Kondomi koskee

herkkää munanpäätä!

Laitetaan tännekin:

On ollut pari vuotta suhdetta, jossa sekstattu on siten että kortsu vaan munan päälle, ei mitään taaksevetämisiä: on se sitten yhdynnässä mennyt taakse jos on mennyt. Syy tuohon on ollut, että terska on aivan saatanan herkkä ja kosketusarka! Taju meinaa mennä jos siihen vaikka sormella koskee. Onko tuo miten yleistä, varmaankin!?

Olen nyt aloittanut venytysharjoitukset, koska erektiossa esinahka on aika jäykkä menemään taakse. Mutta suurempi huoli on mulla toi herkkyys, kun jokapaikassa neuvotaan että "laita kondomi" paljaan terskan päälle..miten laitat kun koskee niin saatanasti? Miten olette saaneet sen tottumaan kosketukseen, vai onko se ollut teillä vähemmän herkkä jo pennusta asti?

Ja ei mitään vittuiluvietejä, tosissaan tämän kirjoitin - ikää löytyy 24 vuotta!

t. keski-suomi

6

1115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

oiskohan sulla lateksiallergiaa. Mulla ainakin aiheuttaa kamalaa kutinaa yms jos kundilla on ollut kondomi.
      Osta apteekista kondomeja, jotka ei sisällä lateksia. Maksaa enemmän, mutta voi auttaa.

• ei ei

Kiitos vaan kauniista ajatuksesta mutta tuskin asia noin on. Kun on kyse yleisestä herkkyydestä ei pelkästään kondomiin liittyvästä. Siis kun tökkäisee vaikka sormella paljasta hepin päätä, niin se koskee. Ymmärräthän?

• mulla
        ei ei kirjoitti:

Kiitos vaan kauniista ajatuksesta mutta tuskin asia noin on. Kun on kyse yleisestä herkkyydestä ei pelkästään kondomiin liittyvästä. Siis kun tökkäisee vaikka sormella paljasta hepin päätä, niin se koskee. Ymmärräthän?

mullaki oli aika arka terska kosketuxelle(ei nyt niin että taju meinas lähteä jos koski mutta arka kuiteski)plus mulla oli niin tiukka esinahka että täydessä seisokissa sitä ei voinu pitää ihan takana ku se kiristi niin saatanasti. mä menin armeijassa ympärileikkauxeen(otin vihdoinkin itteäni niskasta kiinni)ja sen jälkeen on hommat pelannu oseammanki naisen kanssa.auttaa yliherkkyyteen ku lojuu housuissa ilman nahkaa muttei tee todellakaan tunnottomax eli ei vie tuntoa sexistä.sullaki vois auttaa. mä olin ainaki ku uusi mies kunhan turvotus laski:)

• doctor

Tekstisi perusteella vaikuttaa vaivan johtuvan tosiaan liian kireästä esinahasta. Hakeudu lääkäriin mistä saat lähetteen sairaalaan. Ympärileikkaus todennäköisesti helpottaa vaivaasi ja on helppo, nopea ja turvallinen toimenpide.

Myös yksitysipuolella kirurgit noita tekevät, saat ajan nopeammin, maksaa tietysti enemmän mutta ei kohtuuttomasti.

• Vastauksista!

Kiitokset! Miten pitkä sairasloma tosta aiheutuu jos käy ympärileikkauksessa? Onko muna paketissa vai miten, pitkäänkin? Sitten vielä tyhmä kysymys, eli miten pitkä pala nahkaa poistetaan? Ymmärsin että sen terkannupin alueelta, ei kuitenkaan munan juureen saaakka..kertokaa?

• mulla

karkea arvio ilman mitään tulehduxia tai muuta epämääräistä on että ehkä n. kuukauden päästä voi jo panna. en muista tarkalleen kauanko meni paranemisessa mutta ei ollu mikään iso juttu. nahkaa poistettiin minulta sen verran että leikkausarpi on n. 3cm. terskanreunan takana. lääkäri arvioi tehdäänkö vain osittainen ympärileikkaus vai poistetaanko koko nahka. sairasloman pituus riippuu työstäsi. kyllä se mulkku arka on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      73
      3163
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      35
      2011
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      140
      1698
    4. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      292
      1683
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      283
      1273
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      30
      1175
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1140
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1064
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1060
    10. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      98
      1043
    Aihe