poikalapsen puolesta

Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta eikö Sanassa ole"Se, minkä te teette yhdelle Hänen pienimmistään, sen te teette Hänelle."Jeesukselle.

12

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoit!!!

      Taitaa olla niin, ettei ota sinulta, vaikka ilmatteeks antasit ja minä en miehenä pyllyäni ala poikalapselle jakamaan.

      Poikalapsi tosin ei usko Raamatun Jumalaan.

      • ole kuitenkin hyvää pataa Toden kanssa..? Se on varmaan sitten hyvä merkki.
        Itse ryhtyisin vaikka nunnaksi ennemmin kuin ajattelisin ketään muuta kuin omaa...
        Raamattu ei muuten sano missään kohdassa että homoseksuaalisuus on syntiä. Vai onko sulla sellainen kohta??


      • poikalapsi

        Seksitiselle helluntailaiselle: Olen useaan kertaan sanonut, että uskon Jumlaan. Mikmsi valehtelet muuta siitä asiasta? Taidat olla mohikaanilaisia: valehtelet ja puhut rivoja samaan malliin.


      • merim.raimo
        auroraboreallis kirjoitti:

        ole kuitenkin hyvää pataa Toden kanssa..? Se on varmaan sitten hyvä merkki.
        Itse ryhtyisin vaikka nunnaksi ennemmin kuin ajattelisin ketään muuta kuin omaa...
        Raamattu ei muuten sano missään kohdassa että homoseksuaalisuus on syntiä. Vai onko sulla sellainen kohta??

        eihän siellä lue myöskään, että ihmisenä oleminen on syntiä. ;)


      • sariseni
        auroraboreallis kirjoitti:

        ole kuitenkin hyvää pataa Toden kanssa..? Se on varmaan sitten hyvä merkki.
        Itse ryhtyisin vaikka nunnaksi ennemmin kuin ajattelisin ketään muuta kuin omaa...
        Raamattu ei muuten sano missään kohdassa että homoseksuaalisuus on syntiä. Vai onko sulla sellainen kohta??

        Homoilu on Jumalan silmissä iljetys, mitäs siihen sanot?

        Onko sinulle mieleen se, mikä on Jumalan mielestä syntiä?

        Olet varmaan tietoinen, ettei Poikalapsi usko edes Raamatun Jumalaan, muutoin hän uskoisi Jumalan sanaan.


      • monet kasvot
        merim.raimo kirjoitti:

        eihän siellä lue myöskään, että ihmisenä oleminen on syntiä. ;)

        Kuvitteletko sinä välttäväsi Jumalan tuomion, kun teet itse sellaista, mistä tuomitset muita?
        myös ajatuksissa.


      • merim.raimo
        monet kasvot kirjoitti:

        Kuvitteletko sinä välttäväsi Jumalan tuomion, kun teet itse sellaista, mistä tuomitset muita?
        myös ajatuksissa.

        tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. (Armoa ei anneta, jollei sitä pyydetä)


      • sariseni kirjoitti:

        Homoilu on Jumalan silmissä iljetys, mitäs siihen sanot?

        Onko sinulle mieleen se, mikä on Jumalan mielestä syntiä?

        Olet varmaan tietoinen, ettei Poikalapsi usko edes Raamatun Jumalaan, muutoin hän uskoisi Jumalan sanaan.

        kaikki ovat syntiä tehneet ja Jumalan kirkkautta vailla.
        Onhan myös ylpeys kuolemansynti ja siihen me kaikki sorrutaan aika ajoin.
        Homoutta ei ole missään kohti määritelty kuolemansynniksi...ja kun luet tuon iljetysjakeen lisäksi eteenpäin koko luvun niin huomaat että siinä on paljon neuvoja ei-homoille. Tuskin sattumaa...ei Jumala pidä meidän normaaleidenkaan jutuista yhtään sen enempää.
        Asenteissa pitäisi tapahtua jotain.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        ole kuitenkin hyvää pataa Toden kanssa..? Se on varmaan sitten hyvä merkki.
        Itse ryhtyisin vaikka nunnaksi ennemmin kuin ajattelisin ketään muuta kuin omaa...
        Raamattu ei muuten sano missään kohdassa että homoseksuaalisuus on syntiä. Vai onko sulla sellainen kohta??

        Raamattu sanoo useimmassa kohdassa,sekä Vanhassa että Uudessa Testamentissa homoseksuaalisuuden synniksi.
        Pidetään kuitenkin Raamatun totuuksista kiinni, ei pyritä vesittämään niitä.


      • juhani1965 kirjoitti:

        Raamattu sanoo useimmassa kohdassa,sekä Vanhassa että Uudessa Testamentissa homoseksuaalisuuden synniksi.
        Pidetään kuitenkin Raamatun totuuksista kiinni, ei pyritä vesittämään niitä.

        en itse ole mikään homo enkä edes bi-seksuaali, enkä edes pidä lesboista mutta minun uskoni(jolla ei ole kenellekkään muulle tietysti mitään merkitystä)peruslähtökohta on suurin käsky Raamatussa: rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi ja Jumalaa koko sielustasi ym.
        Raamatussa on että niihin sisältyy LAKI ja profeetat.
        Toinen yhtä väheksytty kohta on korinttilaiskirjeen kolmannestatoista jakeesta "ilman rakkautta olet vain helisevä vaski..."
        Jos siis SUURIN käsky on rakastaa ja vielä kun tuomitseminen on kielletty eikö homoihin(tällä palstalla poikalapseen joka on minun kokemukseni mukaan hyväsydäminen joskin hyvin ujo ja herkkä ihminen)voisi suhtautua kuten kehen tahansa IHMISEEN?
        Jokaisessa meissä on omat syntimme ja vikamme.
        Kuka jaksaa jos niitä vain pohditaan...jossain vaiheessa se muuttuu jo tuomioksi.
        Se on väärin ja siis syntiä myös.


      • poikalapsi kirjoitti:

        Seksitiselle helluntailaiselle: Olen useaan kertaan sanonut, että uskon Jumlaan. Mikmsi valehtelet muuta siitä asiasta? Taidat olla mohikaanilaisia: valehtelet ja puhut rivoja samaan malliin.

        kaikki vielä muuttuu.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        en itse ole mikään homo enkä edes bi-seksuaali, enkä edes pidä lesboista mutta minun uskoni(jolla ei ole kenellekkään muulle tietysti mitään merkitystä)peruslähtökohta on suurin käsky Raamatussa: rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi ja Jumalaa koko sielustasi ym.
        Raamatussa on että niihin sisältyy LAKI ja profeetat.
        Toinen yhtä väheksytty kohta on korinttilaiskirjeen kolmannestatoista jakeesta "ilman rakkautta olet vain helisevä vaski..."
        Jos siis SUURIN käsky on rakastaa ja vielä kun tuomitseminen on kielletty eikö homoihin(tällä palstalla poikalapseen joka on minun kokemukseni mukaan hyväsydäminen joskin hyvin ujo ja herkkä ihminen)voisi suhtautua kuten kehen tahansa IHMISEEN?
        Jokaisessa meissä on omat syntimme ja vikamme.
        Kuka jaksaa jos niitä vain pohditaan...jossain vaiheessa se muuttuu jo tuomioksi.
        Se on väärin ja siis syntiä myös.

        Vaikka sanomme synnin synniksi,on meidän myös rakastettava syntistä ihmistä pyytettömästi ja vilpittömästi. Siihenhän Jeesus on meidät kutsunut.
        Jeesuksen "kolmoiskäsky" velvoittaa meidät rakastamaan lähimmäisiämme.
        Itse pyrin suhtautumaan poikalapseen kuten muihinkin tällä palstalla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe