kuinkas moni teistä piilottelee pattipolvia ja lenksusääriä kääntämällä miesten huomion upeen avonaiseen povimaisemaan?
No niin ämmät
12
633
Vastaukset
Minulla on kaikki piilossa. Olen ajatellut kääntyä muslimiksi niin saisin sen kaavun, ettei kukaan näkisi silmiäkään.
- Heikunkeikku
...kyllä häveten tunnustaa, että mun parhaimmat asiat kehossa on sääret. Harmi, kun ei ilikiä enää NIIN lyhyissä hameissa tallustella, kuin säärien puolesta vois.
Sääristä ylöspäin en puhu mittää... ja hirveen avonaisissa puseroissa en kuljeskele. - Yxitypy
täällä ämmittelee fiksuja ja filmaattisia naisia :=))
Meillä ei oo pattipolvia eikä lenkosääriä, ja kuljemme aina povi (vaikka tuettuna) ylväästi pystyssä :=))
Oot lukenut ihan vääränlaisia lehtiä :=)) - näitä
punakoita ja turvakenaamoja miehiä jotka hakevat työmatkoillaan nuorta seuraa.
Ikäisensä naiset yleensä löytää sitä mitä haluaa, mutta te jäätte viululle soittelemaan!
PS. Kokemusta on. :) - se ei piilottele
ylpiänä esittelee. eikä tartte avopuseroita
ne patit ja muut lenksut piiloutuu avonaisen mielenmaiseman taakse.
- puhas
mielenlaatu. Siitä lussaa.
- Kaivanto
puhas kirjoitti:
mielenlaatu. Siitä lussaa.
jos nyt olet sen tarpeessa. Luulen, että et ole tuolla asenteella.
Kaivanto kirjoitti:
jos nyt olet sen tarpeessa. Luulen, että et ole tuolla asenteella.
minä niillä lussilla. Mutta kiitos nyt kuitenkin, molemmille. Onhan ne lussat kuitenkin parempia kuin miinukset. Vaikka meneehän miinuksetkin joskus edelle, esim. alennusmyynneissä.
- Mandi55
Minä tykkään avoimista kaula-aukoista, salsahameista sekä nappaskengistä. Miehet vislaa huuli pyöreenä perään, jotta onpas komia. Kumpi tuon reaktion saanee aikaan en tiedä liekö kaula-aukko vai pitkät koipeni?
- koitattekos edes
yhtään kattoo peiliin ennen maailmalle lähtöä ja olisihan se hyvä kotonakin parta ajaa ja tukka kammata :D
- Sinimarjanen
piilotella polvia, eikä peitellä kaula-aukkoa.
Patit on ihan kohdallaan, kokonaista kaksi kappaletta:))
Eipä ole niin hyvää syytä löytynyt, että
pitäisi polvia alkaa erikoisesti enemmän paljastamaan:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543