kuntosalit seinäjoella

tiukutatutkauafjdf

oon tulossa seinäjoelle muutamaksi kuukaudeksi töihin ja haluaisin tietää millasia saleja seinäjoella on. minne kannattaa mennä? onko se everybodys hyvä, vieläkös se perälä omistaa sen?

48

11172

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunto-Orava

Jos olet heavy bodaajamies, mene Liikuntakeskus Pulssiin, jos hentosempi keskustan EPS-torin yläkerta on paikkasi, jos ikäihminen, mene Finnbodylle.

www.sungym.fi
      www.liikuntakeskuspulssi.fi
      www.finnbody.fi

• huolestunut69

katsokaa tätä?????
        www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/?s=sun gym ky sein%E4joki&ta=VA&paivamaara=&tabs=&submit=Hae

• huolestunut asiakas
        huolestunut69 kirjoitti:

katsokaa tätä?????
        www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/?s=sun gym ky sein%E4joki&ta=VA&paivamaara=&tabs=&submit=Hae

taitaa sun gym vedellä viimmeisiään, minä en ainakaan uskalla enää ostaa korttia sinne...huh huh..

• huolestunut asiakas
        huolestunut asiakas kirjoitti:

taitaa sun gym vedellä viimmeisiään, minä en ainakaan uskalla enää ostaa korttia sinne...huh huh..

"taitaa sun gym vedellä viimmeisiään, minä en ainakaan uskalla enää ostaa korttia sinne...huh huh.. "

Eilisen valossa loppu tulee joka tapauksessa...

• urheiluhullut

ehdottomasti kannattaa käydä kuntokeskus maxiumissa, sali on kauppakeskus lehtisen toisessa kerroksessa, edullinen sali hyvillä laitteilla.
      tsekkaa netistä gym-maxium.com

• dgag

everybodyksen osti finnbody muutama vuosi sitten. Finnbodylla iso sali ja hyvät jumpat. sinne vaan, suosittelen!

• kuntosali mimmi

kuntokeskus Maxiumilla on erittäin mukava ja rento ilmapiiri harjoitella,
      suosittelen
      t.harraste harjoittelija

• möllinä

olin treenamassa finnbodyllä kun siellä kerrottiin että ne lopettaa seinäjoen toimipisteen lähiaikoina????

• ?

Ohho! Eihän se täällä vielä kauaa ehtiny ollakkaan...Pelkäävätköhän että uus ladyline vie asiakkaita...

• Finnbodyn henkilökunta

Nyt on möllinä saanut aivan väärän käsityksen! Finnbody ei ole lähdössä Seinäjoelta mihinkään. Finnbody kasvaa ja kukoistaa. Meillä käy porukkaa kaikista ikä- ja kokoluokista. Kannattaa tulla tutustumaan viihtyisään saliimme ja ryhmäliikuntatunteihimme. Ensimmäinen käynti veloituksetta!
        T. Finnbodyn henkilökunta

• Veit työpaikan!

Keneltä veit täältä työpaikan??? IME PARSAA!!!! Miksi sä tänne tuli ja veit meiltä paikallisillta työpaikan?? Idiootti!!!

• kemma

älä inise jos oot työtön ja mee muualle hastaa riistaa pelle

• Toimihenkilö

Normaalisti Seinäjoelle työnperässä muuttajaa joudutaan lahjomaan työnantajan puolelta aikalailla, joilloin se paikallinen tulisi halvemmaksi.

Mutta ongelmana on se, ettei paikallisia ammattilaisia vaan ole tarjolla tarpeeksi. Täällä Seinäjoella on kova pula ammattilaisista. Pentti perusduunareita eli ojankaivuu porukkaa lapion varteen kyllä piisaa.

• liikkujat

tällästä viestiä on tullut eteläsuomesta että finnbody ketjua ollaan hakemassa konkurssiin?
      katsotaan kuinka käy, täytyy varmaan katsella uusi treenisali?

• armas1000

näyttää siltä että finnbody on suljettu, koska sinne ei pääse treenaamaan.

• 33
        armas1000 kirjoitti:

näyttää siltä että finnbody on suljettu, koska sinne ei pääse treenaamaan.

tuskin on ainoa liike joka on vappuna kii

• pro2

kyllä eläkevakuutusyhtiö tapiola on jättänyt konkka hakemuksen maaliskuun lopulla 2010. tieto on kenen tahansa tarkistettavissa esim. www.asiakastieto.fi maksullisista palveluista. hakemus ei tietenkään vielä tarkoita varsinaista konkkaa tai toiminnan loppumista, mutta ei lupaa hyvää.

• huh huh huh
        pro2 kirjoitti:

kyllä eläkevakuutusyhtiö tapiola on jättänyt konkka hakemuksen maaliskuun lopulla 2010. tieto on kenen tahansa tarkistettavissa esim. www.asiakastieto.fi maksullisista palveluista. hakemus ei tietenkään vielä tarkoita varsinaista konkkaa tai toiminnan loppumista, mutta ei lupaa hyvää.

finnbodya pyörittävä yhtiö on fosdec oy jolla on hieman maksamattomia laskuja
        katso http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/protesti-85962/

• sg finito

"taitaa sun gym vedellä viimmeisiään, minä en ainakaan uskalla enää ostaa korttia sinne...huh huh.. "

Eilisen valossa loppu tulee rytinällä joka tapauksessa...

• Ex.

Ovat hakeneet saneeraukseen ja konkka odottaa jos se ei mene läpi, voipi olla että päätös tulee lähi viikkojen aikana.

• kuntoilevat69

keskipohjanmaa lehti kertoi finnbody ketjun vaikeuksista hiljattain ja siitä että konkurssi uhkaa ketjun toimintaa jos eivät pysty maksamaan 3,1 miljoonan euron velkojaan maaliskuussa!!!!!!!

• Mauro

Kyllä tästä on jo niin kauan huhuja liikkunut ettei yllätä yhtään.

• notkea rotta
        Mauro kirjoitti:

Kyllä tästä on jo niin kauan huhuja liikkunut ettei yllätä yhtään.

kuulin et verottaja on laittanu konkkahakemuksen ihan just äskettäin ja jotain toimintakieltoakin on määrätty ja jotain muutaki? tietääks kukaan onks nää faktaa vai?

• Wei jari
        notkea rotta kirjoitti:

kuulin et verottaja on laittanu konkkahakemuksen ihan just äskettäin ja jotain toimintakieltoakin on määrätty ja jotain muutaki? tietääks kukaan onks nää faktaa vai?

on se, että Finnbodyn saneeraushakemus ei mennyt tammikuussa 2011 läpi, joten ei taida mitään hyvää olla tiedossa.

• Jari vei
        Wei jari kirjoitti:

on se, että Finnbodyn saneeraushakemus ei mennyt tammikuussa 2011 läpi, joten ei taida mitään hyvää olla tiedossa.

No tilalle tulee jotain vielä parempaa ja isompaa. Kohta kuullaan lisää!

• Annan neuvoa

Älkää menkö finnbodylle tai sungymille. Niistä ei tiedä kauanko ovat maisemissa.
      Jos olet nainen ja sulla on rahaa, mee Lady Linelle.

• Luntti.

Sungymistä ei ole huolta, satun tietämään. Eikä Pulssista. LadyLine käy myös, jos ei kaipaa peilejä seinille ohjatuilla tunneilla. Ja jos ok, että kaikki treenaajat on naisia. Aamutreenillekään ei pääse, kun viikollakin aukeaa vasta klo 8, ja sunnuntaina klo 15...... Kova on minusta hinta näihin nähden, mutta meitä on moneksi. Maxium varmaan myös ok vaihtoehto, jos ei kaipaa ohjattuja tunteja, vain kuntosali.

• sdffs

No finbody ei ole kai enää ees olemas ´, kuulin et joku ny ois ostanut sen ja heittäny omistajan pihalle koko torpasta, finbodyn myyjä kerto

• Mun Gym
    • 765tyhu

Minkälaista porukkaa näillä saleilla liikkuu? jos esim. lady lanella vain naisia..

• Joogaa

Hakeuduin syksyllä Lady lanelle. Kun vuosi vaihtui , minun suosimani kurssit muutuivat todella epäsopiviin aikoihin. Nyt en voi enää käydä!!!!!

• sadafadfdg

Easyfit on hyvä paikka..

• ooooo-00000

Sungym aina ollut hyvä ryhmäliikuntapaikka.

• laura6789

Onko kukaan kokeillut sitä uutta fressiä? :)

• Smirre

Kiinnostais kans kuulla näistä seinäjoen liikuntakeskuksista millaisia ovat. Easyfit vaikuttaa ainakin hyvältä ja se Fressi, tosin on kalliimpi..

• grvdf

Onko kukaan käynyt tuolla Easyfitillä? Sieltä saisi nyt kesäksi jäsenyyden halvalla. Itse olen juuri muuttanut Seinäjoelle enkä tiedä mitään paikallisista kuntsariklikeistä :D Sungym on kai aika varma valinta kenelle vain?

• kaikkikokeellutämäpi

Gym maxium on se torellinen varma vaihtoehto, jos et tartte ohojattua jumppaa

• to

Itse easyfitin jäsen ja ollut tyytyväinen. Muutamia laitteita vielä kaipailen kuten smith tai hack ym.... Mut perus vehkeet löytyy.
      Aerobisia laitteita hyvä määrä. Tunneilla en ole käynyt kun olen enemmän perus punttaaja. :D Koko ajan kehittyvä sali kuitenkin ja tulee lisää ominaisuuksia.

• Perke

SunGym lopetti. Kellään tietoa miksi?

• Kokemuksella

Eiks Sungymin vuokrasopimus päättynyt? Samalla päätös laittaa konkurssiin? Pulssi jatkaa vielä. Ihanasti happea ja tilaa. Hyvät ohjatut tunnit.

• hormoonipellet

Menkää Saakelin pöljät pihalle liikkumaan eikä sisälle hien ja paskanhajuun. Vai pitääkö se edelleen paikkansa että mitä suuremmat lihakset sitä pienemmät aivot???

• hormoonipellehermann

Juuri näin , perin oudoksuttavaa käytöstä 2000 luvulla ! Minäkäin kaikessa rauhassa vedin piikkiä pyllyyn siinä kyykyn jälkeen ja heitin paskalle haisevat kalsarin lattialle ,,,, henkilökunta ja asiakkaat katsoi kummissaan. Lihakset ja aivot on todistetusti yksi ja sama asia , mutta sillä erolla että jos lihakset kasvaa niin aivot pienenevät ja jos lihakset pienenevät niin aivot kasvavat

• Etkö tiennyt

Pihaliikunta on aerobista liikuntaa. Jotta ulkonakin jaksaisi mahdollisimman pitkään liikkua, on oltava lihaskuntoa. Lihastasapainon saa vain salilla. Esim. halon hakkuu ja golffaus pelkästään on vain joko toispuolisia tai yksipuolisia lajeja... Kun lihakset toimii, pääsee myös salin jälkeen ulos lenkille, ja jaksaa tehdä lenkin. - Aivot tarvitsevat happea mitä ei saa riittävästi jos ei viitsi liikkua. Liikkuja tarvitsee toimivat lihakset että jaksaa kävellä, juosta, hiihtää. Sisäliikunta on yhtä tärkeää kuin ulkoliikunta.

• urheilija

Kyllä huomaa että olet ollut puntilla vähän liian kauan hormoonipelle. Menehän vaihteeksi ulos haukkaamaan raikasta happea ettet tollaisia puhu!!!!

• Trett

Easyfitille vaan kaikki. Ei eroa juurikaan fressistä paitsi että auton saa parkkiin ja hinta esim. Kulttuuriseteleillä 15 €/kk.

• Fiiiat

Mikäs se on nykytilanne Seinäjoen kuntosalien suhteen? Mikä on in ja mikä on out? Ainakin Fressillä näyttäis olevan pirusti aina autoja.

• Läski ja vanha

Fressi on hyvä. Jokainen voi olla siellä omana itsenään, ei tarvi pukeutua trendipetteriksi, ja siellä käy kaikenikäistä ja -kokoista porukkaa. Tykkään!

• LaidiLein

Lady Line on siisti paikka!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7768
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3732
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1180
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1033
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      983
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      782
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    10. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      740
    Aihe