Monesta

Ovesta yhtaikaa
sisään, ulos.

Vetää imuun
litistää itteään vasten.

Suuta vasten painaa
sanojen oven sulkee.

15

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnelma

      Oletko töllinliisa tahdoton riepunukke?

      • riepunukkekkos tulee mieleen,
        noo menoo ainaskis eikös?

        Tuo tuli jostaki ja
        huvitti,,,,,,
        ehkä herättää ,,,,
        monenlaisia mielikuvia.

        "Ahdistava"
        imussa olla,,,,,
        nyt naurun paikka

        Onneks ei olleskaa,,,,
        soo tää villi luonne.

        "tunnelma"
        toivotaan ihan rauhallista iltaa ja
        Sinulle hyvää viikonloppua..Liisa


    • tiiger-66

      ,,oli erilaista,,,
      ,,,,,,liisaa,,
      ,,,
      perjantain imuja,,,!!
      ,,,,,,,,,,
      ,,,,,,,*hymyilee*

      mä tulin pikasesti
      poikkeemaan,,,
      ,,,,täytyy viä huilia, et jaksaa
      yöllä valvoo,,,,,,
      ,,,,
      ystävyytemme kunniaksi,
      juhlitaans,,

      ole hyvä

      --`--`--@

      (keltainen ruusu)

      • Jostaki yllätti ,,,imuu
        oiskoo nyt kun,,,
        vetää joka nurkasta?

        Oon kuules tilkinny,,
        ovia ja ikkunoita,,,
        joku kohtuus sentäs,,,
        kylmän luisevat kädet,,
        eii kivaa tuntevalla iholla.

        tiiger-66
        olet yön valvonnu ja
        nyt nukut taivaallista unta.
        Kiitos eilisestä vierailustas ja
        ruusun sen näkösälle paikalle laitoin.

        Huuretinen katse luonnolla
        hyvää viikonloppua ystäväiseni.Liisa


    • Mysteriet

      Lyhkäsesti upee =)

      • Mysteriet

        työn touhussa tuommostaki,
        imuu ja vetoo.

        Sinulle nauraen tässä kiittelen.
        Hyvää viikonloppua.Liisa


    • - ja siellä oven
      takana toivonliisa
      hellässä kaipuun
      syleilyssä -

      Aamua valkenevaa
      ja onnen tuomaa
      viestin tuojaa.

      • Sen hellän sylin
        tuntis ,,,Liisaki

        Tiedätkös,,,dolan

        nyt on pala-aika
        sylit sammaloituneet
        sylit harventuneet.

        "Toivossa on hyvä elää"

        Kiitos näit kuiteskii,,,
        "kaipuun sylin"

        Hyvää viikonloppua.Liisa


      • toivonliisa kirjoitti:

        Sen hellän sylin
        tuntis ,,,Liisaki

        Tiedätkös,,,dolan

        nyt on pala-aika
        sylit sammaloituneet
        sylit harventuneet.

        "Toivossa on hyvä elää"

        Kiitos näit kuiteskii,,,
        "kaipuun sylin"

        Hyvää viikonloppua.Liisa

        Toivonliisa...maailma elää
        aikojaan kulkien kuin
        ihmismieli vuoristorataa
        - ollaan mukana,jos se
        kyyditsee paratiisin
        liepeille-

        ja loppumatka on kunkin
        itse kuljettava kuin
        löydettävä päämääränsä.

        Iloista mieltä ja Onnea
        sydämesi kotiin.

        Vilpittömästi:Dolan


      • dolan kirjoitti:

        Toivonliisa...maailma elää
        aikojaan kulkien kuin
        ihmismieli vuoristorataa
        - ollaan mukana,jos se
        kyyditsee paratiisin
        liepeille-

        ja loppumatka on kunkin
        itse kuljettava kuin
        löydettävä päämääränsä.

        Iloista mieltä ja Onnea
        sydämesi kotiin.

        Vilpittömästi:Dolan

        Aika - jatkaa matkaa ja
        matkustajina oomme itsekuki.
        Jos tuo tie ois pelkkää tasasta,
        emme kantais kiitollisuuden - kukkaa.

        Joka kasvaa sielä
        mis murtunu on kova maa

        dolan
        sydämessä sielä toivonkukkaa
        sen kasvua rakkaus vaalii.

        aamukahvin äärellä kiittelen
        sunnuntaipäivää toivottelen..Liisa


      • toivonliisa kirjoitti:

        Aika - jatkaa matkaa ja
        matkustajina oomme itsekuki.
        Jos tuo tie ois pelkkää tasasta,
        emme kantais kiitollisuuden - kukkaa.

        Joka kasvaa sielä
        mis murtunu on kova maa

        dolan
        sydämessä sielä toivonkukkaa
        sen kasvua rakkaus vaalii.

        aamukahvin äärellä kiittelen
        sunnuntaipäivää toivottelen..Liisa

        Toivon kipinää myös
        ensi viikkoosi.

        Hyvää pyhän pv.
        jatkoa.


      • dolan kirjoitti:

        Toivon kipinää myös
        ensi viikkoosi.

        Hyvää pyhän pv.
        jatkoa.

        Ulkona kun kylmä näyttää osaa,
        kipinään puhalletaan.

        dolan
        ajatukset neki lämmittää
        hymyä sinne..Liisa tänää


      • toivonliisa kirjoitti:

        Ulkona kun kylmä näyttää osaa,
        kipinään puhalletaan.

        dolan
        ajatukset neki lämmittää
        hymyä sinne..Liisa tänää

        Kiitos viestistä ja pyryillään
        ja välillä lämmitellään
        kahvia nauttien.

        Valkeaa yötä ja aamua
        Sinulle...pääsetköhän
        ulos sieltä...


      • dolan kirjoitti:

        Kiitos viestistä ja pyryillään
        ja välillä lämmitellään
        kahvia nauttien.

        Valkeaa yötä ja aamua
        Sinulle...pääsetköhän
        ulos sieltä...

        Hymyn kera ,,,tarjoon kahvii ja
        tein jo joulutorttui.
        Pitihän minun vastata Sinulle.
        Tiedätkös ,,,on kuules tullu lunta,
        niin et työntämällä oven sain auki.
        Lumitöitä koko aamupäivä ,,,,
        hiki virrannu ,,,nyt veret kiehuu.

        kaunista ooo valkoista,,,
        ja lisää koko ajan tulee.
        Taivas on reilulla päällä,
        kuullu vissiin minunki,,,
        toivomuksen,,,pyysinhän ,,
        ees sen verran lunta,,,
        et sasin tehdä yhden lumipallon.

        Ei valiteta
        nautitaan meillä aivan ihmeellisiä
        vuoden aikoja,,,,talvi niistä yks.
        Saunastaki kiva livahtaa ulos ja
        tehdä enkelin kuvia,,,eikös?

        Heh,,,,,joo elämä on ihanaa!
        Sinulle antaisin lumipesun,,,Liisa


      • toivonliisa kirjoitti:

        Hymyn kera ,,,tarjoon kahvii ja
        tein jo joulutorttui.
        Pitihän minun vastata Sinulle.
        Tiedätkös ,,,on kuules tullu lunta,
        niin et työntämällä oven sain auki.
        Lumitöitä koko aamupäivä ,,,,
        hiki virrannu ,,,nyt veret kiehuu.

        kaunista ooo valkoista,,,
        ja lisää koko ajan tulee.
        Taivas on reilulla päällä,
        kuullu vissiin minunki,,,
        toivomuksen,,,pyysinhän ,,
        ees sen verran lunta,,,
        et sasin tehdä yhden lumipallon.

        Ei valiteta
        nautitaan meillä aivan ihmeellisiä
        vuoden aikoja,,,,talvi niistä yks.
        Saunastaki kiva livahtaa ulos ja
        tehdä enkelin kuvia,,,eikös?

        Heh,,,,,joo elämä on ihanaa!
        Sinulle antaisin lumipesun,,,Liisa

        Tätä minä pelkäsinkin ja omatunto
        soimaa,että nainen yksin jos joutuu
        tekemään tuon lumityön.
        Nyt en sitten huumoria laske,sillä
        nyt ei ole sen aika.

        Vai että yhden lumipallon,mutta
        ei kai sentään suojaa vielä ole.

        Enkelit lentää sun...mites se
        biisi menikään - Olet rautainen
        nainen,"että raukat vain menkööt
        vaikka meren taa",mutta Liisa
        pysyy täällä ja näyttää
        lujuutensa.

        Lumipesu käy hyvin,saa samalla
        nuoruuden kuvat elämään.

        Takkatulia iltaasi...äläkä
        vilustuta itseäsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe