4 ovinen, samppanja-väri,RFE-484 2,0 kone
noin 15-16 aikoihin 19.11-08
Löytö/vihjepalkkio,ilmoitus tahän palstalle,kiitos
varastettu itähelsingistä
5
1141
Vastaukset
- paska Accord
ei ole varkaalla rima korkeella,,,, mätä paskalla Accordilla käydä vaikka snagarilla, sit Accordin paska joutaa jo kierrätykseen säilykepurkiksi.
- ajatus itää
Tekstisi on mätä. Itse en hyväksy minkään varastamista. Sinulle siis ihan sama? Ajttele,jos omistat tietokoneen minä vien sen ja käytän jatkossa kuin omaani ja sinä olet kuin ei mitään? no ostat uuden koneen sossu rahoillasi ja minä vien sen ja taas ostat uuden nyt ajat uudella mersulla ja minä vien sen ja et asiaaan kiinostu yhtään ? noinkohan?
MITÄÄN EI SAA VARASTAA ! ei 1centin asiaa eli ei varkaille vaan teloitus heti kun asia selviää. - hjklkdjhdjsd
runkkaa vaa hanskaas! kyl se mälli koht sielt tulee :D äläkä puhu paskaa
- löytynyt......
poliisi tiesi kertoa.
Kiitos palstalaisille,kuitenkin.- porkkalankadulla..?
kiitos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942593- 196990
- 55792
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti129722- 55616
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15536- 51535
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 40494
- 55485