4 ovinen, samppanja-väri,RFE-484 2,0 kone
noin 15-16 aikoihin 19.11-08
Löytö/vihjepalkkio,ilmoitus tahän palstalle,kiitos
varastettu itähelsingistä
5
1103
Vastaukset
- paska Accord
ei ole varkaalla rima korkeella,,,, mätä paskalla Accordilla käydä vaikka snagarilla, sit Accordin paska joutaa jo kierrätykseen säilykepurkiksi.
- ajatus itää
Tekstisi on mätä. Itse en hyväksy minkään varastamista. Sinulle siis ihan sama? Ajttele,jos omistat tietokoneen minä vien sen ja käytän jatkossa kuin omaani ja sinä olet kuin ei mitään? no ostat uuden koneen sossu rahoillasi ja minä vien sen ja taas ostat uuden nyt ajat uudella mersulla ja minä vien sen ja et asiaaan kiinostu yhtään ? noinkohan?
MITÄÄN EI SAA VARASTAA ! ei 1centin asiaa eli ei varkaille vaan teloitus heti kun asia selviää. - hjklkdjhdjsd
runkkaa vaa hanskaas! kyl se mälli koht sielt tulee :D äläkä puhu paskaa
- löytynyt......
poliisi tiesi kertoa.
Kiitos palstalaisille,kuitenkin.- porkkalankadulla..?
kiitos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804