Vastaa!

,Tiedät kyllä kuka.
Kirjoitit mulle että vesitän Raamatun sanaa, kun kirjoitin poikalapsen puolesta näin: JEESUS on sanonut:"se minkä olette tehneet minun pienimmilleni olette tehneet minulle."
Itse vesität tuon kohdan. Poikalapsi on meidän pienin tällä palstalla jo nimimerkkinsä puolesta. Jos aina solvataan niin ei ole ihme että siinä itsekkin hermostuu..vaikka olisi pohjimmiltaan kuinka hyväätarkoittava ja arka muuten.
Vesitätkö sinä tämänkin kohdan ja nämä Jeesuksen ohjeet siitä miten toiseen ihmiseen kuuluu asennoitua...Ennen kuin luet niin muista mitä sanoin sinulle siitä kannattaako toisten vikoja ja syntejä sinun miettiä(Matt.7:1-5)"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan. Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa että omassa silmässäsi on hirsi? Kuinka voit sanoa veljellesi: Annapa kun otan roskan silmästäsi, kun omassa silmässäsi on hirsi? Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."
En väittänytkään että poikalapsi olisi joku karismaattinen suuri hengen mies, mutta hän on täällä palstalla, puolustaa heikoimpia, ja sanoo uskovansa Jumalaan.
Hän on meidän pienin.RAKKAUS täyttää lain. RAKKAUS on lain täyttymys.
Vesitätkö sinä sisimmäsi tämänkin Raamatun kohdan: Kysymys SUURIMMASTA käskystä(Matt.22:36-40)"Opettaja, mikä on LAIN suurin käsky? Jeesus vastasi: Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sielustasi, koko sydämestäsi ja mielestäsi. Tämä on käskyistä suurin ja tärkein. Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. NÄIDEN KAHDEN KÄSKYN VARASSA OVAT LAKI JA PROFEETAT."
Tuskin on sattumaa(vai miten ajattelet...)että seuraava luku tässä kirjassa puhuu ITSENSÄ KOROITTAMISESTA.
Oletko sinä se fariseus, josta siinä sanotaan näin:"he köyttävät kokoon raskaita ja hankalia taakkoja ja sälyttävät niitä ihmisten kannettavaksi, mutta itse eivät niitä halua niitä sormellakaan liikauttaa?"
No, tee itse se mitä poikalapselta vaadi: ryhdy selibaattiin, lue tältä palstalta kaikki jutut itsetyydytyksestä ja mieti saatko edes runkata koskaan-ikinä?!
Tajua se että olet menossa helvettiin ja sinne sinut halutaanki jättää!
Kestä ivaa pilkkaa ja puhetta omista eritteistäsi ja ruumiinosistasi vuosikausia. Kestä se että sinun ammattisi ja ammattitaitosi kyseenalaistetaan, jos vähänkin sanot takaisin.
Kestä se että ihmisarvosi vedetään jopa eläintä alemmas ja olet pelkkä pilkattava paskanhaljuinen HOMO.
JA JOS EREHDYT ETSIMÄÄN JUMALALTA LOHTUA SAAT KUULLA TAAS-MENE HELVETTIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

8

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulle kuinka löydät ateismi ym.jumalattomilta palstoilta kaikenlaista jotka avartavat mieltäsi...Raamatun sanaa et enää käsitä:"Se minkä olette tehneet minun pienimmilleni sen te olette tehneet minulle.":Jeesus.

      • Sivustaseuraaja..

        En arvosstele uskontoasi mutta tämmöisen agressiivisen kirjoittelun jälkeen voisit harrastaa vähän itsesitulkintaa ja mennä vihanpito kursseille!
        Älä tuomitse tai sinut tuomitaan,älä ylennä itsesi tai sinut alennetaan.
        -Hyvää Sunnuntaita sinulle!


      • Sivustaseuraaja.. kirjoitti:

        En arvosstele uskontoasi mutta tämmöisen agressiivisen kirjoittelun jälkeen voisit harrastaa vähän itsesitulkintaa ja mennä vihanpito kursseille!
        Älä tuomitse tai sinut tuomitaan,älä ylennä itsesi tai sinut alennetaan.
        -Hyvää Sunnuntaita sinulle!

        oli kyse ja siitä mitä Raamattu sanoo.
        Se mitä Raamattu sanoo on monen uskonto...jos Sanassa on "sinä tekopyhä"se ei ole minun vihanpitoani koska siteeraan Raamattua.
        En ole vihainen eikä tässä ole mistään minun omasta asiasta kysymys.
        Mua vaan suoraan sanottuna AHDISTAA kun viimeksi sain Tomumajalta tällasen viestin:"Keskeisimpiä asioita Raamatussa; sairaudet, sodat, tappamiset jne."
        Ja sitten tää ateistiym.palstalla seikkaileva väitti että vesitän Sanaa kun siteerasin sitä.
        Mahdoton tilanne.
        Siksi päätin kirjoittaa voimakkaasti Jumalan RAKKAUDEN LAIN puolesta.
        En jaksa hyväksyä sitä että Jumalasta on tullut ihmisille(ainakin tomumajalle)väkivaltainen kuva.
        Se on surullista.
        En oo vihainen, halusin vaan herättää ajatuksia.
        Tässä siis EI ole kuitenkaan minusta kyse!!


      • Luulin että sinua painaa sairaudet(oletko kysellyt tällä palstalla sitä miksi Jumala ei paranna), sodat ja tappamiset Raamatussa on väkivaltaista ja oon luullut että oot lukenut samoja viestejä kun mä, joissa Herra on käskenyt niin tekemään.
        Niitä on ollut niin paljon ja monta kertaa jonkun tai joidenkin kirjoittamana että rakkaus on jo unohtunut ja suurin käsky ja pääasia.


      • * "


      • Mohikaani_27 kirjoitti:

        * "

        Ekivaarin pitkistä sepustuksista kuin sen että hän on selittänyt itselleen kaikki vaikeat kohdat Raamatusta kuten neitseellisen syntymän niin että ne ovat ikään kuin sopusoinnussa tämän maailman kanssa.
        Mutta neitsyt-sana pysyy sanana "neitsyt" ja hän ei varmasti ole itsekkään sinut oman "oppinsa"kanssa vaikka hän on varmasti joskus oikeasti luullut jo ratkaisseensa "ongelman."
        Ymmärrän häntä tietyiltä osin siinäkin että hän ajattelee Jeesuksen olleen pelkkä ihminen.
        Luin Eroen kehoituksesta evankeliumit ja ymmärsin sen ajan ihmisten monesti ajatelleen Jeesuksen olleen tavallinen ihminen. Siksihän he Hänet tappoivatkin. Ihmeet ja juuri yliluonnollinen syntymä sisältävät kuitenkin sellaisen salaisuuden josta voi vaan aavistella että jotain sellaistakin oli joka kertoo että Hän oli kuitenkin enemmänkin.
        Minunkin mielestä on väärin, että he "tyrkyttävät "omaa oppiaan muillekkin.
        Jos Jeesus oli pelkkä ihminen niin eihän meillä ole mitään toivoa ja "joku"on valehdellut meille koko ajan! Ihan kauheeta.
        Poikalapsesta...en minä väitä etteikö homous olisi Jumalan silmissä mitenkään hyvä asia, tietenkään, mutta sitä minä vaan että ärsyttää kun jotkut itseään hurskaina pitävät(sitten tämäkin etsii jotain"mieltä avartavaa"miilloin mistäkin jumalattomien palstoilta)keskittyvät vain ja ainoastaan muiden synteihin ja epäkohtiin.
        Joskus poikalapsenkin kohdalla voisi unohtaa sen synnin ja kuunnella mitä hänellä on muuta sanottavaa.
        Onhan hänkin Jumalan kuva. Rikottu niin kuin muutkin.
        Ei kukaan jaksa jos aina omaan syntiin puututaan ja silloin voi sanoa pahastikin kun oikein rääkätään.
        Minulle olisi tuossa tilanteessa jo epäselvää sekin haluaako Jumala pelastaa minua ollenkaan.


      • Eihän se "paranna"homojakaan...


      • frihet

        Ei tää synnin saastuttama lihamme peri edes taivaan valtakuntaa, niin tuskin tää tervettäkään täysin saa.

        Henkemme kyllä raitistuu, päivä päivältä ja saa uudistumista kokea vanhuuksienkin keskellä.

        Minäkin olen jatko-aikaa saanut jo monet vuodet, vaikka lihallinen ruumiini kuihtuukin päivä päivältä.

        No sairaudet kuuluvat meidän elämäämme, niin kauan kuin tässä syntisessä "majassa" elämme.

        Tosin Jeesus aina silloin tällöin uudistaa "majan" ulkokuortakin ja minäkin olen sitä aina silloin tällöin saanut kokea.

        Viimeksi nyt syksyn aikana sain terveyteni takaisin, kun sitä ennen linkutin koko kesän.
        Yhtenä aamuna oli vain kivut poissa, eikä tähän päivään mennessä takasin ole tulleet.

        Joko sulla on sakeakin tukka, meinaa onko Aslakin rohdot tepsineet, vai lähtikö viimesetkin karvat.

        Jumala on RAKKAUS, ei sille mahda edes saatanan kätyrit mitään.

        Muistetaan, että saatana on tullutkin tappamaan ja tuhoamaan...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe