minun on viisainta jättää tämä palsta.
Sen, mitä olen tänään kirjoittanut, on totta, se miten minä olen asian kokenut.
Saatanan hengessä minun on sanottu toimineen kesällä ja hyökänneen Jumalan Pyhää Henkeä vastaan.
Tästä minulla on tuoreitakin sähköposteja.
Minä en jaksa enää ruveta tällä palstalla lukemaan, miten saatana minun kauttani toimii ja valehtelee.
Jumalaa etsin edelleen, ja jotenkin uskon, että Jumala tietää minunkin sydämeni.
Miten sinne on haavat lyöty jo lapsuudessa.
Ja laitan toivoni siihen, että Hän ei anna minun eksyä, vaan johdattaa tykönsä.
Ehkäpä mielenterveyteni vuoksi
109
3787
Vastaukset
ettei hän sinua hylkää. Jos olisi hylännyt, olisi jättänyt
sinut loppuelämäksesi helluntailaisen porton helmaan.
Mutta ilman hänen Henkensä kutsua, et olisi pystynyt
tuota porttoa jattämään. Ja kun siihen pystyit, niin tiedät,
että Saatana pyrkii palvelijoittensa kautta tuon tekosi
sinulle jatkuvasti kostamaan. Mutta toiseksi tulevat jäämään.
Olethan jo nyt, heti Jeesuksen seuraan liittyessäsi
saanut kokea todeksi ne, mitä Jeesus on omiensa vainosta ilmoittanut.- zeka_melska
olen samoista syistä aika paljon poissa palstalta.
Tuossa alla sanoit että olisit halunnut poistaa nimimerkkisi, mutta et osannut.
Silloin kun olet kirjautuneena sisään niin voit painaa oikeassa yläkulmassa päin olevaa "OMAT PALVELUT"-kohtaa.
Seuraavaksi Henkilökohtaisissa tiedoissa on kohta "MUUTA HENKILÖKOHTAISIA TIETOJA" paina sitä kohtaa.
Seuraavaksi tulee käyttäjätunnus k ja sen perässä on "POISTA". Sitten vielä kysymykseen vastaus "KYLLÄ,POISTA KÄYTTÄJÄTUNNUS"
Pyydän anteeksi,etten ole ollut sinuun yhteydessä,koska olen itsekin ollut heikoilla. Lisälääkitystä olen tarvinnut.
Olen kuitenkin muistanut Jussin kanssa sinua rukouksissa.T. Sinikka- Asiile
Kiitos tiedosta !
onko tämä ZEKA MELSKA taas se adventisti Sinikka, joka nyt
luurlaa tällaisen nimierkin takaa?
Moneskohan kymmenes nimimerkki lieneet?
Minä ainakin toivon, että et poistaisi nimimerkkiäsi,
sillä Jumala tarvitsee sitä vielä. Ja eihän sinun ole
pakko tulla keskusteluihin, jos Pyhä Henki ei siihen kehota.- Asiile
TeuvoSuni kirjoitti:
onko tämä ZEKA MELSKA taas se adventisti Sinikka, joka nyt
luurlaa tällaisen nimierkin takaa?
Moneskohan kymmenes nimimerkki lieneet?
Minä ainakin toivon, että et poistaisi nimimerkkiäsi,
sillä Jumala tarvitsee sitä vielä. Ja eihän sinun ole
pakko tulla keskusteluihin, jos Pyhä Henki ei siihen kehota.jaksanko lukea sitä, miten saatana minussa jyllää.
Voinhan pitää taukoakin. - Mieti ketkä niin puhuvat
Asiile kirjoitti:
jaksanko lukea sitä, miten saatana minussa jyllää.
Voinhan pitää taukoakin.Mieti, kenen sellaiset hedelmät ovat ja millaisia.
Asiile kirjoitti:
jaksanko lukea sitä, miten saatana minussa jyllää.
Voinhan pitää taukoakin."Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan
kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi ( Pahojen
henkien päämieheksi), kuinka paljon helpommin sen nimen saa
talonväki!
Älkää siis pelätkö ihmisiä. Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä
salaisuutta, joka ei tulisi ilmi. Minkä minä sanon teille pimeässä,
se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan,
se kuuluttakaa julki katoilta.
Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät kykene
tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä. joka voi sekä ruumiin,
että sielun hukuttaa helvettiin."- kehtaatpa sinä!
TeuvoSuni kirjoitti:
"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan
kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi ( Pahojen
henkien päämieheksi), kuinka paljon helpommin sen nimen saa
talonväki!
Älkää siis pelätkö ihmisiä. Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä
salaisuutta, joka ei tulisi ilmi. Minkä minä sanon teille pimeässä,
se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan,
se kuuluttakaa julki katoilta.
Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät kykene
tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä. joka voi sekä ruumiin,
että sielun hukuttaa helvettiin."Juuri sinähän täällä muita beelsebuliksi l. saatanaksi kutsut! Olet umpikiero mies Teuvo!
- Matias'
kehtaatpa sinä! kirjoitti:
Juuri sinähän täällä muita beelsebuliksi l. saatanaksi kutsut! Olet umpikiero mies Teuvo!
En sitten usko,että kuitenkaan Jumalan mielestä.
- miten pitkään
Juuri sinähän täällä muita beelsebuliksi l. saatanaksi kutsut! Olet umpikiero mies Teuvo!
Armi ja Suni saivat tuota jatkaa. Monikohan on menettänyt mielenterveytensä heidän takiaan?
Kaikkien palsatalla olevien väärämielisten joukossa on
ainoastaan esiintynyt yksi väärämielinen, joka on minut
suoraksi tunnustanut. Joten siinä suuressa joukossa;
"kuin hiekkaa meren rannalla", sinä huolista ja totuudesta
vapaana kuljet.- edelleenkin?
TeuvoSuni kirjoitti:
Kaikkien palsatalla olevien väärämielisten joukossa on
ainoastaan esiintynyt yksi väärämielinen, joka on minut
suoraksi tunnustanut. Joten siinä suuressa joukossa;
"kuin hiekkaa meren rannalla", sinä huolista ja totuudesta
vapaana kuljet.Tehän tämän kummalisuuden aloititte ja kahdestanne sitä pyörititte niin, että et kai sinä nyt vain sanokkin, että ArmiK olikin saatanasta ja sinä luulit hänen olevan oikea mielinen, kahden ainoan totuuden hengen toinen omistaja.
edelleenkin? kirjoitti:
Tehän tämän kummalisuuden aloititte ja kahdestanne sitä pyörititte niin, että et kai sinä nyt vain sanokkin, että ArmiK olikin saatanasta ja sinä luulit hänen olevan oikea mielinen, kahden ainoan totuuden hengen toinen omistaja.
ei ArmiK enää ollut samassa hengessä kuten kerroin.
Hän raivostui minulle siitä, kun menin Aliisea tukemaan hänen suuressa
ahdistuksessa, joka sekin kuuluu Jumalan valittujen elämään heidän
kilvoitellessa kohti ahdasta portti, kuten Paavali ja Barnabas
heti alkuseurakunnan ensihetkillä todistivat:
"Jumalan valtakuntaan meidän on mentävä monen ahdingon kautta."
Kuten myös sanoin: Joidenkin väärämielisten henki paljastuu
jo ensikohtaamisessa, joidenkin vasta sen Jumalan ilmoittaman
kolmen vuoden direktiivin jälkeen:
"Ja hän puhui heille tämän vertauksen: "Eräällä miehellä oli viikunapuu istutettuna
viinitarhassaan ja hän tuli etsimään hedelmää, mutta ei löytänyt.
Niin hän sanoi viinitarhurille: 'Katso, kolmena vuotena minä olen käynyt etsimässä
hedelmää tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Hakkaa se pois, mitä varten
se vielä maata laihduttaa?'
Mutta tämä vastasi ja sanoi hänelle: 'Herra, anna sen olla vielä tämä vuosi: sillä aikaa
minä kuokin ja lannoitan maan sen ympäriltä. Ehkä se ensi vuonna tekee hedelmää:
mutta jos ei, niin hakkaa se pois'."- tunnistaa
TeuvoSuni kirjoitti:
"Ja hän puhui heille tämän vertauksen: "Eräällä miehellä oli viikunapuu istutettuna
Niin hän sanoi viinitarhurille: 'Katso, kolmena vuotena minä olen käynyt etsimässä
hedelmää tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Hakkaa se pois, mitä varten
Mutta tämä vastasi ja sanoi hänelle: 'Herra, anna sen olla vielä tämä vuosi: sillä aikaa
minä kuokin ja lannoitan maan sen ympäriltä. Ehkä se ensi vuonna tekee hedelmää:
mutta jos ei, niin hakkaa se pois'."heti samasta Hengestä syntyneet.
Meidän tehtäväme on vain uskoa Jumalan Sanan opetukset ja Jeesus opettaa koko Sanomassaan rakkauteen, armollisuuteen ja laupeuteen, ei tuomioita syytelemään, vaan posken kääntämiseen ja rakkauden tavoittelemiseen vaikeimpienkin ihmisten kohdalla. Vain rakkaus rakentaa ja pitää elämän.
Rakkaus on sellainen voima, että se muuttaa ihmisen ja Jumala puhuu meille kaiken aikaa rakkaudesta ja jokainen käsky estää meistä rakkaudettomuuden, eli sinä Suni et lähtenyt vaeltamaan oikeaa tietä, vaikka se mahdollisuus sinullekkin annettiin.
Eksyttikö ArmiK sinut hapatuksiinsa? tunnistaa kirjoitti:
heti samasta Hengestä syntyneet.
Meidän tehtäväme on vain uskoa Jumalan Sanan opetukset ja Jeesus opettaa koko Sanomassaan rakkauteen, armollisuuteen ja laupeuteen, ei tuomioita syytelemään, vaan posken kääntämiseen ja rakkauden tavoittelemiseen vaikeimpienkin ihmisten kohdalla. Vain rakkaus rakentaa ja pitää elämän.
Rakkaus on sellainen voima, että se muuttaa ihmisen ja Jumala puhuu meille kaiken aikaa rakkaudesta ja jokainen käsky estää meistä rakkaudettomuuden, eli sinä Suni et lähtenyt vaeltamaan oikeaa tietä, vaikka se mahdollisuus sinullekkin annettiin.
Eksyttikö ArmiK sinut hapatuksiinsa?Sillä silloin kun kolme vuotta sitteen tulin palstalle,
olin jo Kristuksen Hengen sydämeeni saanut ja olin kaikista
eksytyksistä vapaa. Ja alkuperäisen Raimon lisäsi oli heti
alussa nimerkkin muukalainen 4, nykyinen Armik, totuutta vastaan.
Sitten hän kuitenkin muutti mielensä ja alkoi esiintyä Jumalan
valittuna, vaikka koskaan ei ole palstalla omaa elämäntarinaansa
kertonut:
-Missä eksytyksessä vuosikymmeniä oli?
-Miten Kristus hänelle ilmestyi?
-Minkälaisen tehtävän Kristus hänelle antoi?
-Milloin hän erosi tuosta eksytyksestä?edelleenkin? kirjoitti:
Tehän tämän kummalisuuden aloititte ja kahdestanne sitä pyörititte niin, että et kai sinä nyt vain sanokkin, että ArmiK olikin saatanasta ja sinä luulit hänen olevan oikea mielinen, kahden ainoan totuuden hengen toinen omistaja.
oikeamielisiä kun....no se on täällä jo todettu.
tunnistaa kirjoitti:
heti samasta Hengestä syntyneet.
Eksyttikö ArmiK sinut hapatuksiinsa?Sanoma jota näin Teuvon tuovan oli samaa kuin Jumala oli minulle kirkastanut, mutta henki joka Teuvossa oli siihen ole voinut yhtyä.
Ja näin kauan meni että se kesällä paljastui minkä
olin jo matkan varrella havainnut.
Mutta Teuvo tuntee hengen vasta sitten kun hänen kanssaan on samaa pataa.
Se, että tuota asiaa en ole ennen sanonut NIIN TURHA SPEKULOIDA Jumalalla ON OMA AIKANSA.
Ja nyt alkaa todella ryöppy tätä saatanan henki on kärkkynyt niin kauan kun sen henki paljastui.
En ala itse täällä tästä asiasta jauhaa ainoastaan sen mikä on tarpeen.TeuvoSuni kirjoitti:
Sillä silloin kun kolme vuotta sitteen tulin palstalle,
olin jo Kristuksen Hengen sydämeeni saanut ja olin kaikista
eksytyksistä vapaa. Ja alkuperäisen Raimon lisäsi oli heti
alussa nimerkkin muukalainen 4, nykyinen Armik, totuutta vastaan.
Sitten hän kuitenkin muutti mielensä ja alkoi esiintyä Jumalan
valittuna, vaikka koskaan ei ole palstalla omaa elämäntarinaansa
kertonut:
-Missä eksytyksessä vuosikymmeniä oli?
-Miten Kristus hänelle ilmestyi?
-Minkälaisen tehtävän Kristus hänelle antoi?
-Milloin hän erosi tuosta eksytyksestä?kuin että valehtelit.
- pesu
ArmiK kirjoitti:
Sanoma jota näin Teuvon tuovan oli samaa kuin Jumala oli minulle kirkastanut, mutta henki joka Teuvossa oli siihen ole voinut yhtyä.
Ja näin kauan meni että se kesällä paljastui minkä
olin jo matkan varrella havainnut.
Mutta Teuvo tuntee hengen vasta sitten kun hänen kanssaan on samaa pataa.
Se, että tuota asiaa en ole ennen sanonut NIIN TURHA SPEKULOIDA Jumalalla ON OMA AIKANSA.
Ja nyt alkaa todella ryöppy tätä saatanan henki on kärkkynyt niin kauan kun sen henki paljastui.
En ala itse täällä tästä asiasta jauhaa ainoastaan sen mikä on tarpeen.ei enää auta, vaan on tapahtuvat suurempaa, jos aiot pelastua kaikelat siltä mitä olet toisen päälle ladellut, sillä Raamattu sanoo, että MILLÄ TUOMIOLLA TE TUOMITSETTE, SILLÄ TEIDÄT TUOMITAAN.
- nimierkki.
TeuvoSuni kirjoitti:
mutta jos ei, niin hakkaa se pois'."No etkö sinä nähnyt Armin ahdistusta...
Raamatussa tämä tavataan lukea niin että vaikka tuleekin ahdinkoja matkalla, Kristus on silti alati meidän tukenamme. - nimierkki.
ArmiK kirjoitti:
oikeamielisiä kun....no se on täällä jo todettu.
Samaa matkaa kuljitte...
...enempää en tähän keskusteluun tule. nimierkki. kirjoitti:
No etkö sinä nähnyt Armin ahdistusta...
Raamatussa tämä tavataan lukea niin että vaikka tuleekin ahdinkoja matkalla, Kristus on silti alati meidän tukenamme.jotakin ahdistaa ja masentaa, silloin ei pidä
kenenkään ihmisen mennä siihen nenäänsä pistämään.
Mutta silloin kun toinen ihminen toista ahdistaa, silloin
pitää mennä ahdistetun puolelle, varsinkin kun näkee,
mikä henki tuon ihmisen kautta häntä ahdistaa.
jättää sillä valheita ei kannata tänne syöttää
vaan KÄÄNNY TODELLA JUMALAN PUOLEEN KYLLÄ HÄN SINUA
auttaa. Ja tätä sanomaa olen sinulle tuonut
USEAT KERRAT mutta SE ONKIN ollut PAHASTA.
Vika onkin ollut minussa joka olen tahtonut sinua
johdattaa Isän luo Pojan kautta niin kuin itsekin olen päässyt.
Minä olenkin ollut hankitsemassa VAIN PAHAA ????- alex-kasi
Nyt kunolet loppettanut (kai?) ne saatanalla huutelut, niin voisit ottaa seuraavan askeleen kohti valoa.. ja vapautta.. eikö vaan..
- severK.
alex-kasi kirjoitti:
Nyt kunolet loppettanut (kai?) ne saatanalla huutelut, niin voisit ottaa seuraavan askeleen kohti valoa.. ja vapautta.. eikö vaan..
Kenen syliin salama sinkoitui?
Kenen uhri menee saatanalle ?,
ja sen seuraajat tuonelaan.
Ilm. 20:14
Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema: tulinen järvi.
Luuk. 10:18
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.
Johannes 12
31 Nyt tämä maailma on tuomiolla, nyt tämän maailman ruhtinas syöstään vallasta
Johanneksen ilmestys 12
9 Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit. alex-kasi kirjoitti:
todella Jeesuksen antamassa valossa ja Jumalan Hengen vapaudessa.
En ole ollut sidottu kehenkään ihmiseen vaan olen vain ja ainoastaan Jeesuksessa.- yrittä itselleen
ArmiK kirjoitti:
todella Jeesuksen antamassa valossa ja Jumalan Hengen vapaudessa.
En ole ollut sidottu kehenkään ihmiseen vaan olen vain ja ainoastaan Jeesuksessa.vakuuttaa!
yrittä itselleen kirjoitti:
vakuuttaa!
minua ihmisiin.
En ole ollut enkä tule olemaan kenenkään ihmisen orja vain Jeesuksen orja olen.
Ja se jos tahdot tietää Totuuden kuka on Jeesuksessa
ja kuka ei niin KÄÄNNY JUMALAN puoleen pyytämään näytä sinä Totuutesi johdata Totuuteesi.
- pettävät juuri
noilla kamalilla syytöksillä, mitä ArmiK ja Suni ovat täällä harrastaneet. Niistä ei tarvitse kenenkään välittää, sillä noilla syytöksillä he keräävät vain itsensä päälle vihaa.
Kenenkään ei pitäisi koskaan uskoa tuollaisia ihmisiä, sillä monista tulee tuollaisten syyttäjien takia uskontojen uhreja.
Jätä sinäkin kaikki tuollaiset syytökset taaksesi ja pyydä Jeesusta tulemaan elämäsi turvaksi ja valoksi. Hän ei ketään syytä, vaan parantaa rikki lyödyn ja revityn. - Sinun kannattaa
todellakin jäädä Jeesuksen huomaan, eikä tässä tilanteessa hakea apua ihmisiltä.
Itse olen läpi käynyt saman uupumuksen, joka kesti useampia vuosia ja en jaksanut hakeutua minnekään.En jaksanut lukea Raamattua enkä rukoilla, muusta puhumattakaan. Mutta koin, että saan vain levätä armollisen Jumalan huomassa ilman mitään ponnisteluja.
Ja tuli aika, jolloin Jumala nosti minut ylös sieltä masennuksen syövereistä ja pikkuhiljaa olen saanut voimia lisää, päivä päivältä enemmän, kiitos Herralle.
Jumala totisesti pitää omistaan huolen. Hän on uskollinen, eikä hylkää ketään, joka kääntyy hänen puoleensa.
Tarvitsemme joskus tällaisia vaikeita aikoja, että Jumalan suuruus ja armo tulisi todellisemmaksi elämässämme.
Toivotan sinulle, Asiile voimia, iloa ja valoa Jeesuksessa Kristuksessa. Ole siunattu Jeesuksen nimessä. Muistan sinua rukouksin. Viisas ratkaisu, on nimittäin tervehenkisempiäkin palstoja kuin tämä.
Ja uskon että Jumala antaa Häntä etsivien löytää itsensä. Jumalalla on sinunkin kohdalla se hyvä ja paras aikataulu kaiken suhteen.
Jumalan siunausta, johdatusta ja armua elämääsi!!- Nimetön
Jeesus Kristus sinua suojelkoon elämässäsi ja poistakoon kaikki pelot ja entiset synnit. Huom ! sinulla ei ole muitakuin entisiä syntijä. Ei siis nykyisiä laisinkaan, äläkä niitä enää hankikaan. Keskity Kristukseen ja pidä roskana kaikki muu. Siunausta ja Rauhaa t. kari P-Karjala
- muuan uskova
Parasta onkin pysytellä hyvin kaukana lahkoista. Jos et laula heidän laulujaan, sinut tuomitsevat. Mutta muista, varo hymyilevää vihollista ja nauravaa ystävää. Sielusi vihollinen yrittää kaveerata, että saisi mielesi horjumaan. Kannattaa välillä tutkiskella asioita ja itseään ihan omissa oloissaan. Kun yksi hylkää ja syyttää, on toinen korppi oitis haaskalla.
- on sanottava,
että tuollaiseen ei eksy uskomaan, kuin vain he, jotka eivät tunne Jumalaa ja ottavat vastaan jos mitä mönjää.
Tämä ei ole missään tapauksessa syytös sinua kohtaan, vaan tämä on sen takia eteesi annettu, että saat nyt tutkia omia tekojasi ja sitä miksi aloit uskomaan Sunin ja ArmiK selkeää vääryyttä, josta puuttuu rakkaus ja lain tuntemus, eli Jumalan tunteminen.
Älä kuitenkaan pelkää, vaan jos olet langennut heidän tekoihinsa mukaan ja ladellut samoja syytöksiä lähimmäistesi niskaan, mitä he ovat tehnteet, niin tunnusta se, pyydä anteeksi ja sanoudu vääryydestä irti. Elämme armonpäivässä ja tänään on vielä mahdollisuus tehdä parannus.- oli 1980 luvulla
hoitokokouksia, joissa ihmisiä tuomittiin saatanalle ja näistä kokouksista oli kauhuseuraukset, sillä Sanaa tuntemattomat ottivat ne tosissaan ja ihmisiä ajautui itsemurhiin sen kauhun edessä.
Kuitenkin nyt on niin, että niin hoitokokouksen pitäjät, kuin siihen uskoneetkin ovat samalla viivalla, sillä kumpikaan porukka ei toiminut Jumalan Tahdossa, vaan toimi ihmisen lihallisuudessa ja siksi he eivät saa anteeksi, ennen, kuin tuomitsevat ne lihalliset tekonsa pyytäen niitä anteeksi ja antavat toinen toiselleen anteeksi, sillä molemmat he ovat yhtä syyllisiä.
Turha on koskaan etsiä syytä mistään, vaan pitää tehdä parannus ja alkaa Jumalan tuntemisen tavoittelu.
Aivan varma on, että joka tuntee Jumalan ei lankea uskomaan hoitokouksiin, eikä Armik ja Suni syntiin.
Minä tunnistan itsessäni vielä niitä Saatanan henkiä. En ole niistä vielä vapaa, enkä voikaan olla kokonaan, koska Jeesus ei ole omaa henkeään MINUUN vielä antanut, henkeään joka syrjäyttäisi kokonaan kokonaan nuo pahat henget.
Jeesus sanoi Pietarille aika ankarasti, en tiedä miten hän sen koki, mutta voin kuvitella, että on siinä saattanut polvet tutista ja sydän tykyttää, vaikka hän kohdisti sanansa Pietarissa olevaan henkeen, ei Pietariin, niin minä olen sen ymmärtänyt.
Sitä vaan yritän sanoa, että minä tiedostan sen tosiasian, että niitä Saatanan henkiä minussa on vielä, kunnes niistä vapautuu täysin. Nimenomaan tiedostan, en hyväksy, vaan yritän vastustaa sitä pahaa, mikä minussa on, niinhän Raamatussakin neuvotaan, tosin se välinpitämättömyyden henki, ainakin hidastaa, sitä matkantekoa.
En tiedä sitten miten koet itsesi, tunnetko jo olevasi vapaa, mutta minä en vielä ole. Luulisin kuitenkin, että sillä matkalla vielä molemmat ollaan, ja toivon, että perille pääset.Asiilekin kerran näki hän on vielä saatanan vanki,
mutta nyt hän sitä tosiasiaa kauhistuu.
Ihminen on todella silloin vielä saatanan oma KUN JEESUS EI HÄNTÄ OLE SAANUT SEN VALLASTA VAPAUTTAA.
Joten miksi ja kun tuo tosiasia on kestämätön
niin voi, voi.niin sinussa kuin Asiilessa tapahtui jo alussa, kun totuuden
tietoonne saitte, se Jumalan tahdon mukainen irtiotto
siitä portosta, jonka pauloihin olitte joutuneet, sillä:
"Kukaan voi palvella kahta herraa. Jos hän toista rakastaa,
hän vihaa toista; jos hän toista pitää arvossa, hän
halveksii toista. Te ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa."
Mammonaa palvellaan siellä, jossa uskoa rahalla ostetaan.- se on totta
TeuvoSuni kirjoitti:
niin sinussa kuin Asiilessa tapahtui jo alussa, kun totuuden
tietoonne saitte, se Jumalan tahdon mukainen irtiotto
siitä portosta, jonka pauloihin olitte joutuneet, sillä:
"Kukaan voi palvella kahta herraa. Jos hän toista rakastaa,
hän vihaa toista; jos hän toista pitää arvossa, hän
halveksii toista. Te ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa."
Mammonaa palvellaan siellä, jossa uskoa rahalla ostetaan.Mutta miten ymmärrät Teuvo sen kohdan, jossa kehotetaan tekemään ystäviä väärällä mammonalla?
Mitä se tarkoittaa? sanoi ei ole totta sillä vasta silloin ihminen
PÄÄSEE VAPAAKSI SAATANAN KAHLEISTA TÄYSIN KUN JEESUS HÄNET SAA VAPAUTTAA.- lukija.
Miten kauan te onnutte molemmille puolille?
Silloin kun Jumala siirtää ihmisen kuoleman vallasta rakkaan Poikansa valtaan, niin se teko kuin rajan ylitys. Ihminen tietää, kummalla puolella rajaa on silloin. Et voi olla koko ajan vain jossain rajavyöhykkeellä.
Kyllä me ahtaasta portista läpikäyneet tiedämme mitä meille on tapahtunut.
"Me tiedämme siirtyneemme kuolemasta elämään, sillä me rakastamme veljiä. Joka ei rakasta, pysyy kuolemassa." - Asiile
itsessäni lihallisuutta, en ole väittänytkään synnitön olevani.
Mutta se, jos pyydän, että ei esitetä oletuksia, ei ole synti. lukija. kirjoitti:
Miten kauan te onnutte molemmille puolille?
Silloin kun Jumala siirtää ihmisen kuoleman vallasta rakkaan Poikansa valtaan, niin se teko kuin rajan ylitys. Ihminen tietää, kummalla puolella rajaa on silloin. Et voi olla koko ajan vain jossain rajavyöhykkeellä.
Kyllä me ahtaasta portista läpikäyneet tiedämme mitä meille on tapahtunut.
"Me tiedämme siirtyneemme kuolemasta elämään, sillä me rakastamme veljiä. Joka ei rakasta, pysyy kuolemassa."EI KUKAAN IHMINEN TOSTA NOIN VAAN SISÄLE MENE.
AVARA PORTTI se on josta ihminen iloiten itse sisään käy.- Yksi ihminen
Jeesushan lupasi antaa omillensa vallan ajaa pahat ja saastaiset henget pois ihmisistä, niin että he niistä myöskin vapautuvat. Raamattu on täynnä esimerkkejä tästä. Ihmettelen nyt kyllä kovasti, miten vähän sinuakin on voitu auttaa. Toivon sydämestäni, että sinäkin mahdollisimman pian saisit auttajan, ettet yksin joutuisi tuollaisten ajatusten kanssa olemaan. Jeesus ja hänen opetuslapsensa ajoivat pahat henget pois kaikista vaivatuista ihmisistä, jo ennen kuin he Pyhän Hengen saivat, jos edes myöhemminkään sitä saivat oman valintansa seurauksena. Jeesus sinua Hssu auttakoon omiensa kautta.
- lukija.
ArmiK kirjoitti:
EI KUKAAN IHMINEN TOSTA NOIN VAAN SISÄLE MENE.
AVARA PORTTI se on josta ihminen iloiten itse sisään käy.Mitään sellaista väittänytkään, että ahtaasta portista helposti sisälle mentäisiin. Muutenhan siitä menisivät kaikki sisälle pelkällä kädennostolla.
Asiile kirjoitti:
itsessäni lihallisuutta, en ole väittänytkään synnitön olevani.
Mutta se, jos pyydän, että ei esitetä oletuksia, ei ole synti.enää oletuksia ja vääriä lausuntoja ihmisestä
joka ei muuta ole tahtonut kuin sinunkin parastasi.
Oli taas yllättys tämä palstalle tulosi. Oliko se
puhelu kanssasi vain valhetta? Iloitsin jo että kaikki kauna oli sinusta poissa mutta nyt se tuli taas ryöppynä esiin.
Asiile todellako olen ollut sinua painamassa maahan
Minunko vika oli se josta en mitään tiennyt
että montussa olet?
Älä kaiveli enää menneitä vaan vastaa rehellisesti
sillä AIKAMOINEN yllätys on ollut minä joka olen
kysellyt mitä kuuluu ja olen ollut ohjaamassa
oikealla tiellä olenkin KAIKEN PAHAN ALKU JA JUURI.
Itse tiedän miten on, mutta ASIILE sinunkin on hyvä tiedostaa se VIHAAMALLA toista (vihalta
käyttäytymisesi näyttää)ei Jumalan yhteyteen voi päästä.lukija. kirjoitti:
Mitään sellaista väittänytkään, että ahtaasta portista helposti sisälle mentäisiin. Muutenhan siitä menisivät kaikki sisälle pelkällä kädennostolla.
sanoit Hssulle niin siitä ei voi muuta nähdä kuin se mene Hssu vaan portista läpi äläkä aikaile.
Yksi ihminen kirjoitti:
Jeesushan lupasi antaa omillensa vallan ajaa pahat ja saastaiset henget pois ihmisistä, niin että he niistä myöskin vapautuvat. Raamattu on täynnä esimerkkejä tästä. Ihmettelen nyt kyllä kovasti, miten vähän sinuakin on voitu auttaa. Toivon sydämestäni, että sinäkin mahdollisimman pian saisit auttajan, ettet yksin joutuisi tuollaisten ajatusten kanssa olemaan. Jeesus ja hänen opetuslapsensa ajoivat pahat henget pois kaikista vaivatuista ihmisistä, jo ennen kuin he Pyhän Hengen saivat, jos edes myöhemminkään sitä saivat oman valintansa seurauksena. Jeesus sinua Hssu auttakoon omiensa kautta.
EI OLE RIIVAAJA HENKIÄ nyt sekoitat siis kaiken.
- Asiile
ArmiK kirjoitti:
enää oletuksia ja vääriä lausuntoja ihmisestä
joka ei muuta ole tahtonut kuin sinunkin parastasi.
Oli taas yllättys tämä palstalle tulosi. Oliko se
puhelu kanssasi vain valhetta? Iloitsin jo että kaikki kauna oli sinusta poissa mutta nyt se tuli taas ryöppynä esiin.
Asiile todellako olen ollut sinua painamassa maahan
Minunko vika oli se josta en mitään tiennyt
että montussa olet?
Älä kaiveli enää menneitä vaan vastaa rehellisesti
sillä AIKAMOINEN yllätys on ollut minä joka olen
kysellyt mitä kuuluu ja olen ollut ohjaamassa
oikealla tiellä olenkin KAIKEN PAHAN ALKU JA JUURI.
Itse tiedän miten on, mutta ASIILE sinunkin on hyvä tiedostaa se VIHAAMALLA toista (vihalta
käyttäytymisesi näyttää)ei Jumalan yhteyteen voi päästä.Sinulta minä kesällä pyysin, että et esittäisi omia oletuksiasi, etkä epäilisi heti, jos en vähään aikaan ennätä tai jaksa pitää yhteyttä.
Voit toki kääntää asian omaksi eduksesi, minä en lähde tätä asiaa väittelemään.
Kun soitit, luulin, että olisit todella halunnut selvittää kesäisen asian.
Mutta sitten laitoitkin sähköpostin, jossa kirjoitit taas, miten saatana minun kauttani hyökkäsi sinun Jumalan Henkeäsi vastaan, ja Teuvoa vaadit tämän asian tunnustamaan.
Silloin tajusin, että ethän sinä asiaa halunnutkaan sopia, halusit vain, että myöntäisimme, niin minä kuin Teuvokin olevamme saatanan hengessä ja sinun Pyhää Henkeäsi vastaan. - lukija.
ArmiK kirjoitti:
sanoit Hssulle niin siitä ei voi muuta nähdä kuin se mene Hssu vaan portista läpi äläkä aikaile.
Eikö olekin aika selvää, että Teuvo kirjoittaa puskista?
- Asiile
Asiile kirjoitti:
Sinulta minä kesällä pyysin, että et esittäisi omia oletuksiasi, etkä epäilisi heti, jos en vähään aikaan ennätä tai jaksa pitää yhteyttä.
Mutta sitten laitoitkin sähköpostin, jossa kirjoitit taas, miten saatana minun kauttani hyökkäsi sinun Jumalan Henkeäsi vastaan, ja Teuvoa vaadit tämän asian tunnustamaan.
Silloin tajusin, että ethän sinä asiaa halunnutkaan sopia, halusit vain, että myöntäisimme, niin minä kuin Teuvokin olevamme saatanan hengessä ja sinun Pyhää Henkeäsi vastaan.Ja mitä vihaamiseen tulee.
Minä pyysin sinulta kesällä moneen otteeseen anteeksi, mitä olen sinua loukannut.
Sinä sanoit, että itse kyllä anteeksi annat, mutta Jumalan Henki sinussa on kiivastunut.
Minä taas en jaksa uskoa, että Jumalan Henki ei minulle anteeksi antaisi sitä, jos pyydän, että minua ei epäiltäisi silmien ummistumisesta heti, jos sairauteni vuoksi en jaksa pitää yhteyttä. - mennä sisälle
ArmiK kirjoitti:
Kyllä Jeesuskin käski tekemään jotakin, eikä vain seisomaan tumput suorana?
Sehän on selvä käsky!
13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät. Asiile kirjoitti:
Sinulta minä kesällä pyysin, että et esittäisi omia oletuksiasi, etkä epäilisi heti, jos en vähään aikaan ennätä tai jaksa pitää yhteyttä.
Silloin tajusin, että ethän sinä asiaa halunnutkaan sopia, halusit vain, että myöntäisimme, niin minä kuin Teuvokin olevamme saatanan hengessä ja sinun Pyhää Henkeäsi vastaan.En enempää tätä jauhaa mutta sen sanon ja kysyn
miksi et voinut kysymyksiini vastata?
Se, että sinut sain kiinni en tiennyt missä tilassa olet ja siihen sinä närkästyneenä vastasit SE ON TOTUUS.
Siis minunko vika sairautesi? Minä joka en muuta ole kuin parastasi ajatellut.
Siis minäkö olin ajannut sinut ahdinkoon vaikka en ollut ollut yhteydessäkään pitkään aikaan?
Asiile nyt en enää tässä ala vatvoa tätä asiaa SAAT syyyttää minua Jumala kuitenkin tietää miten asia on.
Jos tahdot niin minulle voi sähkäriin ottaa yhteyttä täällä tämä loppuu tähän.- lukija.
lukija. kirjoitti:
Eikö olekin aika selvää, että Teuvo kirjoittaa puskista?
tuo viesti oli alkup.lukijan kirjoittama (ei Teuvo)
- Yksi ihminen
ArmiK kirjoitti:
EI OLE RIIVAAJA HENKIÄ nyt sekoitat siis kaiken.
Onko pahat henget hänessä sitten jotain muita henkiä, mistä hän kertoo, ettei ole niistä vapautunut? Jos joku puhuu pahoista hengistä itsessään, niin miten se sitten pitäisi tulkita? Lihassa asuu vain synti, ja synnin himot, jotka saa aikaan ongelmia elämässä, mutta ne ei ole mitään pahoja henkiä, joista voisi vapautua. Lihan himot voi vain kuolettaa Jumalan Hengellä, mutta niistä ei voi vapautua tässä ajassa.
Asiile kirjoitti:
Ja mitä vihaamiseen tulee.
Minä pyysin sinulta kesällä moneen otteeseen anteeksi, mitä olen sinua loukannut.
Sinä sanoit, että itse kyllä anteeksi annat, mutta Jumalan Henki sinussa on kiivastunut.
Minä taas en jaksa uskoa, että Jumalan Henki ei minulle anteeksi antaisi sitä, jos pyydän, että minua ei epäiltäisi silmien ummistumisesta heti, jos sairauteni vuoksi en jaksa pitää yhteyttä.jos sydämestäsi olisit anteeksi pyytänyt et enää näitä tänne olisi tuonut etkä enää vatvoisi.
- m 12
Asiile kirjoitti:
Silloin tajusin, että ethän sinä asiaa halunnutkaan sopia, halusit vain, että myöntäisimme, niin minä kuin Teuvokin olevamme saatanan hengessä ja sinun Pyhää Henkeäsi vastaan.Jätit oman Helluntaiseurakuntasi, missä sentään opetetaan tervettä evankeliumia ja aloit tällaisten puoskareiden sielunhoitoon. Älä sitten ihmettele, että ahdistuksia riittää elämässäsi, kun jouduit noin repivään "hoitoon".
"Lähtee sutta pakoon ja tulee karhu vastaan"
Sinä tarvitsist hengelliseksi avuksesi nyt raitista evankeliumin mukaista opetusta armosta, lahjavanhurskaudesta ym. Kuuntele netin kautta esim Raimo Vikstenin opetustunteja. Hän sanoi kerran, että puolet kaikesta sielunhoitotarpeesta jäisi seurakunnissa pois jos uskovat ymmärtäisi kirkkaasti vanhurskautuksen yksin uskosta yksin armosta.
Miksi et palaisi kotiin omiesi luokse ja jätä nämä puoskarit, jotka eivät oikeasti sinusta välitä vaan tahtovat päästa kerskaamaan saadessaan sinut saaliiksensa. - lukija.
lukija. kirjoitti:
tuo viesti oli alkup.lukijan kirjoittama (ei Teuvo)
Jos rekisteröit nimimerkkisi, et ole Teuvo.
Ja sitä sinä et tee. - Asiile
ArmiK kirjoitti:
En enempää tätä jauhaa mutta sen sanon ja kysyn
miksi et voinut kysymyksiini vastata?
Se, että sinut sain kiinni en tiennyt missä tilassa olet ja siihen sinä närkästyneenä vastasit SE ON TOTUUS.
Siis minunko vika sairautesi? Minä joka en muuta ole kuin parastasi ajatellut.
Siis minäkö olin ajannut sinut ahdinkoon vaikka en ollut ollut yhteydessäkään pitkään aikaan?
Asiile nyt en enää tässä ala vatvoa tätä asiaa SAAT syyyttää minua Jumala kuitenkin tietää miten asia on.
Jos tahdot niin minulle voi sähkäriin ottaa yhteyttä täällä tämä loppuu tähän.jo aiemminkin, että mielestäni epäileminen ei ole Jumalasta.
Olen sinulle aiemminkin sanonut, että en halua, että minua epäillään heti, jos en pidä vähään aikaan yhteyttä.
Ja mitä sairauteeni tulee, eihän se sinun syytäsi ole.
Mutta se miten kesällä suhtauduit, se on sinun vastuullasi.
Tämä on viimeinen puheenvuoroni tässä asiassa.
Ja Jumala tosiaankin tietää, mikä on totuus. - Asiile
m 12 kirjoitti:
Jätit oman Helluntaiseurakuntasi, missä sentään opetetaan tervettä evankeliumia ja aloit tällaisten puoskareiden sielunhoitoon. Älä sitten ihmettele, että ahdistuksia riittää elämässäsi, kun jouduit noin repivään "hoitoon".
Sinä tarvitsist hengelliseksi avuksesi nyt raitista evankeliumin mukaista opetusta armosta, lahjavanhurskaudesta ym. Kuuntele netin kautta esim Raimo Vikstenin opetustunteja. Hän sanoi kerran, että puolet kaikesta sielunhoitotarpeesta jäisi seurakunnissa pois jos uskovat ymmärtäisi kirkkaasti vanhurskautuksen yksin uskosta yksin armosta.
Miksi et palaisi kotiin omiesi luokse ja jätä nämä puoskarit, jotka eivät oikeasti sinusta välitä vaan tahtovat päästa kerskaamaan saadessaan sinut saaliiksensa.nyt yksin Jumalan.
Hän tuntee minut kokonaan, koko elämäni on Hänen tiedossaan. Yksi ihminen kirjoitti:
Onko pahat henget hänessä sitten jotain muita henkiä, mistä hän kertoo, ettei ole niistä vapautunut? Jos joku puhuu pahoista hengistä itsessään, niin miten se sitten pitäisi tulkita? Lihassa asuu vain synti, ja synnin himot, jotka saa aikaan ongelmia elämässä, mutta ne ei ole mitään pahoja henkiä, joista voisi vapautua. Lihan himot voi vain kuolettaa Jumalan Hengellä, mutta niistä ei voi vapautua tässä ajassa.
ihminen ON synnin oman lihan, ja saatanan vallan alla NIIN KAUAN että Jeesus saa hänet vapauttaa.
Riivaaja henget ovat aivan toisenlaiset ja kuinka
paljon onkaan niitä ihmisiä joita saatanan riivaaja
henket saa rusikoida. He ovat sitten jo hoidettavana
näissä maallisissa laitoksissa.m 12 kirjoitti:
Jätit oman Helluntaiseurakuntasi, missä sentään opetetaan tervettä evankeliumia ja aloit tällaisten puoskareiden sielunhoitoon. Älä sitten ihmettele, että ahdistuksia riittää elämässäsi, kun jouduit noin repivään "hoitoon".
Miksi et palaisi kotiin omiesi luokse ja jätä nämä puoskarit, jotka eivät oikeasti sinusta välitä vaan tahtovat päästa kerskaamaan saadessaan sinut saaliiksensa.Kun samanlailla jouduin Armin epäilyjen
kohteeksi, Teuvo oli valmis hylkäämään minut
ja meni sataprosenttisesti Armin puolelle.
Koska minusta ei ollut enää hänelle hyötyä.
Mukavaa nähdä, että Teuvo osaa jotakin puolustaakin.
Armille en ole vihainen vaan nyt jopa kiitollinen
ja toivon voimia hänelle kestää tämä ryöpytys.- kysymys,
Yksi ihminen kirjoitti:
Henki tarkoittaa myös pohjimmaisia motiiveja ja pyrkimyksiä ihmisen mielessä. henki ja ilmapiiri, motiivi, vaikuttimet, ovat myös vallitsevia ja villitseviä "henkiä", jotka ohjaava ihmisiä.
henkiä on myös tuulet ja tulen lieskat Raamatussa
riivaajahenget tekee pahaa jälkeä, voit nähdä niitä jossain uskonlahkossa, kun ne runtelee ihmisiä
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - m 12
Asiile kirjoitti:
nyt yksin Jumalan.
Hän tuntee minut kokonaan, koko elämäni on Hänen tiedossaan.Jumalaan yskin turvaaminen ei kuitenkaan sulje pois seurakuntaa ja kaikkea apua mitä sieltä on saatavissa Jumalan armosta.
- m 12
Devoit kirjoitti:
Kun samanlailla jouduin Armin epäilyjen
ja toivon voimia hänelle kestää tämä ryöpytys.näitä käänteitä mitä nyt on saatu todistaa. Miten voi niin helposti ystävästä tulla vihollinen, noin vain?!
- Asiile
ArmiK kirjoitti:
jos sydämestäsi olisit anteeksi pyytänyt et enää näitä tänne olisi tuonut etkä enää vatvoisi.
että ellei asioita sovita, ne jäävät kaivelemaan, ja tulevat varmasti esiin jossakin vaiheessa.
Sinä et halunnut asiaa sopia, näet vain minut syyllisenä, ja itsesi toimineena kaikessa Jumalan tahdon mukaisesti. Yksi ihminen kirjoitti:
lihan himoista ja synnistä ETTEI Niistä voi vapautua täällä ajassa NIIN HUH, HUH.
Jos ei Jeesus niistä saa täällä ajassa vapauttaa niin
niissä ihminen kerran nukkuu ja hukkuu.m 12 kirjoitti:
näitä käänteitä mitä nyt on saatu todistaa. Miten voi niin helposti ystävästä tulla vihollinen, noin vain?!
En ikinä olisi voinut uskoa, että Suni matkustaa vantaalle juonimaan selkäni takana.
Mutta tuo näyttää olevan hänen toiminnassaan sääntö, että ystävällä pyyhitään lattiaa, kun hänestä ei hyötyä ole.
Jumala ainakin tällaisesta on kaukana.- Yksi ihminen
ArmiK kirjoitti:
lihan himoista ja synnistä ETTEI Niistä voi vapautua täällä ajassa NIIN HUH, HUH.
Jos ei Jeesus niistä saa täällä ajassa vapauttaa niin
niissä ihminen kerran nukkuu ja hukkuu.Mutta tarkoitin, että ne voi kuolettaa. Lihassa ne silti on ja pysyy, mutta joka Hengessä vaeltaa, ei koskaan lankea. Ollaan tästä varmasti samaa mieltä. Eikö vain?
- m 12
Devoit kirjoitti:
En ikinä olisi voinut uskoa, että Suni matkustaa vantaalle juonimaan selkäni takana.
Mutta tuo näyttää olevan hänen toiminnassaan sääntö, että ystävällä pyyhitään lattiaa, kun hänestä ei hyötyä ole.
Jumala ainakin tällaisesta on kaukana.Mikä KariHenrikin tilanne on näissä kuvioissa ja suhteessa Suniin?
Minusta Karissa on potentiaalia armoitetuksi opettajaksi kunhan tämä Sunisotku haihtuisi hänestä. Voihan hän tosin ottaa myös opikseen näistä vaiheista myöhempää käyttöä varten. mennä sisälle kirjoitti:
Kyllä Jeesuskin käski tekemään jotakin, eikä vain seisomaan tumput suorana?
Sehän on selvä käsky!
13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.Mutta ensin on käytävä TIELLE jonka Jeesus on osoittanut ja se on TÄYS käännös Jumalan puoleen.
Mutta tätäkään ihminen ei tule tekemään ellei hän todella ole tullut kohtaamaan sitä tosiasiaa kuin
tuhlaaja poika.
Tuhlaaja poika EI voinut muuta kuin KÄÄNTYÄ Isän kotiin päin sillä hän oli kaiken oman menettänyt
hän näki näännyn ja kuolen ellen palaa Isän kotiin.
Ja mitä poika teki seisoiko tumput suorana odottaen että se Isän koti eteen tulisi?
EI vaan kyllä hänen oli taivallettava SE MATKA
juuri se matka kuinka kauas hän oli Isän kodista kulkenut näin hän sen saavutti.
Samoin on ihmisen laita joka kaiken menettäneenä
kääntyy Jumalan puoleen on kuljettava juuri se matka mikä hänellä on Isän kotiin. JOS hän
jostakin muusta puikahtaa sisään matkan varrella niin Isän koti jää saavuttamatta.- Yksi ihminen
kysymys, kirjoitti:
Henki tarkoittaa myös pohjimmaisia motiiveja ja pyrkimyksiä ihmisen mielessä. henki ja ilmapiiri, motiivi, vaikuttimet, ovat myös vallitsevia ja villitseviä "henkiä", jotka ohjaava ihmisiä.
henkiä on myös tuulet ja tulen lieskat Raamatussa
riivaajahenget tekee pahaa jälkeä, voit nähdä niitä jossain uskonlahkossa, kun ne runtelee ihmisiä
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'."Henki tarkoittaa myös pohjimmaisia motiiveja ja pyrkimyksiä ihmisen mielessä."
Jos tästä on kysymys, niin nyt ymmärrän asian selkeämmin, enkä ihmettele enää niin paljon. Kiitos sinulle siitä, jos tästä on tosiaan kysymys. Hssulle, Asileelle ja kaikille muillekkin totuutta janoaville paljon voimia, ja Jumalan johdatusta tähänkin päivään. Asiile kirjoitti:
että ellei asioita sovita, ne jäävät kaivelemaan, ja tulevat varmasti esiin jossakin vaiheessa.
Sinä et halunnut asiaa sopia, näet vain minut syyllisenä, ja itsesi toimineena kaikessa Jumalan tahdon mukaisesti.sisimmässäni ja Jumalan edessä tiedän miten asia on.
Ps. minäkö olinkin joka en tahtonut selvittää????
Nyt enää setvi. Ja näin näen viha on sisimmässäsi.
Oli siis valhetta se kun viimeksi puhuimme?
Jumala tietää ja saakoon sinullekin näyttää miten asia on.- Asiile
ArmiK kirjoitti:
sisimmässäni ja Jumalan edessä tiedän miten asia on.
Ps. minäkö olinkin joka en tahtonut selvittää????
Nyt enää setvi. Ja näin näen viha on sisimmässäsi.
Oli siis valhetta se kun viimeksi puhuimme?
Jumala tietää ja saakoon sinullekin näyttää miten asia on.toimineesi kaikessa sanoissasi ja kirjoituksissasi täysin Jumalan Hengessä.
Jos olisin halunnut tässä asiassa päästä sopuun kanssasi, minun pitäisi myöntää, että minä toimin täysin saatanan hengessä.
Eikö näin ole ?
Sinä et ole missään vielä tähän mennessä myöntänyt, että olisit voinut toisinkin toimia.
Minä halusin vain, että minua ei heti epäiltäisi silmien ummistumisesta, jos esim. huolieni takia en jaksa pitää yhteyttä. Yksi ihminen kirjoitti:
Mutta tarkoitin, että ne voi kuolettaa. Lihassa ne silti on ja pysyy, mutta joka Hengessä vaeltaa, ei koskaan lankea. Ollaan tästä varmasti samaa mieltä. Eikö vain?
kun ihminen saa Jeesuksen kohdata.
Synnin himot ja halut kuolee, mutta niin on
jos EI VALVO pysy Jeesuksessa niin ne voivat herätä eloon ja jos näin käy niin voi, voi.- Asiile
Asiile kirjoitti:
toimineesi kaikessa sanoissasi ja kirjoituksissasi täysin Jumalan Hengessä.
Jos olisin halunnut tässä asiassa päästä sopuun kanssasi, minun pitäisi myöntää, että minä toimin täysin saatanan hengessä.
Eikö näin ole ?
Sinä et ole missään vielä tähän mennessä myöntänyt, että olisit voinut toisinkin toimia.
Minä halusin vain, että minua ei heti epäiltäisi silmien ummistumisesta, jos esim. huolieni takia en jaksa pitää yhteyttä.vielä tässäkin, että minä olisin voinut toimia toisinkin.
Mutta, se kesäinen asia ei ollut täysin minun syytäni, enkä tule siitä vastuuta ottamaan.
Olen senkin jo kesällä sinulle myöntänyt, mutta sinä haluat minun nyt myöntävän, että sinä olet toiminut täydellisesti ja koko ajan Jumalan Hengessä.
Anna jo tämän asian olla, Jumala tämän tosiaankin tietää.
Jätetään Hänelle ! Asiile kirjoitti:
toimineesi kaikessa sanoissasi ja kirjoituksissasi täysin Jumalan Hengessä.
Eikö näin ole ?
Minä halusin vain, että minua ei heti epäiltäisi silmien ummistumisesta, jos esim. huolieni takia en jaksa pitää yhteyttä.voin kirjoittaa sinulle sähkäriin.
Ja toivon että se on vain meidän välistä EIKÄ NIITÄ
levitellä muille.- Asiile
ArmiK kirjoitti:
voin kirjoittaa sinulle sähkäriin.
Ja toivon että se on vain meidän välistä EIKÄ NIITÄ
levitellä muille.jos se koskee pelkästään minua, ei enää vedetä muita ihmisiä tähän sotkuun.
- Yksi ihminen
ArmiK kirjoitti:
kun ihminen saa Jeesuksen kohdata.
Synnin himot ja halut kuolee, mutta niin on
jos EI VALVO pysy Jeesuksessa niin ne voivat herätä eloon ja jos näin käy niin voi, voi.Valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.
m 12 kirjoitti:
Mikä KariHenrikin tilanne on näissä kuvioissa ja suhteessa Suniin?
Minusta Karissa on potentiaalia armoitetuksi opettajaksi kunhan tämä Sunisotku haihtuisi hänestä. Voihan hän tosin ottaa myös opikseen näistä vaiheista myöhempää käyttöä varten.Karissa on tosiaan potentiaalia.
Hän on synnynnäinen julistaja.hoidattaa omaisten hautoja kuin pitää rahoillaan pystyssä
porttopappeja ja heidän loistavia jumalanhuoneitaan,
sillä sanoohan Jeesuskin:
"Tule ja seuraa minua, anna kuolleiden haudata kuolleensa."se on totta kirjoitti:
Mutta miten ymmärrät Teuvo sen kohdan, jossa kehotetaan tekemään ystäviä väärällä mammonalla?
Mitä se tarkoittaa?ja niin uskon, että Jumala varjelee minut silloinkin,
vaikka kaikki omaisuuteni tuhotaan, kuten täällä on silläkin
uhattu, ettei minun siinäkään tilanteessa tarvitsisi lähteä
ihmisiä mielistellen etsimään kotia pääni päälle.m 12 kirjoitti:
Miksi et palaisi kotiin omiesi luokse ja jätä nämä puoskarit, jotka eivät oikeasti sinusta välitä vaan tahtovat päästa kerskaamaan saadessaan sinut saaliiksensa.Kirottu on se mies (m 12), joka turvaa ihmiseen (Raimo Viksteniin).
- se on totta
TeuvoSuni kirjoitti:
ja niin uskon, että Jumala varjelee minut silloinkin,
vaikka kaikki omaisuuteni tuhotaan, kuten täällä on silläkin
uhattu, ettei minun siinäkään tilanteessa tarvitsisi lähteä
ihmisiä mielistellen etsimään kotia pääni päälle.Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
Kukaan ei voi ryöstää sinua pois Jeesuksen kädestä, jonne Isä on sinut Teuvo laskenut. Asiile kirjoitti:
jos se koskee pelkästään minua, ei enää vedetä muita ihmisiä tähän sotkuun.
tähän sanon, sinun olisi hyvä nyt miettiä kuka veti ensin ja kenet tähän?
Minäkö?
Ei tarvitse täällä vastata mutta mieti.- Asiile
ArmiK kirjoitti:
tähän sanon, sinun olisi hyvä nyt miettiä kuka veti ensin ja kenet tähän?
Minäkö?
Ei tarvitse täällä vastata mutta mieti.Minä kerroin Teuvolle, sinä olet kertonut asiasta muille.
Älä syytä sellaisesta, missä et itsekään ole viaton.
Ethän sinäkään jättänyt tätä asiaa pelkästään meidän väliseksemme, koska tästä tiesivät kaikki. Minut johdatti Pyhä Henki sieltä pois, kun luterilaisen kirkon
saatanallisuus tuli täysin selväksi. Esivallan "hyvävelijärjestelmää" myöten.
Sinut vei henkesi kirkollisverojen maksajaksi.se on totta kirjoitti:
Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
Kukaan ei voi ryöstää sinua pois Jeesuksen kädestä, jonne Isä on sinut Teuvo laskenut.Saatanalle ja hänen palvelijoilleen mahdolista, en olisi
täällä tänään, enkä yli 20 vuotta Kristuksen Hengessä kulkenut.- alkaneet leikkimään
vakavalla asialla ja tuo uskomuksesti saattaa johdattaa saatananpalvontaan. Miksi te otitte vastaan noin vakavan harhan, jota ArmiK ja Suni yhdestä ja samasta hengestä teille tarjosi, vaikka tänään kieltävätkin yhteisen hengen, joka heitä kumpaakin vie mennessään.
- toinen ihminen.,
Yksi ihminen kirjoitti:
Valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.
>>>Tässä
Kirjoittanut: pöytä malli 5.9.2007 klo 07.43
Teuvo kertoo eräässä viesti ketjussa totuuden
>>>Kun meillä kolmella on sama Totuuden Henki,
ja jos
joku ei ole paikalla, kun häneltä jotakin kysytään,
on paikalla oleva velvollinen antamaan vastauksen
tehtyyn kysymykseen, koska Henki on sama. tuon porttokirkon ja Saatanan hallussa olevan hallinnollisen kuvion
johdosta, Kristus kaikki omansa porton helmoista pois kutsuu,
ennen kuin saapuu nuo ihmiskäsin tehdyt epäjumalanhuoneet tuhoamaan:
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on
keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla
ja pimeydellä? Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä?
Mikä voi liittää uskova sellaiseen, joka ei usko?
Miten jumalien kuvat soveltuvat jumalan temppeliin? Mehän
olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan.
Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani
Siksi Herra sanoo
- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä
koskeko mihinkään saastaiseen niin otan teidät vastaan ja olen
olevat teidän Isänne ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni.
Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset,
meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta
ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."
"Tehän tiedätte, että kun ylipappi syntien sovittamiseksi vie kaikkein
pyhimpään eläinten verta, näiden eläinten ruhot poltetaan leirin ulkopuolella.
Siksi myös Jeesus kärsi ja kuoli kaupunginportin ulkopuolella pyhittääkseen
kansan omalla verellään
Lähtekäämme siis hänen luokseen leirin ulkopuolelle, hänen häväistystään
kantaen. Eihän meillä ole täällä pysyvää kaupunkia, vaan me odotamme
ikävöiden sitä kaupunkia, joka tulee.."
"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki
kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
pahoja tekojaan."
Näiden Pyhän Hengen apostoli Paavalille ja apostoli Johannekselle antamien
kutsujen jatkoksi on syytä ottaa vielä apostoli Pietarille annettu samanhenkinen
kutsu:
"On tullut tuomion aika, ja tuomio alkaa Jumalan huoneesta. Mutta jos se alkaa
meistä, mikä onkaan niiden loppu, jotka eivät taivu uskomaan Jumalan
evankeliumia? (Eli Pyhän Hengen tuomaa totuutta).
Jos hurskas pelastuu vaivoin, miten käykään jumalattoman ja syntisen.
Sen tähden ne, jotka joutuvat kärsimään, jos niin on Jumalan tahto, antakoot
elämänsä uskollisen luojan haltuun ja tehkööt edelleen sitä, mikä on hyvää."
Ihmiskäsin tehtyjen jumalanhuoneitten tuhon voi jokainen lukea Hesekielin
kirjan luvusta 9.- kyynellaakso
Devoit kirjoitti:
Kun samanlailla jouduin Armin epäilyjen
ja toivon voimia hänelle kestää tämä ryöpytys.Kuka ja missä ryöpyttää häntä?
- kunhan kysäsen
TeuvoSuni kirjoitti:
tuon porttokirkon ja Saatanan hallussa olevan hallinnollisen kuvion
johdosta, Kristus kaikki omansa porton helmoista pois kutsuu,
ennen kuin saapuu nuo ihmiskäsin tehdyt epäjumalanhuoneet tuhoamaan:
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on
keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla
ja pimeydellä? Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä?
Mikä voi liittää uskova sellaiseen, joka ei usko?
Miten jumalien kuvat soveltuvat jumalan temppeliin? Mehän
olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan.
Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani
Siksi Herra sanoo
- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä
koskeko mihinkään saastaiseen niin otan teidät vastaan ja olen
olevat teidän Isänne ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni.
Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset,
meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta
ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."
"Tehän tiedätte, että kun ylipappi syntien sovittamiseksi vie kaikkein
pyhimpään eläinten verta, näiden eläinten ruhot poltetaan leirin ulkopuolella.
Siksi myös Jeesus kärsi ja kuoli kaupunginportin ulkopuolella pyhittääkseen
kansan omalla verellään
Lähtekäämme siis hänen luokseen leirin ulkopuolelle, hänen häväistystään
kantaen. Eihän meillä ole täällä pysyvää kaupunkia, vaan me odotamme
ikävöiden sitä kaupunkia, joka tulee.."
"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki
kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet
hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää
hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen
synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen
syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
pahoja tekojaan."
Näiden Pyhän Hengen apostoli Paavalille ja apostoli Johannekselle antamien
kutsujen jatkoksi on syytä ottaa vielä apostoli Pietarille annettu samanhenkinen
kutsu:
"On tullut tuomion aika, ja tuomio alkaa Jumalan huoneesta. Mutta jos se alkaa
meistä, mikä onkaan niiden loppu, jotka eivät taivu uskomaan Jumalan
evankeliumia? (Eli Pyhän Hengen tuomaa totuutta).
Jos hurskas pelastuu vaivoin, miten käykään jumalattoman ja syntisen.
Sen tähden ne, jotka joutuvat kärsimään, jos niin on Jumalan tahto, antakoot
elämänsä uskollisen luojan haltuun ja tehkööt edelleen sitä, mikä on hyvää."
Ihmiskäsin tehtyjen jumalanhuoneitten tuhon voi jokainen lukea Hesekielin
kirjan luvusta 9.Porttokirkossa voi käydä olemassa sen verran, että saa vesikasteen, sen yhden kasteen ja kun sen on saanut sitten äkkiä pois sieltä ja kirkkoa haukkumaan... eiku saarnaamaan?
kunhan kysäsen kirjoitti:
Porttokirkossa voi käydä olemassa sen verran, että saa vesikasteen, sen yhden kasteen ja kun sen on saanut sitten äkkiä pois sieltä ja kirkkoa haukkumaan... eiku saarnaamaan?
minullekin pelkästä armosta annettiin, ilman mitään omia vaatimuksiani
tai uskomuksiani.
Ja se vain jäi, kun kaikki muu luterilaisen kirkon usko
osoittautui lopulta porton uskoksi. Sillä jokaisen luterilaisen
jumalanhuoneen perustuksissa lepää yli 100 000 köyhän talonpojan ruumiit.- lukija.
Mitä sinä tiedät tai olet tietävinäsi?
- näin on
TeuvoSuni kirjoitti:
minullekin pelkästä armosta annettiin, ilman mitään omia vaatimuksiani
tai uskomuksiani.
Ja se vain jäi, kun kaikki muu luterilaisen kirkon usko
osoittautui lopulta porton uskoksi. Sillä jokaisen luterilaisen
jumalanhuoneen perustuksissa lepää yli 100 000 köyhän talonpojan ruumiit.jos kerran kasteesi porttokirkossa on annettu se on turha ja väärä ja saatanasta. ole edes looginen
näin on kirjoitti:
jos kerran kasteesi porttokirkossa on annettu se on turha ja väärä ja saatanasta. ole edes looginen
miksi luterilaisesta potosta saatu kaste on turha ja väärä kaste,
kun helluntailaisen porton kaste ei sitä ole?
Eihän täällä ole vielä ainuttakaan helluntailaisen porton
kastamaa, joka tuon porton uusitun kasteen jälkeen olisi
saanut Pyhän Hengen, kuten minä olen saanut, koska Jumalan
valittuna pystyin pitämään totena tämänkin:
"Yksi on Herra, yksi Henki, yksi usko, yksi kaste."
Kerran saattoi olla lähellä tilanne, että olin lähdössä
helluntailaisen porton tilaisuuteen, mutta silloin Jumala
näytti yhden todellisen ihmeen, kun autoni käyttäytyi kuin
Bileamin aasi.
Kun elin 40 vuotta, 48 vuotiaaksi saakka Jumalan vihan alla,
en ollut minkään uskon, enkä minkäänlaiseen kasteen kannattaja.
Kasteesta tiesin sen, että minut oli keväällä 1937 kastettu: "Isän
Pojan ja Pyhän Hengen nimeen."
Luterilaisen opin mukaan, kuten maassa tapana on ollut.
Elämä muuttui täysin, kun Jumala vihan pitonsa päätteeksi näki
hyväksi antaa Poikansa ilmestyä 11.8.1985, parantaa menneisyyden
haavat, ja johdattaa Raamatun ääreen hänen totuuttaan tutkimaan.
Ja totuus johdatti minut lopulta siihen paikkaan, missä Kristus
omansa synnistä puhdistaa, ja puhdistettuun sydämeen
iankaikkisuuden sinetiksi Pyhän Henkensä antaa, ja näin toteutui
elämässäni tämä Jumalan ilmoitus:
Kun Pyhä Henki sitten johdatti luterilaisen seurakunnan kaikkiin
toimintoihin viideksi vuodeksi, näyttääkseen vain toteen sen, ettei
tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole, niin eräänä päivänä
ajattelin mennä Raaheen katsomaan minkälaista uskoa se
helluntailaisten usko oikein on. Istuin autoon, ja kun oli pihatieltä
kääntymässä vasemmalle kohti Raahea, sanoin Pyhä Henki:
"Sinut on jo kastettu!" Eikä autoni suostunut kääntymään vasemmalle
kohti Raahea, vaan minun oli vastakkaista tiehaaraa hyväksi käyttäen
käännyttävä oikean U-käännöksen kautta kurvattava taksin kotiini.
Tuo auto oli muuten ranskalaisvalmisteinen, väriltään valkoinen ja
rekisterinumero OPH-374, jonka ostin 7.1.1989 käytettynä, kun
ensin pitkään mietin, otanko tämän vaiko kokonaan uuden, kunnes
Pyhä Henki Saarnaajan sanoin hylkäsi uuden hankinnan:
"Kun omaisuus karttuu, karttuvat sen syöjätkin. Mitä iloa siitä on
omistajalleen, paitsi, että saa nähdä sen kuluvan."
O = on
P = paimenena
H = Herra
374 = virsi: "Mitä silloin multa puuttuu, kun Herra huolen kantaa?"
Joten sen pituinen se.
Ja ota huomioon, ettei tälläkään palstalla ole tähän päivään mennessä
ilmestynyt ainuttakaan ihmistä, ei miestä eikä naista, joka tuon
saatanallisen upotuskasteen jälkeen olisi vielä päässyt ahtaasta
portista sisälle ja saanut Pyhän Hengen.- löpinää
TeuvoSuni kirjoitti:
miksi luterilaisesta potosta saatu kaste on turha ja väärä kaste,
kun helluntailaisen porton kaste ei sitä ole?
Eihän täällä ole vielä ainuttakaan helluntailaisen porton
kastamaa, joka tuon porton uusitun kasteen jälkeen olisi
saanut Pyhän Hengen, kuten minä olen saanut, koska Jumalan
valittuna pystyin pitämään totena tämänkin:
Kerran saattoi olla lähellä tilanne, että olin lähdössä
helluntailaisen porton tilaisuuteen, mutta silloin Jumala
näytti yhden todellisen ihmeen, kun autoni käyttäytyi kuin
Bileamin aasi.
Kun elin 40 vuotta, 48 vuotiaaksi saakka Jumalan vihan alla,
en ollut minkään uskon, enkä minkäänlaiseen kasteen kannattaja.
Kasteesta tiesin sen, että minut oli keväällä 1937 kastettu: "Isän
Pojan ja Pyhän Hengen nimeen."
Luterilaisen opin mukaan, kuten maassa tapana on ollut.
Elämä muuttui täysin, kun Jumala vihan pitonsa päätteeksi näki
hyväksi antaa Poikansa ilmestyä 11.8.1985, parantaa menneisyyden
haavat, ja johdattaa Raamatun ääreen hänen totuuttaan tutkimaan.
Ja totuus johdatti minut lopulta siihen paikkaan, missä Kristus
omansa synnistä puhdistaa, ja puhdistettuun sydämeen
iankaikkisuuden sinetiksi Pyhän Henkensä antaa, ja näin toteutui
elämässäni tämä Jumalan ilmoitus:
Kun Pyhä Henki sitten johdatti luterilaisen seurakunnan kaikkiin
toimintoihin viideksi vuodeksi, näyttääkseen vain toteen sen, ettei
tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole, niin eräänä päivänä
ajattelin mennä Raaheen katsomaan minkälaista uskoa se
helluntailaisten usko oikein on. Istuin autoon, ja kun oli pihatieltä
kääntymässä vasemmalle kohti Raahea, sanoin Pyhä Henki:
"Sinut on jo kastettu!" Eikä autoni suostunut kääntymään vasemmalle
kohti Raahea, vaan minun oli vastakkaista tiehaaraa hyväksi käyttäen
käännyttävä oikean U-käännöksen kautta kurvattava taksin kotiini.
Tuo auto oli muuten ranskalaisvalmisteinen, väriltään valkoinen ja
rekisterinumero OPH-374, jonka ostin 7.1.1989 käytettynä, kun
ensin pitkään mietin, otanko tämän vaiko kokonaan uuden, kunnes
Pyhä Henki Saarnaajan sanoin hylkäsi uuden hankinnan:
"Kun omaisuus karttuu, karttuvat sen syöjätkin. Mitä iloa siitä on
omistajalleen, paitsi, että saa nähdä sen kuluvan."
O = on
P = paimenena
H = Herra
374 = virsi: "Mitä silloin multa puuttuu, kun Herra huolen kantaa?"
Joten sen pituinen se.
Ja ota huomioon, ettei tälläkään palstalla ole tähän päivään mennessä
portista sisälle ja saanut Pyhän Hengen."Ja ota huomioon, ettei tälläkään palstalla ole tähän päivään mennessä
portista sisälle ja saanut Pyhän Hengen."
Ja sinä itse olet tuon asian suhteen tuomarina.
Hyvin epäuskottavaa,
Älä vaivaudu enää vastaamaan saduillasi, kiitos. alkaneet leikkimään kirjoitti:
vakavalla asialla ja tuo uskomuksesti saattaa johdattaa saatananpalvontaan. Miksi te otitte vastaan noin vakavan harhan, jota ArmiK ja Suni yhdestä ja samasta hengestä teille tarjosi, vaikka tänään kieltävätkin yhteisen hengen, joka heitä kumpaakin vie mennessään.
Saatanasta on myös niinkin vähäpätöiseltä tuntuva asia kuin välinpitämättömyys. Ne Saatanan henget voi vaikuttaa "viattomilta", eikä niitä välttämättä edes tiedosta. Eli ei ole välttämättä kysymys mistään "kouriintuntuvasta" pahuudesta kun puhutaan ihmisessä olevista pahoista hengistä. Sillä penteleellä on montaa tapaa yrittää pitää ihminen poissa Jumalan yhteydestä.
- lukija.
kun tiedät.
- lukija.
lukija. kirjoitti:
kun tiedät.
Puskassa palelee.
- lukija.
Kirjoittaako hän siis puskasta?
- nyt sitten sitä,
että Suni JÄÄ YKSIN???????
Missäs on se suuri herätys, jota henelle
profetoitiin????"Kaikki pettävät toisiaan, kukaan ei puhu totta, heidän kielensä on turtunut
valheeseen. Vääryyttä he tekevät, eivät kykene kääntymään."
Näin siis Jeremia ja näin samasta aiheesta Miika:
"Älä luota naapuriin, älä parhaaseen ystävään. Varo puhumasta mitään vaimolle,
joka lepää sylissäsi.
Poika halveksii isäänsä, tytär nousee äitiään vastaan, miniä anoppiaan vastaan.
Viholliset ovat oman talon väkeä.
Mutta minä kohotan katseeni Herraan, odotan pelastusta Jumalaltani. Jumalani
kuulee minua."
Ja näin Jeesus:
"Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa?
En suinkaan, vaan riitaa:
Tästedes saman perheen jäsenet ovat eri puolta: viidestä on
kolme kahta, kaksi kolmea vastaan."- Ihanko ne jätti
TeuvoSuni kirjoitti:
"Kaikki pettävät toisiaan, kukaan ei puhu totta, heidän kielensä on turtunut
valheeseen. Vääryyttä he tekevät, eivät kykene kääntymään."
Näin siis Jeremia ja näin samasta aiheesta Miika:
"Älä luota naapuriin, älä parhaaseen ystävään. Varo puhumasta mitään vaimolle,
joka lepää sylissäsi.
Poika halveksii isäänsä, tytär nousee äitiään vastaan, miniä anoppiaan vastaan.
Viholliset ovat oman talon väkeä.
Mutta minä kohotan katseeni Herraan, odotan pelastusta Jumalaltani. Jumalani
kuulee minua."
Ja näin Jeesus:
"Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa?
En suinkaan, vaan riitaa:
Tästedes saman perheen jäsenet ovat eri puolta: viidestä on
kolme kahta, kaksi kolmea vastaan."Tepan yksin.
Älä sure. Jäihän sinulle saatana. Se ei taatusti
jätä sinua! Ihanko ne jätti kirjoitti:
Tepan yksin.
Älä sure. Jäihän sinulle saatana. Se ei taatusti
jätä sinua!kun ristin juurella oli vain neljä naista ja ainoastaan yksi opetuslapsi?
- mutta saatana
TeuvoSuni kirjoitti:
kun ristin juurella oli vain neljä naista ja ainoastaan yksi opetuslapsi?
voitti sinut.
Siinä on pieni ero! mutta saatana kirjoitti:
voitti sinut.
Siinä on pieni ero!Saatanakin joutui minut irti päästämään, kun hänen uhkausten alla
Jeesusta avukseni huusin. Ja siinä tapahtui suuri ero:
Valheen valtakunnasta totuuden valtakuntaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905449Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.483615Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612985Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462191Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611966Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2951825- 471616
- 961481
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441386Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333