Deprakine tai Zyprexa..

Kaksisuuntaiseen mielialanhoitoon..

Onko kokemuksia kyseisistä lääkkeistä...???
1362
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Olen 26 vuotias tyttö ja syönyt deprakinea noin 10 vuotta. Itse syön sitä epilepsiaan.. en ole oikeestaan kokenut muita sivuoireita ku uneen liittyviä. Eli voin väsähtää totaalisesti ihan yllättäen. Ja unen kanssa on ollut jo pitkään ongelmia joten en ihan tiedä johtuuko se lääkkeistä. Yleisiä oireita on painon nousu mutta itse en ainakaan huomannut vaikutusta sillä alueella... ja yleensähän se ei ole suoraan painon nousu vaan ruokahalun lisääntyminen, joten kun sen tiedostaa niin sitä pystyy sitten kontrolloimaankin :) Mutta itse syön siis pienen määrän päivässä : 2 kertaa 300 mg iltaisin (joka sekin on puolet enemmän kuin alussa mutta silti pieni annos). hmmm... mitähän muuta voisin kertoa. Kysy ihmeessä jotain tarkempaa jos tulee tiettyä asiaa mieleen!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Tyttö 86 kirjoitti:

Kaksisuuntaiseen mielialanhoitoon..

Onko kokemuksia kyseisistä lääkkeistä...???

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu