Auton vaihto, rekisteröinnin kesto

autoliikkeessä

Vaihdoin auton merkkiliikkeesä tasan viikko sitten. Otin rahoituksen ja autoliike lupasi hoitaa rekisteröinnit ja vakuutusilmoitukset. Vakuutuksissani ei enää näy vanhan auton tietoja, mutta ei myöskään mitään uudesta autosta. rekisterinumeron perusteella en ole vielä auton haltija. Kauankohan tuohon pitäisi mennä aikaa, minusta tulee virallisesti auton haltija?

6

2981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papapa

Omistaako autosi liike joka sen sinulle myi vai onko liíke myynyt osamaksusi rahoitusyhtiölle. Itse sain rekisteriotteen rahoitusyhtiöltä viikon kuluttua, edellisen auton ote tuli liikkeen kautta ja kesti 3 viikkoa.

• tilanteeseen

Rekisteritodista ei vieläkään ole kotio saapunut eikä vakuutusyhtiön verkkopalvelussa mainintaa uudesta autosta. Mutta auto on kyllä jo rekisteröity nimiini, rahoitusyhtiö omistajana jne.

• Tyfneröinen

Liike lupasi hoitaa rekisteröinnin ja lähettää paperit. Rekisteröinti meni OK, mutta paperia ei kuulunut. Kuukauden päästä kävin katsastuskonttorilla tulostuttamassa uuden.

• keppiäs

minusta olet idiootti! pitäisi se nyt vaan luottaa siihen mitä firmasta ilmotetaan, kun alat sotkemaan asioita niin ne kyllä sitten on sotkussa. kun ne rekisteröinti asiat nyt vaan ei mene aina niin silmänräpäyksessä,kun ei asioista mitään ymmärrä ei pidä mennä sotkemaan mutu tunteella,ja varsinkaan näitä nettisaiteilta luetuilla sekopää ohjeilla.99% kauppiaista on rehellisiä ja hoitaa paperit niinkuin on sovittu!
        mutta se hermo asiakas se saa ne asiat tosi sekasin,kun sillä on hätä.moni kyselee autonsa tietoja vakuutusyhtiön tietokannasta? mutta ne ne vasta on sekasin ja jäljessä ajastaan,itse olen saanut vakuutusyhtiöltä vuosimasun 2v sitten myymästäni autosta,siis 2 vuosimaksua?ja kaikki paperit oli tiptop.jopa olen lähettänyt kopiota useammankerran ko vak yhtiöön,mutta ne lepakot siellä tiskin takana ei hoida asioitaan.soitto ei auta kun taas pitää lähettää uusi kopio? niin ja auto on ollut uuden nimissä ja vakuutuksissa pitkänaikaa,joten näitä on.ainoa p aikka on ake josta nyt saa jotenkin ajankohtaista tietoa.

• myikö liike rahoitusyhtiön ...
        keppiäs kirjoitti:

minusta olet idiootti! pitäisi se nyt vaan luottaa siihen mitä firmasta ilmotetaan, kun alat sotkemaan asioita niin ne kyllä sitten on sotkussa. kun ne rekisteröinti asiat nyt vaan ei mene aina niin silmänräpäyksessä,kun ei asioista mitään ymmärrä ei pidä mennä sotkemaan mutu tunteella,ja varsinkaan näitä nettisaiteilta luetuilla sekopää ohjeilla.99% kauppiaista on rehellisiä ja hoitaa paperit niinkuin on sovittu!
        mutta se hermo asiakas se saa ne asiat tosi sekasin,kun sillä on hätä.moni kyselee autonsa tietoja vakuutusyhtiön tietokannasta? mutta ne ne vasta on sekasin ja jäljessä ajastaan,itse olen saanut vakuutusyhtiöltä vuosimasun 2v sitten myymästäni autosta,siis 2 vuosimaksua?ja kaikki paperit oli tiptop.jopa olen lähettänyt kopiota useammankerran ko vak yhtiöön,mutta ne lepakot siellä tiskin takana ei hoida asioitaan.soitto ei auta kun taas pitää lähettää uusi kopio? niin ja auto on ollut uuden nimissä ja vakuutuksissa pitkänaikaa,joten näitä on.ainoa p aikka on ake josta nyt saa jotenkin ajankohtaista tietoa.

Tää jobbari se jaksaa keuhkota täällä. Aloita nyt lause edes isolla kirjaimella. Kysy liikkeeltä mikä papereita viivyttää, eikö liike olekaan lunastanut vielä loppuvelkaa?

• myymässä

sitä uutta autoa? oletko joppari? jos et, niin ajele kuule huoletta. Autoliike maksaa autoverot ja vakuutukset koko sen ajan, kun niitä papereita odottelet. Mä olisin pelkästään tyytyväinen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5602
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4217
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      153
      2181
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1916
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1749
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe