kerro asia jota olet salallut

jokunen

eli onko jotain mitä olet salaillut muttet ole uskaltanut kertoa.....?

17

8757

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lydia

      Olen salaillut sitä että olen myynyt itseäni. Siis ihan huvin vuoksi. Ei ollut rahapulaa eikä mitään mutta helposti saatava ylimääräinen raha kiinnosti. Tapailin vain komeita,varattuja miehiä.En kuitenkaan enää sitä harrasta.
      Ei mulla mitään morkkista siitä ole. Ihan sinut itseni kanssa.Joskus kiusoittelin itseäni ajatuksissa kyselemällä miltä tuntuu olla pikkuhuora..

      En kuitenkaan halua asiaa yleisesti kertoa koska rakastan mies ystävääni enkä halua tuhota yhteistä elämäämme tälläisen pikku jutun takia. Uskon myös että ystäväni ja perheenikin minut tuomitsisi joten jatkan salailua. Ihana tuhma salaisuus joka edelleen kiihottaa minua..=)

    • misi

      ei tule mieleen mitään, tosin en ole tainnut kertoa itsestäni mitään, koska kukaan ei ole kiinnostunut asioistani, niin että onko se salaamista...ei kai.

      Minä olen kai niitä ihmisiä, joille kaikki kertovat aina kaiken.

    • 42+

      Kerran ku oltiin jätkien kans ryypätty n.viikko,tulin kotiin paska housussa.Ei siinä mitään,mutta se paska oli päälly-ja alushousujen välissä.Siinä muija vähän muikisteli mua siivotessa,en osannu selittää asiaa.Myöhemmin selvis,et jätkät oli paskonu tahallaan sinne.En oo ilenny kertoa eukolle sitä.

    • solo io

      olen jo noin viisi vuotta salaillu sitä että menetin neitsyyteni vasten tahtoani... eli minut ns. raiskattiin. entinen kihlattuni tiesi asian mutta muut eivät sitä tiedäkään...eikä tarvii tietääkään... :)

    • Nainen

      niin paljon, etten vieläkään kehtaa kertoa, vaan deletoin jutun. Liian kova pala yhä. edes nimettömänä.

    • Tässä

      No muutama vuosi sitten rakastelin äitini hyvän ystävän kanssa.. oli aika ihanaa mutta morkkis oli. Myöhemmin kuitenkin uusittiin juttu..

    • ujo

      olen halunnut kokeilla paljastaa itseni samalla kun teen sen yksin, ei riitä rohkeus

      • ?????????????

        itsesi kenelle??


    • meni...

      Joo eli en ole kertonut vanhemmilleni että olen nykyään luottokelvoton...en uskalla kertoakaan.

      Mutta eivät he sitä saa koskaan tietääkään. Tämä tapahtui n. 1,5 kk sitten.

    • "koukussa"
    • risuparta(m)

      tiedän sinun tekevän niin!...

      siksi et saa sieltä mitään selville...!!!!

      en kerro ikinä mitään jos et kysy.

    • mörkki

      Vaimon kaveri on "vakipano". Teemme "sitä" aina kun on mahdollisuus, eikä sitä tiedä kukaan. Emme millään tavalla osoita ulkopuolisille, että meillä olisi muka jotain vipinää. Niinkuin ei olekaan.

    • Minä

      Olen joskus nuorena monestikin ollut sukupuoliyhteydessä siskoni kanssa.
      Nyt ei tulisi enää mieleenikään!

      • Neito

        Oliko kivaakin..?!


    • piip

      salailen jatkuvasti sosiaalisten tilanteiden pelkoani..tekosyillä ja kaikenmaailman näyttelyillä..(sais varmaan oscarinkin tästä näyttelijä-lahjakkuudesta)ulospäin olen huippu rohkea sosiaalinen ihminen!!

    • Neito

      ..yhden tyypin kanssa, enkä kertonut kaverille pitkään aikaan..Sitä salailin..Tosin jälkeenpäin kertonut jo..=D
      ...Ja eksälle en kertonut pettäneeni sitä..!
      ..Mutta jälkeenpäin idiootti-mies sai tietää ja hyvä niin..Oli kova kolaus! Mutta oli se sen arvostaki! Hahhah..=)
      Idiootti kohteli miten sattu..Mutta saipas korkojen kera takas!

    • veevee

      olen polttanut pilveä aina silloin tällöin asiasta tietää vain yksi kaverini joka on ollu näissä touhuissa mukana.. esim kämppikseni joka on yksi parhaimmista ystävistäni joka tietää minusta lähes kaiken ei tiedä tätä.. eikä viimekerta varmasti jää viimeiseksi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe