Ostaisin yksityispaikan jostain hyvästä yksityis-sairaalasta jotta olis lääkärit heti lähellä.sairastan parantumatonta syöpää ja se pelottaa!jotenkin lääkäri helpottaisi kun se olisi lähellä!maksaisin mitä vaan jotta olisin terve vaikka 5 miljoonaa euroa!olkaa terveet onnellisia!terveyttä ei osata arvostaa ennen kuin sen menettää!
Jos olisin miljonääri
6
608
Vastaukset
- KKK999
Ei tullu lotosta!pakko tyytyä pelkoon...
- <<<<
jos mä Niin Yllättäisin Monet täydellisesti ja mONIEN EX-KOULUKAVERIEN JA HEIDÄN ÄITIENSÄ YLLÄTYKSEKSI MENISIN NAIMISIIN JA SITTEN VIELÄ TYYLILLÄ < SEN JÄLKEEN YLLÄTTÄISIN KAIKKI TÄYDELLISESTI AVIOITUMALLA
- <<<
MENISIN KIHLOIHIN 29.3
NAIMISIIN 3.6
HÄÄMATKALLE 17.6
MUUTTO ENSIMMÄISEEN YHTEISEEN ASUNTOON 19.6
TOINEN LOMAMATKA 22.6 - <<<<
MINÄ ITTE HANKKISIN LIUDAN AUTOJA < JA SITTEN
AJAISIN AJOKORTIN JA SITTEN HANKKISIN HARRASTEAUTOKSI NELIVALO LADAN 1500S-73 2103
1300 2103 - 79 JA 1600SL 2106 - 77 NELIVALOILLA
1200 COMBIN - 78 SININEN.1200 COMBIN-79 VIHREÄ
1200 COMBIN - 80 PUNAINEN.1500 COMBIN-81 TALVIAUTOKSI 2102 VALKOINEN. - ellei ole terveyttä
Kyllä arvot menee uusiksi kun sairastuu.Rahalla ei saa terveyttä takaisin. Eli minä joka olen vielä suht´koht´ terve enkä miljonääri, yritän iloita terveydestä, enkä tavoitella olemattomia. Onellisimpia ihmisiä eivät ole rikkaat.
- beladonna
Onellisimpia ihmisiä eivät ole rikkaat, mutta rikkaat ovat onnellisimpia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812