Millaisella menetelmällä olette valkaisseet? Mikä on mukavin menetelmä? Minkä hintaisia valkaisut ylipäätään ovat?
Hammasvalkaisu
14
2380
Vastaukset
- opalesence-vaalennuksessa
Suuhygienisti laittoi, ensin iensuojus, sitten valkaisuaine ja valo. Kesti kokonaisuutena noin tunnin ja vaaleni 2-3 astetta. Tosi luonnollisen näköinen lopputulos, mutta eron huomaa itse selästi.
En nyt valitettavasti muista hintaa, koska tehtiin isomman paketin yhteydessä. Opalesence ei vaalenna montaa astetta, mutta on halvempi ja sitä myydään myös kotipakettina. Zoom on laser-menetelmä, ja kalliimpi, mutta sillä voidaan vaalentaa enemmän. (Minulla ei voitu sillä vaalentaa, koska hampaat olivat jo asteikon mukaan aika vaaleasta päästä ja rahat olisivat menneet hukkaan.)- charon-84
Itse olen tehnyt valkaisun Opalescensen sekä easybleachin kotipaketeilla.
Opalescencestä sain hieman vihlontaa, Kumpikin aine toimivat hyvin. Katso lisää www.valkaisu.net.
Valkaisu.netin aine on halvempaa kuin Opalescence.
- huijausta
Älkää ainakaan kokeilko White Work tekeleitä, täyttä huijausta koko touhu
- Jossu
Tuo firmakin on ihan huijari, yrittää saada määräaikaistilaajaksi ihan huijaussysteemillä, jos erehdyt kerran tilaamaan postikulujen hinnalla näytepakkauksen. Lähettävät jonkin ajan kuluttua toisen pakkauksen ja sillä hinta onkin jo sitten 49.90€ ja lasku tulee perässä vaikket olekaan mitään tilannut. Kävin pitkän nettikirjeenvaihdon ko firman kanssa, sieltähän ei löydy edes puhelinnumeroa, ennenkuin sain heidän ns. määräaikaisuuden peruttua ja hyvityslaskun tilaamattomasta tuotteesta. Kannattaa olla varovainen tämän firman kanssa ja lukea Kuluttajaviraston ohjeet mitä tarjousvahvistuksessa tulee ilmetä.
- whiteworks=paskaa
Jossu kirjoitti:
Tuo firmakin on ihan huijari, yrittää saada määräaikaistilaajaksi ihan huijaussysteemillä, jos erehdyt kerran tilaamaan postikulujen hinnalla näytepakkauksen. Lähettävät jonkin ajan kuluttua toisen pakkauksen ja sillä hinta onkin jo sitten 49.90€ ja lasku tulee perässä vaikket olekaan mitään tilannut. Kävin pitkän nettikirjeenvaihdon ko firman kanssa, sieltähän ei löydy edes puhelinnumeroa, ennenkuin sain heidän ns. määräaikaisuuden peruttua ja hyvityslaskun tilaamattomasta tuotteesta. Kannattaa olla varovainen tämän firman kanssa ja lukea Kuluttajaviraston ohjeet mitä tarjousvahvistuksessa tulee ilmetä.
Mullakin on nyt samantyyppisiä "sopimusehto-ongelmia" kyseisen firman kanssa. Huh huh. Varokaa Whiteworksia!
- Valkoisemmat hampaat
Tilasin itse täältä: http://www.hampaidenvalkaisukotona.fi/ eivät lähetä turhia mainoksia ja tuote toimi kuten luvattiin. Kannatan tuota, ei tyhjiä lupauksia ja hinta - laatu oli todellakin kohdallaan. Nuo halvemmat liuskat yms eivät ainakaan minulla toimineet..
- berttahh
valkesko
- kjiohoho
tein kotona
- i-white
i-white tehosi minulle
- Tsoko
Hammaslääkärissä valkaiseminen on vähän kalliimpaa kuin kotona. Molemmissa hinta riippuu käytetystä menetelmästä. Ennen kuin menee ja ostaa halvimman tarjoajan mukaan, kannattaa eri menetelmiin tutustua.
Jos haluat tietää, miten hampaiden valkaisu käytännössä tapahtuu, täältä löytyy kivat videot toimenpiteistä ja puolueetonta tietoa
http://fi.webdento.com/hampaiden-valkaisu-kotona/
http://fi.webdento.com/hampaiden-valkaisu-hammaslaakarissa/ - Dentasmile-huijaus
Sain kuukauden välein kahdessa kirjekuoressa Dentasmile-valkaisusettejä laskuineen Virosta, vaikka en koskaan mitään tilannutkaan. Laskuissa yrityksen nimi on Aliaz Cooperation ja maa Latvia. Tänään tuli sitten "maksumuistutus" ja uhkaus perintäfirman käytöstä. Kummatkin kirjekuoret ja maksumuistutus oli lähetetty nimelläni mutta osoitteeseen jossa en ole koskaan asunutkaan, Posti toimitti ne kuitenkin kotiini. Valkaisupaketit heitin suoraan roskiin. Kuinkahan moni lankeaa tähän huijaukseen?
- Dentasmile-huijaus2
Morjens, onko kuulunut enää mitään? Parikymppiselle pojalleni kävi samoin, teki rikosilmoituksen poliisille, kirjasivat identiteettivarkautena ja petoksena.
- Valkohammas
Törmäsin pari kuukautta sitten ihan uuteen jännään tuotteeseen . Se on maitohappobakteerieta sisältävä purutabletti . Ne bakteerit on jotain suun omia hyviä bakteerieta jotka tuottaa pieniä määriä vetyperoksidia , joka ei ärsytä ikeniä niinku yleensä noi valkaisut. Tätä tuotetta voi käyttää nuosisokin, jolle ei tehdä valkaisuja. Joka ilta hampaiden pesun jälkeen purutabletti ja purskutus sillä. Kuukauden päästä näkyy vaikutus . Samalla pahanhajuinen hengitys häviää . Ihan loistotuote ! Saa kai apteekista ja minä ostin verkkokaupasta www. Toothguide.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779