Hei hankolaiset,
Pidän kauniista kaupungistanne ja käynkin siellä melko usein. Joskus haaveilen muuttavani hankoon. Missä te hankolaiset käytte töissä? Tiedän, että satama työllistää (ainakin toistaiseksi) monia, mutta mitä muita työpaikkoja teillä on?
Missä käytte töissä?
24
2857
Vastaukset
- loput noiden
firman nimien perusteella. En jaxa kertoa kaikista kaikkea.
TEHTAITA
Visko
Fermion
Genencor
Printal
Manner
Koristevienti
Koverhar
Ruukki
Kaikki satamaan liityvät ahtaus ja auton maahantuontiyritykset
Kaupunki työllistää paljon porukkaa mielestäni asukaslukuun nähden, en oo varma tästä, ei ole mitään tilastotietoa.
Kesäisin kaikki rantaravintolat ja muut matkailupalveluihin erikoistuneet pikkufirmat- Pidän Hangosta
Kiitos listastasi. Aloitan googletuksen.
- tiutau75
Forcit
Finndisp
Saunatec
Helkama kaapeli ja pyörä - ebbus
Pidän Hangosta kirjoitti:
Kiitos listastasi. Aloitan googletuksen.
että kaikki on tehtaita. Hangossa on koulutustaso muuhun Suomeen nähden verratain alhainen. Jos on AMK-tutkinto tai muu akateeminen, niin kiven alla on työpaikat. Parhaiten Hangossa työllistyy kouluttamaton. Kyllä työ tekijäänsä neuvoo! ;)
- lorvin
kylillä, tuli tehtyy joskus duunii sen verran enempi ettei tartte hikoilla enää, on muute hilloo taskut pullollaan....
- mites sulla
menee?
- minä mikää
mites sulla kirjoitti:
menee?
Morre ole....
- tuttuja vastauksesta
minä mikää kirjoitti:
Morre ole....
päätellen.
- ole koskaa
tuttuja vastauksesta kirjoitti:
päätellen.
nähny...
- mä pettynyt oon
älä muuta, tulet pettymään, ellet ole miljonääri. täällä ei ole mitään palveluita eikä mitään muutakaan. tää on muuttotappio kunta, HANGON kaupunki ei edes uskalla ilmoittaa netti sivuilla viimeisempiä asukasluku tilastoja. verokin nousee 19,25% vuoden alusta, sataman ongelmien takia. Veli venakko ei osta autoja!
- ja lähe
nykimään kylästä jos ei miellytä täällä asuu.
- kannata
ja lähe kirjoitti:
koska täällä ei ole uimahallia!
- about viitisensataa
ja lähe kirjoitti:
vielä, ymmärtäis lähteä nykimään. Niin johan vuosien varrella nousee verot ihan Karjaan tasolle. Muutenkaan kannata hankoon muuttaa, aivan liikaa yhden kortin varassa koko kylä. Eli kyseessä tietysti satama, ja se että autot ei vedä venäjälle on vielä pienimpiä ongelmia mitä ratkaistavana. Suurempi ongelma tulee olemaan eräs uusi suuri satama, joka pikkuhiljaa syö muiden pikkusatamien duunit. Mihin myös hangon satamatoiminta lasketaan, nappikauppaa satamabisneksessä.
Löytyyhän hangossa muutakin yritystoimintaa kuin satama, mm helo joka lomauttaa koko henkilökuntansa oliko nyt neljäksi kuukaudeksi. Sekin suurilta osin johtuen siitä että idänkauppa ei vedä.
Näinnä aikoina kun lama koputtaa porstuanovea niin kannattaa harkita tarkkaan mihin suuntaan nokkansa kääntää, ainakin jos alla on jo jonkinlainen työ/toimeentulo. Hanko on kyllä, näillä näkymin, niitä viimeisiä paikkoja mihin kannattaa suunnata.
- Antibact..
..ja hyvin olen viihtynyt. Värjäämössä nykyään. Aiemmin olin neulomossa huoltopuolella. On ilo tehdä kotimaista tuotetta, jonka laatu tunnetaan maailmalla.
- Mielenkiintoinen työ motivoi
Oli sitten ylä- tai alamäkiä, niin Helkama on ollut tuvallinen työpaikka jossa saan tehdä töitä joista olen kiinnostunut.
Yleisesti ottaen en ymmärrä tappiomielialan lietsomista, katsokaa peilistä, ihan hyvin teillä menee, monet valittajat on luusereita ja useimmat laiskoja siivellä eläjiä. - työpaikka
Mielenkiintoinen työ motivoi kirjoitti:
Oli sitten ylä- tai alamäkiä, niin Helkama on ollut tuvallinen työpaikka jossa saan tehdä töitä joista olen kiinnostunut.
Yleisesti ottaen en ymmärrä tappiomielialan lietsomista, katsokaa peilistä, ihan hyvin teillä menee, monet valittajat on luusereita ja useimmat laiskoja siivellä eläjiä.hehehhhehheheeeeeeee
- mukavaa
työpaikka kirjoitti:
hehehhhehheheeeeeeee
ja hauskaakin jos on turvallinen työpaikka.
- JNEs
Mielenkiintoinen työ motivoi kirjoitti:
Yleisesti ottaen en ymmärrä tappiomielialan lietsomista, katsokaa peilistä, ihan hyvin teillä menee, monet valittajat on luusereita ja useimmat laiskoja siivellä eläjiä.Eikös Helkama oo niinkuin valtion hommista sanotaan: Pitkä ja kapea leipä.
Eli on niinkuin maksavinaan palkkaa ;) - on joku maksavinaan
JNEs kirjoitti:
Eikös Helkama oo niinkuin valtion hommista sanotaan: Pitkä ja kapea leipä.
Eli on niinkuin maksavinaan palkkaa ;)pitää olla jotain tekevinään....
- Antibact..
on joku maksavinaan kirjoitti:
pitää olla jotain tekevinään....
..ja muutkin edut ihan huippuluokkaa. Tyntekijöille omat jalkapallo ja tenniskentät. Kalastusmahdollisuus ja paljon mukavia yhteistilaisuuksia, jotka lisäävät yhteishenkeä.
- mutta totuus on jokaisen om...
JNEs kirjoitti:
Eikös Helkama oo niinkuin valtion hommista sanotaan: Pitkä ja kapea leipä.
Eli on niinkuin maksavinaan palkkaa ;)Palkoilla on aina valittajia ja sellaisia jotka eivät koskaan valita. Jokaisen pitäisi ymmärtää, että ei kannata odotella jotain parempaa joskus tulevaisuudessa, vaan yrittää olla tyytyväinen siihen minkä on saavuttanut, ja elää sen mukaan onnellisena joka päivä.
Mitään parempaa ei ole tulossa, jos sitten ette keksi jotain mikä mullistaa maailman.
- kaupungintalo
ei hankolaiset töissä käy!ne hakee fyffet suoraan sossusta.ohan se kyl työläistä rustata sitä hakemusta mut kiltit sossutädit tekee sen mielellään.kuka kahjo nyt hangos töis kävis ku kaikki firmat konkurssikypsiä!
- työ ja tekijä
Hangossa on työpaikkoja enemmän kuin työntekijöitä. Silti 500 työtöntä.
Osa hankolaisista käy töissä muualla. Näitä enemmän on sellaisia, jotka asuvat muualla ja käyvät töissä Hangossa. Miksei palkata kykeneviä hankolaisia? Aidan takana ruoho vihreämpää? Ei muuten ole! - sossu hyvä firma
sosiaalitoimisto hangon suurin työnantaja.maksaa palkkaa ku vaa jaksaa käyä hakemas,ja vaseeliinit kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232