poikalapsen puolesta

Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta eikö Sanassa ole"Se, minkä te teette yhdelle Hänen pienimmistään, sen te teette Hänelle."Jeesukselle.

12

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoit!!!

      Taitaa olla niin, ettei ota sinulta, vaikka ilmatteeks antasit ja minä en miehenä pyllyäni ala poikalapselle jakamaan.

      Poikalapsi tosin ei usko Raamatun Jumalaan.

      • ole kuitenkin hyvää pataa Toden kanssa..? Se on varmaan sitten hyvä merkki.
        Itse ryhtyisin vaikka nunnaksi ennemmin kuin ajattelisin ketään muuta kuin omaa...
        Raamattu ei muuten sano missään kohdassa että homoseksuaalisuus on syntiä. Vai onko sulla sellainen kohta??


      • poikalapsi

        Seksitiselle helluntailaiselle: Olen useaan kertaan sanonut, että uskon Jumlaan. Mikmsi valehtelet muuta siitä asiasta? Taidat olla mohikaanilaisia: valehtelet ja puhut rivoja samaan malliin.


      • merim.raimo
        auroraboreallis kirjoitti:

        ole kuitenkin hyvää pataa Toden kanssa..? Se on varmaan sitten hyvä merkki.
        Itse ryhtyisin vaikka nunnaksi ennemmin kuin ajattelisin ketään muuta kuin omaa...
        Raamattu ei muuten sano missään kohdassa että homoseksuaalisuus on syntiä. Vai onko sulla sellainen kohta??

        eihän siellä lue myöskään, että ihmisenä oleminen on syntiä. ;)


      • sariseni
        auroraboreallis kirjoitti:

        ole kuitenkin hyvää pataa Toden kanssa..? Se on varmaan sitten hyvä merkki.
        Itse ryhtyisin vaikka nunnaksi ennemmin kuin ajattelisin ketään muuta kuin omaa...
        Raamattu ei muuten sano missään kohdassa että homoseksuaalisuus on syntiä. Vai onko sulla sellainen kohta??

        Homoilu on Jumalan silmissä iljetys, mitäs siihen sanot?

        Onko sinulle mieleen se, mikä on Jumalan mielestä syntiä?

        Olet varmaan tietoinen, ettei Poikalapsi usko edes Raamatun Jumalaan, muutoin hän uskoisi Jumalan sanaan.


      • monet kasvot
        merim.raimo kirjoitti:

        eihän siellä lue myöskään, että ihmisenä oleminen on syntiä. ;)

        Kuvitteletko sinä välttäväsi Jumalan tuomion, kun teet itse sellaista, mistä tuomitset muita?
        myös ajatuksissa.


      • merim.raimo
        monet kasvot kirjoitti:

        Kuvitteletko sinä välttäväsi Jumalan tuomion, kun teet itse sellaista, mistä tuomitset muita?
        myös ajatuksissa.

        tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. (Armoa ei anneta, jollei sitä pyydetä)


      • sariseni kirjoitti:

        Homoilu on Jumalan silmissä iljetys, mitäs siihen sanot?

        Onko sinulle mieleen se, mikä on Jumalan mielestä syntiä?

        Olet varmaan tietoinen, ettei Poikalapsi usko edes Raamatun Jumalaan, muutoin hän uskoisi Jumalan sanaan.

        kaikki ovat syntiä tehneet ja Jumalan kirkkautta vailla.
        Onhan myös ylpeys kuolemansynti ja siihen me kaikki sorrutaan aika ajoin.
        Homoutta ei ole missään kohti määritelty kuolemansynniksi...ja kun luet tuon iljetysjakeen lisäksi eteenpäin koko luvun niin huomaat että siinä on paljon neuvoja ei-homoille. Tuskin sattumaa...ei Jumala pidä meidän normaaleidenkaan jutuista yhtään sen enempää.
        Asenteissa pitäisi tapahtua jotain.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        ole kuitenkin hyvää pataa Toden kanssa..? Se on varmaan sitten hyvä merkki.
        Itse ryhtyisin vaikka nunnaksi ennemmin kuin ajattelisin ketään muuta kuin omaa...
        Raamattu ei muuten sano missään kohdassa että homoseksuaalisuus on syntiä. Vai onko sulla sellainen kohta??

        Raamattu sanoo useimmassa kohdassa,sekä Vanhassa että Uudessa Testamentissa homoseksuaalisuuden synniksi.
        Pidetään kuitenkin Raamatun totuuksista kiinni, ei pyritä vesittämään niitä.


      • juhani1965 kirjoitti:

        Raamattu sanoo useimmassa kohdassa,sekä Vanhassa että Uudessa Testamentissa homoseksuaalisuuden synniksi.
        Pidetään kuitenkin Raamatun totuuksista kiinni, ei pyritä vesittämään niitä.

        en itse ole mikään homo enkä edes bi-seksuaali, enkä edes pidä lesboista mutta minun uskoni(jolla ei ole kenellekkään muulle tietysti mitään merkitystä)peruslähtökohta on suurin käsky Raamatussa: rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi ja Jumalaa koko sielustasi ym.
        Raamatussa on että niihin sisältyy LAKI ja profeetat.
        Toinen yhtä väheksytty kohta on korinttilaiskirjeen kolmannestatoista jakeesta "ilman rakkautta olet vain helisevä vaski..."
        Jos siis SUURIN käsky on rakastaa ja vielä kun tuomitseminen on kielletty eikö homoihin(tällä palstalla poikalapseen joka on minun kokemukseni mukaan hyväsydäminen joskin hyvin ujo ja herkkä ihminen)voisi suhtautua kuten kehen tahansa IHMISEEN?
        Jokaisessa meissä on omat syntimme ja vikamme.
        Kuka jaksaa jos niitä vain pohditaan...jossain vaiheessa se muuttuu jo tuomioksi.
        Se on väärin ja siis syntiä myös.


      • poikalapsi kirjoitti:

        Seksitiselle helluntailaiselle: Olen useaan kertaan sanonut, että uskon Jumlaan. Mikmsi valehtelet muuta siitä asiasta? Taidat olla mohikaanilaisia: valehtelet ja puhut rivoja samaan malliin.

        kaikki vielä muuttuu.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        en itse ole mikään homo enkä edes bi-seksuaali, enkä edes pidä lesboista mutta minun uskoni(jolla ei ole kenellekkään muulle tietysti mitään merkitystä)peruslähtökohta on suurin käsky Raamatussa: rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi ja Jumalaa koko sielustasi ym.
        Raamatussa on että niihin sisältyy LAKI ja profeetat.
        Toinen yhtä väheksytty kohta on korinttilaiskirjeen kolmannestatoista jakeesta "ilman rakkautta olet vain helisevä vaski..."
        Jos siis SUURIN käsky on rakastaa ja vielä kun tuomitseminen on kielletty eikö homoihin(tällä palstalla poikalapseen joka on minun kokemukseni mukaan hyväsydäminen joskin hyvin ujo ja herkkä ihminen)voisi suhtautua kuten kehen tahansa IHMISEEN?
        Jokaisessa meissä on omat syntimme ja vikamme.
        Kuka jaksaa jos niitä vain pohditaan...jossain vaiheessa se muuttuu jo tuomioksi.
        Se on väärin ja siis syntiä myös.

        Vaikka sanomme synnin synniksi,on meidän myös rakastettava syntistä ihmistä pyytettömästi ja vilpittömästi. Siihenhän Jeesus on meidät kutsunut.
        Jeesuksen "kolmoiskäsky" velvoittaa meidät rakastamaan lähimmäisiämme.
        Itse pyrin suhtautumaan poikalapseen kuten muihinkin tällä palstalla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe