haluaisin

nähdä Jeesuksen.
Mohiskin on nähnyt hänet kaksi kertaa.
Löysin tällaisen linkin ja jos katsot kuvan keskellä olevia neljää pistettä vähän aikaa ja laitat sitten silmät kiinni niin näet Jeesuksen.
Kuinkahan monella onnistuu...
Mutta musta olisi hienoa nähdä Jeesus muutenkin;)

http://www.youtube.com/watch?v=wFguB4OMLxA&NR=1

9

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SSRI

      odotella noin kauaa- kävi silmiin liikaa........

      Luulisin, että Jeesuksen näkevät tietyt ihmiset vasta kun koittaa Hänen uusi tulemisensa. Muu taitaa olla huuhaata........

      Mielelläni Hänet näkisin minäkin.

      • Musta se oli niin hyvä juttu...
        En tiedä mitä työpaikalla sanoisivat kun kertoisin että oon nähnyt Jeesuksen...
        Mutta siitä huolimatta vähän kateeksi käy kun jotkut(muutkin kuin 74-vuotias mohis)on nähneet hänet.


    • Eroe

      Joko olet alkanut lukea Raamattua? Meillähän oli puhe, että lukisit UT,n läpi rukoillen. Ei niinkuin pikalukija, vaan rauhallisesti ja järjestyksessä.

      Ps. Minä jotenkin pidän sinusta, sillä olet eloisan raikas aitoudessasi. =)

      • sellainen evankelista-sielu.
        Luin sitä iltaisin ihan alusta Luukkaan evankeliumin loppuun ja pysähdyin Johanneksen evankeliumin ensimmäiseen jakeeseen jossa sanotaan että "Sana oli Jumala".
        Olen pitänyt sitä hyvin tärkeänä kohtana ja puhunkin usein Raamatusta Sanana. Siinä kuitenkin tajusin että olen käsittänyt väärin koska Johannes eli ennen Uuden Testamentin aikaa.
        Tarkoitetaankohan Sanalla VanhaaTestamenttia vai miten...
        Jeesuksesta tuli minulle enemmän ihminen julmien ihmisten keskellä kun luin evankeliumit. Se opetti ja jotenkin lohdutti.
        Wikipediasta sain paljon tietoa samalla kaikista evankeliumien kirjoittajista(esim.Luukas oli lääkäri jonka varmaan Raamattukoulun käyneenä tiesitkin)jotka kyllä oon suurimmaksi osaksi unohtanut jo....
        Nyt tuntuu paljon enemmän todelta se että Jeesus on elänyt.
        Monet eivät pitäneet Häntä Jumalana ollenkaan kun omassa vallanhalussaan tahtoivat tappaa.


    • pyytämällä nähdä. vaikka Tuomas sai nähdä, kun oli niin epäuskoinen, mutta silti uskovainen.
      * Minulla oli silloin elämäni vakeinta aikaa, ja olin oikeasti yksin, ollut jo hyvän aikaa, ja oli sisäisesti aika yksinäinen olo, eikä ollut oikein siitä tilasta ulospääsyä, ei vaikka meni ystävienkin luokse.
      * Ja sitten eräänä päivänä se vaan tapahtui, ja koko sisäinen elämäni muuttui täysin, enkä sellaista yksinäisyyttä ole senkoommin kokenut, oli se niin sanomattoman kuvaamaton tilanne, ei mene päivää, etten sitä kohtaamista Herrani kanssa muistaisi.
      * Ja olin täysin valveilla, ettei se ollut mikään harhainen unikuva. Hän vain ilmestyi, ei sitä osaa sen kummemmin sanoa.

      • uskon että oman kuolemani kohtaaminen olisi helpompaa, jos näkisin Jeesuksen. Mietin niitä tulevia hetkiä jo nyt.
        Oon joskus lukenut itseni mielenterveyshoitajaksi vaikken sitä työtä enää teekkään ja mulle ei ole koskaan tullut mieleen se, että sinussa olisi jotain vialla. Jos joku on oikeasti nähnyt Jeesuksen niin se olet sinä.


      • Eroe
        auroraboreallis kirjoitti:

        uskon että oman kuolemani kohtaaminen olisi helpompaa, jos näkisin Jeesuksen. Mietin niitä tulevia hetkiä jo nyt.
        Oon joskus lukenut itseni mielenterveyshoitajaksi vaikken sitä työtä enää teekkään ja mulle ei ole koskaan tullut mieleen se, että sinussa olisi jotain vialla. Jos joku on oikeasti nähnyt Jeesuksen niin se olet sinä.

        >>Jos joku on oikeasti nähnyt Jeesuksen niin se olet sinä.>> - Sanoo Auroraborealis.

        Kauniisti sanottu.


    • frihet

      Vuonna 1976 minä näin Mooseksen ja äitini taivaassa ja myös sain nähdä saatanan kadotuksessa.

      On todella ihmeellistä, että ihminen saa tietoisesti ja varmasti nähdä Jumalan armosta joitakin asioita, jotka ovat maailman ihmisille usein hullutusta.

      Tosin opetuslapsetkin näkivät Elian ja Mooseksen Kirkastusvuorella.

      Ei muuten Jeesuksen näkemistä tarvitse pelätä, jos on Hänen lapsensa.
      Uskosta osattomien tulee kyllä peljätä, koska tulee se ikävä hetki heillekin, kun kasvoista kasvoihin tulevat totisen tuomarin kohtaa maan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe