Tylsät näyttelijät, tylsä juoni, pitkäveteinen jne. jne. Kaikkein ylihypetetyin sarja koskaan!
Uskomatonta paskaa!
9
1588
Vastaukset
- aasdasaf
pitää n. 100 miljoonaa ihmistä globaalisti ja sinä olet tuota mieltä niin onko sarjaa ylihypetetty vai ei, lol. Tietenkin olet oikeassa siinä että sarja on SINUN MIELESTÄSI sitä mitä sanoit, mutta koska en tiedä mikä aivokääpiö olet niin kommenttisi on yhtä hyödyllinen kuin ämpäriruma nainen vieressä sunnuntaiaamuna.
- Arkkienkeli
...että Lost on voittanut kymmeniä palkintoja, tärkeimpinä ehkä Golden Globen ja Emmyn parhaasta draamasarjasta sekä ollut samassa kategoriassa ehdolla Emmyissä tänä vuonna. Ok, no nuo palkinnot eivät vielä yksistään välttämättä todista minkään sarjan absoluuttista hyvyyttä. Nuo palkinnot yhdistettynä suht isoihin katsojalukuihin koko maailma mukaanlukien, niin kyllä se kuitenkin mielestäni kertoo, että Lost on onnistunut tv-sarja.
Mutta vaikka ei pitäisikään sarjasta, voisi kuitenkin myöntää että edes jotain tässä sarjassa on tehty laadukkaasti. Esim. Voin itse myöntää, että en pidä Paosta, mutta kuitenkin siinä on tuotantoarvot kohdallaan (kuvaus, leikkaus), keskivertoa paremmat näyttelijät ja ennen kaikkea viihdyttävä juoni (aivot narikkaan -sellainen).
- Kyntheri
Sarja kun sattuu olemaan yksi tämän vuosikymmenen parhaita. Harmi vaan, että jotkut lyhyen keskittymiskyvyn ja huonon televisioviihteen pilaamat nirppanokat eivät sitä osaa arvostaa. Toisin sanoen, ette näe metsää puilta.
Katsokaa sitten Salkkareita, Kauniita ja rohkeita ja Big Brotheria. Ne kun vaikuttaisivat olevan kohderyhmääsi. - mies..
No minä en jaksanut katsoo tätä kuin pari ensimmäistä jaksoa :)
- ..............
Juoni etenee tuskallisen hitaasti, aivan kuin käsikirjoittajilla ei olisi mitään tajua mishin suuntaan edetään. Todella piinallisen pitkästyttävää ja väkisten vedätteyä paskaa.
- sinusta paljon
...että olet lyhytjännitteinen, lyhytnäköinen, pitkästyttävä ja ennenkaikkea mielikuvitukseton tyyppi. Jos olet yhtään viitsinyt katsoa pitemmälle (esim. kolmoskauden loppuun), niin huomaisit että käsikirjoittajat TODELLAKIN TIETÄVÄT mihin suuntaan juoni etenee. Todiste: 1. kauden Moth-jaksossa voi nähdä jo ne kolmoskaudella ilmi tulleet magneetti vai mitkälie -aidat.
No harvalleppa RAHVAALLE tämä sarja muutenkaan aukeaa! - vastausta odotellessa
sinusta paljon kirjoitti:
...että olet lyhytjännitteinen, lyhytnäköinen, pitkästyttävä ja ennenkaikkea mielikuvitukseton tyyppi. Jos olet yhtään viitsinyt katsoa pitemmälle (esim. kolmoskauden loppuun), niin huomaisit että käsikirjoittajat TODELLAKIN TIETÄVÄT mihin suuntaan juoni etenee. Todiste: 1. kauden Moth-jaksossa voi nähdä jo ne kolmoskaudella ilmi tulleet magneetti vai mitkälie -aidat.
No harvalleppa RAHVAALLE tämä sarja muutenkaan aukeaa!"Todiste: 1. kauden Moth-jaksossa voi nähdä jo ne kolmoskaudella ilmi tulleet magneetti vai mitkälie -aidat."
Öö... voitko tarkemmin kertoa että missä kohtaa kyseisessä jaksossa ja mitä aitoja tarkkaan ottaen meinaat? Itse en tuollaista muista, mutta olisi mielenkiintoista nähdä. Monia muita viittauksia tulevaan on kyllä tullut sarjasta bongattua, mutta tuota ei... - pistät pauselle...
vastausta odotellessa kirjoitti:
"Todiste: 1. kauden Moth-jaksossa voi nähdä jo ne kolmoskaudella ilmi tulleet magneetti vai mitkälie -aidat."
Öö... voitko tarkemmin kertoa että missä kohtaa kyseisessä jaksossa ja mitä aitoja tarkkaan ottaen meinaat? Itse en tuollaista muista, mutta olisi mielenkiintoista nähdä. Monia muita viittauksia tulevaan on kyllä tullut sarjasta bongattua, mutta tuota ei......ja kun tarkkaan katsot, voit nähdä ne "aidat" jotka ympäröivät otherssien kylän.
- Jonne Vepsä
...paskahousut ja pelkurit haukkuvat nimimerkin takaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412897Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens322616Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau212468Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362448Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1441804Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241345Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671017