Leikkaako vielä kauankin, niin siis tietääkö kukaan onko hän jäämässä eläkkeelle vai vieläkö hän joitakin vuosia leikkaa. Kun olen hänelle suunnitellut meneväni nenääni leikkauttamaan, mutta tuli sitten mieleeni, että alkaako tässä olla kiire. Kun ei noita erittäin kokeneita leikkureita juuri enää leikkaamssa ole.
Kokemuksia Matin potilailta myös kaipaisin. Oletko tyytyväinen tulokseen? Leikkaako tarpeeksi, onko mieltynyt tietyntyyppisiin neniin (siis leikkaako mielellään esim. pieneksi tai kapeaksi tms.) Miten muuten suhtautuu jos vastaanotolle menee. Onko joku saanut pakit ;-) eli onko sanonut ettei tarvetta...
Minulla on jo aiemmin eri kirurgi leikannut nenää. Onko kohatalotovereita eli teitä, joilla nenää leikattu tai tullaan leikkaamaan useamman kerran.
nenäleikkaus Matti Pakkanen
3
3662
Vastaukset
- leikkauksessa
Olin Matti Pakkasen potilaana nenäleikkausta varten jo useita vuosia sitten. Hän on erittäin miellyttävä ja ystävällinen sekä tietysti kokenut, joten voin kyllä suositella.
Kohdallani kävi kuitenkin niin, että nenäni leikkasi lopulta amerikkalainen nenäspesialisti, joka oli juuri silloin vierailulla Siluetissa, kun olin potilaana. Pakkanen oli kysynyt jo etukäteen, josko suostuisin potilaaksi heidän nenäkurssiaan varten, jolloin leikkauksen tekisi juuri tuo amerikkalainen "guru". Suostuin, kun Pakkanen kehui tätä jenkkiä itseään paremmaksi.
Leikkaus ja toipuminen sujuivat hyvin, mutta lopputulos oli ja on edelleen hieman epäsymmetrinen. Oli puhetta mahdollisesta korjausleikkauksesta, mutta silloin minulla ei ollut siihen lomien puolesta aikaa. Enkä ymmärtänyt edes kysyä olisiko korjaus tehty "takuuhintaan". Myöhemmin minulle selvisi myös, että kurssipotilaana toimimisesta annetaan Siluetissa alennusta, jota en silloin tajunnut vaatia, eikä sitä mahdollisuutta edes mainittu.
Eli jotkin asiat jäivät harmittamaan. Nenän epäsymmetrian korjaaminen voi tulla edelleen kyseeseen, mutta nyt valitsen kyllä nuoremman kirurgin, jota voi käyttää sitten jatkossa myös muuhun, jos on tarpeen.- ketään nuorempaa
nenäkirurgia, joka omaisi jo paljon kokemusta nenäleikkauksista? Kun minusta tuntuu, ettei heitä oikein Suomesta löydy.. Siksi oikeastaan olen Pakkasen luo menossa.
- nuoremmasta
ketään nuorempaa kirjoitti:
nenäkirurgia, joka omaisi jo paljon kokemusta nenäleikkauksista? Kun minusta tuntuu, ettei heitä oikein Suomesta löydy.. Siksi oikeastaan olen Pakkasen luo menossa.
Joo, hyvä kysymys. Matti Pakkanenhan ei silloin alunperinkään sitten leikannut nenääni, vaan se amerikkalainen, jonka nimeä en edes muista. Joten Pakkanen on varmaan ihan suositeltava lääkäri tuohon nenähommaan. Jos nyt saisin valita uudelleen, niin olisin valinnut Pakkasen enkä sitä amerikkalaista, vaikka hänen taitoaan niin kehuttiinkin.
Muista nenäspesialisteista ei siis ole tietoa. Jos leikkaus vielä tulee minulle ajankohtaiseksi, niin mietin asiaa uudelleen. Jukka Kostiaista Tampereen Mehiläisessä on kyllä kehuttu ja hän itsekin mainitsee jossain lehtijutussa suosikkileikkauksensa olevan juuri nenäleikkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197