Parhaat rintaliivit...

-M-

Mitkä ovat parhaat liivit rintojen pienennyksen jälkeen? Olen torstaina menossa leikkaukseen ja yritän tässä jo kartoittaa kaikkea mahdollista valmiiksi...

Lekuri sanoi, ettei kannata ostaa liivejä valmiiksi, mutta heti kun on leikkauksen jälkeen liikkumiskykyinen, pitäisi mennä ostamaan tukevia liivejä.

Ainakin olen kuullut täällä palstoilla puhuttavan Triumphin Tri-action-liiveistä, ovatko ne hyvät? Mitä muita merkkejä suosittelisitte? Eikös niillä liivien mallilla ole aika suuri merkitys siihen minkälaisiksi rinnat muotoutuvat(?) Haluaisin siis mahdollisimman hyvät...

7

2297

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flammable08

Tärkeintä on, että liivit tukevat hyvin. Muotoon ne eivät juuri vaikuta, kyllä painovoiman mahti on se, mikä määrää, eli rintsikoiden muodolla et kyllä ihmeemmin vaikuta tulevaan muotoon. Triumphin urheilurintsikat on parhaimmat, Tri-Actionit toimii ainakin omalla kohdalla ok. Ehkä sellaiset, missä on selkeästi kaksi kuppia ovat parhaimmat, tukevat minusta enemmän kuin toppimalliset.

• Susa

Kyselit tukevista liiveistä leikkauksen jälkeen.
      Itselleni lääkäri suositteli Evelace- merkkisiä liivejä, malli Extreme Sport. Ovat erittäin tukevat ja edestä avattavat/suljettavat joten helpottaa huomattavasti pukemista leikkauksen jälkeen. Hinta n. 59€, myydään vain tilauksesta
      (nopea ja ystävällinen palvelu/toimitus)
      Katso netistä www.evelace.fi Mulla on nyt 3 vkoa leikkauksesta ja olen ollut tosi tyytyväinen. Olisi ehkä vaan pitänyt ottaa samantien kahdet niin olisi saanyt useammin pestyä kun vielä tässä vaiheessa olisi pidettävä liivejä yötäpäivää! =)

• -M-

Juuri tuollaisia liivejä olen etsinytkin, missä on kiinnitys etupuolella! :) Mun hartiat, kädet ja selkä on niin kankeat, etten ole koskaan saanut laitettua liivejä kiinni selän takana, joten liivien pukeminen on aina ollut vähän säätämistä, kun niitä tarvii sit kääntää ja vääntää... :-/

Ilman muuta haluan tuollaiset liivit! :) Kuinka nopea toimitus heillä sitten on? Hitsi, kun ei voi oikein valmiiksi tilata niitä, kun ei yhtään tiedä minkäkokoiset tisseistä sitten tulee... Keskiviikkona olen menossa kirurgin juttusille ja siloin hän myös jo piirtää leikkauskaaviot rintoihin, joten voi olla että sillon tietäisi jo vähän osviittaa tulevasta koosta, että periaatteessa sillon voisi tilata jotkut...mutta kai niissä on vaihto-oikeus (en siltikään välttämättä osaa sovittamatta ostaa sopivan kokoisia...)?

• Susa
        -M- kirjoitti:

Juuri tuollaisia liivejä olen etsinytkin, missä on kiinnitys etupuolella! :) Mun hartiat, kädet ja selkä on niin kankeat, etten ole koskaan saanut laitettua liivejä kiinni selän takana, joten liivien pukeminen on aina ollut vähän säätämistä, kun niitä tarvii sit kääntää ja vääntää... :-/

Ilman muuta haluan tuollaiset liivit! :) Kuinka nopea toimitus heillä sitten on? Hitsi, kun ei voi oikein valmiiksi tilata niitä, kun ei yhtään tiedä minkäkokoiset tisseistä sitten tulee... Keskiviikkona olen menossa kirurgin juttusille ja siloin hän myös jo piirtää leikkauskaaviot rintoihin, joten voi olla että sillon tietäisi jo vähän osviittaa tulevasta koosta, että periaatteessa sillon voisi tilata jotkut...mutta kai niissä on vaihto-oikeus (en siltikään välttämättä osaa sovittamatta ostaa sopivan kokoisia...)?

Otin sähköpostilla yhteyttä edustajaan, laitoin haluamani liivin mallin, koon ja värin hänelle ja heti seuraavana päivänä tuli "tilausvahvistus". Liivit tulivat muutamassa päivässä postikuoressa kotiin asti kun toivoin että saisin liivit pikaisesti toimitettuna (sairaalaan mukaan) kun leikkausaika lähestyi.
        Sitten heräämössä jo puettiin liivit tukemaan ja lääkäri ja hoitaja opettivat uutta hoitsua siinä ja kilvan kehuivat tätä edestä puettavaa mallia kun ei ne kädet tahdo ihan vaivattomasti leikkauksen jälkeen taipua kenelläkään... =)
        Suosittelen hankkimaan mustat niin ei lika näy niin helposti kun ei pysty pesemään ainakaan alussa niin usein kun haluaisi, ellei sit tilaa heti vaihtoliivejä samalla.
        Mulla tehtiin vain kohotus eli suunnilleen tiesin koon etukäteen, sama kuin ennenkin, kohdalleen osui. Kovin olen tyytyväinen tulokseen jo nyt vaikka vasta 3 vkoa leikkauksesta. Mustelmia ei juuri enää ole, kipuja ei juuri ole ollutkaan koko aikana, ainakaan niin että olisi lääkkeitä joutunut napsimaan ja arvetkin ovat ihan siistit.

• täällä kans
        Susa kirjoitti:

Otin sähköpostilla yhteyttä edustajaan, laitoin haluamani liivin mallin, koon ja värin hänelle ja heti seuraavana päivänä tuli "tilausvahvistus". Liivit tulivat muutamassa päivässä postikuoressa kotiin asti kun toivoin että saisin liivit pikaisesti toimitettuna (sairaalaan mukaan) kun leikkausaika lähestyi.
        Sitten heräämössä jo puettiin liivit tukemaan ja lääkäri ja hoitaja opettivat uutta hoitsua siinä ja kilvan kehuivat tätä edestä puettavaa mallia kun ei ne kädet tahdo ihan vaivattomasti leikkauksen jälkeen taipua kenelläkään... =)
        Suosittelen hankkimaan mustat niin ei lika näy niin helposti kun ei pysty pesemään ainakaan alussa niin usein kun haluaisi, ellei sit tilaa heti vaihtoliivejä samalla.
        Mulla tehtiin vain kohotus eli suunnilleen tiesin koon etukäteen, sama kuin ennenkin, kohdalleen osui. Kovin olen tyytyväinen tulokseen jo nyt vaikka vasta 3 vkoa leikkauksesta. Mustelmia ei juuri enää ole, kipuja ei juuri ole ollutkaan koko aikana, ainakaan niin että olisi lääkkeitä joutunut napsimaan ja arvetkin ovat ihan siistit.

Minä kävin myös rintojen kohotuksessa kohta kolme viikkoa sitten. Minulla Rosa Faiat Anitalta.
        Miten olet Susa toipunut. Minulta mennyt yllättävän helposti. Nännit kohosi, ei vieläkään näytä kohti kattoa tosin. Mittailin tuossa olevan noin 18 cm solisluiden välisestä kaulakuopasta nännien keskustaan. Muuttuukohan tuo vielä tuosta vai pysyneekö siinä.
        Mikä teillä on ollut yleensä tuo mitta leikkauksen jälkeen ?

• Susa
        täällä kans kirjoitti:

Minä kävin myös rintojen kohotuksessa kohta kolme viikkoa sitten. Minulla Rosa Faiat Anitalta.
        Miten olet Susa toipunut. Minulta mennyt yllättävän helposti. Nännit kohosi, ei vieläkään näytä kohti kattoa tosin. Mittailin tuossa olevan noin 18 cm solisluiden välisestä kaulakuopasta nännien keskustaan. Muuttuukohan tuo vielä tuosta vai pysyneekö siinä.
        Mikä teillä on ollut yleensä tuo mitta leikkauksen jälkeen ?

Joo, mä itsekin yllätyin miten helposti kaikki meni, olin varautunut särkylääkkeisiin mutta nyt on kotona avaamattomat Burana ja Panacod laatikot... Töistä olin pois 3pv, leikkauspäivä mukaan lukien. Mullakin on se mitta n. 18cm mutta eivät ole tietty vielä lopullisessa muodossa, alhaalta tukevassa teipissä vielä ja aion pitää vielä viikkoja arpia tukemassa, itse vaihtelen teipit noin viikon välein.
        Missä sut leikattiin? Mä olin KL:ssä (uusi toimipiste Hesassa) ja täytyy sanoa että oli todella onnistunut kokemus. Klinikka on aivan uusi ja tosi viihtyisä ja tyylikäs, hoitsut ja lääkärit mahtavia ja asiansa osaavia!

• täällä kans
        Susa kirjoitti:

Joo, mä itsekin yllätyin miten helposti kaikki meni, olin varautunut särkylääkkeisiin mutta nyt on kotona avaamattomat Burana ja Panacod laatikot... Töistä olin pois 3pv, leikkauspäivä mukaan lukien. Mullakin on se mitta n. 18cm mutta eivät ole tietty vielä lopullisessa muodossa, alhaalta tukevassa teipissä vielä ja aion pitää vielä viikkoja arpia tukemassa, itse vaihtelen teipit noin viikon välein.
        Missä sut leikattiin? Mä olin KL:ssä (uusi toimipiste Hesassa) ja täytyy sanoa että oli todella onnistunut kokemus. Klinikka on aivan uusi ja tosi viihtyisä ja tyylikäs, hoitsut ja lääkärit mahtavia ja asiansa osaavia!

Kävin klinikka 22.ssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3734
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1458
    Aihe