Kauko-aasialaisista

-JT

Haluaisin kysellä etenkin aasialaisten naisten miehiltä tai muuten aasialaista kulttuuria lahemmin tuntevilta, että koetteko aasialaisten naisten vetävän hieman naivia roolia varsinkin miesten läheisyydessä? Siis onhan esim. suomalaistenkin naisten tapana heittäytyä hieman tyttomäisiksi varsinkin ns. flirttailumeiningissa, mutta minä ainakin olen huomannut eräässä tutussani aika selkeän muutoksen aina kun miehiä on lähistollä. Juttu on mennyt vallan kiusalliseksi, sillä olen pahassa 'välikädessä' tyopaikallani asiaan liittyen. En oikein tieda miten hienovaraisesti ko. asiaa lähestyä.

Muutama muukin aasialaisnainen, joita tunnen on ilmentanyt samoja ominaisuuksia. En vain pysty itsekseni paattelemaan kuinka tietoista/alitajuntaista moinen toiminta on.

8

1661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miäs

Kyllä ne aina muuttuvat tyttömäisemmiksi miesseurassa. Aasialaisilla tytöillä on tapana hymyillä, nauraa ja kikattaa huonoillekin jutuille, jos miehet niitä kertoo, se on jonkinlaista kohteliaisuutta.

• -JT

Osaatko arvioida, kuinka pitkälle he itse tiedostavat/kontrolloivat kyseistä käytosta? Ja minkä maalaisia naisia lähinna tunnet? Henk. koht havaintoni mukaan esim. kiinalaiset eivat harrasta samaa...

• -JT kirjoitti:

Osaatko arvioida, kuinka pitkälle he itse tiedostavat/kontrolloivat kyseistä käytosta? Ja minkä maalaisia naisia lähinna tunnet? Henk. koht havaintoni mukaan esim. kiinalaiset eivat harrasta samaa...

Minä vastaavasti sattuneesta syystä tunnen paljonkin kiinalaisia enkä ole huomannut kiinalaisissa tuon suuntaista käytöstä, eli ei ilmeisesti kuulu heidän kulttuuriinsa.
        Muista aasialaisnaisista en pysty mitään sanomaan koska heitä ei ystäväpiiriini kuulu.

• JapanilaisenMies
      • -JT

Tyopaikallani eras mies ja korealainen tytto olivat jollakin tapaa kiinnostuneita toisistaan. Tai aluksi mies oli selkeammin kiinnostunut tytosta, mutta sitten tyttokin alkoi kysella minulta miehen taustoja ja tunnusti 'pitavansa' hanesta. Mies on ollut tyokaverini jo pitkaan, mutta tytto on suhteellisen 'uusi'. Kuten sanottua, tytto esittaa olevansa paljon 'lapsekkaampi' tuon miehen silmissa ja nyt mies uskoutuikin minulle, ettei tytto hanta enaa kiinnosta, kun on niin lapsellinen. Minusta ei kuitenkaan ole hyva idea sanoa miehelle, etta tytto kayttaytyy erilailla hanen edessaan ja toisaalta en tieda voiko paljastaa asian laitaa tytollekaan. Kiusallista. Ainoa mita olen sanonut tytolle hanen ihmetellessaan miehessa tapahtunutta 'muutosta', etta koeta olla oma itsesi. Mutta tuntuu etta ko. kaytos tulee vain entista voimakkaammaksi.

Toisaalta tiedan kylla, etta parasta olisi pysya erossa koko jutusta :D

Australiassa asun ja tyttokin on asunut taalla jo kymmenen vuotta, mutta kulttuuri perinteet taitaa istua syvalla.

• JapanilaisenMies
        -JT kirjoitti:

Tyopaikallani eras mies ja korealainen tytto olivat jollakin tapaa kiinnostuneita toisistaan. Tai aluksi mies oli selkeammin kiinnostunut tytosta, mutta sitten tyttokin alkoi kysella minulta miehen taustoja ja tunnusti 'pitavansa' hanesta. Mies on ollut tyokaverini jo pitkaan, mutta tytto on suhteellisen 'uusi'. Kuten sanottua, tytto esittaa olevansa paljon 'lapsekkaampi' tuon miehen silmissa ja nyt mies uskoutuikin minulle, ettei tytto hanta enaa kiinnosta, kun on niin lapsellinen. Minusta ei kuitenkaan ole hyva idea sanoa miehelle, etta tytto kayttaytyy erilailla hanen edessaan ja toisaalta en tieda voiko paljastaa asian laitaa tytollekaan. Kiusallista. Ainoa mita olen sanonut tytolle hanen ihmetellessaan miehessa tapahtunutta 'muutosta', etta koeta olla oma itsesi. Mutta tuntuu etta ko. kaytos tulee vain entista voimakkaammaksi.

Toisaalta tiedan kylla, etta parasta olisi pysya erossa koko jutusta :D

Australiassa asun ja tyttokin on asunut taalla jo kymmenen vuotta, mutta kulttuuri perinteet taitaa istua syvalla.

Turha tuohon on sekaantua. Jos tytön käytös häiritsee miestä niin se ei ole mikään hyvä alku seurustelulle.

• -JT
        JapanilaisenMies kirjoitti:

Turha tuohon on sekaantua. Jos tytön käytös häiritsee miestä niin se ei ole mikään hyvä alku seurustelulle.

Rasisti olet. Jätä tyttörukka rauhaan. Ei uskoisi että olet naimisissa aasialaisen kanssa. Sika.

• -JT kirjoitti:

Rasisti olet. Jätä tyttörukka rauhaan. Ei uskoisi että olet naimisissa aasialaisen kanssa. Sika.

Muuttuipa -JT:n sävy äkkiä... No ei vaan, sama vanha veijarihan se siellä kirjoittelee toisten nikeillä, kun ei parempaakaan tekemistä ole. Mitäs naisesi tuollaisesta käyttäytymisestä sanoo?

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      116
      9919
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      77
      5002
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      69
      4812
    4. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      7
      3290
    5. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      12
      2488
    6. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      107
      1730
    7. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      55
      1520
    8. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1516
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      59
      1444
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      66
      1372
    Aihe