"hiljainen ja nöyrä sydämeltä;"

Näin Jeesus sanoo itsestään. Ja miten ihminen tuon tulkkaa. Olkaa hiljaa, älkää sanoko mitään, vaietkaa
siis.
Näin se on KIRJAIMEN mukaan EI voi sanaa tulla
tuntemaan. Kirjaimen mukaan elävät eivät näe miten
heidän sanomansa on TODELLA RISTIRIIDASSA Raamatun
Totuuden kanssa. He eivät näe, PYYTÄVÄT TOTUUTTA
olemaan hiljaa tuohon Jeesuksen sanomaan vedoten.
Entä he itse miksi eivät ole hiljaa?
Entä miksi jumalan huoneissa levitetään sanomaa?Miksi ei sitten kaikkien pidä olla hiljaa?

Ettekö jo NÄE MITEN RISTIRIITAISESTI otatte
Raamatun sanaa yrittäessänne vaientaa sanomaa
joka LIHAA LOUKKAA?

Kun Jeesus sanoi: "hiljainen ja nöyrä sydämeltä;"
NIIN edes kirjaimen mukaan tuo ei tarkoita
pitää olla hiljaa(ja vieläpä vain Totuuden)
Jeesus sanoi SYDÄMELTÄ HILJAINEN ei niin että
Hän olisi ollut hiljaa sanomatta mitään.

Mutta toden TOTTA HILJAISEKSI on Jeesus vaiennettu
ja nyt kun tuodaan Hänen sanomaansa joka YKSIN
ihmisen voi pelastuksen tielle johdattaa sanotaan
ei yli Raamatun sanoman saa puhua ei saa siis lisätä mitään ikäänkuin Jeesuksen sanoma pelastuksesta olisikin ulkopuolella Raamatun.

Järkyttävää on nähdä miten väkevästi ihmiset on eksytetty. Ja tuolle eksytykselle pyydetään kiitosta ja siunausta.

Ei, ei JOKA EI OLE JEESUKSEN KRISTUKSEN SANOJA
voinut todesta uskoa ja niitä vastaan nyt taistelee NIIN TODEN TOTTA silloin on aivan muun
jeesuksen oma kuin Jeesuksen Kristuksen.

14

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuten.

      Huomasikko että
      Kirjoittanut: 3 merkkiä. 18.11.2008 klo 22.07


      Huomasikko että se totuuden henki on pienellä.

      Ja tiedätkö kun Hän, Vastustaja, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

      Silloin muuttuu Totuuden Henki saatanan hengeksi,
      joka sanoo olevansa totuuden henki,
      ja tämä on tosi.
      Siksi olen sinulle ja sinunlaisillesi yrittänyt toitottaa että tottelette spiritismin henkeä.
      Eli paholaista.


      2. Tess. 2:4

      Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

    • alex-kasi

      että sinulla on päähän pinttymiä. T.s. luulet asioita ihmisistä ja pidät niitä sitten totena.

      Ei se muuta mitään että riitaannuit Teuvon kanssa jos ei sydämmesi halua muuttua. Ja minä tarkoitan luonnollisesti Raamatun enkä ihmisten opetuksia.

      Ei meidän kannata välittää siitä pahasta mitä ihmiset sanovat, ei ainakaan siten että se meitä loukkaisi - ei edes sinun kirjoituksesi loukkaa ketään uskovaa. Ei aikuinen loukkaannu jos 3 vuotias näyttää hänelle kieltään, ymmärrätkö? (En nyt tarkoita että sinä olisit 3 vuotias vaan vain esimerkiksi).. Ei uskovaa joka on saanut Sanan ymmärryksen loukkaa mitkään hmisharhat ... Esimerkiksi .. kun katsot maailman menoa ja näet kuinka Raamatun Sana on jo kaiken edeltä kertonut .. loukkaako ihmisten harhailu sinua? Ei varmaan .. ja miksi tekisi, sillä se mikä on tapahtumassa maailmassa on ihmisen oman tumeltuneisuuden seurausta jonka Jumala luonnollisesti näki ja tiesi jo alun alkujaan mihin se tulee johtamaan..

      Jos sinä luulet tietäväsi jokaisen ihmisen sydämmen ja ajatukset .. olet vain väärässä .. koska sinä et tiedä. Ja samalla kun luulet ja puhut omien luulojesi mukaan sinä todellisuudessa suljet pois jotain erittäin tärkeää itsessäsi ..

      Usko minua, jos unohdat itsesi ja lakkaat puimasta ihmisiä (siis sydämmessäsi etkä vain huulillasi) ja annat Jumalan Sanan vaikuttaa itseesi tulet huomaamaan että "ooo - näinkö se onkin" ja sen jälkeen ei enää tarvitse loukkaantua mistään ... se vain tuntuu silloin tällöin niin turhanpäiväiseltä kun joku puhuu omiaan vaikka kaikki on siinä silmien edessä..

      "Hiljainen ja nöyrä sydämeltä" - Jeesus ei sanonut noita sanoja vain itsestään vaan kehoitti meitäkin tulemaan sellaisiksi.. mutta eihän se tarkoita "olkaa hiljaa vaietkaa siis" .. vaan että meidän tulisis olla hiljaisia ja nöyriä sydämeltä..

      alex


      Olen itse asian kokenut

      • Jumalalta USKONI saanut. Joten väärän lausunnon annoit olisi joltakin ihmiseltä sen saanut.

        Enkä edelleenkään ketään ihmistä usko niin kuin en sinuakaan kun annat kehoituksia uskomaan sinuun ja
        näin henkesi yrittää minua lankeamaan pois Jumalasta.

        Alex turhaa työtä teet kun yrität minua saada pois Jumalasta johonkin ihmisoppiin, ihmisiin.

        Tiedän mitä ovat ihmisopit NE OVAT SAASTAA JUMALAN EDESSÄ. Ihmisopit pitävät ihmisiä vankina
        niin itsensä, kuin muiden ihmisten ja synnin
        ja saatanan vallan alla. Ihmisopit ovat EPÄUSKOA
        Jumalaa kohtaan ja uskoa ihmiseen, ihmisiin.

        Tuosta ihmisopin, oman orjuuden ja synnin ja saatanan orjuudesta Jumala JUURI ON SAANUT
        minut vapauttaa. Siinä vapaudessa tahdon olla
        ja siihen vapauteen soisin toistenkin pääsevän.

        Mutta tähän vapauteen ei voi ihminen päästä
        ellei nöyrry ja käänny Jumalan puoleen vapautusta, armoa anomaan.

        Joten älä enää sinä alex tuhlaa aikaa vastustamalla sitä mikä Jumalasta on vaan käänny
        Jumalan puoleen niin sinullekin todelliset virvoituksen ajat voisivat vielä koittaa.


      • alex-kasi
        ArmiK kirjoitti:

        Jumalalta USKONI saanut. Joten väärän lausunnon annoit olisi joltakin ihmiseltä sen saanut.

        Enkä edelleenkään ketään ihmistä usko niin kuin en sinuakaan kun annat kehoituksia uskomaan sinuun ja
        näin henkesi yrittää minua lankeamaan pois Jumalasta.

        Alex turhaa työtä teet kun yrität minua saada pois Jumalasta johonkin ihmisoppiin, ihmisiin.

        Tiedän mitä ovat ihmisopit NE OVAT SAASTAA JUMALAN EDESSÄ. Ihmisopit pitävät ihmisiä vankina
        niin itsensä, kuin muiden ihmisten ja synnin
        ja saatanan vallan alla. Ihmisopit ovat EPÄUSKOA
        Jumalaa kohtaan ja uskoa ihmiseen, ihmisiin.

        Tuosta ihmisopin, oman orjuuden ja synnin ja saatanan orjuudesta Jumala JUURI ON SAANUT
        minut vapauttaa. Siinä vapaudessa tahdon olla
        ja siihen vapauteen soisin toistenkin pääsevän.

        Mutta tähän vapauteen ei voi ihminen päästä
        ellei nöyrry ja käänny Jumalan puoleen vapautusta, armoa anomaan.

        Joten älä enää sinä alex tuhlaa aikaa vastustamalla sitä mikä Jumalasta on vaan käänny
        Jumalan puoleen niin sinullekin todelliset virvoituksen ajat voisivat vielä koittaa.

        sinulla on päähän pinttymiä..

        Kun minä kirjoitin että ei meidän kannata välittää siitä ihmiset sanoo, ei ainakaan siten että se meitä loukkaisi..

        Sanoit että olen väärässä - niinpä niin :) sekö se on ihmisoppia..

        Kirjoitin:
        Jos sinä luulet tietäväsi jokaisen ihmisen sydämmen ja ajatukset .. olet vain väärässä .. koska sinä et tiedä.

        Väität että olin jälleen väärässä.. :)

        Kirjoitin:
        Usko minua, jos unohdat itsesi ja lakkaat puimasta ihmisiä (siis sydämmessäsi etkä vain huulillasi) ja annat Jumalan Sanan vaikuttaa itseesi tulet huomaamaan että "ooo - näinkö se onkin" ja sen jälkeen ei enää tarvitse loukkaantua mistään ...

        Kutsuit sitä ihmisopiksi... Vai ei Jumalan Sanalla ole mielestäsi tuota vaikutusta ihmiseen.. Väität että tuokin on väärin??? :) ja ihmisoppia.

        ja lopuksi kirjoitin:
        "Hiljainen ja nöyrä sydämeltä" - Jeesus ei sanonut noita sanoja vain itsestään vaan kehoitti meitäkin tulemaan sellaisiksi.. mutta eihän se tarkoita "olkaa hiljaa vaietkaa siis" .. vaan hiljainen ja nöyrä sydämeltä..

        ja tämäkin on mielestäsi ihmisoppia.. voi Armi parka, pitkä on taival jos et avaa sydäntäsi Jumalan Sanalle. Kutsu sitä ihmisopiksi jos haluat..

        Voi vain ihmetellä, että kuinka monta kertaa ihmisen täytyykään lyödä päänsä seinään ennen kuin tajuaa, että siitä ei ole seurauksena muuta kuin päänsärkyä..

        Koitahan Armi pärjäillä..

        alex


      • alex-kasi kirjoitti:

        sinulla on päähän pinttymiä..

        Kun minä kirjoitin että ei meidän kannata välittää siitä ihmiset sanoo, ei ainakaan siten että se meitä loukkaisi..

        Sanoit että olen väärässä - niinpä niin :) sekö se on ihmisoppia..

        Kirjoitin:
        Jos sinä luulet tietäväsi jokaisen ihmisen sydämmen ja ajatukset .. olet vain väärässä .. koska sinä et tiedä.

        Väität että olin jälleen väärässä.. :)

        Kirjoitin:
        Usko minua, jos unohdat itsesi ja lakkaat puimasta ihmisiä (siis sydämmessäsi etkä vain huulillasi) ja annat Jumalan Sanan vaikuttaa itseesi tulet huomaamaan että "ooo - näinkö se onkin" ja sen jälkeen ei enää tarvitse loukkaantua mistään ...

        Kutsuit sitä ihmisopiksi... Vai ei Jumalan Sanalla ole mielestäsi tuota vaikutusta ihmiseen.. Väität että tuokin on väärin??? :) ja ihmisoppia.

        ja lopuksi kirjoitin:
        "Hiljainen ja nöyrä sydämeltä" - Jeesus ei sanonut noita sanoja vain itsestään vaan kehoitti meitäkin tulemaan sellaisiksi.. mutta eihän se tarkoita "olkaa hiljaa vaietkaa siis" .. vaan hiljainen ja nöyrä sydämeltä..

        ja tämäkin on mielestäsi ihmisoppia.. voi Armi parka, pitkä on taival jos et avaa sydäntäsi Jumalan Sanalle. Kutsu sitä ihmisopiksi jos haluat..

        Voi vain ihmetellä, että kuinka monta kertaa ihmisen täytyykään lyödä päänsä seinään ennen kuin tajuaa, että siitä ei ole seurauksena muuta kuin päänsärkyä..

        Koitahan Armi pärjäillä..

        alex

        tekstisi. Oman järjen päätelmääsi. Valhetta.

        Se, että siinä oli jotakin oikeaa niin silloin kun siinä on myös väärää se on kaikki silloin valhetta.

        Itse sanot miten voin tietää toisten sydämet?

        Ja itse kuitenkin sanot tietäväsi minun sydämeni ettei se ole nöyrä ja hiljainen kun Jeesus itse
        sydäntäni hallitsee. Olen kuollut ei ole kyse minusta mutta tätä sinä et lihallisuudessasi voi ymmärtää mitä on kun ihminen on kuollut uudestisyntynyt ylhäältä.

        En minä ole toisten sydämistä puhunut mutta toki
        tiedän ketkä ovat Jumalan Hengen omia tai keitä
        Jumalan Henki saa kuljettaa.

        Siis tiedän ihminen luonnostaan voi olla hyvä
        ja tehdä hyvää, mutta se ei ole samaa kuin että Jeesus ihmisessä tekee hyvää. Sillä Jeesus ihmisessä tekee SITÄ KAIKKEIN parasta että IHMISET PELASTUKSEN TIELLE PÄÄSISIVÄT, mutta tämä HYVÄ onkin sellaista mikä on LIHALLE PAHA ja siksipä sanoma jota tuon kpoetaan pahana rakkaudettomana kun LIHA LOUKKAANTUU KÄRSII jne.

        Ja kun näin on siksi yhä uudelleen sanon KÄÄNNY
        Jumalan puoleen ja pyydä näytä sinä Totuutesi
        silloin sen vasta voisit tulla näkemään.

        VAI etköä tahdo Jumalan Totuuteen päästä?
        Sinulleko riittää ihmisopin totuudet jotka ovat valheita ja näin voivat kantaa joten kuten tämän
        ajallisen elämän mutta sitten ne sortuu.


      • lihasi
        ArmiK kirjoitti:

        tekstisi. Oman järjen päätelmääsi. Valhetta.

        Se, että siinä oli jotakin oikeaa niin silloin kun siinä on myös väärää se on kaikki silloin valhetta.

        Itse sanot miten voin tietää toisten sydämet?

        Ja itse kuitenkin sanot tietäväsi minun sydämeni ettei se ole nöyrä ja hiljainen kun Jeesus itse
        sydäntäni hallitsee. Olen kuollut ei ole kyse minusta mutta tätä sinä et lihallisuudessasi voi ymmärtää mitä on kun ihminen on kuollut uudestisyntynyt ylhäältä.

        En minä ole toisten sydämistä puhunut mutta toki
        tiedän ketkä ovat Jumalan Hengen omia tai keitä
        Jumalan Henki saa kuljettaa.

        Siis tiedän ihminen luonnostaan voi olla hyvä
        ja tehdä hyvää, mutta se ei ole samaa kuin että Jeesus ihmisessä tekee hyvää. Sillä Jeesus ihmisessä tekee SITÄ KAIKKEIN parasta että IHMISET PELASTUKSEN TIELLE PÄÄSISIVÄT, mutta tämä HYVÄ onkin sellaista mikä on LIHALLE PAHA ja siksipä sanoma jota tuon kpoetaan pahana rakkaudettomana kun LIHA LOUKKAANTUU KÄRSII jne.

        Ja kun näin on siksi yhä uudelleen sanon KÄÄNNY
        Jumalan puoleen ja pyydä näytä sinä Totuutesi
        silloin sen vasta voisit tulla näkemään.

        VAI etköä tahdo Jumalan Totuuteen päästä?
        Sinulleko riittää ihmisopin totuudet jotka ovat valheita ja näin voivat kantaa joten kuten tämän
        ajallisen elämän mutta sitten ne sortuu.

        loukkaantui Teuvoon, Jumalan valittuun,lihassasi asuu siis synti.


      • lihasi kirjoitti:

        loukkaantui Teuvoon, Jumalan valittuun,lihassasi asuu siis synti.

        kun et tiedä miten asia on Jumala tietää ja minä tiedän.
        Annoit siis väärän lausunnon ja mitä Jumala siitä sanoo ETKÖ piittaa siitä mitään?


      • sinuun
        ArmiK kirjoitti:

        kun et tiedä miten asia on Jumala tietää ja minä tiedän.
        Annoit siis väärän lausunnon ja mitä Jumala siitä sanoo ETKÖ piittaa siitä mitään?

        muuten loukkaantuisi mutta kun sinussa synti on.


      • Voi sinua!
        ArmiK kirjoitti:

        Jumalalta USKONI saanut. Joten väärän lausunnon annoit olisi joltakin ihmiseltä sen saanut.

        Enkä edelleenkään ketään ihmistä usko niin kuin en sinuakaan kun annat kehoituksia uskomaan sinuun ja
        näin henkesi yrittää minua lankeamaan pois Jumalasta.

        Alex turhaa työtä teet kun yrität minua saada pois Jumalasta johonkin ihmisoppiin, ihmisiin.

        Tiedän mitä ovat ihmisopit NE OVAT SAASTAA JUMALAN EDESSÄ. Ihmisopit pitävät ihmisiä vankina
        niin itsensä, kuin muiden ihmisten ja synnin
        ja saatanan vallan alla. Ihmisopit ovat EPÄUSKOA
        Jumalaa kohtaan ja uskoa ihmiseen, ihmisiin.

        Tuosta ihmisopin, oman orjuuden ja synnin ja saatanan orjuudesta Jumala JUURI ON SAANUT
        minut vapauttaa. Siinä vapaudessa tahdon olla
        ja siihen vapauteen soisin toistenkin pääsevän.

        Mutta tähän vapauteen ei voi ihminen päästä
        ellei nöyrry ja käänny Jumalan puoleen vapautusta, armoa anomaan.

        Joten älä enää sinä alex tuhlaa aikaa vastustamalla sitä mikä Jumalasta on vaan käänny
        Jumalan puoleen niin sinullekin todelliset virvoituksen ajat voisivat vielä koittaa.

        Voi miten tahallasi sinä voitkaan ymmärtää toista ihmistä ja hänen sanojaan! Olet Armik todellinen vääristelijä! Yhtään ei ole Jumala saanut muuttaa sinua!


    • eikä toista,

      hänen kaltaistaan täältä löydä.
      Armi on ottanut tosissaan Jeesuksen sanat: "Rakasta lähimmäistäsi, niinkuin itseäsi".

      "Autuaita ovat hiljaiset, sillä he saavat maan periä."

      • jos hän

        todella rakastaakin lähimmäisiään, niinkuin itseään.
        Jokin kalvaa hänen mieltään, jokin jota hän ei voi antaa itselleen anteeksi, eikä usko sitä Jumalaltakaan anteeksi saaneensa.
        Nukkuneeko hän synnintunnoiltaan lainkaan öisin, kun on päivisin äkäinen, kuin perseelle ammuttu karhu.
        Vai onko syynä moiseen äkäisyyteen, miehen tuntemisen puute?
        Puuttuuko hänen elämästään Usko, Toivo sekä Joulupukin häneltä saamastaan herkästä ja toivorikkaasta kirjeestään tavailtava joululahjatoive, ihka uusi Ikean parisänky?


    • hiljamme

      "hiljaa!"

      En tiedä mistä tässä nyt niin keskusteltiin, mutta voi olla, että kuulija ei kuule, jos hänen kuulemistaan estetään ja käskee olla hiljaa siinä paikassa, jossa voisi kuulla sen, mitä niin kipeästi tahtoo kuulla. Samalla unohtaa ihmisetkin, että vain kuulisi sitä, joka meille kaikille tahtoo puhua ja ilmoittaa itsensä, Hän se meille puhuu ja muut olkaa hiljaa. Jos muutkin voisivat silloin kuulla ja jos vaikkapa saisi sen hiljaisen ja nöyrän sydämen, joka vielä on niin keskeneräinen. Eikä siinä tuomitse toista, toisen sydäntä, jolla hyvinkin on se, mikä itseltä ehkä puuttuu, kun käskee olemaan hiljaa.

    • Anonyymi

      Jumalan Kansan Pyhä Raamattu sanoo, että Jeesus oli sävyisä ja nöyrä sydämeltään.
      JKR Raamattuun haku "sävyisä"

      Matteus 5:5 Autuaita ovat sävyisät *, sillä he saavat periä maan.

      Matteus 11:29 Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen SÄVYISÄ ja nöyrä sydämeltä. Niin te saatte levon sielullenne.

      Matteus 21:5 "Sanokaa tytär Siionille: 'Sinun Kuninkaasi tulee sinulle sävyisänä ja ratsastaen aasilla, työjuhdan varsalla'."

      2 Timoteus 2:25 Hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita. Ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että he tulevat tuntemaan totuuden

      Jaakob 3:13 Kuka teistä on viisas ja ymmärtäväinen? Tuokoon hän tekonsa näkyviin hyvällä vaelluksellaan sävyisässä viisaudessa.

      1 Pietari 3:4 vaan se olkoon salassa oleva katoamaton sydämen ihminen, lempeä ja sävyisä henki. Se on Jumalan silmissä kallisarvoista.

      1 Pietari 3:15 vaan pyhittäkää Herra Kristus sydämissänne ja olkaa aina valmiit vastaamaan jokaiselle, joka teiltä kysyy, mihin teidän toivonne perustuu, kuitenkin sävyisästi ja kunnioittavasti.

      Siunausta t. J.

    • Anonyymi

      Ei Raamatusta pidä etsiä noin kilttejä juttuja. Ei usko ole sellaista.

      Pitää olla tulekivenkatkuista herjaamista. Ja vaikka sitä Raamatussa ei olisi, niin ottaa vain jonkin jakeen ja lisää itse perään herjat kaikkea ja kaikkia muita kohtaan kun eivät ymmärrä, osaa eivätkä tiedä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe