taas uusi syy boikotoida Lidliä!
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Lidl myrkytti talousjätteitä kodittomien karkottamiseksi Ruotsissa/1135241069700
boikotoi Lidliä
7
958
Vastaukset
- ostoksilla Lidlissä
ja käyn jatkossakin, kun se on minun lähikauppa.
- me muut
Taas? yksi syy. Miten niin taas?
Vertailuissahan Lidl pärjää loistavasti.
Lidlistä etsitäänkin vikoja suurennuslasilla muihin Suomen kauppoihin verrattuna.
Hyvä kauppa se on ainakin elintarvikkeiden puolella. - minttumaaria74
kyseessähän oli henkilökunnan oma tempaus eikä ketjun päätös myrkyttää kodittomia tai muun syyn takia roskiksesta ruokaa etsiviä....
en näe syytä boikotoida lidliä! - Hamara
Provo taas tämäkin!! Muita vaan vituttaa, kun Lidl myy niin halvalla!! Ja jos pitää syödä roskista, niin syyttäköön itteensä!
- Bonukset S:stä
Viestissäs on varmasti totuutta ainakin toinen puoli.
- Keke83
...porvari itkee kun K-kaupalla ei riitä asiakkaita.
- Rasvamaksa
-sanoo Aatu vainaa. Norjalaiset eivät boikotoineen Lidliä. He vain eivät käyneet niissä ja niin upposi hän kuin Tirpitzi aikoinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22972Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742