Kauko-aasialaisista

-JT

Haluaisin kysellä etenkin aasialaisten naisten miehiltä tai muuten aasialaista kulttuuria lahemmin tuntevilta, että koetteko aasialaisten naisten vetävän hieman naivia roolia varsinkin miesten läheisyydessä? Siis onhan esim. suomalaistenkin naisten tapana heittäytyä hieman tyttomäisiksi varsinkin ns. flirttailumeiningissa, mutta minä ainakin olen huomannut eräässä tutussani aika selkeän muutoksen aina kun miehiä on lähistollä. Juttu on mennyt vallan kiusalliseksi, sillä olen pahassa 'välikädessä' tyopaikallani asiaan liittyen. En oikein tieda miten hienovaraisesti ko. asiaa lähestyä.

Muutama muukin aasialaisnainen, joita tunnen on ilmentanyt samoja ominaisuuksia. En vain pysty itsekseni paattelemaan kuinka tietoista/alitajuntaista moinen toiminta on.

8

1657

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miäs

Kyllä ne aina muuttuvat tyttömäisemmiksi miesseurassa. Aasialaisilla tytöillä on tapana hymyillä, nauraa ja kikattaa huonoillekin jutuille, jos miehet niitä kertoo, se on jonkinlaista kohteliaisuutta.

• -JT

Osaatko arvioida, kuinka pitkälle he itse tiedostavat/kontrolloivat kyseistä käytosta? Ja minkä maalaisia naisia lähinna tunnet? Henk. koht havaintoni mukaan esim. kiinalaiset eivat harrasta samaa...

• -JT kirjoitti:

Osaatko arvioida, kuinka pitkälle he itse tiedostavat/kontrolloivat kyseistä käytosta? Ja minkä maalaisia naisia lähinna tunnet? Henk. koht havaintoni mukaan esim. kiinalaiset eivat harrasta samaa...

Minä vastaavasti sattuneesta syystä tunnen paljonkin kiinalaisia enkä ole huomannut kiinalaisissa tuon suuntaista käytöstä, eli ei ilmeisesti kuulu heidän kulttuuriinsa.
        Muista aasialaisnaisista en pysty mitään sanomaan koska heitä ei ystäväpiiriini kuulu.

• JapanilaisenMies
      • -JT

Tyopaikallani eras mies ja korealainen tytto olivat jollakin tapaa kiinnostuneita toisistaan. Tai aluksi mies oli selkeammin kiinnostunut tytosta, mutta sitten tyttokin alkoi kysella minulta miehen taustoja ja tunnusti 'pitavansa' hanesta. Mies on ollut tyokaverini jo pitkaan, mutta tytto on suhteellisen 'uusi'. Kuten sanottua, tytto esittaa olevansa paljon 'lapsekkaampi' tuon miehen silmissa ja nyt mies uskoutuikin minulle, ettei tytto hanta enaa kiinnosta, kun on niin lapsellinen. Minusta ei kuitenkaan ole hyva idea sanoa miehelle, etta tytto kayttaytyy erilailla hanen edessaan ja toisaalta en tieda voiko paljastaa asian laitaa tytollekaan. Kiusallista. Ainoa mita olen sanonut tytolle hanen ihmetellessaan miehessa tapahtunutta 'muutosta', etta koeta olla oma itsesi. Mutta tuntuu etta ko. kaytos tulee vain entista voimakkaammaksi.

Toisaalta tiedan kylla, etta parasta olisi pysya erossa koko jutusta :D

Australiassa asun ja tyttokin on asunut taalla jo kymmenen vuotta, mutta kulttuuri perinteet taitaa istua syvalla.

• JapanilaisenMies
        -JT kirjoitti:

Tyopaikallani eras mies ja korealainen tytto olivat jollakin tapaa kiinnostuneita toisistaan. Tai aluksi mies oli selkeammin kiinnostunut tytosta, mutta sitten tyttokin alkoi kysella minulta miehen taustoja ja tunnusti 'pitavansa' hanesta. Mies on ollut tyokaverini jo pitkaan, mutta tytto on suhteellisen 'uusi'. Kuten sanottua, tytto esittaa olevansa paljon 'lapsekkaampi' tuon miehen silmissa ja nyt mies uskoutuikin minulle, ettei tytto hanta enaa kiinnosta, kun on niin lapsellinen. Minusta ei kuitenkaan ole hyva idea sanoa miehelle, etta tytto kayttaytyy erilailla hanen edessaan ja toisaalta en tieda voiko paljastaa asian laitaa tytollekaan. Kiusallista. Ainoa mita olen sanonut tytolle hanen ihmetellessaan miehessa tapahtunutta 'muutosta', etta koeta olla oma itsesi. Mutta tuntuu etta ko. kaytos tulee vain entista voimakkaammaksi.

Toisaalta tiedan kylla, etta parasta olisi pysya erossa koko jutusta :D

Australiassa asun ja tyttokin on asunut taalla jo kymmenen vuotta, mutta kulttuuri perinteet taitaa istua syvalla.

Turha tuohon on sekaantua. Jos tytön käytös häiritsee miestä niin se ei ole mikään hyvä alku seurustelulle.

• -JT
        JapanilaisenMies kirjoitti:

Turha tuohon on sekaantua. Jos tytön käytös häiritsee miestä niin se ei ole mikään hyvä alku seurustelulle.

Rasisti olet. Jätä tyttörukka rauhaan. Ei uskoisi että olet naimisissa aasialaisen kanssa. Sika.

• -JT kirjoitti:

Rasisti olet. Jätä tyttörukka rauhaan. Ei uskoisi että olet naimisissa aasialaisen kanssa. Sika.

Muuttuipa -JT:n sävy äkkiä... No ei vaan, sama vanha veijarihan se siellä kirjoittelee toisten nikeillä, kun ei parempaakaan tekemistä ole. Mitäs naisesi tuollaisesta käyttäytymisestä sanoo?

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2356
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      121
      1964
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      92
      1519
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1469
    5. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1278
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    7. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1230
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1141
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1107
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1062
    Aihe