..cumuloituuko joskus sonta huuhaalle? suureksi cumulus-sonta-pilveksi? ropiseeko viattomien niskaan? pääseekö viattomat aitoon huuhaaseen kärsimystemme jälkeen?
kyselijäprofeetta perk el vokki
cumuloituuko?
5
191
Vastaukset
Kuka on viaton? Onko viaton se joka paiskii eniten kiviä? Ilmeisesti.
Se oliskin jos pääsis taivaalliseen huuhaamaahan kaiken maallisen kärsimyksen jälkeen.....oon viaton..oon mökillä nostanut pellosta roudan nostamia kiviä ja heitellyt niitä syrjään..jipii viattomat pääsee huuhaamaahan..kuka rakentaa siivet selkääni? insinööri? teknikoo? huuhaahullu??
pervokki kirjoitti:
..oon viaton..oon mökillä nostanut pellosta roudan nostamia kiviä ja heitellyt niitä syrjään..jipii viattomat pääsee huuhaamaahan..kuka rakentaa siivet selkääni? insinööri? teknikoo? huuhaahullu??
ja takuuta niissä ei tietenkään oo.
Taidan alottaa saman kivenheittely-harrastuksen ja näin turvata huuhaatieni;)a-v kirjoitti:
ja takuuta niissä ei tietenkään oo.
Taidan alottaa saman kivenheittely-harrastuksen ja näin turvata huuhaatieni;)..ja varo klaseja.. menen nauttimaan suihkusta ja sitten tekemästäni hyvästä leivästä (i houp) jonka minä viimeinkin tein..
pervokki kirjoitti:
..ja varo klaseja.. menen nauttimaan suihkusta ja sitten tekemästäni hyvästä leivästä (i houp) jonka minä viimeinkin tein..
Toivottavasti leipä vastaa odotuksia;)
Mun puolestani hyvää yötä;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau636991Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414935- 792762
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412069- 181938
- 301677
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121562Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151429- 241294
- 151276