Katsokaapa nettiauto id 2266758,
Autohuijari
3
2851
Vastaukset
- ....
Mikäs tästä huijarin tekee?
- ostaa tämä
auto. Maksat sen etukäteen ja sitten saat sen auton. No, joulu on tulossa, uskokoon joulupukkiin ken haluaa.
Nettimoton puolella oli taannoin myynnissä jokunen prätkä, Italialaisella leasing-firmalla joka myi mopoja kun eivät liisarirahoja saaneet. Hinta suomeen rekisteröitynä ja perille toimitettuna alle puolet siitä mitä vastaavat suomessa maksaa. Kumma juttu vaikka mainostivat olevansa vanha ja tunnettu firma, kuten myös kuljetusyritys jota käyttävät pyörän toimittamiseen, ei Google tiennyt sanaakaan kummastakaan. - huomio vielä
numero joka tuossa annetaan, saattaa olla sikäläinen maksullinen palvelunumero. Kokeile. Kumma juttu kun samanmalliset, ikäiset ja reilusti enemmän ajetut maksaa suomalaisilla myyjillä kymppitonnin enemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984