Olen saanut automaattikirjoitusta....no kaikki alkoi joku aika sitten kun halusin vain koettaa istahtaa kynä kädessä ja suojarukoukset (kunnolla asioista tietämättä isä meidän ja pyyntö valosta ja rakkaudesta suojaa istunnolle) rukoiltuani istuin kynttilöiden valossa ja kysyin onko jollain jotain viestiä...ja kynä minun kädessäni alkoi kirjoittaa. NYT HALUAN HUOMAUTTAA ETTÄ EN VÄITÄ MITÄÄN TYYLIIN "OLEN MEEDIO" TAI "MULLA ON LAHJA". Kysymyksiini vastattiin. Kysyin myös ja olen muillakin kerroilla kysynyt kirjoittajalta "tunnustatko Jeesuksen Kristuksen herraksesi?" ja jos olen saanut vastauksen "kyllä" tai "tunnustan" niin olen vielä pyytänyt kirjoittamaan sen tunnustuksen (siis että kirjoittaja kirjoittaa itse että "tunnustan Jeesuksen Kristuksen herrakseni") ja aina ovat niin kirjoittaneet....tämän nojalla olen luottanut että kirjoittaja on valon puolelta. (ovat vastanneet kysymykseen "kuka olet" esim. "enkeli", "suojelusenkeli" tai jonkin ihmisen nimen ja nimet ovat olleet tuttuja)
Kuten jo sanoin aiemmin en halua tulla tänne väittämään mitään että minä olisin jotenkin erikoinen tai mitään että kuka minun kättäni liikuttaa. Haluan vain herättää asiasta keskustelun. Olen omasta mielestäni jalat maassa tyyppi että olen kyllä miettinyt että liikutanko itse jotenki tiedostamatta kynää jne. skeptisesti hiukan suhtaudun...mutta pakko myöntää että on se kyllä jänskä juttu kuitenki kun se NIIN tuntuu että sitä kynää liikuttaa joku muu ja tunnen kropassani jotain väreilyä tai semmosta. En tiä olenkohan vain nyt jotenki kuitenki tuntenu väärin ja toivonu niin paljon kynän liikkuvan että teen sen kuitenki tiedostamatta itse....?
Ottakaa kantaa, kertokaa omia kokemuksia, pyöritelkää ja pallotelkaa aihetta :) Tänks!
Automaattikirjoitus
17
1210
Vastaukset
- automaattista..
^^ Olen omasta mielestäni jalat maassa tyyppi^^
Ehkä olet sitä vain omasta mielestäsi. Kirjoituksesi perusteella, et sitä ole.
Jumala ja Hänen joukkonsa ei koskaan käytä automaattikirjoitusta. Hän ilmoittaa itsensä ja asiansa muulla tavoin.
Olet tekemisissä 'vastapuolen' henkien kanssa. VARO!!!- alkup.
Ja tämän tiedät mistä. Miten voit väittää että hyvä ei koskaan käytä autom.kirjotusta??
En väitä että olisit väärässäkään koska itse en tosiaan tiedä (kukapa oikeastaan voi edes 100 pros. varmuudella tietääkään), mutta kysynpähän vain :)
Onhan sanottu ettei paha koskaan tunnustais J. K:sta herrakseen vai olenko väärässä?? - Aritta
alkup. kirjoitti:
Ja tämän tiedät mistä. Miten voit väittää että hyvä ei koskaan käytä autom.kirjotusta??
En väitä että olisit väärässäkään koska itse en tosiaan tiedä (kukapa oikeastaan voi edes 100 pros. varmuudella tietääkään), mutta kysynpähän vain :)
Onhan sanottu ettei paha koskaan tunnustais J. K:sta herrakseen vai olenko väärässä??minä en usko mihinkään pahaan, mutta kaikki kanavointi ei ole rakkaudesta tullutta. Kannattaa kuitenkin jatkaa ja katsoa minkälaista tekstiä tulee. Jos haluat.
Uskovaiset sanovat että aina pitää kysyä onko Jeesus Kristus herranne, mutta heille on automaattikirjoitus kuitenkin saatanasta vaikka kuinka väittäisivät Jeesuksen olevan herra, joten ihan turha kysellä sellaista.
Minä en edes usko että Jeesus on kenenkään herra joten jos joku vastaa että on niin silloin pitää olla tarkkana. - 100%'n varmuudella..
alkup. kirjoitti:
Onhan sanottu ettei paha koskaan tunnustais J. K:sta herrakseen vai olenko väärässä??Saatana on suurin valehtelija maailmassa. Hän on valheen'isä'.
- ihmeessä
onko benedin totuus se ainoa oikea totuus? Kysy, blease...
Jos saat vastauksen, kerro meille. - Tärrä.
kuljettaa on tahto, ja mikä tahdon liikkeeseen saattaa, on salattu.
Mikä lasia aakkoslaudalla liikuttaa, on sama kuin kynän kuljettaja.
Et tiedä mistä se tulee ja minne se menee.
Se on kuin tuulen henkäisy.
Tutustu siihen, tulet yllättymään.- tää alottaja taas
asiasta on saatu keskustelua :) Juu niin minäkin olen miettiny että sehän voi olla mikä vain (oma tahto, valo tai...?) Olen joskus kuullut että joku (tyyliin Marja Pennanen) olis sanonu jossain että kannatta suojarukouksien yhteydessä sanoa ettei halua ottaa vastaan pahasta ja pimeydestä mitään. En tiä onko sillä mitään vaikutusta, mutta toisaalta voishan se olla niin kin että Luoja on laittanut jonkin esteen paholaiselle ettei se nyt voi tulla ilman kutsua kiusaamaan ihmisiä noin vain...tai jotain siihen suuntaan yritän sanoa mutten jaksa kirjottaa pilkulleen ku tulis hullun pitkä romaani, varmaan tajuatte mitä haen takaa. (paitsi se eka kirjottaja vähän missas sen minun kirjotuksen "jalat maassa tyyppi" sulle: tajuan tietty että jo aihe on ´ei jalat maassa´ ihmisten aihe....jalat maassa tyypithän on niitä tavallisia autonasentajia kaupankassoja tai vaikka lääkäreitä jotka puhuu vain tav. asioista kuten säästä ja talouden muutoksista tms. - mutta uskon että muut ymmärsi ja toivottavasti nyt myös sinä kun selvennän että tarkotin sillä sitä etten lähde heti mukaan juttuihin tyyliin "jippii tämä on nyt näin minä olen meedio ja aivan erikoinen ihminen pois alta kaikki te muut ala-arvoset tavikset". Halusin keskustelua aiheesta ei se että olenko minä hyvä tai jalat maassa tai hölmö tai tavallinen tms. ihminen ollu se pääasia. Tämän sanoin sulle haluamatta ärsyttää sinua :)tai loukata :)jos jotenkin koet että latistan sinua pyydän anteeksi etukäteen). Ja joo siitä olen samaa mieltä mitä joku kirjotti että saatana on suurin valehtelija, mutta jos en tiä kuka kirjottaa niin enhän myös tiä onko se valetta. Ai niin joo ja :) en tiä mikä se benedikin vai mikä se oli.. totuus on mutta joo voin kysyä. Hih vai oliko tuo joku vitsi jonka kyllä totaalisesti missasin :) Iloa ja rakkautta kaikille!!
- kokija
" NYT HALUAN HUOMAUTTAA ETTÄ EN VÄITÄ MITÄÄN TYYLIIN "OLEN MEEDIO" TAI "MULLA ON LAHJA" "
Tästä tekstikappaleesta välittyy oikea asenne, oikea asenne kaikkiin arkipäivän toimintoihinkin. Se asenne on sellainen, ettei ota "itseään" liian tärkeästi.
Automaattikirjoituksesta ja mediumismista sinänsä..tietoinen toiminta on parempi kuin tiedostamaton toiminta. Jos kanavoi niin kanavoi tietoisesti, jolloin kontrolloi tilannetta. Tällöin tilanteet pysyvät hallinnassa ja tietää mitä tekee. Tietoisuus luo hallinnan. - aloittaja
Sain tänään viestin joka on tarkoitettu kaikille. Mielestäni se oli niin tärkeä ja kaunis (ja toisaalta tuttukin mutta me unohdamme sen joskus) että se kannattaa tosiaan kertoa kaikille. Se kuuluu sanasta sanaan näin "rakkaus kaikki voittaa kaikki se voittaa voittaa se kaikki" toistoa joo mutta ydin asia on tärkeä ja kun kysyin kenelle viesti on niin vast. "kaikille" ja jatkoa vielä "kaikki ovat arvokkaita kaikille on suotava arvoa ja rakkautta kaikki ovat oleva kaikki on kaikki" näin...loppuosa hämmentää hiukka, mutta minun mielestäni tämä on aika rakasta ja positiivinen viesti ja kun kysyin kuka kirjoittaa niin ilmoitti "enkeli" ja kun kysyin onko sinulla nimeä ja mikä se on vast. "kalevi". Tuli mulle henk.kohtaista viestiäkin sitä en toista, mutta sanon vain että positiivista ja lämmintä se oli :)
Omana huomautuksena mainitsen vielä että kirjoittaja tunnusti Jeesuksen Kristuksen herrakseen ja minun mielestäni kirjoituksen sisällöstä päätellen ei se pahan puolelta ole.- sappua
Kyseenalaistamatta juuri sinun spirituaalista kokemustasi haluan sanoa, että henkimaailmasta tulleisiin tunnustuksiin ja kauniisiin sanoihin on aina syytä suhtautua varauksellisesti.
Minusta on tärkeää punnita viestin sanomaa ja sitä kuinka johdonmukainen se on.
Moni kakku on päältä kaunis, mutta harhaa sisältä.
Henkimaailmasta on tullut paljon kauniita lurituksia.
Tärkeintä mielestäni on, että itse alati pyrkii pyyteettömään Rakkauteen. Kyllä Rakkaus näyttää oikean tien.
- sunnyriver
Vaan miksi ei voi tunnustaa ihan yksinkertaista
pääjaotusta, että automaattikirjoitus on pimeydestä.
Sitä harrastavat yleensä Blavatskyn ja muiden seuraajat, jotka käyttävät aikansa pimeän henkimaailman kanssa puuhailuun, ottavat yhteyttä
vainajahenkiin ja muihin henkiin.
Jos tämä ilmiö on näistä piireistä levinnyt ja
sitä ei Raamatussa tiedonsaantikeinoksi
mainita, muuta kuin varoitetaan
yleensä pimeästä henkimaailmasta, niin
luulisi terveen itsesuojeluvaiston jo toimivan.
Jumala kyllä antaa tietoa Raamatun ja profeettojensa kautta sen kun pieni ihminen
tarvitsee.
Riskeerata ei kannata.
On surullista, jos liian myöhään huomaa ollensakin pirun kelkassa.
Ja sellainen asia, mikä kyllä vaatisi lisäpohtimista ja lisäkokemuksia, on kohta,
jossa kysytään, tunnustaako ihminen Jeesuksen Kristuksen vapahtajakseen, on sikäli
ongelmallinen, että olen joskus huomannut, että
jos Pyhä Henki on voimakkaasti läsnä, ihminen ei pysty valehtelemaan, mutta jos itse on joskus vähän niin kuin pliisussa mielentilassa, eikä ole
Jumalan Hengen käytettävissä, toinen voi helpommin "luistaa pois", kiertää selkeän vastauksen. Eli tunnetko sinä Pyhän Hengen, oletko Pyhän Hengen täyttämä?
Jumalan Pyhä Henki on hyvin lyhytsanainen,
sanoma on aina Raamatun kanssa sopusoinnussa
nostava ja kantava, usein varoittavakin.
Jos vastassa on ylipäätäänsä lörpöttelevä henki, jonka sanomalla ei ole selvää
pointtia, ei ole kysymys Jumalan Hengestä.
Ja jos henki ei ole Jumalan Pyhä Henki, niin jäljellä ei ole monta vaihtoehtoa:
1. Jumalan enkeli, saattaa ilmestyä ihmisille, mutta ei yleensä puhu. Sanat, jotka tulevat ilmestyksen myötä, ovat Jumalan Pyhän Hengen sanoja, joko ajatuksiin tai nähtävinä sanoina. Jos ne ovat enkelin, ne ovat hyvin lyhyitä ja hyvin, hyvin harvinaisia.
2. Pimeyden enkeli = pirun kätyri, saattaa antaa nimekseen ihan minkä nimen tahansa, tutun tai kuolleen
3. Vainajahenki tai tätä matkiva pimeyden enkeli
4. Vanha kehno itse (Esim. silloin, kun hän uhkasi hukuttaa 11/2 vuotiaan tyttäremme.
Ei onnistunut. Sylttytehtaasta ei silti ollut epäilystäkään!)
Eli sinuna sanoutuisin kiireesti irti kaikesta
automaattikirjoitteluun viittaavasta.
Ja jos niiden kautta on pimeyden portteja
auennut, mene ihmeessä uskovien luo ja rukoilkaa yhdessä.
Itse olen aikanani puuhastellut varsinkin hindulaisuuden kanssa ja saanut siitä siteet, minkä katkomisessa Jumalalta aikaa kului.
NytHaluan elää Jumalan rakkauden valtapiirissä
ja Jumala kyllä kertoo meille kaiken, mitä tarvitsemme!
Ja Etsi muutenkin Elävää Jumalaa, elämän antajaa
itseään, älä pimeyden varjoja!- Aritta
Ei myöskään Blavatsky ollut pimeydestä.
Pimeydestä on pelot ja luulot siitä että kaikki on pimeydestä. Eli negatiivisuus. Eivätkä nekään ole mistään saatanasta niin kuin uskovaiset luulevat. - kuolematon sielu
Aritta kirjoitti:
Ei myöskään Blavatsky ollut pimeydestä.
Pimeydestä on pelot ja luulot siitä että kaikki on pimeydestä. Eli negatiivisuus. Eivätkä nekään ole mistään saatanasta niin kuin uskovaiset luulevat.kun olen taiteilija.
Tietämättömyyttään tuo raukka uskovainen haukkui Blavatskia, minulla on paljon hänen kirjojaan.
Hänhän on teosofisen seuran perustaja myös ja kuten tiedämme teosofia on "Jumalaista viisautta". - Aritta
kuolematon sielu kirjoitti:
kun olen taiteilija.
Tietämättömyyttään tuo raukka uskovainen haukkui Blavatskia, minulla on paljon hänen kirjojaan.
Hänhän on teosofisen seuran perustaja myös ja kuten tiedämme teosofia on "Jumalaista viisautta".Kaikki eivät.
Olen kuullut taiteilijasta joka maalaa transsissa ihan mahtavia jäljennöksiä kuuluisista tauluista ja nopeaan.
Mutta en minä haluaisi olla sellainen. Minusta on mukavampi maalata ihan itse ja nähdä mikä on tulos. :-) - juttusi
Aritta kirjoitti:
Kaikki eivät.
Olen kuullut taiteilijasta joka maalaa transsissa ihan mahtavia jäljennöksiä kuuluisista tauluista ja nopeaan.
Mutta en minä haluaisi olla sellainen. Minusta on mukavampi maalata ihan itse ja nähdä mikä on tulos. :-)Mitähän sinäkin tiedät teosofiasta? Olet myöntänyt ettet ole lukenut teosofeista juuri mitään...
ja nyt sanot että 'ME tiedämme'!! - Aritta
juttusi kirjoitti:
Mitähän sinäkin tiedät teosofiasta? Olet myöntänyt ettet ole lukenut teosofeista juuri mitään...
ja nyt sanot että 'ME tiedämme'!!Haiskahtaa katkeralta tuo sinun viestisi. :-)
- Hanna
Lopunaikana on paljon "valhekristuksia". Myös uudestisyntyneiden uskovaisten profetiat tulee koetella, vaikka henkilöllä olisi raamatullinen profetoimisen lahjakin. Olen olluyt kauan uskossa, tunnen Raamattuakin hyvin. Ei missään kohden siellä ole yhtään esimerkkiä, että Pyhä Henki tai Jumala ilmaisisi Jeesuksen Kristuksen automaattikirjoituksella. "Ei yli sen mitä kirjoitettu on" 1 Kor 4:6. Kyllähän vihollinen tietää ja hänen on tunnustettava, että Jeesus Kristus on hänen herransa tahtoi tai -- siinä hän ei tavallansa valehtele. Jeesus Kristus on voittanut saatanan Golgatan ristillä. Tätä totuutta se käyttää tassa tapauksessa hämätäksensä sinua. Sanoudu irti moisesta ja älä jatka automaattikirjoitusta. Kannattaa olla varovainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760