Kertokaas, minkälaisia oireita / kipuja on jos on jalassa (pohje) veritulppa?
Itellä välillä kipeytyy lähinnä levossa ja menee sitten aikojenpäästä ohi. Välillä tuntuu reiden yläosassa sellaista "nykimistä"/suonenvedon tapaista kipua.
Kipu ei ole mitenkään sietämätöntä, mutta kun se kestää pidempään siihen tympääntyy. Kipu tulee yleensä silloin jos tekee ns. istumatyötä. Kipeässä pohkeessa (takaosassa) verisuonet ovat enemmän pullollaan kuin kivuttomassa pohkeessa. Ja mainittakoon vielä, että kipeän jalan polvi leikattiin n. 4 kk sitten, ja siitälähtien oireillut.
Jalkaveritulpan oireet?
2
2067
Vastaukset
- et leikkauksen joku
jälkitila. mulla kerran ollut veritulppa nilkas ja se tuli leikkauksen jälkeen ku en ollu paljon jalkeilla, jalka oli niin kipee ettei voinu kävellä ja aivan sinisenmusta...eli käsittääkseni kipu kohtaan tulee se mustelman näkönen juttu jos veritulppa...käy lääkäris näyttää.. jos olet nainen voisko olla suonikohjuja???
- vistiketjun aloittaja
Niin tosiaan, en ole nainen vaan mies. ikää 25. Suonet (pinnalliset) tosin on pohkeen takaosassa/pohkeen alaosassa takapuolella hieman pulleat. Oikeassa ns. terveessä jalassa ei näin ole. Kipu tulee lähinnä levossa, aaltoilevana/sykkivänä. Tunne on hieman samanlainen kuin juksulenkin jälkeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390