Minun aloituksistani on vl-palstalla ollut joka päivä uusittu poistopyyntö, nyt viikonloppuna.
Eikä siitä huolimatta poistoja ole tapahtunut.
Eniro ei poista viestejä viikonloppuna
24
713
Vastaukset
- näin on näppylät.
Minä olen aiemmin vastaavasta tapauksesta soittanut Eniro-virkailijalle ja sain vakuuttavasti sen tiedon, ettei heillä ja heidän toimestaan tapahdu poistamisia, muutoin kuin arkisin virka-aikaan 8-16. Siis ei viikonloppuna. Tuskin virkailijalla oli tarvetta valehdella.
- HUudat.,.
TS joutuu tekemään sen minkä MINÄ sanon ja poisti ite.
>>>Tässä ketjussa on niin
Kirjoittanut: HUudat.,. 16.11.2008 klo 13.52
Tässä ketjussa on niin paljon Jumalan pilkkaa että sietää poistettavaksi.
Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä
- TV:ssa sanottiin
Poistot on nyt nopeutuneet, kun palstalla on yli 300 vapaaehtoista "sheriffia" kerto Eniron edustaja muutama päivä sitten TV:ssa keskusteluohjelmassa, jossa puhuttiin ehdotuksesta perustaa ns. "Nettiasiamiehen" virka.
Ei puhunut mitään etteikö poistoja tehtäisi viikonloppuisin. Sheriffeillä on valtuudet toimia useilla palstoilla yhtä aikaa. Ei Raamatt-palsta ole mikään poikkeus. Poistaminen on nopeaa, olen huomannut.- Tiedoksi sinullekin
Kysyin noin vuosi sitten kyseisestä asiasta ja silloin vastattiin, ettei poistoja tapahdu. Silloinkin Teuvo meuhkasi vl-poistojensa takia. Hänellä on hirvittävä huomion tarve. Siitä on kysymys. Hän hakee riidoilla ja provokaatioilla tappelupukaria ja sitten kehuskelee, kuinka on niin ja niin paljon lukijoita! Aika sälli! Viimeksi hän jo osasi karkottaa "uskollisimmatkin" tukijansa, Armikin ja KariHenrikin.
- TV:sta
Tiedoksi sinullekin kirjoitti:
Kysyin noin vuosi sitten kyseisestä asiasta ja silloin vastattiin, ettei poistoja tapahdu. Silloinkin Teuvo meuhkasi vl-poistojensa takia. Hänellä on hirvittävä huomion tarve. Siitä on kysymys. Hän hakee riidoilla ja provokaatioilla tappelupukaria ja sitten kehuskelee, kuinka on niin ja niin paljon lukijoita! Aika sälli! Viimeksi hän jo osasi karkottaa "uskollisimmatkin" tukijansa, Armikin ja KariHenrikin.
Tuo TV ohelma tuli muistaaksesi viime perjantai-iltana, jossa Eniron edustaja kertoi, että poistot tapahtuu nykyisin hyvin nopeasti. Ei puhunut mitään, että viikonloput olisivat "rauhoitettuja" poistoille, kuten annat ymmärtää tarkoitushakuisasti.
Oletko itse tuo Sunin viestien poistaja ja joutavien aloitusten massapostittaja, jonkinlainen palstan vyöryttäjä?
Tunnetko isesi jonkinlaiseksi "uskonpuhdistajaksi"? - Näin se on.
TV:sta kirjoitti:
Tuo TV ohelma tuli muistaaksesi viime perjantai-iltana, jossa Eniron edustaja kertoi, että poistot tapahtuu nykyisin hyvin nopeasti. Ei puhunut mitään, että viikonloput olisivat "rauhoitettuja" poistoille, kuten annat ymmärtää tarkoitushakuisasti.
Oletko itse tuo Sunin viestien poistaja ja joutavien aloitusten massapostittaja, jonkinlainen palstan vyöryttäjä?
Tunnetko isesi jonkinlaiseksi "uskonpuhdistajaksi"?Asia on niin kuin kerroin. Mitään tarkoitushakuisuutta ei ole. Totuuden kerroin.
- Katson hyvin vähän tvtä
TV:sta kirjoitti:
Tunnetko isesi jonkinlaiseksi "uskonpuhdistajaksi"?Tilanne on voinut muuttua, mutta tuolloin Suni valehteli. Sunin ex-lähimmätkin henkilöt, riitaannuttuaan Teuvon kanssa ovat sanoneet Teuvoa valehtelijaksi. He, jos ketkä tietävät mistä puhuvat.
- m 12
Tiedoksi sinullekin kirjoitti:
Sunin tavoittelee mahdollisimman suuria lukukertoja ja viestiketjuja omiin avauksiinsa voidakseen niillä sitten kerskua. Kaikki keinot on hänelle sallittuja että siihen päämäärään päästään. Arvele, että poistatus harmittaa Teuvoa suuresti, kun niin monta kannanottoa katoaa bittiavaruuteen. On se kamalaa...
- uskova.
Näin se on. kirjoitti:
Asia on niin kuin kerroin. Mitään tarkoitushakuisuutta ei ole. Totuuden kerroin.
sinulle totuus. minulle se on valhe.
- vahinko, jos se ei sinulle ...
uskova. kirjoitti:
sinulle totuus. minulle se on valhe.
Usko sitten Teuvoon ja valheeseen. Kysyhän Armikilta ja KariHenrikiltä, miksi he Sunille selkänsä käänsivät. Et kysy, koska et halua totuutta tietää.
- uskova.
Katson hyvin vähän tvtä kirjoitti:
Tilanne on voinut muuttua, mutta tuolloin Suni valehteli. Sunin ex-lähimmätkin henkilöt, riitaannuttuaan Teuvon kanssa ovat sanoneet Teuvoa valehtelijaksi. He, jos ketkä tietävät mistä puhuvat.
Teuvo ei valehtele, vaan kertoo totuuden niinkuin se on, eikä kaunistele, eikä kumartele uskonlahkojen erikoisoppeja. Siksi saa lahkouskoisten vihat päälleen.
- uskova.
vahinko, jos se ei sinulle ... kirjoitti:
Usko sitten Teuvoon ja valheeseen. Kysyhän Armikilta ja KariHenrikiltä, miksi he Sunille selkänsä käänsivät. Et kysy, koska et halua totuutta tietää.
en lähde keskustelemaan kaltaisesi kanssa palstan kirjoittajien henkilöön kohdistuvista asioista ja väittämistä ollenkaan.
- miksi et rekisteröidy?
uskova. kirjoitti:
Teuvo ei valehtele, vaan kertoo totuuden niinkuin se on, eikä kaunistele, eikä kumartele uskonlahkojen erikoisoppeja. Siksi saa lahkouskoisten vihat päälleen.
Miten voit tuntea Teuvon, ettet ole riitasantunut hänen kanssaan?
- Miksi??
uskova. kirjoitti:
en lähde keskustelemaan kaltaisesi kanssa palstan kirjoittajien henkilöön kohdistuvista asioista ja väittämistä ollenkaan.
Totuutta et siedä ja siksi reagoit noin. Sitäpaitsi, tässä keskustelussa oli aiheena tämä:http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=22000000039414339
Ei siis todellakaan uskon asia, kuten väitit. Miksi sorrut valheeseen? Miksi sorrut halveksuntaan? - Kysy KariHenrikiltä
uskova. kirjoitti:
Tosin he saattavat olla sen verran fiksuja, etteivät hienotunteisuuttaan ala retostelemaan asialla. Uskalluskin saattaa puuttua.
- uskova.
miksi et rekisteröidy? kirjoitti:
Miten voit tuntea Teuvon, ettet ole riitasantunut hänen kanssaan?
En tunne Teuvoa, mutta tunnen hyvin Totuuden Hengen, joka hänen kauttaan puhuu.
- kai sinä Sunia uskot?
uskova. kirjoitti:
"Älä valehtele
Kirjoittanut: TeuvoSuni 20.10.2008 klo 21.11
yhdellekään puskasta nimettömälle huutelijalle Jeesus ei ole uskonut mitään". - Se on Teuvon tahto!
uskova. kirjoitti:
Jos uskot, että teuvo totuutta puhuu, vastustat kuitenkin Teuvon totuutta, kun et rekisteröidy, vaikka teuvo niin vaatii ja haluaa.
- ei näin.
uskova. kirjoitti:
Ts,llä on spiritismin henki,
koska sekin sanoo olevansa Totuuden Henki.
- Et tunne Teuvoa?
uskova. kirjoitti:
vaikka itse Teuvo olet!
- Nimetön
Se on Teuvon tahto! kirjoitti:
Jos uskot, että teuvo totuutta puhuu, vastustat kuitenkin Teuvon totuutta, kun et rekisteröidy, vaikka teuvo niin vaatii ja haluaa.
Teuvo on Totuudessa ! Näin olen aina sanonut ja sanon nyt myös t. kari
- kannattaisi
joka päivä vilkaista peiliin:
Oikeanlaista nöyryyttä.
Kirjoittanut: kysyväinen 9.1.2008 klo 16.35
Suotko anteeksi Devout, mutta ilahduin niin paljon sinun
asenteeseesi, että katsoin aiheelliseksi laittaa siitä uuden
aloituksen, siis oikeanlaisesta nöyryydestä.
Tällaista ei usein näe tällä palstalla, nimittäin oman virheellisen
tiedon tai asenteen tunnustamista. Hyvä. Uskon Jumalan mielistyvän
tuohon!
>>Olen hankkinut :)
Kirjoittanut: Devout 9.1.2008 klo 00.10
Myönnän, että olin väärässä, tässä juutalais- asiassa.
Tämän palstan hyödyllisyys tuli konkreettisesti koettua tämänkin asian
valkaisussa minulle.
Semper ja Yakov jaksoivat kärsivällisesti opastaa minua niin kauan,
että "umpiluuhuni" asia "upposi".
Huomasin, asian yhteydessä, peilin eteen menemisen tärkeyden, jälleen kerran.- Kysyväinen
Devoit osoitti nöyryyttä, jollaisen soisi olevan yleisempää. Mutta useimmat pitävät ylpeydestään kiinni kynsin hampain, mikä on erittäin surullista.
No kiitos tämänlaisesta muistamisesta. Olen tottunut toisenlaiseen menneiden asioiden muisteluun, jopa hyvin valheelliseen.
Olen huomannut ja varmaan te toisetkin, että sieluvihollisen suurimpia ansoja on oman ylpeyden
synti. Olisihan niin mukavaa olla erehtymätön Jumalan Valittu. Tämä esiin ottamasi tapaus
puhutteli minua erityisesti. Ei erehtymisen myöntäminen minulle mahdotonta ole, mutta aina hirvittää, montako erehtymiselläni eksytin.
Erehdyinhän muutenkin tukea antamaan selkeälle harhaopille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721031
- 811020
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901