Mahtoi olla Aslakin poroerotus epäaitoa, kuvauksia varten rakennettua showta tuotantotiimin käskystä.
Tuottajat varmaan käskeneet koota jonku poron telkkaria varten. Eivät olleet aiemmin hoksineet, että kesällä ei poroille tehdä muuta kuin heinää ja kerppuja jos ihan Lapissa sitäkään.
Liian laihojakin porot olivat. Erotukset ovat vasta myöhemmin syksyllä kun porot ovat lihottaneet itsensä sieniä syömällä. Varmaan elokuussa oli vasta kohtaus kuvattu kesäisestä ruskasta päätellen.
Eikä ihme jos Merjalla tuli kuuma: sillähän oli päällä liian monta paitaa ja kevyttoppatakki.
Aslakin poroerotus epäaito?
7
2754
Vastaukset
- Susipukki
Niin väsynyttä!
- Stadin friidu
Ilmettelinkin kun erottelua oon nähnyt joskus, niin lunta on ollut tai ankeeta, pimeetä aikaa. Hetken jopa stadilainen jotu nuppiaan raapimaan. Ajattelin toki, että no...kai sitä sitten kesälläkin tehdään. Mistäs sitä moisia tietäis kun ei pohjoisessa asu, saati porojen kanssa ei ole tekemisissä.
Hyvä, että ei ihan umpi idiootti sentään ollut :)- innis
kyllä mie ainakin olen ollu ihan valon aikaan erotuksia katsomassa. ja jos vaikka televisiota varten oltaisiin vähän näyttiä järjestetty niin voiko moittia?! tokkopa tuolla turisti tahi televisioryhmä ihan tasajaloin seisosi jos aidosti olisivat erotuksissa. saati miten rajata kaikki sivulliset siitä hulinasta pois. kyllä kai tuosta käsityksen sai että mikä on meininki?! kyllä minun mielestä ja se luultavasti oli tarkoitus. elämäntapakuvasta vain. työtä. jotta kyllä kyllä nyt hätäilit, tutki lisää....
- eerolainen.
Mikä nyt tarvis olla niin aitoa näissä viihdetv ohjelmissa. Pääsiväthän nuo naiset ainakin kokeilemaan poromiehen työtä. Kaippa sitä jokainen tietää miten näitä telkkariohjelmia tehdään :)
- hellämieli
Niinpä vastahan tuo lehdessä oli eläinsuojelurikoksesta.Monta sataa poroa teurastusta oottanut liika paljon tilaan nähden ja osa kuollut.Kauheaa rääkkiä ne kuljetukset villille eläimille.
- älä ole niuho!
Eiköhän pääasia ole se, että neidot pääsivät oottamaan härkää, tai tässä taapauksessa poroa sarvista ja kokeilemaan omia poronhoitotaaitojaan? Minusta tytöt pärjäsivät vähintäänkin hienosti noissa hommissa kumpainenkin kaupunkilis friiduiksi. Itse en olisit uskaltanu varmasti ees seisoo siellä sarvipäiden keskellä, saati ottaa edes niitä pikku poroja kiinni. Oli melkoisen hektisen oloista touhua.
Luulen että Aslakille on ollut henkilökohtaisesti tärkeetä nähdä naiset porotöissä. Eihän hän ole valinnut kai itse ajankohtaa koska kuvaukset on saatava purkkiin, joten hieno että sellainen maahdollisuus järjestyi, että hän pääsi näkemään onko neidoista porojen kanssa mihinkään.- itsekin mukana oleva
järjestetty "erotus" kuvausta varten,eihän niitä luettukkaan,ja yleensä,ainakin Karigasniemellä erotuksissa on paljon enemmän poroja aidassa ja erotusmiehistä puhumattakaan.Kuten sanottu,teatteria siinämielessä mutta hyvä tilaisuus tytöille tutustua porotöihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758