Miksi ajattelette....

...hihut....

Alotetaan vaikka tästä, oon itse MYÖS ateisti, joten älkää alkako haukkumaan hihhuliksi.

Miksi melkein kaikki ateistit ajattelee uskovaiset niinku esim. Natsin Juutalaisia -30 ja -40 luvuilla.
Pilkkaatte ja halveksutte.Onko se syy pilkata ja haukkua, jos uskoo johonkin, kuten esim huomasin parin viestin ansioista: "Yrittäkää ymmärtää niitä", "kyllä ne joskus ymmärtää"...
Te puhutte niistä ku kehitysvammasista tai jälkeenjääneistä!

Esim. Islam, uskonnoista kaikista vihamielisin, käyttää just samoja periaatteita omassa propagandassaan.

Eli kysyn: MIKSI HAUKUTTE HIHUJA, VAIKKA NIISTÄ EI OIKEESTI OO MITÄÄN VAARAA?

29

700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hemmo

Noh mikäli ruumiinosien silpominen, ihmisten ja erityisesti lasten aivopesu, uskonsodat... eivät ole vaarallisia, niin turhaan tässä kai sitten ollaan liikkeellä.

• ..........

...kirkko ei ole silponut ihmisiä satoihin vuosiin, ja syyttäisin ennemmin uskonsodistaki muslimeita kuin kirkkoa ja jos pidätte aivopesuna, jos kerran vaikka riparilla pitää sanoa: "Minä uskon herraan kaikkivaltiaaseen jne.", niin sulla on vakava ongelma muiden ihmisten kanssa, ei kirkolla, on turhaa ajatella kirkko "vihollisena", pelkästään sen perusteella, että ihmisiä tuomittiin joskus satoja vuosia sitten roviolle kerettiläisinä...

• ...hihut....

Puhut asiaa, anteeksi tietämättömyyteni

t.    ...hihut....

• Hemmo
        .......... kirjoitti:

...kirkko ei ole silponut ihmisiä satoihin vuosiin, ja syyttäisin ennemmin uskonsodistaki muslimeita kuin kirkkoa ja jos pidätte aivopesuna, jos kerran vaikka riparilla pitää sanoa: "Minä uskon herraan kaikkivaltiaaseen jne.", niin sulla on vakava ongelma muiden ihmisten kanssa, ei kirkolla, on turhaa ajatella kirkko "vihollisena", pelkästään sen perusteella, että ihmisiä tuomittiin joskus satoja vuosia sitten roviolle kerettiläisinä...

Kirkko on kyllä niin solmussa omien 'lakiensa' ja yhteiskunnan kehityksen kanssa, että ei sille voi kuin nauraa. En minä ainakaan pidä kirkkoa uhkana, mutta turhana verorahojen haaskauksena kylläkin.

• ...................
        ...hihut.... kirjoitti:

Puhut asiaa, anteeksi tietämättömyyteni

t.    ...hihut....

...te fanaattiset kusipää-ateistit oikeasti kuvotatte meitä "tavallisia ihmisiä", kuvittelette itsenne joksikkin yläluokaksi, vaikka te just pilkkaatte raamattua suvaitsemattomuudesta, aikuisen ihmisen mielestä alkaa oikeasti tuntua, että täällä jotkut 10.v penskat haukkuu keskenään jotakin, esim ulkomaalaista luokkakaveria.

Muistakaa, me olemme samaa kansakuntaa, ja tässä ihan rehellinen tavallisen ateistin mielipide:

Tuo teidän yritys poistaa nuo luterilaisen kirkon "etuoikeudet" ei mee läpi missään muodossa, tulee lähinnä mieleen se lapualiikkeen juoppokööri jossaki Mäntsälän pikku-kapassa: "Tästä tulee uusi vallankumous."

• ...................
        ................... kirjoitti:

...te fanaattiset kusipää-ateistit oikeasti kuvotatte meitä "tavallisia ihmisiä", kuvittelette itsenne joksikkin yläluokaksi, vaikka te just pilkkaatte raamattua suvaitsemattomuudesta, aikuisen ihmisen mielestä alkaa oikeasti tuntua, että täällä jotkut 10.v penskat haukkuu keskenään jotakin, esim ulkomaalaista luokkakaveria.

Muistakaa, me olemme samaa kansakuntaa, ja tässä ihan rehellinen tavallisen ateistin mielipide:

Tuo teidän yritys poistaa nuo luterilaisen kirkon "etuoikeudet" ei mee läpi missään muodossa, tulee lähinnä mieleen se lapualiikkeen juoppokööri jossaki Mäntsälän pikku-kapassa: "Tästä tulee uusi vallankumous."

...te fanaattiset Krisselit, Jeesuksen palvojat, oikeasti kuvotatte meitä "tavallisia ihmisiä", kuvittelette itsenne joksikkin yläluokaksi, vaikka te just sanotte Jumalanne auttavan, vaikka on sotia, tauteja, ja pahaa.
        aikuisen ihmisen mielestä alkaa oikeasti tuntua, että täällä jotkut 10.v penskat haukkuu keskenään jotakin, esim Krisselit atteja, ja omaa Jumalansakin, kun ei auttanutkan, vaikka aamulla ylisti juuri Häntä.

t: ...................

• Mopopytty
        ................... kirjoitti:

valehtelee heti aloituksessa?
        "Alotetaan vaikka tästä, oon itse MYÖS ateisti, joten älkää alkako haukkumaan hihhuliksi. "

"aikuisen ihmisen mielestä alkaa oikeasti tuntua,"
        Jos väität itseäsi aikuiseksi, valehtelet taas.

Eikö valehtelu olekaan kielletty hihuilta.
        "ja tässä ihan rehellinen tavallisen ateistin mielipide:"

"Tuo teidän yritys poistaa nuo luterilaisen kirkon "etuoikeudet" ei mee läpi missään muodossa,"
        Turhaan pyristelet, hihhuli, se on vain ajan kysymys, milloin se tapahtuu, ja sitten saat itse maksaa piispojen palkat.

• Nyt mä tajuun...
        Mopopytty kirjoitti:

valehtelee heti aloituksessa?
        "Alotetaan vaikka tästä, oon itse MYÖS ateisti, joten älkää alkako haukkumaan hihhuliksi. "

"aikuisen ihmisen mielestä alkaa oikeasti tuntua,"
        Jos väität itseäsi aikuiseksi, valehtelet taas.

Eikö valehtelu olekaan kielletty hihuilta.
        "ja tässä ihan rehellinen tavallisen ateistin mielipide:"

"Tuo teidän yritys poistaa nuo luterilaisen kirkon "etuoikeudet" ei mee läpi missään muodossa,"
        Turhaan pyristelet, hihhuli, se on vain ajan kysymys, milloin se tapahtuu, ja sitten saat itse maksaa piispojen palkat.

Te pidätte KAIKKIA, jopa toisia ateisteja vihollisinanne, jos he ovat TEIDÄN KANSSANNE ERIÄMIELTÄ, niinkö??

Ja haukutte kirkkoa suvaitsemattomaksi!!!
        Kuten sanoin, te kuvotatte tavallisia ateisteja, onko tuossa oikeasti kaikki vaihtoehdot, joko-tai.
        "Jos et usko jumalaan, sun pitää torjua fanaattisesti kaikki "vihollisien juonet" niinkö?

Jos eroan kirkosta sen takia etten usko jumalaan SE ON ATEISMIA!!

Jos eroan kirkosta, koska en halua maksaa piispojen palkkaa, SE EI OLE ATEISMIA!!!

Jos te ootte vittuuntuneita kirkollisverosta, se ei tee teistä ateisteja...

• Mopopytty
        Nyt mä tajuun... kirjoitti:

Te pidätte KAIKKIA, jopa toisia ateisteja vihollisinanne, jos he ovat TEIDÄN KANSSANNE ERIÄMIELTÄ, niinkö??

Kuten sanoin, te kuvotatte tavallisia ateisteja, onko tuossa oikeasti kaikki vaihtoehdot, joko-tai.
        "Jos et usko jumalaan, sun pitää torjua fanaattisesti kaikki "vihollisien juonet" niinkö?

Jos eroan kirkosta, koska en halua maksaa piispojen palkkaa, SE EI OLE ATEISMIA!!!

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000039442298

Tässä kaikki oleellinen.

• Kössönöm
        .......... kirjoitti:

Noin 74 % kristillisdemokraateista haluaa sallia poikien sukuelinten silpomisen uskonnollisesta syystä.

http://www.uskonnonvapaus.fi/vaalit/eduskunta2007/kysymyksittain.html#k5

• ...silpomista....

• Mopopytty
        Nyt mä tajuun... kirjoitti:

"Te pidätte KAIKKIA, jopa toisia ateisteja vihollisinanne, jos he ovat TEIDÄN KANSSANNE ERIÄMIELTÄ, niinkö??"
        Sinä et ole ateisti, etkä "vihollinen, olet pelkkä raivoava pikku-pentu, joka luulee että joku on niin helvetin tyhmä, että uskoisi sinua ateistiksi.

• ....pelkkä.....
        Mopopytty kirjoitti:

"Te pidätte KAIKKIA, jopa toisia ateisteja vihollisinanne, jos he ovat TEIDÄN KANSSANNE ERIÄMIELTÄ, niinkö??"
        Sinä et ole ateisti, etkä "vihollinen, olet pelkkä raivoava pikku-pentu, joka luulee että joku on niin helvetin tyhmä, että uskoisi sinua ateistiksi.

...ahdistunut "ateisti"-natsi, joka syyttää kirkkoa omasta vittumaisesta ja turhasta elämästään, et usko että oon ateisti, koska oon joissaki asioissa kirkon puolella, ja KOSKA oon erimieltä sun kanssa oon tietenki joku alaikänen pikku-hihhuli, joka on kirkon aivopesun tuote, niinkö, sanon uudestaan,

SINÄ-ET-OLE-MIKÄÄN-OIKEA-ATEISTI-VAAN-KÖYHÄ-NATSI-JA-SOSIAALI-PUMMI-JOKA-VIHAA-KAIKKIA-JOTKA-OVAT-ERIMIELTÄ-SUN-KANSSA...

Eli mun on IHAN pakko sanoa sulle, mee isäs ja äitis luo kasvamaan ja opettele perustamaan väittees, ennenku meet nolaamaan, ittees, eduskuntaan...

• Kössönöm
        ...silpomista.... kirjoitti:

...se ehkäisee aika vahvasti tauteja ja likaa ns. terskan alueelta, muuta?

ja on sekä Suomen rikoslain, että perustuslain vastaista.

• Mopopytty
        ....pelkkä..... kirjoitti:

...ahdistunut "ateisti"-natsi, joka syyttää kirkkoa omasta vittumaisesta ja turhasta elämästään, et usko että oon ateisti, koska oon joissaki asioissa kirkon puolella, ja KOSKA oon erimieltä sun kanssa oon tietenki joku alaikänen pikku-hihhuli, joka on kirkon aivopesun tuote, niinkö, sanon uudestaan,

SINÄ-ET-OLE-MIKÄÄN-OIKEA-ATEISTI-VAAN-KÖYHÄ-NATSI-JA-SOSIAALI-PUMMI-JOKA-VIHAA-KAIKKIA-JOTKA-OVAT-ERIMIELTÄ-SUN-KANSSA...

Eli mun on IHAN pakko sanoa sulle, mee isäs ja äitis luo kasvamaan ja opettele perustamaan väittees, ennenku meet nolaamaan, ittees, eduskuntaan...

minä en tiennytkään, että hihhuleilla on ateisti-lahko.

"koska oon joissaki asioissa kirkon puolella,"
        Tässä ketjussa, olet joka asiassa.

"ja KOSKA oon erimieltä sun kanssa oon tietenki joku alaikänen pikku-hihhuli, joka on kirkon aivopesun tuote, niinkö, sanon uudestaan, "
        Väärin taas, pikku-hihhuli, sinä olet niin huono trolli, että uskontosi paistaa räikeästi läpi.

"SINÄ-ET-OLE-MIKÄÄN-OIKEA-ATEISTI-VAAN-KÖYHÄ-NATSI-JA-SOSIAALI-PUMMI-JOKA-VIHAA-KAIKKIA-JOTKA-OVAT-ERIMIELTÄ-SUN-KANSSA..."
        Lisää hihhuli-todisteita, caps lock raivoa.

"Eli mun on IHAN pakko sanoa sulle, mee isäs ja äitis luo kasvamaan ja opettele perustamaan väittees"
        Menisin mielelläni moikkaamaan isiä ja äitiä, mutta kun ovat jo kuolleet.

"ennenku meet nolaamaan, ittees, eduskuntaan..."
        Postit meni jo viime yönä.

• ....
        Mopopytty kirjoitti:

minä en tiennytkään, että hihhuleilla on ateisti-lahko.

"koska oon joissaki asioissa kirkon puolella,"
        Tässä ketjussa, olet joka asiassa.

"ja KOSKA oon erimieltä sun kanssa oon tietenki joku alaikänen pikku-hihhuli, joka on kirkon aivopesun tuote, niinkö, sanon uudestaan, "
        Väärin taas, pikku-hihhuli, sinä olet niin huono trolli, että uskontosi paistaa räikeästi läpi.

"SINÄ-ET-OLE-MIKÄÄN-OIKEA-ATEISTI-VAAN-KÖYHÄ-NATSI-JA-SOSIAALI-PUMMI-JOKA-VIHAA-KAIKKIA-JOTKA-OVAT-ERIMIELTÄ-SUN-KANSSA..."
        Lisää hihhuli-todisteita, caps lock raivoa.

"Eli mun on IHAN pakko sanoa sulle, mee isäs ja äitis luo kasvamaan ja opettele perustamaan väittees"
        Menisin mielelläni moikkaamaan isiä ja äitiä, mutta kun ovat jo kuolleet.

"ennenku meet nolaamaan, ittees, eduskuntaan..."
        Postit meni jo viime yönä.

...mä kyllä haluan nähdä miten tässä sitten käy....

• Kristillinen usko ei kehoita silpomaan ruuminosia, samoin Kristinuskoon ei voi aivopestä,se on Kristinuskon opin vastaista ja uskon sotiin vaaditaan yleensä 2 osapuolta. Ja uskonsotien pääsyitä ovat maa-alueiden ahnehtiminen sekä valta ynm. , ei niinkään uskonnot.

• nimi merkki

Jos nyt et viitsisi tuollaista sontaa sepittää uskovaisessa perheessä kasvaneelle. Minä olen viettänyt koko lapsuuteni ja nuoruuteni hellarivanhempieni kidutettavana (kokemus jota en soisi pahimmille vihamiehillenikään) ja minulle on aivan turha yrittää selittää, ettei uskovista oikeasti ole mitään vaaraa. Uskovat fundamentalistit ovat vitun vaarallista porukkaa kaikille muille ihmisille ja aivan erityisesti lähimmäisilleen ja omille lapsilleen. He eivät kaihda mitään keinoja, fyysinen ja henkinen kidutus mukaan luettuna, saadakseen omat sairaat taikauskonsa aivopestyä muille ihmisille.

• ...ole luterilaisten vika....

...miten voit syyttä Luterilaista kirkkoa sun helluntai vanhempies kidutuksesta?

Sama ku syyttäsit Sintolaisia Buddhalaisten tekemisistä...

• puusilimä
        ...ole luterilaisten vika.... kirjoitti:

...miten voit syyttä Luterilaista kirkkoa sun helluntai vanhempies kidutuksesta?

jossain vaiheessa hihulta lähtee kuitenkin mopo lapasesta ja alkaa helvetillä pelottelu ja väkivaltaisuudet ja vääräuskoisten tappaminen.

aivan sama onko hihhuli evlut, saatananpalvoja tai hellari. samoja hihhuleita kaikki.

• ......
        puusilimä kirjoitti:

jossain vaiheessa hihulta lähtee kuitenkin mopo lapasesta ja alkaa helvetillä pelottelu ja väkivaltaisuudet ja vääräuskoisten tappaminen.

aivan sama onko hihhuli evlut, saatananpalvoja tai hellari. samoja hihhuleita kaikki.

...syytät pelkkiä kristittyjä, tuo on just niinku natsismia, mutta kristittyjen vainoamista, ATEISTI EI USKO MIHINKÄÄN USKONTOON, eikä vastusta ainoastaan kristinuskoa....

• nimi merkki
        ...... kirjoitti:

...syytät pelkkiä kristittyjä, tuo on just niinku natsismia, mutta kristittyjen vainoamista, ATEISTI EI USKO MIHINKÄÄN USKONTOON, eikä vastusta ainoastaan kristinuskoa....

Minä en ole koskaan eläissäni vainonnut ketään, vaan minua on jatkuvasti vainottu ja kiusattu.

En ole juuri koskaan edes puhunut kenellekään ateismistani tämän palstan ulkopuolella. Yksi työtoverini yllättyi hiljattain, kun asiasta tuli puhetta ja kysyttäessä sitten kerroin, että olen kirkosta eronnut ateisti. Oltiin oltu samassa työpaikassa päivittäin yhdessä 15 vuotta, eikä asia ollut aiemmin tullut esille.

Minä en tuputa muille väkisin näkemyksiäni.
        Asia josta hihhulit voisivat ottaa oppia.

Natsismia ei ehkä kannattaisi sotkea tähän asiaan, kun hyvin tiedetään että natsit olivat kristittyjä.

• puusilimä
        ...... kirjoitti:

ihan sama.. hihhuli on hihhuli ja ei muutu siitä miksikään. myös islam hihhuli on hihhuli. sori jos siinä eka listassa ei ollut muita kuin rastittuja. en tajunnut että se on hihulle niin tärkeää. minulle kaikki hihhulit ovat samanlaisia mielenvikaisia ja vaarallisia otuksia.

"ATEISTI EI USKO MIHINKÄÄN USKONTOON, eikä vastusta ainoastaan kristinuskoa.... "

nii? olenko sanonut jossain vastustavani pelkästään kiristinuskontoa?

• kaukaa ohi
        ...ole luterilaisten vika.... kirjoitti:

Miten voi syyttää kristittyjä kristittyjen tekemistä hirveyksistä, jotka tehdään kristittyjen raamatun sanan ja raamatun jumalan nimissä? Eihän sillä ole mitään tekemistä kristittyjen ja kristinuskon kanssa, niinkö?

Miten voit syyttää shiamuslimeja sunnimuslimien tekemistä hirmuteoista? Varmaankin olet itse muistanut aina tarkistaa, onko muslimiterroristi shiia vai sunni, etkä ole aiheettomasti yleistänyt koskemaan kaikkia muslimeja ja koko islamin uskoa? Aivan sama asia.

Aivan kuten minulle on täysin samantekevää onko muslimi shiia vai sunni, niin minulle on myös täysin samantekevää mihin kristittyjen sadoista ryhmistä ihminen kuuluu. Täsmälleen samasta paskasta on kuitenkin aina kysymys. Taustalla vaikuttavat kuitenkin samat koraani ja raamattu.

Se millaisia keskinäisiä tulkintaeroja näillä taikauskoisilla idiooteilla sitten keskenään mahdollisesti on, ei kiinnosta minua paskan vertaa. Samaa taikauskoista paskaahan se on joka tapauksessa ja vaikka paskaa kuinka katselisi eri näkökulmista, ei se siitä silti miksikään muuksi muutu, vaan pysyy edelleenkin paskana.

Telkusta tulee muuten juuri parhaillaan näytelmässä kohta, jossa vaaditaan Hannu Salamalle rangaistusta jumalanpilkasta.
        Osuipa sopivaan saumaan...

• Kössönöm

Kyllä minun mielestäni on vaarallista ja moraalitonta selittää lapsilleen jumalasta, taivaasta ja helvetistä.

Joulupukkitarina vaan paljon karmeammassa muodossa.

• puusilimä

hihhulit ovat vaarallisia. niiden kivityskäskypaskalappunippu on rasistinen ja yllyttää väkivaltaan.

"Te puhutte niistä ku kehitysvammasista tai jälkeenjääneistä! "

sitä ne todellakin ovat.

• ...........

...jos ihmisiä kivitettiin joskus eaa. hengiltä, siitäkö voitte syyttää nykyisiä ihmisiä, samalla tavalla, Buddhalaiset on syypäitä Triad-rikollisjärjestöön, koska Triadit on kiinalaisia ja Buddhalaisuus on kiinan pääuskonto...

• ertert
        ........... kirjoitti:

...jos ihmisiä kivitettiin joskus eaa. hengiltä, siitäkö voitte syyttää nykyisiä ihmisiä, samalla tavalla, Buddhalaiset on syypäitä Triad-rikollisjärjestöön, koska Triadit on kiinalaisia ja Buddhalaisuus on kiinan pääuskonto...

Katso vähän historiaa, ettet tee itsestäsi tuollaista naurettavaa pelleä. Lisäksi sinä olet kokonaan jättänyt huomioimatta, että hihut kyllä muuttavat järjestelmää, jos se heille on vain mahdollista vaikka kivittämään eivät alkaisikaan. Katsohan vaikka USA:n lobbariryhmiä tai kreationistien toimintaa. Hihut eivät ole harmittomia, koska he voivat vaikuttaa yhteiskunnallisiin asioihin.

• ertert

"Miksi melkein kaikki ateistit ajattelee uskovaiset niinku esim. Natsin Juutalaisia -30 ja -40 luvuilla."

Kukahan se tässä olkiukkoja väsäilee.

"Pilkkaatte ja halveksutte."

Et ole tainnut tutustua tämän palstan hihujen kirjoituksiin.

"Te puhutte niistä ku kehitysvammasista tai jälkeenjääneistä!"

Harvemmin kehitysvammaiset ovat yhtä sekaisin kuin hihut tällä palstalla. Mikä sinulla on kehitysvammaisia vastaan?

"MIKSI HAUKUTTE HIHUJA, VAIKKA NIISTÄ EI OIKEESTI OO MITÄÄN VAARAA?"

Eipä tietenkään. Jotkut vain haluavat sotkea uskontonsa luonnontieteiden kouluopetukseen, toiset haluavat rajoittaa sananvapautta, kolmannet homojen oikeuksia jne.

P.S. Todennäköisesti sinä valehtelet ja olet hihu itse. Hihun yleinsä tunnistaa samanlaisesta kirjoitustyylistä, jota sinä käytät.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5489
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3647
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      3005
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2201
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      298
      1889
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1616
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1397
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe