvottomalla tavalla syö tätä leipää ja juo Herran maljasta, tekee syntiä Herran ruumista ja verta vastaan.
VAROTUS:
VAROTUS:
30. Sen vuoksihan teidän joukossanne on paljon heikkoja ja sairaita ja monet ovat jo nukkuneet pois.
31. Jos me itse tutkisimme itseämme, emme joutuisi tuomittaviksi.
32. Rangaistessaan Herra kuitenkin kurittaa meitä, jotta meitä ei yhdessä maailman kanssa lopullisesti tuomittaisi.
HUOM!!! (vain läsnäoleville)
33. Veljeni, kun siis kokoonnutte aterioimaan, odottakaa toisianne.
HUOM! (MEILLE TIEDOKSI)
34. Se, jolla on nälkä, syököön kotonaan, jotteivät kokoontumisenne tuottaisi teille rangaistusta. Muusta annan ohjeet sitten kun tulen.
===
"teidän puolestanne"
"Tehkää tämä"
"tehkää se"
"te syötte"
"juotte tästä"
"te siis"
"Niinpä se"
"Jokaisen on"
"joka syö"
"me itse"
"ja juo"
"syö ja juo itselleen"
"kurittaa meitä"
"jotta meitä"
"ei yhdessä maailman kanssa"
"Veljeni"
"kokoonnutte aterioimaan"
"odottakaa toisianne"
"Se, jolla"
============
Edelleen vain OPETUSLAPSILLE ja HUOMAA: varoitus joka ON ilmeisesti ulkopuolisille (Se jolla) tarkoitettu!
Ja kiinnitä huomiota tarkasti kohtaan:
###HUOM! (MEILLE TIEDOKSI)###
=
En ole varma jos listasta tuli täydellinen mutta tarkoitukseni on osoittaa ettei Pyhä ehtoollinen ole käsitykseni mukaan annettu muille kuin AINOASTAAN OPETUSLAPSILLE JOTKA OLIVAT LÄNSÄ JEESUKSEN KANSSA ATERIOIMASSA!
Olen toki tietoinen että raamatussa löytyy tähän asiaan toisenlainen kanta mutta seuraana mielipiteitänne!
Siis Pyhä Ehtoollinen ei ilmeisesti ole mikään "yleinen tilaisuus kaikille uskovaisille" vaan Jeesuksen omakohtaistille
OPETUSLAPSILLE jotka nimenomaan OLIVAT LÄSNÄ tilaisuudessa.
Eikä tästä mistää ilmene, että Jeesus olis tarkoittanut tästä mitään kirkollista tapaa koska tämän tekstin nojalla Jeesuksen kaikki sanomat kohdistuu OPETUSLAPSIIN ja siksi olis suorastaan saatanallista kuvitella että me olisimme olleet LÄSNÄ Jeesuksen tarjoamassa Pyhässä Ehtoollisessa jota Jeesus meille olis tarjoamassa.
Tämä raamatun teksti Jeesuksen sanoin on enemmänkin "yksityis" luontoinen kuin mikään kirkolliseksi tarkoitettu rituaali jossa kaikki kuvittelisi olevamme opetuslapsia, nekin jotka todellisuudessa toimivat Jeesuksen opetuksia ja käskyjä vastaisesti.
Mielestäni raamttu melkein "kieltää" Pyhän ehtoolisen; ilmeiseti muilta kuin Jeesuksen itsensä tarjoamana.
## 27. Niinpä se, joka arvottomalla tavalla syö tätä leipää ja juo Herran maljasta, tekee syntiä Herran ruumista ja verta vastaan. ##
Minusta on jumalatonta, kun/jos joku omia uskovaisia jäseniää tappava ja tapattava Jeesuksen "lihaa ja verta" tarjoaa eloon jääneille jäsenilleen herran nimessä, ettei vaan siinä ole ansa virirtettynä! Voihan olla niin, että herra :lla tässä tarkoitetaan muuta kuin Jumalaa tai Jeesusta, miettikää itse!
==
## 28. Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta.##
Tuossa on mielestäni jokaiselle imaistuna varoitus saatanallisuudesta!
Ja jos näin on; niin se on jotta saatana vois sanoo puolustukseksi myöhemmin että varoitin teitä!
==
## 29. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion. ##
Ja tuossa ilmeisesti varotuksen seuraukset jos syöt "herran" ( pirun ) tarjoamaa symboolista ruumista saatanan seuralaisena!
Pirun/saatanan tarjoamaan siinä mielessä, ettei sivistynyt Jumalan ja Jeesuksen Tahdon ihminen syö ruumiin lihaa eikä liioin juo ruumiin verta edes symbolisesti koska sellaista tekevät mielestäni vain saatananpalvelijat.
Kuten teksti osoittaa niin Jeesuksen Pyhä Ehtoollinen oli vain läsnä oleville opetuslapsille.
Kenelläkään ei ole oikeutta asettaa itseensä Jeesuksen "osaan" tarjoamalla Jeesuksen Pyhää Ehtoollista, paitsi Jeesuksella Itsellään ja saatanalla joka ei lupaa kysele ja sillä teollaan osoittaa röyhkeytensä Jeesusta vastaan.
TÄRKEÄÄ:
========
1Kor.15:50. Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."Et ole ymmärtänyt mitä Jeesus Sanoillaan tarkoittaa! Olet se raamatun väärentäjän taktiikan orja. Jos sinä sielullisesti tuntisit Jeesuksen Sanan ja Sen tahdon niin tietäisit, että se rituaali on saatanaa jumalana palvelemista.
Ota huomioon sekin, että eläimissäkin on niin sivityneitä, etteivät syö ja juo oman lajinsa lihaa ja verta!"
Itse asiassa on aika huonoa verrata ihmisiä ja eläimiä keskenään ja sitä paitsi eläimet syövät jopa oman lajinsa edustajia, esim. karhu-uros voi syödä poikasensa.
"Jeesus asetti ehtoollisen, mutta Jeesus ei asettanut sitä Jumalan ja Jeesuksen Lain lainrikkojan, kristinskon, lutherilaisuudenkin rituaaliksi vaan Hän asetti sen LÄSNÄ OLEVILLE OPETUSLAPSILLEEN."
Kyllä se ehtoollinen asettettiin nimenomaan Kristillista seurakuntaa koskemaan (apt.2:46,1.kor.11:20,1kor.11:23-28.).
"tässä raamatun sanaa jossa JEESUS EI JUO ja he jotka ovat Jeesuksen seuraajia eivät myöskään juo...
29 Mutta minä sanon teille: en suinkaan minä silleen juo tästä viinapuun hedelmästä, siihen päivään asti kuin minä juon teidän kanssanne sen uuden minun Isäni valtakunnassa."
"juokaat tästä kaikki...!!!!"
"Siis: Jeesus kohdisti aina, siis AINA sanansa LÄSNÄ OLEVILLE OPETUSLAPSILLEEN heitä koskevana, EI ulkopuolisia koskevana!"
Eilisen päivän opetuslapset ovat tämän päivän Kristillinen seurakunta. Jos sinun ajattelusi mukaan ajattelisi Raamatusta ei mikään koskisi tämän päivän uskovaisia ja näin koko Kristillistä uskoa ei olisi olemassa.
"## 29. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion. ##
Pirun/saatanan tarjoamaan siinä mielessä, ettei sivistynyt Jumalan ja Jeesuksen Tahdon ihminen syö ruumiin lihaa eikä liioin juo ruumiin verta edes symbolisesti koska sellaista tekevät mielestäni vain saatananpalvelijat."
Kyseisessä kohdassa ei kielletä ehtoollisen nauttimista vaan ehtoollisen nauttimisen väärällä asenteella.
"Kuten teksti osoittaa niin Jeesuksen Pyhä Ehtoollinen oli vain läsnä oleville opetuslapsille.
Kenelläkään ei ole oikeutta asettaa itseensä Jeesuksen "osaan" tarjoamalla Jeesuksen Pyhää Ehtoollista, paitsi Jeesuksella Itsellään ja saatanalla joka ei lupaa kysele ja sillä teollaan osoittaa röyhkeytensä Jeesusta vastaan."
Toki on koskapa Jeesus nimenomaan sanoi että niin usein kun nautitte ehtoollisen.
Minä aijon edelleenkin nauttia ehtoollista hyvällä omallatunnolla Jeesuksen muistamiseksi ja kunniaksi. Olenkin kokenut usein ehtoollisen hyvän ja Pyhän kantavan ja virvoittavan vaikutuksen.
- mitä teille
Te uskotte mitä teille harhauttaja uskottelee ja sielullisesti kiellätte Jumalan ja Jeesuksen.
Normaali järkinen sielullisesti tasapainoinen ihminen eottaa kyllä toisistaan Paavalin ja muidenkin peeveleiden sanat Jumalan ja Jeesuksen Sanasta.
Ei se, että on lapsena pakkokastettu saatanallisuteen estä palaamasta Jumalan ja Jeesuksen palvelijaksi sielullisesti. Uskonvapaus oikeus on olemassa mutta tietämistäkään ei ole kielletty. Tietoa on ymmärtää Jumalan ja Jeesuksen Lain merkitys kaikkein korkeimpana Lakina. Asettamalla Paavalin ja muidenkin peeveleiden opetukset Jumalan ja Jeesuksen Sanan yläpuolella on saatanaa jumalana palvelemista. Ja niitä yläpuolelle asettajia kristinuskollakin yli 3500 lahkoa joista ykikään ei ole Jumalallisuuden seurakuntia. Tuosta totuudesta on raamatussa Jeesuksen Sanan totuus. Efesonin seurakunta on viimeinen Jumalallisuuden seurakunta...
usko on uskoa josta puuttu tieto.
Jeesus ei ollut uskossa.
Jeesus ei ollut kristitty.
He, jotka uskovat eivät tiedä.
He, jotka tietävät eivät usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.433601Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611946Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941783- 471606
- 961441
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333