On mahdettu kysyä aikaisemminkin, mutta silti:
Mikä teitä hihuja vaivaa kun tulette tänne ateismi-palstalle? Tuletteko tänne palstalle vittuilun halusta ja trollaamisen ilosta vai tekopyhyyttänekö Jumalan käskystä tulette tänne siis saarnaamaan?
Kipin-kapin Hannat, Tähdenlennot ja muut hihut vastaamaan!
Tämän palstan uskovaiset...
16
342
Vastaukset
- Kössönöm
Niin ne ovat kuin kissat, tulevat silloin kun huvittaa.
- bubastis.tmi
olen joskus kuullut että enkelit tulevat vain pyytäessä ja pimeyden edustajat tulevat pyytämättä sanoen olevansa enkeleitä.
:D:D:D
Olen lukenut hieman tuota kirjaa "cats in ancient Egypt". Kissat kuulemma kesyyntyivät omasta tahdostaan :D. Kissat hakeutuivat ensin kun maanviljelys alkoi, viljavarastojen yhteyteen n. 5000v. sitten. Ihmiset alkoivat houkuttelemaan niitä lähemmäs herkkupaloilla, koska ne pitivät jyrsijät ja käärmeet pois viljasta.
Kissat itse hakeutuivat asutuksen lähelle kiinnostuen ihmisten järjestämästä helposta riistasta ja pian ihmiset alkoivat houkuttelemaan niitä koteihinsa myös. 3000v. sitten kissat olivat jo täysin kesyjä lemmikkieläimiä ja Egyptistä löytyy humoristisia piirroksia niistä. Lihava kotikissa sai alkunsa jo silloin kissan omasta tahdosta :D - alkuperä on
bubastis.tmi kirjoitti:
olen joskus kuullut että enkelit tulevat vain pyytäessä ja pimeyden edustajat tulevat pyytämättä sanoen olevansa enkeleitä.
Olen lukenut hieman tuota kirjaa "cats in ancient Egypt". Kissat kuulemma kesyyntyivät omasta tahdostaan :D. Kissat hakeutuivat ensin kun maanviljelys alkoi, viljavarastojen yhteyteen n. 5000v. sitten. Ihmiset alkoivat houkuttelemaan niitä lähemmäs herkkupaloilla, koska ne pitivät jyrsijät ja käärmeet pois viljasta.
Kissat itse hakeutuivat asutuksen lähelle kiinnostuen ihmisten järjestämästä helposta riistasta ja pian ihmiset alkoivat houkuttelemaan niitä koteihinsa myös. 3000v. sitten kissat olivat jo täysin kesyjä lemmikkieläimiä ja Egyptistä löytyy humoristisia piirroksia niistä. Lihava kotikissa sai alkunsa jo silloin kissan omasta tahdosta :DEgyptissä :)
>>Egyptistä löytyy humoristisia piirroksia niistä. Lihava kotikissa sai alkunsa jo silloin kissan omasta tahdosta :D >>
Invisible bike :OOOOO
http://www.roflcat.com/invisible-bike.php - Kössönöm
bubastis.tmi kirjoitti:
Kissat itse hakeutuivat asutuksen lähelle kiinnostuen ihmisten järjestämästä helposta riistasta ja pian ihmiset alkoivat houkuttelemaan niitä koteihinsa myös. 3000v. sitten kissat olivat jo täysin kesyjä lemmikkieläimiä ja Egyptistä löytyy humoristisia piirroksia niistä. Lihava kotikissa sai alkunsa jo silloin kissan omasta tahdosta :Dkissaa ei houkuta mikään niin paljon kuin helppo elämä.
Maataloissa kissoilla on hyvät oltavat. Saa terveellistä ruokaa turvallisessa ympäristössä. Eläinlääkäri viimeksi sanoi minulle, että nykyiset kotikissat ovat paljon sairaampia kuin maatalojen kissat, jotka saavat kaikkea mitä tarvitsevat jyrsijöistä ja joskus linnuistakin (jos kiinni saavat), mutta kotikissan ruoka on jotain vallan muuta. Hiirestä kuulemma jää jäljelle vain varpaat ja häntä, kaiken muun katti syö.
Paitsi ei taitaisi Karkki syödä hiirtä, kunhan vähän leipoisi sitä. Eikä sillä ressulla ole enää montaa hammastakaan jäljellä. - Missukka
Kössönöm kirjoitti:
kissaa ei houkuta mikään niin paljon kuin helppo elämä.
Maataloissa kissoilla on hyvät oltavat. Saa terveellistä ruokaa turvallisessa ympäristössä. Eläinlääkäri viimeksi sanoi minulle, että nykyiset kotikissat ovat paljon sairaampia kuin maatalojen kissat, jotka saavat kaikkea mitä tarvitsevat jyrsijöistä ja joskus linnuistakin (jos kiinni saavat), mutta kotikissan ruoka on jotain vallan muuta. Hiirestä kuulemma jää jäljelle vain varpaat ja häntä, kaiken muun katti syö.
Paitsi ei taitaisi Karkki syödä hiirtä, kunhan vähän leipoisi sitä. Eikä sillä ressulla ole enää montaa hammastakaan jäljellä.Kuinka vanha Karkki on? Meillä on myös vanha kissa. Juhlimme sen 20-vuotispäivää ensi vuonna. Hammaskiveä saa poistella lekurilla, mutta muuten hampaat on vielä kunnossa.
- Kössönöm
Missukka kirjoitti:
Kuinka vanha Karkki on? Meillä on myös vanha kissa. Juhlimme sen 20-vuotispäivää ensi vuonna. Hammaskiveä saa poistella lekurilla, mutta muuten hampaat on vielä kunnossa.
Lääkäri ihmetteli vuosi sitten, kun Karkin hampaat olivat niin huonossa kunnossa ja sanoi, että aika outoa noin nuorella kissalla. Päätteli sitten, että kissalla on joku synnynnäinen vika.
Kehui kuitenkin, että koska kissa on muuten ihan terve ja hyvällä kunnossa, sekä myös ihannemitoissa, niin ei syytä huoleen.
Siinä tuo popsii raksuja miltei pelkillä ikenillä niin että rouskutus vaan kuuluu. - Missukka
Kössönöm kirjoitti:
Lääkäri ihmetteli vuosi sitten, kun Karkin hampaat olivat niin huonossa kunnossa ja sanoi, että aika outoa noin nuorella kissalla. Päätteli sitten, että kissalla on joku synnynnäinen vika.
Kehui kuitenkin, että koska kissa on muuten ihan terve ja hyvällä kunnossa, sekä myös ihannemitoissa, niin ei syytä huoleen.
Siinä tuo popsii raksuja miltei pelkillä ikenillä niin että rouskutus vaan kuuluu.Aika hurja.
Ihan kuin sullakin ois ennustajan lahjoja kun tuollaisen nimen olet valinnut. :-) - Kössönöm
Missukka kirjoitti:
Aika hurja.
Ihan kuin sullakin ois ennustajan lahjoja kun tuollaisen nimen olet valinnut. :-)Karkin nimi on mikä on, koska hän on niin kaunis. Voisin laittaa tänne hänen kuvansa, mutta kun en ymmärrä näistä vempaimista mitään.
Suunnilleen tiedän skannaukset sun muut, mutta siihen se jää.
Ei asioita voi ennustaa. Tosin eräs mystinen juttu sattui kuntavaalien aattona. Näin unta,että kaverini (joka oli ehdokkaana) vei minut vaalipippaloihin ja monien kommellusten jälkeen hän siellä tuhannen kännissä heilui. Ja aamulla herättyäni olin varma että valtuustopaikka on varma. Kuten sitten kävikin. - Missukka
Kössönöm kirjoitti:
Karkin nimi on mikä on, koska hän on niin kaunis. Voisin laittaa tänne hänen kuvansa, mutta kun en ymmärrä näistä vempaimista mitään.
Suunnilleen tiedän skannaukset sun muut, mutta siihen se jää.
Ei asioita voi ennustaa. Tosin eräs mystinen juttu sattui kuntavaalien aattona. Näin unta,että kaverini (joka oli ehdokkaana) vei minut vaalipippaloihin ja monien kommellusten jälkeen hän siellä tuhannen kännissä heilui. Ja aamulla herättyäni olin varma että valtuustopaikka on varma. Kuten sitten kävikin.Yhteys karkin sisältämän sokerin ja sen aikaansaavan hampaiden huonon kunnon tai irtoamisen välillä.
- Missukka
"Tämän palstan uskovaiset""Mikä teitä hihuja vaivaa kun tulette tänne ateismi-palstalle?"
Siis hihu=uskovainen. Se vaivaa.
"Tuletteko tänne palstalle vittuilun halusta"
Juu, mutta silloin en yleensä kirjoita, luen vain. Halu laantuu kun näen mitä se saa aikaiseksi.
"trollaamisen ilosta"
En trollaa.
"tekopyhyyttänekö"
En tunnista itsessäni.
"Jumalan käskystä"
Varmaan sitäkin.- Kössönöm
sinua käskee tulemaan suomi24 ateismipalstalle?
- Missukka
Kössönöm kirjoitti:
sinua käskee tulemaan suomi24 ateismipalstalle?
Lähetyskäskyä ei parane mitätöidä.
- Barraso
Missukka kirjoitti:
Lähetyskäskyä ei parane mitätöidä.
Lähetyskäsky ei ollut Uskiksella vaan Jeesuksen opetuslapsille ja he kuolivat 2000vuotta sitten!
- Hanna
Tylsäähän teillä olisi, jos vain keskenänne toistelisitte toisillenne jumalaa ei ole , on vain älykkäitä ateisteja. Voisitte jo kuvilella, että nyt me ollaan kaikki uskikset päästy taivaankotiin tai "petolliseksi harhaksenne" luopuneet uskosta.
- Kössönöm
keskustella asioista. Jankkaat sitä yhtä ja samaa jumalansanaa, oli aihe mikä tahansa.
Tulen tänne palstalle tuomaan sen oman Kristityn näkemyksen Kristinuskosta. Koska tällä palstalla on yllättävän paljon juttua Kristinuskosta.
Tarkoitukseni ei ole trollata tai keljuilla kellekkään, tosin vajavaisena ihmisenä en siinä varmaan aina onnistu. Mutta yritän ainakin olla asiallinen..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905469Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553637Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961856- 471616
- 961501
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441397Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91353